DesertX

החל מ - 125,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

DesertX

הספק

110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ"ק

משקל רטוב

210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

דרגת רשיון

A, A1

DesertX

הרפתקאות. הנאות. ביצועים. הדרך הטובה ביותר לרכב הרחק אל עבר האופק. מספיק לראות את אופנוע האדוונצ'ר החדש של דוקאטי בשביל להישאב לאווירה המחשמלת של מירוצי Dakar (ראלי הפריז דקאר). ה-DesertX הוא האופנוע האדוונצ'ר היחידי של Ducati בעל גלגל קדמי בקוטר 21 " וגלגל אחורי בקוטר 18 ", בולמי זעזועים עם מהלך ארוך ועיצוב שלדה חדש אשר תוכננה במיוחד לחווית שטח מושלמת. מהנדסי Ducati עבדו לילות כימים ליצירת DesertX, הכל כדי לייצר אופנוע שטח עם יכולת כביש גבוהות, התוצאה היא אופנוע אדוונצ'ר ביצועי אך קל לרכיבה ונוח לשימוש יום יומי, ייחודי לתחומו.
עיצוב

האסטתיקה של DesertX מצליחה לשלב בין הפראיות של מירוץ ה – Dakar לבין מראה חדשני ותחושה מודרנית מדויקת. האופנוע, שיוצר במיוחד עבור הרפתקנים, עוצב ע"י מרכז העיצוב של דוקאטי בדגש של עוצמה ונוחות. המעצבים יצרו עיצוב מינימליסטי שמשדר עמידות, והצליחו, פעם נוספת, לשלב בין ארגונומיה לבין ביצועי שיא בצורה הטובה ביותר. במסכת החזית  של DesertX ישנה תאורת LED מלאה ותאורת יום (DRL) אשר משתלבות באופן כמעט בלתי נראה במבנה האופנוע ויוצרות אפקט חדשני וקלאסי בעת ובעונה אחת.

אדוונצ'ר קשוח

DesertX הוא אופנוע ורסטילי אשר הונדס במיוחד לרכיבה בשטח, אך בו בעת נוח לטיולים ארוכים ורכיבות יום-יומיות. האופנוע עם גלגלים בקוטר 21’’/18’’ ועם אפשרות בחירה של צמיגי שטח אגרסיבים. ב – DesertX קיים מזלג הפוך 46 מ”מ עם כוונון מלא, אשר הונדס ביחד עם המותג היפני Kayaba, שנחשב לאחד המותגים המצליחים והאיכותיים ביותר בתחום אופנועי השטח. נפח מיכל הדלק של האופנוע הינו 21 ליטרים, כאשר ישנה אפשרות להתקין מיכל נוסף בקיבולת של 8 ליטרים נוספים.

6 מצבי רכיבה

התאמנו עבורך 6 מצבי רכיבה ייחודיים! DesertX הוא האופנוע הראשון מבית Ducati בעל 6 מצבי רכיבה, זאת על מנת להתאים את האופנוע לכל מצב רכיבה; מצב ספורט, מצב טיולים, מצב עירוני, מצב גשם ומים, מצב אנדורו ומצב ראלי.

בטיחות

DesertX מגיע מצוייד בכל מערכות הבטיחות היוקרתיות ביותר שיש לדוקאטי להציע; מערכת ABS CORNERING, מערכת בקרת החלקה (TCS) המשמשת למניעת אובדן אחיזה של הגלגלים ממשטח הרכיבה, מערכת Wheelie Control, בלמים עוצמתיים של חברת Boshe וכמובן מערכת Ducati Brake Light הייחודית. חשוב לציין כי DesertX בעל 6 מצבי רכיבה יחודיים אשר מתאימים את האופנוע לאופי הרכיבה. אנו עושים הכל כדי שתגיע ליעד בשיא הבטיחות וההנאה!

עיצוב

האסטתיקה של DesertX מצליחה לשלב בין הפראיות של מירוץ ה – Dakar לבין מראה חדשני ותחושה מודרנית מדויקת. האופנוע, שיוצר במיוחד עבור הרפתקנים, עוצב ע"י מרכז העיצוב של דוקאטי בדגש של עוצמה ונוחות. המעצבים יצרו עיצוב מינימליסטי שמשדר עמידות, והצליחו, פעם נוספת, לשלב בין ארגונומיה לבין ביצועי שיא בצורה הטובה ביותר. במסכת החזית  של DesertX ישנה תאורת LED מלאה ותאורת יום (DRL) אשר משתלבות באופן כמעט בלתי נראה במבנה האופנוע ויוצרות אפקט חדשני וקלאסי בעת ובעונה אחת.

אדוונצ'ר קשוח

DesertX הוא אופנוע ורסטילי אשר הונדס במיוחד לרכיבה בשטח, אך בו בעת נוח לטיולים ארוכים ורכיבות יום-יומיות. האופנוע עם גלגלים בקוטר 21’’/18’’ ועם אפשרות בחירה של צמיגי שטח אגרסיבים. ב – DesertX קיים מזלג הפוך 46 מ”מ עם כוונון מלא, אשר הונדס ביחד עם המותג היפני Kayaba, שנחשב לאחד המותגים המצליחים והאיכותיים ביותר בתחום אופנועי השטח. נפח מיכל הדלק של האופנוע הינו 21 ליטרים, כאשר ישנה אפשרות להתקין מיכל נוסף בקיבולת של 8 ליטרים נוספים.

6 מצבי רכיבה

התאמנו עבורך 6 מצבי רכיבה ייחודיים! DesertX הוא האופנוע הראשון מבית Ducati בעל 6 מצבי רכיבה, זאת על מנת להתאים את האופנוע לכל מצב רכיבה; מצב ספורט, מצב טיולים, מצב עירוני, מצב גשם ומים, מצב אנדורו ומצב ראלי.

בטיחות

DesertX מגיע מצוייד בכל מערכות הבטיחות היוקרתיות ביותר שיש לדוקאטי להציע; מערכת ABS CORNERING, מערכת בקרת החלקה (TCS) המשמשת למניעת אובדן אחיזה של הגלגלים ממשטח הרכיבה, מערכת Wheelie Control, בלמים עוצמתיים של חברת Boshe וכמובן מערכת Ducati Brake Light הייחודית. חשוב לציין כי DesertX בעל 6 מצבי רכיבה יחודיים אשר מתאימים את האופנוע לאופי הרכיבה. אנו עושים הכל כדי שתגיע ליעד בשיא הבטיחות וההנאה!

ציוד

שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

ציוד

שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי
  • נפח 937 סמ"ק
  • הספק 110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • משקל יבש 210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • מנוע L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • טיפול
גובה מושב
875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1,608 מ"מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1567 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    סגסוגת אלומיניום קלה 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    180 מ”מ
  • גלגל אחורי
    סגסוגת אלומיניום קלה 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 280 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    22 ליטר
  • משקל רטוב
    229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • משקל יבש
    229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 890 ל-810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 1000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2104 ש"ח

  • מולטיסטרדה V4
    165000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

DesertX