Multistrada V4

החל מ - 165,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Multistrada V4

הספק

170 כ"ס ב-10,500 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

229 ק"ג (רטוב ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Multistrada V4

הדוקאטי מולטיסטרדה V4 החדש מיועד לרוכבים שרוצים לחקור בנוחות כל שביל, מבלי לוותר על האופי הספורטיבי שמאפיין כל אופנוע שנבנה בבולוניה. עם ביצועים גבוהים יותר, יעילות משופרת וטכנולוגיה מתקדמת, הוא מעצים את חוויית הרכיבה שלך ומדגיש את ההנאה מהנסיעה בכל פרט ופרט. אידיאלי לרוכבי טיולים, חובבי שטח וכביש, ולכל מי שמחפש את השילוב המושלם בין נוחות לעוצמה. השנה, המולטיסטרדה יותר מולטיסטרדה מתמיד, שימושי, ידידותי, חמוש בטכנולוגיה התקדמת ביותר בתחום האופנועים, מרגש כמו דוקאטי, זול לאחזקה עם מרווחי טיפולים של 60000 ק"מ לטיפול גדול ו-15000 ק"מ להחלפת שמן מנוע או כל 24 חודשים וכולל 4 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ.
עיצוב

חדשני. נועז. יפהפה.
הדוקאטי מולטיסטרדה V4 2025 שומר על אלמנטים עיצוביים שמייחדים את כל הדגמים של המולטיסטרדה, מסה ממורכזת קדימה, חלק אחורי דק מאוד וחזית קומפקטית במיוחד, עם אלמנטים בהשראת האופנועי הספורט של דוקאטי, החל מה-916. העיצוב משלב אלגנטיות ועמידות עם נטייה ברורה לשטח בזכות גלגל קדמי בגודל 19 אינץ'.

החזית החדשה של המולטיסטרדה V4 2025 כוללת קווים חדים וקומפקטיים יותר, עם תאורת LED דקה יותר, לשיפור האווירודינמיקה וההגנה מרוח. עיצוב זה לא רק מדגיש את האסתטיקה הספורטיבית, אלא גם משפר את הראות והתפקוד. כל פרט חשוב.
הפנס עם מערכת DRL, עיצוב חד ומיתלה דו-צדדי חדש הם רק חלק מהפרטים העיצוביים שמאפיינים את המולטיסטרדה V4 ומדגישים את המראה השרירי שלו. המערכת החדשה של פנסי LED עם תאורה עוקבת פנייה משפרת את הראות, ומונעת אזורים חשוכים ליד הגלגל הקדמי. המערכת החדשה של פנסי LED מקנה לאופנוע מראה מודרני וייחודי, תוך שילוב מושלם של אסתטיקה ופונקציונליות.

אופציה נוספת לגלגלים חדשים ומחושלים מאלומיניום
עם עיצוב חדש של שבעה חישורים, גלגלי האלומיניום החדשים – 19 אינץ' מקדימה ו-17 אינץ' מאחור – קלים וספורטיביים, ושומרים על האסתטיקה הקרבית של המולטיסטרדה. הגלגלים חוסכים 2 ק"ג ממשקל האופנוע בהשוואה לגלגלים סטנדרטיים, ומספקים אופנוע קל יותר וזריז יותר עם ביצועים ספורטיביים מצוינים. הצמיגים של Pirelli SCORPION™ Trail II מבטיחים ביצועים מצוינים בכל תנאי שטח.

מערכת פליטה מעודכנת ושיפור איכות הצליל
מערכת הפליטה החדשה של המולטיסטרדה V4 מציגה קווים חדים יותר, שמשלימים את הפרופיל הדק של החלק האחורי החדש. דוד הפליטה האגרסיבי יוצר צליל ייחודי עוד יותר, ומחזק את האופי הספורטיבי האופייני לדוקאטי.

מנוע

מנוע ה-V4 Granturismo של הדוקאטי מולטיסטרדה V4 2025 בנפח 1158 סמ"ק משלב 170 כ"ס עם שליטה יוצאת דופן. המנוע קל וזריז ומספק תגובה לינארית וחלקה בכל המהירויות, עם קו מומנט לינארי וגל ארכובה שמסתובב נגד כיוון הרכיבה המגיע מטכנולוגיית מוטוGP. מהשנה המנוע מתאים לתקן יורו 5+, אסטרטגיית כיבוי הצילינדרים האחוריים השנה גם שונתה ומפחיתה צריכת דלק ופליטות ב-6% בהשוואה לדגם הקודם, מבלי לפגוע בכוח. יחס הילוכים מותאם שמקל על רכיבה בשטח ובכביש מהיר. המנוע שומר על מרווחי טיפול ארוכים, עם החלפת שמן כל 15,000 ק"מ ובדיקת שסתומים כל 60,000 ק"מ. האחריות היא ל4 שנים ללא הגבלת ק"מ כמו בכל דגמי דוקאטי המיובאים לישראל.

שלדה ומכלולים

הדוקאטי מולטיסטרדה V4 החדש משפר את נוחות הרוכב והמורכב עם שינויים במזוודה העליונה והצדדית, מה שמביא לרכיבה מרווחת ומפנקת יותר. המזוודה העליונה יציבה וחזקה יותר הודות לסבל אלומיניום חדש. בנוסף, מושבים בגבהים שונים וערכת הנמכת מתלים מאפשרים התאמה אישית לקבלת קונפיגורציה אידיאלית לשניים. כל פרט בעיצוב נועד להבטיח חוויית רכיבה נוחה וללא פשרות.

בנוסף, השנה שיפרו את ההתנהגות הדינמית של המולטיסטרדה והתאימו אותו לרכיבה ספורטיבית יציבה גם כשהו עמוס במשקל כבד, הזרוע האחורית החדשה מאלומיניום דו-צדדי מותקנת על ציר שממוקם 1 מ"מ גבוה יותר. זה משפר את אפקט שקיעת המתלה תחת עומס, ועוזר לשמור על קו הרכיבה.

המולטיסטרדה V4 מעוצב למקסום נוחות רכיבה. האווירודינמיקה, תפוקת המנוע ואופטימיזציית השלדה משתלבות יחד כדי להבטיח התנהגות יוצאת דופן מבחינת רעש, רטט וקשיחות.

 

חבילת בטיחות

כראוי לאופנוע המתקדם ביותר בתחום הטכנולוגי, ה-Multistrada V4 חמוש בכל מערכות הבטיחות שיד רוכב יכולה להשיג, שכוללת: מערכת בקרת החלקה ב8 מצבי התערבות, מערכת ABS בהטיה של חברת בוש, יחידית אנרציה 6 צירים(IMU), קוויקשיפר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, תאורת LED שכוללת DRL(תאורת יום) ו-3 מצבי הספק מנוע.

עיצוב

חדשני. נועז. יפהפה.
הדוקאטי מולטיסטרדה V4 2025 שומר על אלמנטים עיצוביים שמייחדים את כל הדגמים של המולטיסטרדה, מסה ממורכזת קדימה, חלק אחורי דק מאוד וחזית קומפקטית במיוחד, עם אלמנטים בהשראת האופנועי הספורט של דוקאטי, החל מה-916. העיצוב משלב אלגנטיות ועמידות עם נטייה ברורה לשטח בזכות גלגל קדמי בגודל 19 אינץ'.

החזית החדשה של המולטיסטרדה V4 2025 כוללת קווים חדים וקומפקטיים יותר, עם תאורת LED דקה יותר, לשיפור האווירודינמיקה וההגנה מרוח. עיצוב זה לא רק מדגיש את האסתטיקה הספורטיבית, אלא גם משפר את הראות והתפקוד. כל פרט חשוב.
הפנס עם מערכת DRL, עיצוב חד ומיתלה דו-צדדי חדש הם רק חלק מהפרטים העיצוביים שמאפיינים את המולטיסטרדה V4 ומדגישים את המראה השרירי שלו. המערכת החדשה של פנסי LED עם תאורה עוקבת פנייה משפרת את הראות, ומונעת אזורים חשוכים ליד הגלגל הקדמי. המערכת החדשה של פנסי LED מקנה לאופנוע מראה מודרני וייחודי, תוך שילוב מושלם של אסתטיקה ופונקציונליות.

אופציה נוספת לגלגלים חדשים ומחושלים מאלומיניום
עם עיצוב חדש של שבעה חישורים, גלגלי האלומיניום החדשים – 19 אינץ' מקדימה ו-17 אינץ' מאחור – קלים וספורטיביים, ושומרים על האסתטיקה הקרבית של המולטיסטרדה. הגלגלים חוסכים 2 ק"ג ממשקל האופנוע בהשוואה לגלגלים סטנדרטיים, ומספקים אופנוע קל יותר וזריז יותר עם ביצועים ספורטיביים מצוינים. הצמיגים של Pirelli SCORPION™ Trail II מבטיחים ביצועים מצוינים בכל תנאי שטח.

מערכת פליטה מעודכנת ושיפור איכות הצליל
מערכת הפליטה החדשה של המולטיסטרדה V4 מציגה קווים חדים יותר, שמשלימים את הפרופיל הדק של החלק האחורי החדש. דוד הפליטה האגרסיבי יוצר צליל ייחודי עוד יותר, ומחזק את האופי הספורטיבי האופייני לדוקאטי.

מנוע

מנוע ה-V4 Granturismo של הדוקאטי מולטיסטרדה V4 2025 בנפח 1158 סמ"ק משלב 170 כ"ס עם שליטה יוצאת דופן. המנוע קל וזריז ומספק תגובה לינארית וחלקה בכל המהירויות, עם קו מומנט לינארי וגל ארכובה שמסתובב נגד כיוון הרכיבה המגיע מטכנולוגיית מוטוGP. מהשנה המנוע מתאים לתקן יורו 5+, אסטרטגיית כיבוי הצילינדרים האחוריים השנה גם שונתה ומפחיתה צריכת דלק ופליטות ב-6% בהשוואה לדגם הקודם, מבלי לפגוע בכוח. יחס הילוכים מותאם שמקל על רכיבה בשטח ובכביש מהיר. המנוע שומר על מרווחי טיפול ארוכים, עם החלפת שמן כל 15,000 ק"מ ובדיקת שסתומים כל 60,000 ק"מ. האחריות היא ל4 שנים ללא הגבלת ק"מ כמו בכל דגמי דוקאטי המיובאים לישראל.

שלדה ומכלולים

הדוקאטי מולטיסטרדה V4 החדש משפר את נוחות הרוכב והמורכב עם שינויים במזוודה העליונה והצדדית, מה שמביא לרכיבה מרווחת ומפנקת יותר. המזוודה העליונה יציבה וחזקה יותר הודות לסבל אלומיניום חדש. בנוסף, מושבים בגבהים שונים וערכת הנמכת מתלים מאפשרים התאמה אישית לקבלת קונפיגורציה אידיאלית לשניים. כל פרט בעיצוב נועד להבטיח חוויית רכיבה נוחה וללא פשרות.

בנוסף, השנה שיפרו את ההתנהגות הדינמית של המולטיסטרדה והתאימו אותו לרכיבה ספורטיבית יציבה גם כשהו עמוס במשקל כבד, הזרוע האחורית החדשה מאלומיניום דו-צדדי מותקנת על ציר שממוקם 1 מ"מ גבוה יותר. זה משפר את אפקט שקיעת המתלה תחת עומס, ועוזר לשמור על קו הרכיבה.

המולטיסטרדה V4 מעוצב למקסום נוחות רכיבה. האווירודינמיקה, תפוקת המנוע ואופטימיזציית השלדה משתלבות יחד כדי להבטיח התנהגות יוצאת דופן מבחינת רעש, רטט וקשיחות.

 

חבילת בטיחות

כראוי לאופנוע המתקדם ביותר בתחום הטכנולוגי, ה-Multistrada V4 חמוש בכל מערכות הבטיחות שיד רוכב יכולה להשיג, שכוללת: מערכת בקרת החלקה ב8 מצבי התערבות, מערכת ABS בהטיה של חברת בוש, יחידית אנרציה 6 צירים(IMU), קוויקשיפר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, תאורת LED שכוללת DRL(תאורת יום) ו-3 מצבי הספק מנוע.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • משקל יבש 229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
מתכוונן בין 890 ל-810 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1567 מ”מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ
משקל יבש:232 ק"ג (רטוב ללא דלק)
חדש
הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
משקל יבש:225 ק"ג (ללא דלק)
הספק: 170 כ"ס ב-10,750 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-9000 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ (אפשרות עד 805-905 מ"מ)
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V4