Diavel V4

החל מ - 212,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע כביש

Diavel V4

הספק

168 כ"ס ב-10750 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

236 ק"ג

דרגת רשיון

A

Diavel V4

שרירי, ספורטיבי, מוגזם ואלגנטי בו זמנית, מגנט לתשומת לב בכל הקשור לאופנועים, ה- Diavel V4 מסנתז תכונות טכניות, דינמיות וסגנונות רכיבה רחוקים זה מזה, כמו נייקד, ספורט ואופנועי שרירים לאופנוע אחד, שלם, ייחודי עם המון אופי וטכנולוגיה שנועד לרגש ובאותה נשימה להיות נוח ובטיחותי. הודות למנוע החדש לשנת 2023 הדיאבל V4 נהנה ממנוע עם מרווחי טיפולים של 15,000 ק"מ או שנתיים בין טיפול לטיפול ו-4 שנות אחריות.
מנוע V4

ה-V4 Granturismo תופס את מרכז הבמה באופנוע השרירים שלנו ומאפשר לו לבטא את אישיותו במלואה. מנוע ארבעת הצילינדרים של דוקאטי מבטיח ביצועים גבוהים, בשילוב חלקות ואמינות, בכל סל"ד. חזק (168 כ"ס), עשיר במומנט בכל סל"ד (עם 12.8 קג"מ ב-7,500 סל"ד) אך גם קל וקומפקטי במיוחד, מנוע ה-V4 Granturismo (שמקורו ב-Desmosedici Stradale של פניגאלה V4 ו-סטריטפייטר  V4). במנוע המתקדם הזה ישנה מערכת לנטרול עבודת הצילינדרים האחוריים בסל"ד סרק, המאפשרת למנוע לעבוד בטמפ' נמוכות יותר בסל"ד סרק. בנוסף, מערכת זו מחוללת שינוי בגוון סאונד האגזוז בעת המעבר מ-2 צילינדרים ל4 צילינדרים. מרווחי הטיפולים של כוונון שסתומים ב-60,000 ק"מ והחלפת שמן מתוכננת כל 15,000 ק"מ או שנתיים אומר רק דבר אחד: יותר זמן לרכוב וליהנות מהדרך. בפיתוח של מנוע ה-V4 Granturismo לקחו בחשבון גם את צריכת הדלק עם מגוון מפות לניהול הספק המנוע.

שלדה ומכלולים

השלדה החדשה משתלבת בצורה אידיאלית עם מה שתמיד היו נקודות החוזק של הדיאבל, כמו תנוחת הרכיבה האופיינית והנוחות בטיולים לטווח בינוני. בנוסף, הודות להפחתה משמעותית במשקל, הזריזות משתפרת פלאים. המתלה הקד' ב- Diavel V4 מתכוונן במלואו ובקוטר 50 מ"מ (עם כוונון מלא) ובולם זעזועים יחיד הכולל מיכל התפשטות בנפרד. מהלך המזלג הוא 120 מ"מ ו-145 מ"מ מאחור, 15 מ"מ יותר מהדיאבל  1260, עם השפעה ישירה לנוחות הן של הרוכב והן של המורכב. בחזית, ביצועי הבלימה של הדיאבל  V4 מובטחים על ידי בלמי Brembo עם קליפרים מונובלוקים רדיאליים של Stylema® המופעלים על ידי משאבת בלם רדיאלית PR16/19 עם שני דיסקים צפים בקוטר 330 מ"מ. מאחור, לעומת זאת, הדיסק בקוטר 265 מ"מ מתופעל על ידי קליפר עם שנתי בוכנות, גם הוא מיוצר על ידי ברמבו.

ה-Diavel V4 מצויד בגלגלים בעלי חמישה חישורים עם עיצוב בלעדי עם גימור CNC. מלפנים, חישוק הגלגל הקד' במידה 3.5 אינץ', בעוד מאחור המידה המפלצתית ששמורה אצלנו רק לדיאבל, 8.0 אינץ'!!!  צמיג 120/70 ZR17 מותקן על הגלגל הקדמי, בעוד שהצמיג האחורי הוא 240/45 ZR17. הצמיגים הם Pirelli Diablo Rosso III. תנוחת הרכיבה של ה-Diavel V4 ממשיכה להיות ספורטיבית עם דגשים על נוחות ונגישות, עם מושב שממוקם בגובה של 790 מ"מ מהקרקע ועוצב מחדש לחלוטין כדי להציע נוחות טובה יותר, תמיכה בהאצה חזקה וחופש תנועה הודות גם לחיבור המצוין עם המיכל הדלק ולרגליים הממוקמות במיקום מרכזי. ב-Diavel V4 הכידון הרחב ויחסית לדיאבל 1260 גם קרוב יותר לרכוב ב-20 מ"מ כדי לשפר את הנוחות והשליטה בכל המצבים.

אלקטרוניקה ומערכות בטיחות

החבילה האלקטרונית מהדור האחרון של דוקאטי מגיעה ישירות ל-Diavel V4 החדש לשנת 2023 , החבילה מבוססת על שימוש בפלטפורמה אינרציאלית בת 6 צירים (6D IMU – Inertial Measurement Unit) המסוגלת לזהות באופן מיידי המצב של האופנוע בתוך המרחב.

פרמטרי ההפעלה של כל בקרת משויכים כברירת מחדל לארבעת מצבי הרכיבה בהם מצוייד ה-Diavel V4: ספורט, טורינג, אורבן והמצב החדש רטוב, שתוכנן במיוחד עבור משטחים בעלי אחיזה נמוכה. כל מצב רכיבה כולל מצב כוח, המגדיר את רמת הכוח המרבית שניתן לספק ותגובת המנוע, ואת רמות ההתערבות של מערכות העזר האלקטרוניות לרכיבה.

מנוע V4

ה-V4 Granturismo תופס את מרכז הבמה באופנוע השרירים שלנו ומאפשר לו לבטא את אישיותו במלואה. מנוע ארבעת הצילינדרים של דוקאטי מבטיח ביצועים גבוהים, בשילוב חלקות ואמינות, בכל סל"ד. חזק (168 כ"ס), עשיר במומנט בכל סל"ד (עם 12.8 קג"מ ב-7,500 סל"ד) אך גם קל וקומפקטי במיוחד, מנוע ה-V4 Granturismo (שמקורו ב-Desmosedici Stradale של פניגאלה V4 ו-סטריטפייטר  V4). במנוע המתקדם הזה ישנה מערכת לנטרול עבודת הצילינדרים האחוריים בסל"ד סרק, המאפשרת למנוע לעבוד בטמפ' נמוכות יותר בסל"ד סרק. בנוסף, מערכת זו מחוללת שינוי בגוון סאונד האגזוז בעת המעבר מ-2 צילינדרים ל4 צילינדרים. מרווחי הטיפולים של כוונון שסתומים ב-60,000 ק"מ והחלפת שמן מתוכננת כל 15,000 ק"מ או שנתיים אומר רק דבר אחד: יותר זמן לרכוב וליהנות מהדרך. בפיתוח של מנוע ה-V4 Granturismo לקחו בחשבון גם את צריכת הדלק עם מגוון מפות לניהול הספק המנוע.

שלדה ומכלולים

השלדה החדשה משתלבת בצורה אידיאלית עם מה שתמיד היו נקודות החוזק של הדיאבל, כמו תנוחת הרכיבה האופיינית והנוחות בטיולים לטווח בינוני. בנוסף, הודות להפחתה משמעותית במשקל, הזריזות משתפרת פלאים. המתלה הקד' ב- Diavel V4 מתכוונן במלואו ובקוטר 50 מ"מ (עם כוונון מלא) ובולם זעזועים יחיד הכולל מיכל התפשטות בנפרד. מהלך המזלג הוא 120 מ"מ ו-145 מ"מ מאחור, 15 מ"מ יותר מהדיאבל  1260, עם השפעה ישירה לנוחות הן של הרוכב והן של המורכב. בחזית, ביצועי הבלימה של הדיאבל  V4 מובטחים על ידי בלמי Brembo עם קליפרים מונובלוקים רדיאליים של Stylema® המופעלים על ידי משאבת בלם רדיאלית PR16/19 עם שני דיסקים צפים בקוטר 330 מ"מ. מאחור, לעומת זאת, הדיסק בקוטר 265 מ"מ מתופעל על ידי קליפר עם שנתי בוכנות, גם הוא מיוצר על ידי ברמבו.

ה-Diavel V4 מצויד בגלגלים בעלי חמישה חישורים עם עיצוב בלעדי עם גימור CNC. מלפנים, חישוק הגלגל הקד' במידה 3.5 אינץ', בעוד מאחור המידה המפלצתית ששמורה אצלנו רק לדיאבל, 8.0 אינץ'!!!  צמיג 120/70 ZR17 מותקן על הגלגל הקדמי, בעוד שהצמיג האחורי הוא 240/45 ZR17. הצמיגים הם Pirelli Diablo Rosso III. תנוחת הרכיבה של ה-Diavel V4 ממשיכה להיות ספורטיבית עם דגשים על נוחות ונגישות, עם מושב שממוקם בגובה של 790 מ"מ מהקרקע ועוצב מחדש לחלוטין כדי להציע נוחות טובה יותר, תמיכה בהאצה חזקה וחופש תנועה הודות גם לחיבור המצוין עם המיכל הדלק ולרגליים הממוקמות במיקום מרכזי. ב-Diavel V4 הכידון הרחב ויחסית לדיאבל 1260 גם קרוב יותר לרכוב ב-20 מ"מ כדי לשפר את הנוחות והשליטה בכל המצבים.

אלקטרוניקה ומערכות בטיחות

החבילה האלקטרונית מהדור האחרון של דוקאטי מגיעה ישירות ל-Diavel V4 החדש לשנת 2023 , החבילה מבוססת על שימוש בפלטפורמה אינרציאלית בת 6 צירים (6D IMU – Inertial Measurement Unit) המסוגלת לזהות באופן מיידי המצב של האופנוע בתוך המרחב.

פרמטרי ההפעלה של כל בקרת משויכים כברירת מחדל לארבעת מצבי הרכיבה בהם מצוייד ה-Diavel V4: ספורט, טורינג, אורבן והמצב החדש רטוב, שתוכנן במיוחד עבור משטחים בעלי אחיזה נמוכה. כל מצב רכיבה כולל מצב כוח, המגדיר את רמת הכוח המרבית שניתן לספק ותגובת המנוע, ואת רמות ההתערבות של מערכות העזר האלקטרוניות לרכיבה.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כח, חבילת הבטיחות של דוקאטי (Cornering ABS EVO 2 + DTC EVO 2), מצערת RBW, בקרת ווילי, בקרת שיגור, מפתח קירבה,מסך TFT, בתי מתגים מוארים, תאורת ראשית LED, ביטול איתות אוטומטי, בקרת שיוט, קוויק שיפטר דו כיווני
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כח, חבילת הבטיחות של דוקאטי (Cornering ABS EVO 2 + DTC EVO 2), מצערת RBW, בקרת ווילי, בקרת שיגור, מפתח קירבה,מסך TFT, בתי מתגים מוארים, תאורת ראשית LED, ביטול איתות אוטומטי, בקרת שיוט, קוויק שיפטר דו כיווני
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 168 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט 12.8 קג"מ ב-7500 סל"ד
  • משקל יבש 211 ק”ג
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
790 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1593 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 182 כ"ס ב-11750 סל"ד
מומנט: 12.2 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:790 מ"מ
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Diavel V4