SuperSport 950 S

החל מ - 130,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

SuperSport 950 S

הספק

110 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

210 ק"ג

דרגת רשיון

A

SuperSport 950 S

ארבע שנים לאחר השקתו של דוקאטי סופרספורט המודרני, הדגם הפופולארי לא רק שמשנה את שמו לSuperSport 950 S, אלא מחדש את עיצובו החיצוני, משפר את המערך האלקטרוני, מעשיר את האבזור המקורי, עומד בתקן יורו 5 העדכני והופך לאטרקטיבי מתמיד. דוקאטי SuperSport 950 S החדש מענג את העיניים בעיצוב בהשראת הפניגאלה V4 החדש, מרגש עם מנוע גמיש, התנהגות כביש מהנה במיוחד ונוחות גבוהה ברכיבות ממושכות. יחד עם מתלים סופר איכותיים של אוהלינס וחיפוי למושב המורכב, ה-SuperSport 950 S מעלה את רף הספורטיביות הכי גבוה בקבוצתו.
מתלים

בדומה לשאר אופנועי הכביש הספורטיביים של דוקאטי, ה-SuperSport 950 S מצויד במתלים מתכווננים ובזרוע אחורית חד צדדית עשויה מאלומיניום יצוק, אשר מתאפיינת בקשיחות גבוהה לצד משקל נמוך ועיצוב ספורטיבי מקצועי. ה-SuperSport 950 S מצויד במתלי Öhlins משודרגים ומתכווננים במלואם. מלפנים ישנו מזלג בקוטר 48 מ"מ, עם ציפוי פנימי
TiN להחלקה מרבית, ומאחור ישנו בולם יחיד, גם כן מבית Öhlins ,מתכוונן לחלוטין, עם מיכל גז משולב

אלקטרוניקה

ה-SuperSport 950 S קיבל בדור זה את המערך האלקטרוני המודרני והמתקדם ביותר שיש לדוקאטי להציע והוא מבוסס על מערכת המדידה בשישה צירים של BOSCH אשר מודדת בכל רגע את תנועתו של האופנוע במרחב.
מערכת זו מורכבת מ:
מערכת Cornering ABS
מערכת בקרת אחיזה (EVO DTC)
בקרת ווילי (EVO DWC)
קוויקשיפטר (EVO DQS )להעלאה והורדה של ההילוכים כסטנדרט בכל הגרסאות

הפרמטרים לפיהם פועלות כל בקרות אלה, משויכים לשלושת מצבי הרכיבה (ספורט, טורינג, אורבן). לרוכב ניתנת האפשרות להתאים אישית את תגובות המערכות בהתאם לסגנון הרכיבה שלו וכמובן לשחזר את הפרמטרים שקבעה דוקאטי.

מצבי רכיבה

מערכת מצבי הרכיבה של דוקאטי מאפשרת בחירה בין מצבים מוגדרים מראש של פרמטרי המנוע לבין הבקרות האלקטרוניות כדי להתאים את אופי האופנוע לסגנון הרכיבה ולתנאי הסביבה. ה-SuperSport 950 S מצויד בשלושה מצבי רכיבה, הנקראים ספורט, תיור ועירוני. כל אחד מהם פועל על מערכת ה-Wire-by-Ride האלקטרונית, ומשנה את תפוקת המנוע ואופי קבלת הכוח, על רמות ההתערבות של DWC, DTC, ABS ועל הפעלת DQS .ניתן לבצע מעבר בין מצבי הרכיבה בקלות תוך כדי הרכיבה על ידי לחיצה על המתג המתאים, בעוד שאת ביצוע ההתאמה האישית של הפרמטרים בתוך כל מצב, ניתן לבצע רק כשהאופנוע נייח מטעמי בטיחות.
מצב ספורט
מצב הרכיבה הספורטיבי מאפשר ל-SuperSport 950 S לבטא את מלוא הפוטנציאל שלו בכביש. המנוע מספק 110 כ"ס עם תגובה ישירה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,התערבות נמוכה של מערכת DTC ברמה 3 ,ABS ברמה 2 ועם שליטה בינונית בהתרוממות הגלגל האחורי בבלימה.

מצב טורינג
מצב הרכיבה טורינג מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועים לנוחות. המנוע מספק את מלוא ההספק )110 כ"ס(, אך עם תגובה מתונה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,התערבות בינונית של מערכת DTC( רמה 4 )ו-ABS ברמה 3 כדי להבטיח שליטה ויציבות בבלימה.

מצב אורבן
מצב הרכיבה אורבן(עירוני) מיועד לכבישים בעלי תנאי אחיזה נמוכים. מצב זה יגביל את הספק המנוע ל-75 כ"ס עם תגובה מתונה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,ה-DTC מכוונת להתערבות מרבית (רמה 6 )ומערכת ה-ABS מתקבעת על רמת התערבות 3
הגבוהה.

מתלים

בדומה לשאר אופנועי הכביש הספורטיביים של דוקאטי, ה-SuperSport 950 S מצויד במתלים מתכווננים ובזרוע אחורית חד צדדית עשויה מאלומיניום יצוק, אשר מתאפיינת בקשיחות גבוהה לצד משקל נמוך ועיצוב ספורטיבי מקצועי. ה-SuperSport 950 S מצויד במתלי Öhlins משודרגים ומתכווננים במלואם. מלפנים ישנו מזלג בקוטר 48 מ"מ, עם ציפוי פנימי
TiN להחלקה מרבית, ומאחור ישנו בולם יחיד, גם כן מבית Öhlins ,מתכוונן לחלוטין, עם מיכל גז משולב

אלקטרוניקה

ה-SuperSport 950 S קיבל בדור זה את המערך האלקטרוני המודרני והמתקדם ביותר שיש לדוקאטי להציע והוא מבוסס על מערכת המדידה בשישה צירים של BOSCH אשר מודדת בכל רגע את תנועתו של האופנוע במרחב.
מערכת זו מורכבת מ:
מערכת Cornering ABS
מערכת בקרת אחיזה (EVO DTC)
בקרת ווילי (EVO DWC)
קוויקשיפטר (EVO DQS )להעלאה והורדה של ההילוכים כסטנדרט בכל הגרסאות

הפרמטרים לפיהם פועלות כל בקרות אלה, משויכים לשלושת מצבי הרכיבה (ספורט, טורינג, אורבן). לרוכב ניתנת האפשרות להתאים אישית את תגובות המערכות בהתאם לסגנון הרכיבה שלו וכמובן לשחזר את הפרמטרים שקבעה דוקאטי.

מצבי רכיבה

מערכת מצבי הרכיבה של דוקאטי מאפשרת בחירה בין מצבים מוגדרים מראש של פרמטרי המנוע לבין הבקרות האלקטרוניות כדי להתאים את אופי האופנוע לסגנון הרכיבה ולתנאי הסביבה. ה-SuperSport 950 S מצויד בשלושה מצבי רכיבה, הנקראים ספורט, תיור ועירוני. כל אחד מהם פועל על מערכת ה-Wire-by-Ride האלקטרונית, ומשנה את תפוקת המנוע ואופי קבלת הכוח, על רמות ההתערבות של DWC, DTC, ABS ועל הפעלת DQS .ניתן לבצע מעבר בין מצבי הרכיבה בקלות תוך כדי הרכיבה על ידי לחיצה על המתג המתאים, בעוד שאת ביצוע ההתאמה האישית של הפרמטרים בתוך כל מצב, ניתן לבצע רק כשהאופנוע נייח מטעמי בטיחות.
מצב ספורט
מצב הרכיבה הספורטיבי מאפשר ל-SuperSport 950 S לבטא את מלוא הפוטנציאל שלו בכביש. המנוע מספק 110 כ"ס עם תגובה ישירה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,התערבות נמוכה של מערכת DTC ברמה 3 ,ABS ברמה 2 ועם שליטה בינונית בהתרוממות הגלגל האחורי בבלימה.

מצב טורינג
מצב הרכיבה טורינג מבטיח את האיזון הטוב ביותר בין ביצועים לנוחות. המנוע מספק את מלוא ההספק )110 כ"ס(, אך עם תגובה מתונה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,התערבות בינונית של מערכת DTC( רמה 4 )ו-ABS ברמה 3 כדי להבטיח שליטה ויציבות בבלימה.

מצב אורבן
מצב הרכיבה אורבן(עירוני) מיועד לכבישים בעלי תנאי אחיזה נמוכים. מצב זה יגביל את הספק המנוע ל-75 כ"ס עם תגובה מתונה של מצערת ה-Wire-by-Ride ,ה-DTC מכוונת להתערבות מרבית (רמה 6 )ומערכת ה-ABS מתקבעת על רמת התערבות 3
הגבוהה.

ציוד

תאורה DRL, תצוגת לוח שעונים TFT, DTC,ABS 9MP,בולם קד ואח' אוהלינס, קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור, בקרת החלקה, בקרת ווילי, הכנה למערכת מולטימדיה ומחחמי ידיים.
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

תאורה DRL, תצוגת לוח שעונים TFT, DTC,ABS 9MP,בולם קד ואח' אוהלינס, קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור, בקרת החלקה, בקרת ווילי, הכנה למערכת מולטימדיה ומחחמי ידיים.
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 110 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.5 קג"מ ב-6500 סל"ד
  • משקל יבש 184 ק”ג
  • מנוע L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
810 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1487 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע
  • בסיס גלגלים
    1487 מ"מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג אוהלינס בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    130 מ”מ
  • גלגל קדמי
    3 חישורים, סגסוגת קלה, 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso III 120/70-17
  • מתלה אחורי
    זרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא
  • מהלך מתלה אחורי
    144 מ”מ
  • גלגל אחורי
    3 חישורים, סגסוגת קלה, 5.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso III 180/55-17
  • בלם קדמי
    "זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ""מ, קליפרים Brembo M4-32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS בעל שלושה מצבים "
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ""מ, קליפר 2 בוכנות. ABS בעל שלושה מצבים ובנוסף ניתן לביטול.
  • קיבולת מיכל דלק
    16 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג
  • משקל יבש
    184 ק”ג
  • גובה מושב
    810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    תאורה DRL, תצוגת לוח שעונים TFT, DTC,ABS 9MP,בולם קד ואח' אוהלינס, קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור, בקרת החלקה, בקרת ווילי, הכנה למערכת מולטימדיה ומחחמי ידיים.

  • סוג מנוע
    L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים
  • נפח
    937 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    94×67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    12.6:1
  • הספק
    110 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.5 קג"מ ב-6500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית, גופי מצערת Æ 53 מ"מ Ride-By-Wire
  • מפלט
    מערכת פליטה קלה 2-1-2, עם ממיר קטליטי ושני דודי פליטה מאלומיניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS, קוויק שיפטר להורדה והעלאת הילוכים ללא שימוש במצמד.
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.84:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1228 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1228 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    4364 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2254 ש"ח

  • סופרספורט 950 S אדום
    130000
  • סופרספורט 950 S לבן
    132000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

SuperSport 950 S