DesertX Rally

החל מ - 168,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע אדוונצ'ר

DesertX Rally

הספק

110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ"ק

משקל רטוב

211 ק"ג (ללא דלק)

דרגת רשיון

A, A1

DesertX Rally

הדרזט X ראלי הוא אופנוע האדוונצ'ר הקשוח והמדוגם ביותר לשטח בליין האופנועים של דוקאטי, הוא מתאים לרוכבים שלא רוצים להתפשר על יכולות גבוהות בשטח עם המכלולים הטובים ביותר שיש. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות שטח או משתתפים בתחרויות ראלי, ה- DesertX Rally כאן כדי לעזור לכם לכבוש את האתגרים הקשים ביותר ולדחוף את עצמכם מעבר לכל גבול.
עיצוב

העיצוב של  DesertX Rally הוא בהשראת הדזרט איקס של אנטוניו מיאו, מנצח הפורולוג של ארצברג רודיאו 2023, מרוץ הארד אנדורו הקשה ביותר שמתקיים כל שנה באוסטריה. כמו האופנוע שזכה גם הדזרט איקס ראלי החדש מגיע עם גרפיקה מיוחדת השואבת השראה ישירות מגרפיקת המרוצים של אופנועי החברה. בנוסף האופנוע צבוע בצבע מיוחד שמאוד קשה לשרוט אותו. הדזרט איקס ראלי מגיע עם כנף קדמית גבוהה, מגן גחון מקרבון ושלדת זנב צבועה באדום להשלמת עיצוב שלא משאיר ספק, אופנוע קרבי.

בנוסף, המושב מיוחד לרכיבת שטח שמייצר המון אחיזה וקל לנוע לאורכו.

מכלולים מעולם המרוצים

DesertX Rally הוא אופנוע אדוונצ'ר קצה לרכיבת שטח אגרסיבית. האופנוע החדש במשפחה מגיע עם משולשי היגוי מחוזקים מאלומינים מכורסם שמחובר אליהם בולם זעזועים קד' של חברת KYB, בקוטר 48 מ"מ עם מהלך של 250 מ"מ, בטכולוגיית קארטריג' סגור עם ציפוי קאשימה, הבולם האחורי הוא גם של חברת KYB, עם בוכנה בקוטר 46 מ"מ ומהלך של 240 מ"מ, מגיע עם כוונון מלא כולל שיכוך כניסה מהיר וברז לכיוון עומס קפיץ. הבולמים הטובים ביותר שיש להשיג. גלגלי החישורים בקוטר 21’’/18’’ מגיעים מחברת אקסל והם מדגם טגאסקו, המחוזקים והקלים ביותר. בגזרת הכידון תמצאו משכך היגוי מתוצרת חברת אוהלינס המשובחת.

מוכן לכל מצב ותנאי הדרך

התאמנו עבורך 6 מצבי רכיבה ייחודיים לכל דרישה שתהיה לך.

מצב ספורט- בקרת החלקה במצב 5, בקרת אנטי ווילי במצב 2, ABS 3, הספק מנוע במצב Full, שליטה על בלימת מנוע במצב 1

מצב תיור- בקרת החלקה במצב 6, בקרת אנטי ווילי במצב 3, ABS 3, הספק מנוע במצב High, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מצב עירוני- בקרת החלקה במצב 7, בקרת אנטי ווילי במצב 4, ABS 3, הספק מנוע במצב Medium, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מצב גשם- בקרת החלקה במצב 8, בקרת אנטי ווילי במצב 4, ABS 3, הספק מנוע במצב Medium, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מצב אנדורו- בקרת החלקה במצב 3, בקרת אנטי ווילי במצב כבוי, ABS 2, הספק מנוע במצב Low, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מצב ראלי- בקרת החלקה במצב 3, בקרת אנטי ווילי במצב במצב כבוי, ABS 1, הספק מנוע במצב Full, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מערכות בטיחות ואקטרוניקה

DesertX Rally מגיע מצוייד בכל מערכות הבטיחות היוקרתיות ביותר שיש לדוקאטי להציע:

-מערכת ABS CORNERING

-מערכת בקרת החלקה (DTC) המשמשת למניעת אובדן אחיזה של הגלגלים ממשטח הרכיבה

-מערכת בקרת ווילי (DWC)

-מערכת לשליטה על בלימת המנוע (EBC)

-בלמים עוצמתיים של חברת Brembo וכמובן מערכת Ducati Brake Light הייחודית

-4 מצבי הספק מנוע

חשוב לציין כי DesertX בעל 6 מצבי רכיבה יחודיים אשר מתאימים את האופנוע לאופי הרכיבה. אנו עושים הכל כדי שתגיע ליעד בשיא הבטיחות וההנאה!

עיצוב

העיצוב של  DesertX Rally הוא בהשראת הדזרט איקס של אנטוניו מיאו, מנצח הפורולוג של ארצברג רודיאו 2023, מרוץ הארד אנדורו הקשה ביותר שמתקיים כל שנה באוסטריה. כמו האופנוע שזכה גם הדזרט איקס ראלי החדש מגיע עם גרפיקה מיוחדת השואבת השראה ישירות מגרפיקת המרוצים של אופנועי החברה. בנוסף האופנוע צבוע בצבע מיוחד שמאוד קשה לשרוט אותו. הדזרט איקס ראלי מגיע עם כנף קדמית גבוהה, מגן גחון מקרבון ושלדת זנב צבועה באדום להשלמת עיצוב שלא משאיר ספק, אופנוע קרבי.

בנוסף, המושב מיוחד לרכיבת שטח שמייצר המון אחיזה וקל לנוע לאורכו.

מכלולים מעולם המרוצים

DesertX Rally הוא אופנוע אדוונצ'ר קצה לרכיבת שטח אגרסיבית. האופנוע החדש במשפחה מגיע עם משולשי היגוי מחוזקים מאלומינים מכורסם שמחובר אליהם בולם זעזועים קד' של חברת KYB, בקוטר 48 מ"מ עם מהלך של 250 מ"מ, בטכולוגיית קארטריג' סגור עם ציפוי קאשימה, הבולם האחורי הוא גם של חברת KYB, עם בוכנה בקוטר 46 מ"מ ומהלך של 240 מ"מ, מגיע עם כוונון מלא כולל שיכוך כניסה מהיר וברז לכיוון עומס קפיץ. הבולמים הטובים ביותר שיש להשיג. גלגלי החישורים בקוטר 21’’/18’’ מגיעים מחברת אקסל והם מדגם טגאסקו, המחוזקים והקלים ביותר. בגזרת הכידון תמצאו משכך היגוי מתוצרת חברת אוהלינס המשובחת.

מוכן לכל מצב ותנאי הדרך

התאמנו עבורך 6 מצבי רכיבה ייחודיים לכל דרישה שתהיה לך.

מצב ספורט- בקרת החלקה במצב 5, בקרת אנטי ווילי במצב 2, ABS 3, הספק מנוע במצב Full, שליטה על בלימת מנוע במצב 1

מצב תיור- בקרת החלקה במצב 6, בקרת אנטי ווילי במצב 3, ABS 3, הספק מנוע במצב High, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מצב עירוני- בקרת החלקה במצב 7, בקרת אנטי ווילי במצב 4, ABS 3, הספק מנוע במצב Medium, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מצב גשם- בקרת החלקה במצב 8, בקרת אנטי ווילי במצב 4, ABS 3, הספק מנוע במצב Medium, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מצב אנדורו- בקרת החלקה במצב 3, בקרת אנטי ווילי במצב כבוי, ABS 2, הספק מנוע במצב Low, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מצב ראלי- בקרת החלקה במצב 3, בקרת אנטי ווילי במצב במצב כבוי, ABS 1, הספק מנוע במצב Full, שליטה על בלימת מנוע במצב 2

מערכות בטיחות ואקטרוניקה

DesertX Rally מגיע מצוייד בכל מערכות הבטיחות היוקרתיות ביותר שיש לדוקאטי להציע:

-מערכת ABS CORNERING

-מערכת בקרת החלקה (DTC) המשמשת למניעת אובדן אחיזה של הגלגלים ממשטח הרכיבה

-מערכת בקרת ווילי (DWC)

-מערכת לשליטה על בלימת המנוע (EBC)

-בלמים עוצמתיים של חברת Brembo וכמובן מערכת Ducati Brake Light הייחודית

-4 מצבי הספק מנוע

חשוב לציין כי DesertX בעל 6 מצבי רכיבה יחודיים אשר מתאימים את האופנוע לאופי הרכיבה. אנו עושים הכל כדי שתגיע ליעד בשיא הבטיחות וההנאה!

ציוד

שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

ציוד

שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי
  • נפח 937 סמ"ק
  • הספק 110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • טיפול
גובה מושב
910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1,625 מ"מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1567 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    סגסוגת אלומיניום קלה 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    180 מ”מ
  • גלגל אחורי
    סגסוגת אלומיניום קלה 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 280 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    22 ליטר
  • משקל רטוב
    229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • משקל יבש
    229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 890 ל-810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 1000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2104 ש"ח

  • מולטיסטרדה V4
    165000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)
משקל יבש:210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

DesertX Rally