Hypermotard 950 SP

החל מ - 147,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Hypermotard 950 SP

הספק

114 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

דרגת רשיון

A

Hypermotard 950 SP

סופרמוטו. מגרש חניה נטוש. קונוסים. אדרנלין, אגרסיביות. הלידה של אופנועי ההיפרמוטרד של דוקאטי לא היתה קלה. זו לידה שנובעת מצורך במשהו חדש, באמצעי מטורף להוציא אדרנלין בסביבה עירונית, וגם לרכב הביתה אחר כך. קבלו את דוקאטי Hypermotard 950 SP, הגרסה היותר קרבית של דוקאטי היפרמוטרד, שמיועדת להפוך את ההתמודדות ביום יום ליותר ספורטיבית, להעניק לרוכב את היתרון התחרותי שאין לאחרים, לתת חוויית רכיבה על דוקאטי ולשלוט גם במרוצי סופרמוטו באופן אגרסיבי, ברכיבה נטולת מאמץ ובסגנון שרק דוקאטי יודעת.
מנוע

סופרמוטו מבוסס על מנימליזם. מנימליזם פירושו פחות משקל. ואם מוסיפים הרבה כוחות סוס ועוד יותר מומנט, זו חגיגת סופרמוטו. זה מה שעשו בדוקאטי: פחות משקל. יותר כוח. יותר ביצועים. יותר ניצחון. מנוע ה L של דוקאטי עבר הפחתת משקל משמעותית: מעל קילו וחצי ירד מהמשקל שנמצא באמצע השלדה. זה אומר יותר יכולת תמרון אך חשוב מכך: יותר כוח. 114 כוחות סוס זמינים עם 80% מהמומנט זמין כבר ב 3,000 סיבובים לדקה. וה-Hypermotard 950 SP מצויד גם בקוויקשיפט, כדי שהעברות ההילוכים יהיו מהירות יותר ויעניקו לרוכב את שבריר השניה שנדרש כדי לנצח. תמיד כיף להיות הראשון שיוצא מהסיבוב. תמיד כיף להיות ראשון, נקודה.

מכלולי שלדה

דוקאטי Hypermotard 950 SP מציע לרוכב כמה יתרונות, כמו ההיפרמוטרד 950, הוא קל יותר מהדור הקודם, אך ה SP מוסיף עוד כמה מאפיינים שהופכים אותו ליותר ספורטיבי. כידון קל מאלומיניום, בולמי זעזועים של חברת Ohlins, ברמה הגבוהה ביותר, גלגלי מרצ'סיני מאלומיניום מחושל, מושב גבוה ב20 מילימטרים ומשקל כללי קל בשני קילוגרמים ביחס לדוקאטי היפרמוטרד 950 רגיל. חוויה שלא תשכחו, מבטיחים!

מערכות בטיחות

מערכות הבטיחות ב-Hypermotard 950 SP הן מערכות האלק' הטובות ביותר בתחום הדו"ג ומגיעות ישירות מעולם המוטו GP. לאופנוע 3 מצבי רכיבה שבכל אחת מהן משתנה לחלוטין אופי האופנוע. כמובן, מערכות האלקטרוניקה פתוחות וניתנות לשינוי עד לביטול מוחלט, כך שאפשר לעשות התאמות לכל רוכב ולכל סגנון רכיבה.

עיצוב

העיצוב של ה-Hypermotard 950 SP החדש לשנת 2022 מזכיר ולא במעט את גרסאות המרוצים של קבוצת המרוצים שלנו, הצביעה החדשה גורמת לכל רוכב להחסיר פעימה. השילוב המוכר כלכך מדוקאטי, שחור, אדום ולבן הוא שילוב הצבעים שמייצר בדוקאטי אגדות מוטוריות.

מנוע

סופרמוטו מבוסס על מנימליזם. מנימליזם פירושו פחות משקל. ואם מוסיפים הרבה כוחות סוס ועוד יותר מומנט, זו חגיגת סופרמוטו. זה מה שעשו בדוקאטי: פחות משקל. יותר כוח. יותר ביצועים. יותר ניצחון. מנוע ה L של דוקאטי עבר הפחתת משקל משמעותית: מעל קילו וחצי ירד מהמשקל שנמצא באמצע השלדה. זה אומר יותר יכולת תמרון אך חשוב מכך: יותר כוח. 114 כוחות סוס זמינים עם 80% מהמומנט זמין כבר ב 3,000 סיבובים לדקה. וה-Hypermotard 950 SP מצויד גם בקוויקשיפט, כדי שהעברות ההילוכים יהיו מהירות יותר ויעניקו לרוכב את שבריר השניה שנדרש כדי לנצח. תמיד כיף להיות הראשון שיוצא מהסיבוב. תמיד כיף להיות ראשון, נקודה.

מכלולי שלדה

דוקאטי Hypermotard 950 SP מציע לרוכב כמה יתרונות, כמו ההיפרמוטרד 950, הוא קל יותר מהדור הקודם, אך ה SP מוסיף עוד כמה מאפיינים שהופכים אותו ליותר ספורטיבי. כידון קל מאלומיניום, בולמי זעזועים של חברת Ohlins, ברמה הגבוהה ביותר, גלגלי מרצ'סיני מאלומיניום מחושל, מושב גבוה ב20 מילימטרים ומשקל כללי קל בשני קילוגרמים ביחס לדוקאטי היפרמוטרד 950 רגיל. חוויה שלא תשכחו, מבטיחים!

מערכות בטיחות

מערכות הבטיחות ב-Hypermotard 950 SP הן מערכות האלק' הטובות ביותר בתחום הדו"ג ומגיעות ישירות מעולם המוטו GP. לאופנוע 3 מצבי רכיבה שבכל אחת מהן משתנה לחלוטין אופי האופנוע. כמובן, מערכות האלקטרוניקה פתוחות וניתנות לשינוי עד לביטול מוחלט, כך שאפשר לעשות התאמות לכל רוכב ולכל סגנון רכיבה.

עיצוב

העיצוב של ה-Hypermotard 950 SP החדש לשנת 2022 מזכיר ולא במעט את גרסאות המרוצים של קבוצת המרוצים שלנו, הצביעה החדשה גורמת לכל רוכב להחסיר פעימה. השילוב המוכר כלכך מדוקאטי, שחור, אדום ולבן הוא שילוב הצבעים שמייצר בדוקאטי אגדות מוטוריות.

ציוד

מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB, קוויק שיפטר דו כיווני, חישוקי מרצ'סיני מחושלים, חלקי קרבון: כנף קד', כיסוי רצועות תזמון.
סופרמוטו HYPERMOTARD 950 SP דוקאטי
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
סופרמוטו HYPERMOTARD 950 SP דוקאטי
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB, קוויק שיפטר דו כיווני, חישוקי מרצ'סיני מחושלים, חלקי קרבון: כנף קד', כיסוי רצועות תזמון.
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 114 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.7 קג"מ ב-7500 סל"ד
  • משקל יבש 176 ק”ג
  • מנוע טסטסטרטה 11°, L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
890 מ”מ
ARROW
סופרמוטו HYPERMOTARD 950 SP דוקאטי
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1493 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1493 מ"מ
  • זווית מזלג
    25 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג אוהלינס הפוך 48 מ"מ מתכוונן מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    185 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום, 3.50”×17”
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Supercorsa SP 120/70-17
  • מתלה אחורי
    זרוע חד-צידית עם בולם פוגרסיבי אוהלינס כוונון מלא
  • מהלך מתלה אחורי
    175 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Supercorsa SP 180/55-17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo מונובלוק רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Cornering כסטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    14.5 ליטר
  • משקל רטוב
  • משקל יבש
    176 ק”ג
  • גובה מושב
    890 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, ABS Cornering שלושה מצבים, בקרת החלקה (DTC EVO) בקרת ווילי, תאורת אור (DRL) כידון אלומיניום,רגליות מורכב נשלפות, שקע USB, קוויק שיפטר דו כיווני, חישוקי מרצ'סיני מחושלים, חלקי קרבון: כנף קד', כיסוי רצועות תזמון.

  • סוג מנוע
    טסטסטרטה 11°, L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
  • נפח
    937 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    94×67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.1:1
  • הספק
    114 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.7 קג"מ ב-7500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלקטרונית, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי אלומיניום מתחת למושב עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=23/24 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב

  • טיפול 1000 ק"מ
    1114 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1114 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    4404 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2174 ש"ח

  • Hypermotard 950 SP
    147000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Hypermotard 950 SP