הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | SUPERSPORT ספורט תיור SuperSport S
בדומה לשאר אופנועי הכביש הספורטיביים של דוקאטי, ה-SuperSport 950 S מצויד במתלים מתכווננים ובזרוע אחורית חד צדדית עשויה מאלומיניום יצוק, אשר מתאפיינת בקשיחות גבוהה לצד משקל נמוך ועיצוב ספורטיבי מקצועי. ה-SuperSport 950 S מצויד במתלי Öhlins משודרגים ומתכווננים במלואם. מלפנים ישנו מזלג בקוטר 48 מ"מ, עם ציפוי פנימי
TiN להחלקה מרבית, ומאחור ישנו בולם יחיד, גם כן מבית Öhlins ,מתכוונן לחלוטין, עם מיכל גז משולב
ה-SuperSport 950 S קיבל בדור זה את המערך האלקטרוני המודרני והמתקדם ביותר שיש לדוקאטי להציע והוא מבוסס על מערכת המדידה בשישה צירים של BOSCH אשר מודדת בכל רגע את תנועתו של האופנוע במרחב.
מערכת זו מורכבת מ:
מערכת Cornering ABS
מערכת בקרת אחיזה (EVO DTC)
בקרת ווילי (EVO DWC)
קוויקשיפטר (EVO DQS )להעלאה והורדה של ההילוכים כסטנדרט בכל הגרסאות
הפרמטרים לפיהם פועלות כל בקרות אלה, משויכים לשלושת מצבי הרכיבה (ספורט, טורינג, אורבן). לרוכב ניתנת האפשרות להתאים אישית את תגובות המערכות בהתאם לסגנון הרכיבה שלו וכמובן לשחזר את הפרמטרים שקבעה דוקאטי.
מערכת מצבי הרכיבה של דוקאטי מאפשרת בחירה בין מצבים מוגדרים מראש של פרמטרי המנוע לבין הבקרות האלקטרוניות כדי להתאים את אופי האופנוע לסגנון הרכיבה ולתנאי הסביבה. ה-SuperSport 950 S מצויד בשלושה מצבי רכיבה, הנקראים ספורט, תיור ועירוני. כל אחד מהם פועל על מערכת ה-Wire-by-Ride האלקטרונית, ומשנה את תפוקת המנוע ואופי קבלת הכוח, על רמות ההתערבות של DWC, DTC, ABS ועל הפעלת DQS .ניתן לבצע מעבר בין מצבי הרכיבה בקלות תוך כדי הרכיבה על ידי לחיצה על המתג המתאים, בעוד שאת ביצוע ההתאמה האישית של הפרמטרים בתוך כל מצב, ניתן לבצע רק כשהאופנוע נייח מטעמי בטיחות.
מצב ספורט
מצב הרכיבה הספורטיבי מאפשר ל-SuperSport 950 S לבטא את מלוא הפוטנציאל שלו בכביש. המנוע מספק 110 כ"ס עם תגובה ישירה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,התערבות נמוכה של מערכת DTC ברמה 3 ,ABS ברמה 2 ועם שליטה בינונית בהתרוממות הגלגל האחורי בבלימה.
מצב טורינג
מצב הרכיבה טורינג מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועים לנוחות. המנוע מספק את מלוא ההספק )110 כ"ס(, אך עם תגובה מתונה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,התערבות בינונית של מערכת DTC( רמה 4 )ו-ABS ברמה 3 כדי להבטיח שליטה ויציבות בבלימה.
מצב אורבן
מצב הרכיבה אורבן(עירוני) מיועד לכבישים בעלי תנאי אחיזה נמוכים. מצב זה יגביל את הספק המנוע ל-75 כ"ס עם תגובה מתונה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,ה-DTC מכוונת להתערבות מרבית (רמה 6 )ומערכת ה-ABS מתקבעת על רמת התערבות 3
הגבוהה.
בדומה לשאר אופנועי הכביש הספורטיביים של דוקאטי, ה-SuperSport 950 S מצויד במתלים מתכווננים ובזרוע אחורית חד צדדית עשויה מאלומיניום יצוק, אשר מתאפיינת בקשיחות גבוהה לצד משקל נמוך ועיצוב ספורטיבי מקצועי. ה-SuperSport 950 S מצויד במתלי Öhlins משודרגים ומתכווננים במלואם. מלפנים ישנו מזלג בקוטר 48 מ"מ, עם ציפוי פנימי
TiN להחלקה מרבית, ומאחור ישנו בולם יחיד, גם כן מבית Öhlins ,מתכוונן לחלוטין, עם מיכל גז משולב
ה-SuperSport 950 S קיבל בדור זה את המערך האלקטרוני המודרני והמתקדם ביותר שיש לדוקאטי להציע והוא מבוסס על מערכת המדידה בשישה צירים של BOSCH אשר מודדת בכל רגע את תנועתו של האופנוע במרחב.
מערכת זו מורכבת מ:
מערכת Cornering ABS
מערכת בקרת אחיזה (EVO DTC)
בקרת ווילי (EVO DWC)
קוויקשיפטר (EVO DQS )להעלאה והורדה של ההילוכים כסטנדרט בכל הגרסאות
הפרמטרים לפיהם פועלות כל בקרות אלה, משויכים לשלושת מצבי הרכיבה (ספורט, טורינג, אורבן). לרוכב ניתנת האפשרות להתאים אישית את תגובות המערכות בהתאם לסגנון הרכיבה שלו וכמובן לשחזר את הפרמטרים שקבעה דוקאטי.
מערכת מצבי הרכיבה של דוקאטי מאפשרת בחירה בין מצבים מוגדרים מראש של פרמטרי המנוע לבין הבקרות האלקטרוניות כדי להתאים את אופי האופנוע לסגנון הרכיבה ולתנאי הסביבה. ה-SuperSport 950 S מצויד בשלושה מצבי רכיבה, הנקראים ספורט, תיור ועירוני. כל אחד מהם פועל על מערכת ה-Wire-by-Ride האלקטרונית, ומשנה את תפוקת המנוע ואופי קבלת הכוח, על רמות ההתערבות של DWC, DTC, ABS ועל הפעלת DQS .ניתן לבצע מעבר בין מצבי הרכיבה בקלות תוך כדי הרכיבה על ידי לחיצה על המתג המתאים, בעוד שאת ביצוע ההתאמה האישית של הפרמטרים בתוך כל מצב, ניתן לבצע רק כשהאופנוע נייח מטעמי בטיחות.
מצב ספורט
מצב הרכיבה הספורטיבי מאפשר ל-SuperSport 950 S לבטא את מלוא הפוטנציאל שלו בכביש. המנוע מספק 110 כ"ס עם תגובה ישירה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,התערבות נמוכה של מערכת DTC ברמה 3 ,ABS ברמה 2 ועם שליטה בינונית בהתרוממות הגלגל האחורי בבלימה.
מצב טורינג
מצב הרכיבה טורינג מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועים לנוחות. המנוע מספק את מלוא ההספק )110 כ"ס(, אך עם תגובה מתונה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,התערבות בינונית של מערכת DTC( רמה 4 )ו-ABS ברמה 3 כדי להבטיח שליטה ויציבות בבלימה.
מצב אורבן
מצב הרכיבה אורבן(עירוני) מיועד לכבישים בעלי תנאי אחיזה נמוכים. מצב זה יגביל את הספק המנוע ל-75 כ"ס עם תגובה מתונה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,ה-DTC מכוונת להתערבות מרבית (רמה 6 )ומערכת ה-ABS מתקבעת על רמת התערבות 3
הגבוהה.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us