Multistrada V4S

החל מ - בעדכון
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע אדוונצ'ר

Multistrada V4S

הספק

170 כ"ס ב-10,500 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

232 ק"ג (רטוב ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Multistrada V4S

המולטיסטרדה V4S משתדרג לשנת 2025, הדגם החדש במשפחת האדוונצ'ר של דוקאטי, המולטיסטראדה V4S תוכנן להוביל את קטגוריית האדוונצ'ר ואופנועי התיור הגדולים בעזרת מנוע הv4- גראנטוריסימו שמפיק 170 כ"ס, לשנת 2025 מערכת הבטיחות שכוללת אפשרות לטכנולוגיית רדאר מקבלת גם אופציה חדשה להתראה לפני התנגשות חזיתית, בולמי זעזועים אדפטיביים מקבלים שדרוג משמעותי בעזרת מערכת ה-DVO החדשה ותאורת חזית עוצמתית שמעוצבת מחדש השנה, כל השינויים החדשים במולטיסטרדה V4S החדש לשנת 2025 לאופנוע הבטוח בעולם הדו"ג! מערכת הרדאר המתוחכמת של בוש ודוקאטי מתריעה מראש על עצמים שנכנסים למרחב האישי ומתכווננת ברגישותה לכל רוכב שיכול לבחור את רמת ההתערבות שלה. עוד פיצ'ר מגניב שמגיע עם המערכת הוא בקרת שיוט אקטיבית. המולטיסטרדה החדש לשנת 2025 יותר מולטיסטרדה מתמיד, פונקציונלי, ידידותי, חמוש בטכנולוגיה התקדמת ביותר בתחום האופנועים, מרגש כמו דוקאטי, עם 4 שנות אחריות, זול לאחזקה עם מרווחי טיפולים של 60000 ק"מ לטיפול גדול ו-15000 ק"מ להחלפת שמן מנוע או כל 24 חודשים.
עיצוב

העיצוב של ה-Multistrada V4S 2025 משלב בין אלגנטיות, עוצמה ופונקציונליות, במטרה ליצור אופנוע המתאים לכל תנאי הדרך. הקווים החדים והחזית הדינמית משדרים תחכום ואגרסיביות, תוך שיפור ההגנה האווירודינמית לרוכב. בזכות תאורת LED דקה ומודרנית, המראה נשמר מעודכן ועכשווי, לצד שיפור הראות והביטחון בתנאי דרך מגוונים.

השלדה של ה-Multistrada V4S מתוכננת לנוחות מושלמת לרוכב ולמורכב, עם תוספות כמו מושבים מתכווננים ויכולת התאמה של גובה המתלים. הסגנון התכליתי משלב מראה "קרוסאובר" עם חישוקי סגסוגת קלה ומערכת מתלים חכמה, המשדרגים את ביצועי השטח והכביש כאחד.

השימוש באלומיניום קל ואיכותי עבור הזרוע האחורית הדו-צדדית מוסיף קשיחות ועמידות, תוך שיפור היציבות ברכיבות מהירות ועמוסות משקל. בנוסף, הטכנולוגיה האווירודינמית המתקדמת של דוקאטי מבטיחה חוויית רכיבה שקטה ונעימה, עם הפחתת רעשים ורעידות למינימום האפשרי.

בשורה התחתונה, ה-Multistrada V4S 2025 מציג עיצוב שמשלב בין אסתטיקה, חדשנות וביצועים, ומוכיח שהוא לא רק כלי תחבורה, אלא גם הצהרת סגנון.

מנוע

המנוע של ה-מולטיסטרדה V4S 2025 עבר שדרוגים משמעותיים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת לשיפור הביצועים והיעילות. המנוע בנפח 1158 סמ"ק מסוג V4 Granturismo מפיק 170 כוחות סוס תוך שמירה על תגובת מצערת לינארית ומדויקת, המאפשרת חוויית רכיבה חלקה ונשלטת.

הוספת טכנולוגיית ביטול צילינדרים מורחב (Extended Rear Bank Deactivation) מפחיתה את צריכת הדלק והפליטות, בעיקר בעת רכיבה במהירות נמוכה או בעמידה. בנוסף, טכנולוגיית גל ארכובה נגד כיוון התנועה (Counter-Rotating Crankshaft) מספקת יציבות גבוהה יותר ושיפור במידת השליטה.

שיפורים במערכת ההילוכים כוללים יחס מותאם לגיר ראשון לטובת תמרון בשטח ובמהירויות נמוכות, וגיר שישי ארוך יותר לנסיעות בינעירוניות יעילות. מרווחי השירות הגבוהים נשמרים עם תחזוקה מועטה יחסית: החלפת שמן כל 15,000 ק"מ ובדיקת מרווחי שסתומים כל 60,000 ק"מ. אחריות ל-4 שנים ללא הגבלת ק"מ

המנוע החדש ממצב את הדגם בחזית החדשנות, תוך שיפור משמעותי של צריכת הדלק, ביצועים, ואמינות לאורך זמן.

מערכות אלקטרוניקה ובטיחות

המולטיסטרדה V4S 2025 מציגה מערכות אלקטרוניקה חדשניות שהופכות את חוויית הרכיבה לבטוחה ומתקדמת מתמיד. הדגם כולל מערכת רדאר קדמית ואחורית התומכת בקרוז קונטרול אדפטיבי (ACC), שמפחיתה את העומס במהלך נסיעות ארוכות, ומערכת זיהוי שטחים מתים (BSD) המספקת התרעות על רכבים באזורים שאינם גלויים במראות.

תוספת חדשה וחשובה היא פונקציית התרעה על התנגשות קדמית (FCW), שמזהה ומתריעה על סיכון להתנגשות עם רכב מלפנים. כמו כן, אופציה לפנס ערפל אחורי משפרת את הנראות לרכבים מאחור בתנאי ראות ירודים, ומשלבת בין טכנולוגיה ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר.

המולטיסטרדה V4S 2025 כולל מערכות אלקטרוניקה סטנדרטיות מתקדמות שמעניקות חוויית רכיבה מעולה בכל תנאי הדרך. המערכת החכמה כוללת מסך TFT בגודל 6.5 אינץ' עם ממשק משתמש אינטואיטיבי, המאפשר גישה נוחה להגדרות הרכב, מערכת הניווט והתראות הבטיחות.

הדגם מצויד גם במערכת ניהול מנוע מתקדמת, הכוללת מצבי רכיבה מגוונים שמותאמים לתנאי הדרך וסגנון הרכיבה. בנוסף, ישנה מערכת ABS מתקדמת לפניות (Cornering ABS), המספקת יציבות משופרת בזמן בלימות חדות, ומערכת בקרת אחיזה דינמית (Ducati Traction Control) המבטיחה אחיזה מיטבית בתנאי שטח שונים.

מערכת ה-(DVO (Ducati Vehicle Observer במודל ה-Multistrada V4S 2025 היא מערכת שמשפרת את מערכת המתלים החצי-אקטיבית של המולטיסטרדה V4S שמיועדת לשפר את נוחות הרכיבה ואת ביצועי המתלים. המערכת משתמשת בחיישנים מתקדמים כדי להתאים את רמת הקפיצים וההחמרה של המתלים בהתאם לתנאי הדרך. ההתאמה החכמה הזו מבטיחה רכיבה יציבה ונוחה גם על פני שטחים לא סלולים ומספקת ביצועים משופרים בעת הצורך. ה-DVO משתלבת עם מערכות אחרות, כמו המערכת האלקטרונית לניהול הביצועים, ומספקת התאמה אופטימלית למגוון תנאים.

5 מצבי רכיבה

ה-Multistrada V4S 2025 מציעה חמישה מצבי רכיבה שונים, כל אחד מהם מותאם לתנאים ולדרישות שונים של הרוכב:

  1. מצב ספורט (Sport)
    המצב הטוב ביותר לביצועים על הכביש. במצב זה, ה-Multistrada V4 MY2025 מציעה את מלוא ה-170 כוחות סוס עם תגובה ישירה ונמרצת, תוך ניהול המתלים בסגנון ספורטיבי. מערכות Ducati Traction Control ו-Ducati Wheelie Control מכוונות למינימום, וה-ABS מוגדר לרמה 2, המאפשרת הרמה מבוקרת של הגלגל האחורי כדי למקסם את ביצועי הבלימה, תוך שמירה על פונקציית Cornering. הבחירה האידיאלית לרוכבים מנוסים המעוניינים לנצל את הפוטנציאל המלא של האופנוע.
  2. מצב תיור (Touring)
    במצב תיור, המולטיסטרדה V4S משחרר את מלוא 170 כוחות הסוס שלו, אך הספקת הכוח חלקה ומתקדמת יותר. רמות התערבות גבוהות יותר של מערכות ה- DTC ו-DWC מאפשרות שליטה טובה יותר על הכלי. ה-ABS מוגדר לרמה 3, הבטוח ביותר, עם זיהוי הרמה של הגלגל האחורי. פונקציית Cornering ABS, גם נותנת אפשרות לבלימה משולבת. הגדרת המתלים מותאמת לנסיעות ארוכות טווח, ומביאה לנוחות מרבית לרוכב ולמורכב.
  3. מצב אורבן (Urban)
    במצב רכיבה עירוני, הספק המנוע מצומצם ל-115 כוחות סוס עם תגובה מצערכת רכה ונעימה במיוחד (מצב מנוע נמוך). בהגדרת המתלים, המערכת מתאימה את עצמה למכשולים עירוניים כמו בורות בכביש, תעלות ביוב ומדרכות, תוך ניהול שינויים רציפים במשטח. מערכת DTC ו-DWC מכוונות לרמות גבוהות, וה-ABS מוגדר לרמה 3, על מנת להבטיח יציבות וביצועים במצבים עירוניים.
  4. מצב אינדורו (Enduro)
    מצב הרכיבה "אנדורו" מאפשר ל-Multistrada V4 2025 למצות את פוטנציאל השטח שלו. במצב זה, המנוע מוגבל ל-115 כוחות סוס עם מצב מנוע ייעודי (Offroad), לתגובה יותר דינמית וישירה ביחס למצב עירוני, למרות שמירה על אותו כמות כוח. המצב מכוון את מערכת DSS Evolution לשימוש שטח, ומציג אייקון של קסדה אנדורו כדי להראות את מצב העומס הנבחר. ההתערבות של DTC ו-DWC נמוכה, וה-ABS מכוון לרמה 1, המתאימה לשטח בעל אחיזה נמוכה
  5. מצב רטוב (Wet)
    המצב הרכיבה החדש "רטוב" (Wet) מיועד לרכיבה על משטחים בעלי אחיזה נמוכה, במיוחד בתנאים רטובים. במצב זה, הפוטנציאל המקסימלי של המנוע מוגבל ל-115 כוחות סוס עם תגובת מצערת חלקה במיוחד (מצב כוח: נמוך). רמות הבקרה האלקטרונית נקבעות כך שתספקנה יציבות מרבית ואחיזה טובה ביותר.

כל מצב רכיבה נועד לספק את הרכיבה המושלמת עבור כל סגנון רוכב, ובכך להבטיח נוחות וביצועים מיטביים במגוון מצבים.

לוח המחוונים

מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר.

עיצוב

העיצוב של ה-Multistrada V4S 2025 משלב בין אלגנטיות, עוצמה ופונקציונליות, במטרה ליצור אופנוע המתאים לכל תנאי הדרך. הקווים החדים והחזית הדינמית משדרים תחכום ואגרסיביות, תוך שיפור ההגנה האווירודינמית לרוכב. בזכות תאורת LED דקה ומודרנית, המראה נשמר מעודכן ועכשווי, לצד שיפור הראות והביטחון בתנאי דרך מגוונים.

השלדה של ה-Multistrada V4S מתוכננת לנוחות מושלמת לרוכב ולמורכב, עם תוספות כמו מושבים מתכווננים ויכולת התאמה של גובה המתלים. הסגנון התכליתי משלב מראה "קרוסאובר" עם חישוקי סגסוגת קלה ומערכת מתלים חכמה, המשדרגים את ביצועי השטח והכביש כאחד.

השימוש באלומיניום קל ואיכותי עבור הזרוע האחורית הדו-צדדית מוסיף קשיחות ועמידות, תוך שיפור היציבות ברכיבות מהירות ועמוסות משקל. בנוסף, הטכנולוגיה האווירודינמית המתקדמת של דוקאטי מבטיחה חוויית רכיבה שקטה ונעימה, עם הפחתת רעשים ורעידות למינימום האפשרי.

בשורה התחתונה, ה-Multistrada V4S 2025 מציג עיצוב שמשלב בין אסתטיקה, חדשנות וביצועים, ומוכיח שהוא לא רק כלי תחבורה, אלא גם הצהרת סגנון.

מנוע

המנוע של ה-מולטיסטרדה V4S 2025 עבר שדרוגים משמעותיים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת לשיפור הביצועים והיעילות. המנוע בנפח 1158 סמ"ק מסוג V4 Granturismo מפיק 170 כוחות סוס תוך שמירה על תגובת מצערת לינארית ומדויקת, המאפשרת חוויית רכיבה חלקה ונשלטת.

הוספת טכנולוגיית ביטול צילינדרים מורחב (Extended Rear Bank Deactivation) מפחיתה את צריכת הדלק והפליטות, בעיקר בעת רכיבה במהירות נמוכה או בעמידה. בנוסף, טכנולוגיית גל ארכובה נגד כיוון התנועה (Counter-Rotating Crankshaft) מספקת יציבות גבוהה יותר ושיפור במידת השליטה.

שיפורים במערכת ההילוכים כוללים יחס מותאם לגיר ראשון לטובת תמרון בשטח ובמהירויות נמוכות, וגיר שישי ארוך יותר לנסיעות בינעירוניות יעילות. מרווחי השירות הגבוהים נשמרים עם תחזוקה מועטה יחסית: החלפת שמן כל 15,000 ק"מ ובדיקת מרווחי שסתומים כל 60,000 ק"מ. אחריות ל-4 שנים ללא הגבלת ק"מ

המנוע החדש ממצב את הדגם בחזית החדשנות, תוך שיפור משמעותי של צריכת הדלק, ביצועים, ואמינות לאורך זמן.

מערכות אלקטרוניקה ובטיחות

המולטיסטרדה V4S 2025 מציגה מערכות אלקטרוניקה חדשניות שהופכות את חוויית הרכיבה לבטוחה ומתקדמת מתמיד. הדגם כולל מערכת רדאר קדמית ואחורית התומכת בקרוז קונטרול אדפטיבי (ACC), שמפחיתה את העומס במהלך נסיעות ארוכות, ומערכת זיהוי שטחים מתים (BSD) המספקת התרעות על רכבים באזורים שאינם גלויים במראות.

תוספת חדשה וחשובה היא פונקציית התרעה על התנגשות קדמית (FCW), שמזהה ומתריעה על סיכון להתנגשות עם רכב מלפנים. כמו כן, אופציה לפנס ערפל אחורי משפרת את הנראות לרכבים מאחור בתנאי ראות ירודים, ומשלבת בין טכנולוגיה ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר.

המולטיסטרדה V4S 2025 כולל מערכות אלקטרוניקה סטנדרטיות מתקדמות שמעניקות חוויית רכיבה מעולה בכל תנאי הדרך. המערכת החכמה כוללת מסך TFT בגודל 6.5 אינץ' עם ממשק משתמש אינטואיטיבי, המאפשר גישה נוחה להגדרות הרכב, מערכת הניווט והתראות הבטיחות.

הדגם מצויד גם במערכת ניהול מנוע מתקדמת, הכוללת מצבי רכיבה מגוונים שמותאמים לתנאי הדרך וסגנון הרכיבה. בנוסף, ישנה מערכת ABS מתקדמת לפניות (Cornering ABS), המספקת יציבות משופרת בזמן בלימות חדות, ומערכת בקרת אחיזה דינמית (Ducati Traction Control) המבטיחה אחיזה מיטבית בתנאי שטח שונים.

מערכת ה-(DVO (Ducati Vehicle Observer במודל ה-Multistrada V4S 2025 היא מערכת שמשפרת את מערכת המתלים החצי-אקטיבית של המולטיסטרדה V4S שמיועדת לשפר את נוחות הרכיבה ואת ביצועי המתלים. המערכת משתמשת בחיישנים מתקדמים כדי להתאים את רמת הקפיצים וההחמרה של המתלים בהתאם לתנאי הדרך. ההתאמה החכמה הזו מבטיחה רכיבה יציבה ונוחה גם על פני שטחים לא סלולים ומספקת ביצועים משופרים בעת הצורך. ה-DVO משתלבת עם מערכות אחרות, כמו המערכת האלקטרונית לניהול הביצועים, ומספקת התאמה אופטימלית למגוון תנאים.

5 מצבי רכיבה

ה-Multistrada V4S 2025 מציעה חמישה מצבי רכיבה שונים, כל אחד מהם מותאם לתנאים ולדרישות שונים של הרוכב:

  1. מצב ספורט (Sport)
    המצב הטוב ביותר לביצועים על הכביש. במצב זה, ה-Multistrada V4 MY2025 מציעה את מלוא ה-170 כוחות סוס עם תגובה ישירה ונמרצת, תוך ניהול המתלים בסגנון ספורטיבי. מערכות Ducati Traction Control ו-Ducati Wheelie Control מכוונות למינימום, וה-ABS מוגדר לרמה 2, המאפשרת הרמה מבוקרת של הגלגל האחורי כדי למקסם את ביצועי הבלימה, תוך שמירה על פונקציית Cornering. הבחירה האידיאלית לרוכבים מנוסים המעוניינים לנצל את הפוטנציאל המלא של האופנוע.
  2. מצב תיור (Touring)
    במצב תיור, המולטיסטרדה V4S משחרר את מלוא 170 כוחות הסוס שלו, אך הספקת הכוח חלקה ומתקדמת יותר. רמות התערבות גבוהות יותר של מערכות ה- DTC ו-DWC מאפשרות שליטה טובה יותר על הכלי. ה-ABS מוגדר לרמה 3, הבטוח ביותר, עם זיהוי הרמה של הגלגל האחורי. פונקציית Cornering ABS, גם נותנת אפשרות לבלימה משולבת. הגדרת המתלים מותאמת לנסיעות ארוכות טווח, ומביאה לנוחות מרבית לרוכב ולמורכב.
  3. מצב אורבן (Urban)
    במצב רכיבה עירוני, הספק המנוע מצומצם ל-115 כוחות סוס עם תגובה מצערכת רכה ונעימה במיוחד (מצב מנוע נמוך). בהגדרת המתלים, המערכת מתאימה את עצמה למכשולים עירוניים כמו בורות בכביש, תעלות ביוב ומדרכות, תוך ניהול שינויים רציפים במשטח. מערכת DTC ו-DWC מכוונות לרמות גבוהות, וה-ABS מוגדר לרמה 3, על מנת להבטיח יציבות וביצועים במצבים עירוניים.
  4. מצב אינדורו (Enduro)
    מצב הרכיבה "אנדורו" מאפשר ל-Multistrada V4 2025 למצות את פוטנציאל השטח שלו. במצב זה, המנוע מוגבל ל-115 כוחות סוס עם מצב מנוע ייעודי (Offroad), לתגובה יותר דינמית וישירה ביחס למצב עירוני, למרות שמירה על אותו כמות כוח. המצב מכוון את מערכת DSS Evolution לשימוש שטח, ומציג אייקון של קסדה אנדורו כדי להראות את מצב העומס הנבחר. ההתערבות של DTC ו-DWC נמוכה, וה-ABS מכוון לרמה 1, המתאימה לשטח בעל אחיזה נמוכה
  5. מצב רטוב (Wet)
    המצב הרכיבה החדש "רטוב" (Wet) מיועד לרכיבה על משטחים בעלי אחיזה נמוכה, במיוחד בתנאים רטובים. במצב זה, הפוטנציאל המקסימלי של המנוע מוגבל ל-115 כוחות סוס עם תגובת מצערת חלקה במיוחד (מצב כוח: נמוך). רמות הבקרה האלקטרונית נקבעות כך שתספקנה יציבות מרבית ואחיזה טובה ביותר.

כל מצב רכיבה נועד לספק את הרכיבה המושלמת עבור כל סגנון רוכב, ובכך להבטיח נוחות וביצועים מיטביים במגוון מצבים.

לוח המחוונים

מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL)
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL)
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • משקל יבש 232 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1567 מ”מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1567 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא תפעול אדפטיבי חשמלי , 48 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    סגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, תפעול אדפטיבי אלק', זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    180 מ”מ
  • גלגל אחורי
    סגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ""מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema רדיאליים 4 בוכנות, משאבת בלם ראשית בתפעול רדיאלי, ABS Cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 280 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    22 ליטר
  • משקל רטוב
    232 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • משקל יבש
    232 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL)

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 1000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2104 ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
undefiend
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ
משקל יבש:227 ק”ג
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-810 מ"מ
משקל יבש:227 ק"ג (רטוב ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V4S