Hypermotard 950

החל מ - 115,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Hypermotard 950

הספק

114 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

דרגת רשיון

A, A1

Hypermotard 950

הקטע שלנו הוא אדרנלין. אנחנו מייצרים אותו. האמצעי ליצור: אופנוע. דוקאטי. קבלו את הדוקאטי Hypermotard 950, אופנוע שעושה כבוד לאופנועי הסופרמוטרד בלי לאבד מילימטר של אופי ויותר חשוב: בלי לאבד גרם אחד של שימושיות. העיקרון נותר זהה: כידון רחב, זוויות הטיה קיצוניות, אחיזה גבוהה ויכולת תמרון מעולה. וכוח. כוח. כוח: 114 כוחות סוס, מינימום משקל ויכולת להאיץ מהר בכל סיטואציה כדי לצאת ראשון מהסיבוב, לבלום ראשון לפני הסיבוב ולייצר תאוצה אימתנית בכל ישורת. לכל מי שאומר שהחיים הם לא מרוץ: אתם טועים.
מנוע

מנוע ה L TWIN של דוקאטי, בנפח 937 סמ"ק עבר שורה של שיפורים שנועדו להפוך אותו להרבה יותר קל. קל פירושו מתאמץ פחות. מתאמץ פחות פירושו יכול להתאמץ יותר, יותר סל"ד, יותר מומנט ויותר כוח. למרות שדוקאטי השילה קילו וחצי ממשקל מנוע ה L TWIN של ההיפרמוטארד, הוא מפיק ארבעה כוחות סוס יותר מן המנוע הקודם. אז יש לנו 114 כוחות סוס על אופנוע קל וצר, עם יכולת תמרון מדהימה. והכוח זמין: 80% מהמומנט זמין לרוכב כבר ב 3,000 סל"ד, כלומר אפשר להאיץ כשאופנועים אחרים עדיין מחפשים להגיע לטווח האפקטיבי. מי שמאיץ קודם מנצח.

מכלולי שלדה

חיסכון במשקל שווה מהירות. לכן ה-Hypermotard 950 מבוסס על שלדה שקלה בקילו שלם מהשלדה הקודמת. דוקאטי יודעת לבנות שלדות, לכן השלדה של ה-Hypermotard 950 מורכבת ממקטעים בעובי משתנה, שמוסיפים חוזק. מקדימה יש מזלג מרזוקי חדש, עם טווח פעולה מכובד של 170 מילימטרים מתכוונן באופן מלא ומופחת משקל בחצי קילו. על הבלימה אחראי קליפר מונובלוק קדמי של ברמבו ששותל את ההיפרמוטארד במקום כשצריך, גם לעצירה וגם לסטופי על חישוקי ה 17 אינץ' החדשים.

קונספט

מרוצי הסופרמוטו נולדו מתוך כורח, אופנוענים שרצו להוכיח יכולת מבלי להתחרע ולהתפרע בכביש, תוך דגש על יכולת רכיבה במגוון סגנונות. כאן אין "עיצוב", כאן יש "פונקציונאליות", מצב בו העיצוב מושפע ישירות מהצורך להיות יותר מהיר. אבל זו דוקאטי. לכן האגזוז החשוף. לכן השלדה האדומה. לכן העיצוב של מיכל הדלק, שנועד להיראות טוב אבל בעיקר לאפשר לרוכב זוויות הטיה מרביות ויכולת לשמור על קו בתוך סיבוב. אתם יכולים לקרוא לזה "צורך", אנחנו קוראים לזה "נראה טוב כדי לנצח".

מערכות בטיחות

ל-Hypermotard 950 צירפו את מיטב מערכות הבטיחות שקיימות היום בעולם הדו"ג, באופנוע 3 מפות רכיבה שכל אחת מהן משנה את אופי האופנוע לחלוטין.
במצב ספורט, ההיפרמוטרד יעבור להתערבות נמוכה בבקרת החלקה, ביטול כמעט מלא של מערכת בקרת הווילי ושיחרור כל כוחות הסוס ממנוע הL TWIN העוצמתי.
במצב תיור, המערכות יעברו למצב ממותן יותר כמו מערכת בקרת ההחלקה שתעבור למצב 5 מתוך 8 אפשריים, בקרת הווילי תעבור למצב 3 מותך 8 וספק המנוע יתמתן ויספק רצועת כוח שימושית יותר בסל"ד בינייים.
במצב עירוני, המערכות ידרכו למצב ההתערבות הגבוה ביותר שלהן, כדי לספק הגנה מקסימלית לרוכב בתנאי עיר ותנועה צפופה.

מנוע

מנוע ה L TWIN של דוקאטי, בנפח 937 סמ"ק עבר שורה של שיפורים שנועדו להפוך אותו להרבה יותר קל. קל פירושו מתאמץ פחות. מתאמץ פחות פירושו יכול להתאמץ יותר, יותר סל"ד, יותר מומנט ויותר כוח. למרות שדוקאטי השילה קילו וחצי ממשקל מנוע ה L TWIN של ההיפרמוטארד, הוא מפיק ארבעה כוחות סוס יותר מן המנוע הקודם. אז יש לנו 114 כוחות סוס על אופנוע קל וצר, עם יכולת תמרון מדהימה. והכוח זמין: 80% מהמומנט זמין לרוכב כבר ב 3,000 סל"ד, כלומר אפשר להאיץ כשאופנועים אחרים עדיין מחפשים להגיע לטווח האפקטיבי. מי שמאיץ קודם מנצח.

מכלולי שלדה

חיסכון במשקל שווה מהירות. לכן ה-Hypermotard 950 מבוסס על שלדה שקלה בקילו שלם מהשלדה הקודמת. דוקאטי יודעת לבנות שלדות, לכן השלדה של ה-Hypermotard 950 מורכבת ממקטעים בעובי משתנה, שמוסיפים חוזק. מקדימה יש מזלג מרזוקי חדש, עם טווח פעולה מכובד של 170 מילימטרים מתכוונן באופן מלא ומופחת משקל בחצי קילו. על הבלימה אחראי קליפר מונובלוק קדמי של ברמבו ששותל את ההיפרמוטארד במקום כשצריך, גם לעצירה וגם לסטופי על חישוקי ה 17 אינץ' החדשים.

קונספט

מרוצי הסופרמוטו נולדו מתוך כורח, אופנוענים שרצו להוכיח יכולת מבלי להתחרע ולהתפרע בכביש, תוך דגש על יכולת רכיבה במגוון סגנונות. כאן אין "עיצוב", כאן יש "פונקציונאליות", מצב בו העיצוב מושפע ישירות מהצורך להיות יותר מהיר. אבל זו דוקאטי. לכן האגזוז החשוף. לכן השלדה האדומה. לכן העיצוב של מיכל הדלק, שנועד להיראות טוב אבל בעיקר לאפשר לרוכב זוויות הטיה מרביות ויכולת לשמור על קו בתוך סיבוב. אתם יכולים לקרוא לזה "צורך", אנחנו קוראים לזה "נראה טוב כדי לנצח".

מערכות בטיחות

ל-Hypermotard 950 צירפו את מיטב מערכות הבטיחות שקיימות היום בעולם הדו"ג, באופנוע 3 מפות רכיבה שכל אחת מהן משנה את אופי האופנוע לחלוטין.
במצב ספורט, ההיפרמוטרד יעבור להתערבות נמוכה בבקרת החלקה, ביטול כמעט מלא של מערכת בקרת הווילי ושיחרור כל כוחות הסוס ממנוע הL TWIN העוצמתי.
במצב תיור, המערכות יעברו למצב ממותן יותר כמו מערכת בקרת ההחלקה שתעבור למצב 5 מתוך 8 אפשריים, בקרת הווילי תעבור למצב 3 מותך 8 וספק המנוע יתמתן ויספק רצועת כוח שימושית יותר בסל"ד בינייים.
במצב עירוני, המערכות ידרכו למצב ההתערבות הגבוה ביותר שלהן, כדי לספק הגנה מקסימלית לרוכב בתנאי עיר ותנועה צפופה.

ציוד

מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB
Hypermotard 950 אופנוע כביש
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
Hypermotard 950 אופנוע כביש
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 114 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.7 קג"מ ב-7500 סל"ד
  • משקל יבש 178 ק”ג
  • מנוע טסטסטרטה 11°, L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
870 מ"מ
ARROW
Hypermotard 950 אופנוע כביש
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1493 מ"מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק אלומיניום המחוברת לראשי המנוע
  • בסיס גלגלים
    1472 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג הפוך Öhlins NIX30 43 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    140 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום קל, 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR 17
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית עם בולם Öhlins בעל כוונון מלא
  • מהלך מתלה אחורי
    150 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום קל, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR 17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo Stylema® מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. ABS Cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS Cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    14 ליטר
  • משקל רטוב
    186 ק"ג
  • משקל יבש
    166 ק”ג
  • גובה מושב
    840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, משקף, משכך היגוי, דודי פליטה של טרמיניוני וכיסוי מושב

  • סוג מנוע
    טסטסטרטה ° 11 L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • נפח
    937 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    94×67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:1
  • הספק
    111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי אלומיניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 520, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, Slipper ATPC

  • טיפול 1000 ק"מ
    899 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1572 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    3893 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    1785 ש"ח

  • מונסטר SP
    115000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Hypermotard 950