Desmo 450 MX

הספק

63.5 כ"ס ב-9,400 סל"ד

נפח

449.6 סמ"ק

משקל רטוב

104.8 ק"ג (רטוב, ללא דלק)

דרגת רשיון

Desmo 450 MX

ה-Ducati Desmo450 MX הוא אופנוע המוטוקרוס הראשון של דוקאטי, המשלב את ה-DNA של מירוצי המסלול עם ביצועים בלתי מתפשרים בשטח. האופנוע פותח מתוך מטרה להרחיב את קהל הרוכבים של דוקאטי ולהציע חוויית רכיבה חדשה ומרגשת. הוא קל משקל, עוצמתי ומצויד בטכנולוגיה מתקדמת, המבטיחה מהירות, שליטה ואדרנלין טהור. ​
מנוע-עוצמה ללא פשרות

בלב ה-Desmo450 MX פועם מנוע חד-צילינדרי בנפח 449.6 סמ"ק עם מערכת תזמון שסתומים דסמודרומית, המפיק 63.5 כ"ס ב-9,400 סל"ד ומומנט מרבי של 5.46 קג"מ ב-7,500 סל"ד. המנוע תוכנן לספק מומנט גבוה כבר בסל"ד נמוך, עם 70% מהמומנט המרבי כבר ב-4,200 סל"ד, מה שמבטיח האצה חזקה ותגובה חדה ביציאה מפניות. המערכת הדסמודרומית מאפשרת למנוע להגיע ל-11,900 סל"ד, קו אדום חדש בקטגוריה, ומפחיתה את הצורך בהחלפות הילוכים תכופות

שלדה ומכלולים

השלדה של ה-Desmo450 MX עשויה מאלומיניום ומורכבת מ-11 חלקים בלבד, כמחצית מהמקובל בקטגוריה, מה שמבטיח קשיחות מבנית גבוהה ומשקל נמוך של 104.8 ק"ג (ללא דלק). השלדה תוכננה עם מינימום ריתוכים, לשם הפחתת משקל ושיפור קשיחות מבנית. המתלים מבית Showa כוללים מזלג קדמי הפוך בקוטר 49 מ"מ עם ציפוי Kashima ומהלך של 310 מ"מ, ובולם אחורי מתכוונן עם מהלך של 301 מ"מ. מערכת הבלימה כוללת קאליפרים מבית Brembo ודיסקים של Galfer בקוטר 260 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור.

עיצוב איטלקי עוצר נשימה

ה-Ducati Desmo450 MX עוצב בגישה שמחברת בין חזון עיצוב איטלקי מובהק לבין דרישות קצה מעולם המוטוקרוס. התוצאה: אופנוע שמצד אחד נראה כמו מכונת מירוץ אגרסיבית, ומצד שני ממוקד כולו בפונקציונליות של רכיבת שטח תחרותית.

כל רכיב בגוף האופנוע, מהכנפיים הצרות דרך מיכל הדלק ועד למושב השטוח, תוכנן כך שיאפשר חופש תנועה מקסימלי לרוכב. מבנה הפלסטיקה מינימליסטי וחד, עם משטחים מחליקים שנועדו להקל על תנועת גוף מהירה וזרימה בין מצבים. החלק האחורי זקוף ומוקפד, בעוד שהחזית הדינמית משדרת נוכחות עוצמתית גם כשהאופנוע עומד.

השלדה מאלומיניום חשופה, הגרפיקה בצבעי דוקאטי רד בעיצוב תחרותי בהשראת צוות המרוצים הרשמי, והאיכות הוויזואלית הכללית משדרת: זה דוקאטי, גם כשמדובר בחיית שטח.

המראה הכללי של ה-Desmo450 MX אינו רק עוצמתי, הוא תכליתי. הוא בולט על קו הזינוק, אך נולד כדי לככב כשהשער נפתח.

טכנולוגיה- עתיד המוטוקרוס כבר כאן

ה-Ducati Desmo450 MX לא רק מביא עימו מנוע חזק ושלדה קלילה, הוא מסמן את כניסת דוקאטי לעולם המוטוקרוס עם סטנדרט טכנולוגי חדש לקטגוריה. בעידן שבו רכיבת שטח אינה מסתכמת רק בכוח גולמי, דוקאטי מביאה מהפכה דיגיטלית שמכניסה את ניתוח הנתונים והתאמה האישית גם לשטח.

במרכז המערכת הטכנולוגית עומדת אפליקציית Ducati X-Link, המאפשרת חיבור בין האופנוע לסמארטפון דרך ממשק Bluetooth ייעודי. דרך האפליקציה, ניתן לשלוט בפרמטרים של המנוע, לבחור בין מצבי רכיבה שונים, להתאים את תגובת המצערת, לנהל בקרת אחיזה, בלימת מנוע, ואפילו קוויקשיפטר (אופציונלי), מערכת העברת הילוכים מהירה ללא קלאץ'.

המערכת שומרת את נתוני הרכיבה לצורך ניתוח, שיפור עצמי והתאמה אישית. עבור רוכבים תחרותיים או מאמנים, מדובר בכלי פורץ דרך שמאפשר לדעת בדיוק מה קרה על המסלול, ואיך לשפר את הביצועים.

בנוסף, המנוע עצמו נבנה עם מערכת ניהול מתקדמת תוצרת Athena, אשר כוללת מחשב ניהול מנוע (ECU) קל משקל אך עוצמתי, שיכול להתעדכן לאורך זמן ולקבל כיוונים נוספים בעתיד, כולל עדכוני תוכנה והתאמות אישיות.

לצד כל זה, דוקאטי לא שוכחת את הבסיס, תצוגה דיגיטלית מינימליסטית, מערכת התנעה קלה בלחיצת כפתור, וסביבת רכיבה נקייה ויעילה שמאפשרת לרוכב להתרכז במה שחשוב, הקרקע, האחיזה והקצב.

ה-Desmo450 MX מוכיח שגם בשטח אפשר לרכב חכם, לא רק חזק.

מנוע-עוצמה ללא פשרות

בלב ה-Desmo450 MX פועם מנוע חד-צילינדרי בנפח 449.6 סמ"ק עם מערכת תזמון שסתומים דסמודרומית, המפיק 63.5 כ"ס ב-9,400 סל"ד ומומנט מרבי של 5.46 קג"מ ב-7,500 סל"ד. המנוע תוכנן לספק מומנט גבוה כבר בסל"ד נמוך, עם 70% מהמומנט המרבי כבר ב-4,200 סל"ד, מה שמבטיח האצה חזקה ותגובה חדה ביציאה מפניות. המערכת הדסמודרומית מאפשרת למנוע להגיע ל-11,900 סל"ד, קו אדום חדש בקטגוריה, ומפחיתה את הצורך בהחלפות הילוכים תכופות

שלדה ומכלולים

השלדה של ה-Desmo450 MX עשויה מאלומיניום ומורכבת מ-11 חלקים בלבד, כמחצית מהמקובל בקטגוריה, מה שמבטיח קשיחות מבנית גבוהה ומשקל נמוך של 104.8 ק"ג (ללא דלק). השלדה תוכננה עם מינימום ריתוכים, לשם הפחתת משקל ושיפור קשיחות מבנית. המתלים מבית Showa כוללים מזלג קדמי הפוך בקוטר 49 מ"מ עם ציפוי Kashima ומהלך של 310 מ"מ, ובולם אחורי מתכוונן עם מהלך של 301 מ"מ. מערכת הבלימה כוללת קאליפרים מבית Brembo ודיסקים של Galfer בקוטר 260 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור.

עיצוב איטלקי עוצר נשימה

ה-Ducati Desmo450 MX עוצב בגישה שמחברת בין חזון עיצוב איטלקי מובהק לבין דרישות קצה מעולם המוטוקרוס. התוצאה: אופנוע שמצד אחד נראה כמו מכונת מירוץ אגרסיבית, ומצד שני ממוקד כולו בפונקציונליות של רכיבת שטח תחרותית.

כל רכיב בגוף האופנוע, מהכנפיים הצרות דרך מיכל הדלק ועד למושב השטוח, תוכנן כך שיאפשר חופש תנועה מקסימלי לרוכב. מבנה הפלסטיקה מינימליסטי וחד, עם משטחים מחליקים שנועדו להקל על תנועת גוף מהירה וזרימה בין מצבים. החלק האחורי זקוף ומוקפד, בעוד שהחזית הדינמית משדרת נוכחות עוצמתית גם כשהאופנוע עומד.

השלדה מאלומיניום חשופה, הגרפיקה בצבעי דוקאטי רד בעיצוב תחרותי בהשראת צוות המרוצים הרשמי, והאיכות הוויזואלית הכללית משדרת: זה דוקאטי, גם כשמדובר בחיית שטח.

המראה הכללי של ה-Desmo450 MX אינו רק עוצמתי, הוא תכליתי. הוא בולט על קו הזינוק, אך נולד כדי לככב כשהשער נפתח.

טכנולוגיה- עתיד המוטוקרוס כבר כאן

ה-Ducati Desmo450 MX לא רק מביא עימו מנוע חזק ושלדה קלילה, הוא מסמן את כניסת דוקאטי לעולם המוטוקרוס עם סטנדרט טכנולוגי חדש לקטגוריה. בעידן שבו רכיבת שטח אינה מסתכמת רק בכוח גולמי, דוקאטי מביאה מהפכה דיגיטלית שמכניסה את ניתוח הנתונים והתאמה האישית גם לשטח.

במרכז המערכת הטכנולוגית עומדת אפליקציית Ducati X-Link, המאפשרת חיבור בין האופנוע לסמארטפון דרך ממשק Bluetooth ייעודי. דרך האפליקציה, ניתן לשלוט בפרמטרים של המנוע, לבחור בין מצבי רכיבה שונים, להתאים את תגובת המצערת, לנהל בקרת אחיזה, בלימת מנוע, ואפילו קוויקשיפטר (אופציונלי), מערכת העברת הילוכים מהירה ללא קלאץ'.

המערכת שומרת את נתוני הרכיבה לצורך ניתוח, שיפור עצמי והתאמה אישית. עבור רוכבים תחרותיים או מאמנים, מדובר בכלי פורץ דרך שמאפשר לדעת בדיוק מה קרה על המסלול, ואיך לשפר את הביצועים.

בנוסף, המנוע עצמו נבנה עם מערכת ניהול מתקדמת תוצרת Athena, אשר כוללת מחשב ניהול מנוע (ECU) קל משקל אך עוצמתי, שיכול להתעדכן לאורך זמן ולקבל כיוונים נוספים בעתיד, כולל עדכוני תוכנה והתאמות אישיות.

לצד כל זה, דוקאטי לא שוכחת את הבסיס, תצוגה דיגיטלית מינימליסטית, מערכת התנעה קלה בלחיצת כפתור, וסביבת רכיבה נקייה ויעילה שמאפשרת לרוכב להתרכז במה שחשוב, הקרקע, האחיזה והקצב.

ה-Desmo450 MX מוכיח שגם בשטח אפשר לרכב חכם, לא רק חזק.

ציוד

מצבי רכיבה, בקרת החלקה, שליטה על בלימת מנוע, שעון שעות, מצבר ליטיום, קוויק שיפטר למעלה, בקרת זינוק.

ציוד

מצבי רכיבה, בקרת החלקה, שליטה על בלימת מנוע, שעון שעות, מצבר ליטיום, קוויק שיפטר למעלה, בקרת זינוק.
  • נפח 449.6 סמ"ק
  • הספק 63.5 כ"ס ב-9,400 סל"ד
  • מומנט 5.46 קג"מ ב-7,500 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע Desmo450, צילינדר יחיד, 4 שס' לצילינדר, קירור מים
  • טיפול 15 שעות
גובה מושב
970 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1494 מ”מ
  • שלדה
    מונוקוק, אלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1465 מ”מ
  • זווית מזלג
    23.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג מרזוקי עם כוונון מלא, 43 מ”מ
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 6 חישורים, קל במיוחד, 3.50”×17”
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso 4 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת קאייבה עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום דו צדדית
  • מהלך מתלה אחורי
    150 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 6 חישורים, קל במיוחד, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso 4 190/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS לפנייה
  • קיבולת מיכל דלק
    15 ליטר
  • משקל רטוב
    179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
  • משקל יבש
    179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
  • גובה מושב
    837 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי

  • סוג מנוע
    V-טווין 90 מעלות, 4 שסתומים לצילינדר, תזמון שסתומי יניקה משתנה, קירור נוזל
  • נפח
    890 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    96×61.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.1:1
  • הספק
    120 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט
    9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלק'. מזרק לציל', רכב על חוט מלא.
  • מפלט
    2-1-2-1 עם שלושה חיישן למדה וממיר קטליטי

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS 2.0 – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=25/26
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.84:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 520, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1217 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    5528 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2151 ש"ח

  • פניגאלה V2 אדום

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Desmo 450 MX