Multistrada V4S

החל מ - 181,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע אדוונצ'ר

Multistrada V4S

הספק

170 כ"ס ב-10,500 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

243 ק"ג

דרגת רשיון

A

Multistrada V4S

המולטיסטרדה V4S הוא הדגם המשודרג של אופנועי הדור הרביעי במשפחת האדוונצ'ר של דוקאטי, המולטיסטראדה V4S תוכנן להוביל את קטגוריית האדוונצ'ר ואופנועי התיור הגדולים בעזרת מנוע הv4- גראנטוריסימו שמפיק 170 כ"ס, מערכת הבטיחות שכוללת לראשונה אפשרות לטכנולוגיית רדאר, בולמי זעזועים אדפטיביים ותאורת חזית עוצמתית, מה שהפך את המולטיסטראדה V4S לאופנוע הבטוח בעולם! מערכת הרדאר המתוחכמת של בוש ודוקאטי מתריעה מראש על עצמים שנכנסים למרחב האישי ומתכווננת ברגישותה לכל רוכב שיכול לבחור את רמת ההתערבות שלה. עוד פיצ'ר מגניב שמגיע עם המערכת הוא בקרת שיוט אקטיבית. המולטיסטרדה החדש יותר מולטיסטרדה מתמיד, פונקציונלי, ידידותי, חמוש בטכנולוגיה התקדמת ביותר בתחום האופנועים, מרגש כמו דוקאטי, עם 4 שנות אחריות, זול לאחזקה עם מרווחי טיפולים של 60000 ק"מ לטיפול גדול ו-15000 ק"מ להחלפת שמן מנוע או כל 24 חודשים.
עיצוב

ה-Multistrada V4S הוא משימה קשה בעולם העיצוב, קשה לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי שעדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי ובו זמנית אפקטיבי ופונקציונלי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת LED מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים, בזמן שהטלפון מוגן הוא מתממשק ללוח השעונים העצום שבחזית ומשדר אליו את אפליקציית הניווט, הודעות נכנסות ושיחות נכנסות, כל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים של האופנוע ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
החלק האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.

מנוע

הלב של ה-Multistrada V4S החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטרדה.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני ושקט לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוואנצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטרדה 1260!
מנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט.
כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.

שלדה ומכלולים

השלדה של ה-Multistrada V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב ה-Multistrada V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה ל-Multistrada V4S יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטרדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.

חבילות אבזור

גרסת ה S של ה-Multistrada V4 יכולה להגיע במגוון אפשרויות אבזור בתוספת תשלום ישירות מהפעל בבולוניה.
חבילות האבזור כוללת בין השאר את מערכת הראדר המתוחכמת ביותר שיש שלעולם הדו"ג להציע ואביזרים מיוחדים לאופנוע ולרוכב, החבילות הן:
-תיור
ארגזי צד
מושב רוכב + מורכב מתחממים
ידיות מתחממות
מעמד אמצע

-רדאר
מכ"ם קדמי (בקרת שיוט אדפטיבית)
מכ"ם אחורי (זיהוי שטחים מתים)
(אם האופנוע לא מוזמן עם חבילת הרדאר, אין אפשרות להוסיף אותו לאחר האספקה של הכלי, לא נמכר כאביזר)

-פרפורמנס
דוד פליטה של אקרפוביץ'
כנף קדמית מסיבי פחמן

כמו כן,בכל צבע ניתן להחליף את גלגלי האלומיניום לגלגלי שפיצים בתוספת תשלום.

לוח המחוונים

מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן

עיצוב

ה-Multistrada V4S הוא משימה קשה בעולם העיצוב, קשה לעצב אופנוע בסגמנט האדוואנצ'רים הפופולרי שעדיין מינימליסטי עם המון סטייל איטלקי ובו זמנית אפקטיבי ופונקציונלי.
המעצבים התחילו בחזית המרשימה שהזכירה טורף, והכניסו בה שימושיות ופונקציונליות, בחזית האופנוע מותקנת מערכת תאורה המתקדמת ביותר בדוקאטי, תאורת LED מלאה מתכווננת לתוך הפניה ותאורת יום (DRL)
מעצבי דוקאטי המשיכו במיכל דלק נקי לעין עם תכולה של 22 ליטר, בנוסף הוסיפו תא מיוחד לטלפון עם שקע USB לטעינה ואטימות למים, בזמן שהטלפון מוגן הוא מתממשק ללוח השעונים העצום שבחזית ומשדר אליו את אפליקציית הניווט, הודעות נכנסות ושיחות נכנסות, כל התפעול מתבצע בעזרת בתי המתגים של האופנוע ללא צורך להוריד ידיים מהכידון.
החלק האחורי של האופנוע מתוכנן ליעילות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות.

מנוע

הלב של ה-Multistrada V4S החדש הוא מנוע הגארנטוריסימו V4 הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטרדה.
המנוע תוכנן להיות אידיאלי לאופנוע אדוונצ'ר, גמיש מאוד ומותאם לרכיבת שטח, חסכוני ושקט לרכיבה בתנאים עירוניים ומרגש ברכיבת כביש ספורטיבית.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק, ההפך בדיוק קרה, המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ, החזק בקטגוריית האדוואנצ'ר. המנוע החדש גם קל מאוד ושוקל 1.2 ק"ג פחות מהמנוע הקודם של המולטיסטרדה 1260!
מנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול ויברציות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן שגל הארכובה מסתובב לאחור, כך שהוא מרגיש גם קל ונשלט.
כל זה על מנת לייצר לרוכב את מקסימום הנוחות מבלי לשלם על ריגוש.

שלדה ומכלולים

השלדה של ה-Multistrada V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב ה-Multistrada V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-810 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון השנה טיפס ל-220 מ"מ, גבוה מהדגם היוצא ב 46 מ"מ! בנוסף גם מהלך בולמי הזעזועים גדל ועכשיו הוא 170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, מה שמקנה ל-Multistrada V4S יכולות אדוואנצ'ר גבוהות יותר, השנה נוספה אפשרות לבחור את האופנוע עם גלגלי חישורים או יצוקים בעקבות השימוש בזרוע אחורית דו צידית מאלומיניום ומיכל הדלק במולטיסטרדה V4 גדל מ 20 ליטרים ל 22 ליטרים.

חבילות אבזור

גרסת ה S של ה-Multistrada V4 יכולה להגיע במגוון אפשרויות אבזור בתוספת תשלום ישירות מהפעל בבולוניה.
חבילות האבזור כוללת בין השאר את מערכת הראדר המתוחכמת ביותר שיש שלעולם הדו"ג להציע ואביזרים מיוחדים לאופנוע ולרוכב, החבילות הן:
-תיור
ארגזי צד
מושב רוכב + מורכב מתחממים
ידיות מתחממות
מעמד אמצע

-רדאר
מכ"ם קדמי (בקרת שיוט אדפטיבית)
מכ"ם אחורי (זיהוי שטחים מתים)
(אם האופנוע לא מוזמן עם חבילת הרדאר, אין אפשרות להוסיף אותו לאחר האספקה של הכלי, לא נמכר כאביזר)

-פרפורמנס
דוד פליטה של אקרפוביץ'
כנף קדמית מסיבי פחמן

כמו כן,בכל צבע ניתן להחליף את גלגלי האלומיניום לגלגלי שפיצים בתוספת תשלום.

לוח המחוונים

מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL)
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL)
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט 12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • משקל יבש 218 ק”ג
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1567 מ”מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1567 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    סגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, תפעול אדפטיבי אלק', זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    180 מ”מ
  • גלגל אחורי
    סגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ""מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema רדיאליים 4 בוכנות, משאבת בלם ראשית בתפעול רדיאלי, ABS Cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    22 ליטר
  • משקל רטוב
    243 ק"ג
  • משקל יבש
    218 ק”ג
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL)

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 1000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2104 ש"ח

  • בסיס-אדום
    181000
  • בסיס-אפור/לבן
    182000
  • אדום-שפיצים
    186000
  • אפור/לבן-שפיצים
    188000
  • Radar - Ducati Red
    186000
  • Radar - Aviator Grey
    188000
  • Radar-Ducati Red + Spoked wheels
    189000
  • Radar -Aviator Grey+Spoked wheels
    191000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
undefiend
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
undefiend
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ
משקל יבש:227 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V4S