הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | DIAVEL אופנוע קאסטום פאוורקרוזר דיאבל 1260
בלב הדיאבל החדש פועם מנוע ה-Desmosedici Stradale V4 בנפח 1,103 סמ״ק, שנולד היישר מאופנוע הסופרבייק של דוקאטי. זהו המנוע החזק והמתקדם ביותר שהורכב אי-פעם בדגם Diavel, ומפיק 182 כ״ס ב-11,750 סל״ד ו-12.2 קג״מ ) ב-9,500 סל״ד. יחידת ההנעה הזו, עם גל ארכובה נגדי ויכולת טיפוס בסל״ד חופשית להפליא, מעניקה תחושת דחף אינטנסיבית אך חלקה, המשלבת שליטה וביצועים בקו אחד.
הדיאבל ה-V4 RS קיבל מערכת פליטה ייחודית מקרבון וטיטניום מבית Akrapovič, שנבנתה בלעדית עבור גרסת ה-RS. הצליל שנוצר עמוק, גס ומדויק, חתימה קולית שאי אפשר לטעות בה. מערכת היניקה וההצתה כוילו מחדש כדי לספק תגובת מצערת מהירה יותר ומומנט זמין כבר מהסל״ד הבינוני, לטובת רוכבים שמחפשים גם כוח גולמי וגם נוחות בעיר.
המנוע נושא עימו את טכנולוגיית תזמון השסתומים, הדזמודרומיק מבית דוקאטי, ומתחבר לתיבת הילוכים עם Quick Shift Up/Down דו-כיוונית, המצמד היבש מגיע מבית STM יצרנית המצמדים לאליפות הMOTO GP. התוצאה – חוויית תאוצה רציפה, חלקה ומדויקת, עם שליטה מלאה בכל מצב.
בנוסף, מערכת הקירור עברה שדרוג משמעותי, שני מאווררים נפרדים ומסלולי זרימת אוויר חדשים מפזרים חום מהר יותר, כך שגם ברכיבה עירונית חמה, המנוע שומר על טמפרטורה אופטימלית. למרות עליה בהספק מרווחי הטיפולים נשארו דומים, טיפול שמן כל 15,000 ק״מ, ובדיקת מרווחי שסתומים כל 30,000 ק"מ.
ה-Diavel V4 RS מתבסס על שלדת מונוקוק אלומיניום קלה ודינמית, שתוכננה במיוחד כדי לשלב עיצוב עוצר נשימה עם ביצועים גבוהים. האופנוע כולו עבר התאמות שמטרתן להפוך אותו ליותר קל, מהיר וחזק, כולל חלקים אקזוטיים וסגסוגות מיוחדים. לדוגמה: הדגם מפחית כ־3 ק״ג ביחס לדיאבל V4 באמצעות שימוש בחלקי קרבון ומאגר ליתיום-יון משקלו של הדיאבל V4 RS כ-220 ק״ג רטוב ללא דלק. בסיס גלגלים עומד על כ-1,602 מ״מ וגובה מושב כ-790 מ״מ (מתכוונן מ-770-810 מ"מ בעזרת אביזרים). הדיאבל V4 RS גם משתדרג בשונה מאחיו בסט מתלים תוצרת אוהלינס, חברת בולמי הזעזועים הטובה בעולם, שידרוג מתבקש.
ה-Diavel V4 RS לשנת 2026 מצויד במערכת ניהול אלקטרונית מהמתקדמות ביותר בעולם האופנועים, המאפשרת לרוכב להתאים את תגובת האופנוע בדיוק לסגנון ולתנאי הרכיבה. דוקאטי שדרגה את כל מערכת מצבי הרכיבה בדגם זה לא רק ברמת הכיול, אלא גם בדרך שבה האופנוע “מרגיש” את הסביבה ומגיב אליה בזמן אמת.
המערכת מציעה ארבעה מצבי רכיבה עיקריים, Race, Sport, Touring ו-Wet, שכל אחד מהם מתוכנן להעניק חוויה שונה לחלוטין:
Race Mode – מצב חדש לחלוטין ב-Diavel V4 RS, שמקורו הישיר בפיתוח של דוקאטי קורסה. המצב הזה משחרר את מלוא 182 כוחות הסוס של מנוע ה-Desmosedici Stradale, עם תגובת גז מיידית, בקרת אחיזה מופחתת למינימום, ושליטה מלאה של הרוכב. מערכת בקרת הווילי מתעדכנת ומאפשרת הרמה נשלטת של הגלגל הקדמי לצורך תאוצה אופטימלית ביציאה מפניות. זהו מצב שנועד לרוכבים מנוסים המחפשים את חוויית הסופרבייק במרכב של אופנוע שירירים
Sport Mode – מציע את האיזון המושלם בין ביצועים לכביש ציבורי. תגובת המצערת חדה אך ליניארית, הבקרות פועלות ברמה בינונית, והמתלים עוברים כיול קשיח שמעניק תחושת יציבות גבוהה ברכיבה ספורטיבית. זהו מצב הרכיבה המועדף לרכיבת כביש פתוח או טיולים מהירים בכבישים הרריים.
Touring Mode – מכויל במיוחד לנוחות ורכיבות ארוכות. ההספק נותר מלא, אך תגובת הגז מתונה ורכה יותר, הבולמים פועלים ברכות ומעניקים תחושת ריחוף, והבקרות מוגברות לשמירה על יציבות מלאה גם בעייפות או בתנאים משתנים. זהו מצב מושלם למסעות בין-עירוניים ארוכים.
Wet Mode – מיועד לרכיבה בגשם או על אספלט חלק. ההספק מוגבל לכ-115 כ״ס, והמערכות האלקטרוניות – כולל בקרת אחיזה (DTC), בקרת בלימה מנועית (EBC) ובקרת בלימה בפנייה (Cornering ABS EVO) – פועלות בעוצמה מקסימלית כדי למנוע כל אובדן אחיזה.
כל מצב רכיבה משנה באופן אוטומטי את מצבי הכוח (Power Modes), את התנהגות ה-DTC, ה-DWC וה-EBC, ומציג ברקע לוח מחוונים עיצוב של פריסת הנתונים המתאים לכל מצב.
בנוסף, דוקאטי ציידה את גרסת RS במערכת Ride by Wire מהדור האחרון, המתרגמת כל תנועה של ידית הגז באופן מדויק במיוחד, ובמערכת Cornering ABS EVO חדשה שמבוססת על חיישן IMU 6 צירים. יחד, הן מעניקות לרוכב תחושת שליטה מלאה בכל רגע, בין אם מדובר בתאוצה חזקה על כביש יבש, פנייה הדוקה או רכיבה רגועה בכביש רטוב.
השילוב בין מצבי הרכיבה, בולמי הזעזועים של אוהלינס והאלקטרוניקה המדויקת הופכים את ה-Diavel V4 RS לאחד האופנועים הרב גוניים והמתקדמים ביותר שדוקאטי יצרה, טורף ספורטיבי שמסוגל להתנהג כקרוזר מפנק ביום אחד וכמכונת מסלול ביום שאחרי.
בלב הדיאבל החדש פועם מנוע ה-Desmosedici Stradale V4 בנפח 1,103 סמ״ק, שנולד היישר מאופנוע הסופרבייק של דוקאטי. זהו המנוע החזק והמתקדם ביותר שהורכב אי-פעם בדגם Diavel, ומפיק 182 כ״ס ב-11,750 סל״ד ו-12.2 קג״מ ) ב-9,500 סל״ד. יחידת ההנעה הזו, עם גל ארכובה נגדי ויכולת טיפוס בסל״ד חופשית להפליא, מעניקה תחושת דחף אינטנסיבית אך חלקה, המשלבת שליטה וביצועים בקו אחד.
הדיאבל ה-V4 RS קיבל מערכת פליטה ייחודית מקרבון וטיטניום מבית Akrapovič, שנבנתה בלעדית עבור גרסת ה-RS. הצליל שנוצר עמוק, גס ומדויק, חתימה קולית שאי אפשר לטעות בה. מערכת היניקה וההצתה כוילו מחדש כדי לספק תגובת מצערת מהירה יותר ומומנט זמין כבר מהסל״ד הבינוני, לטובת רוכבים שמחפשים גם כוח גולמי וגם נוחות בעיר.
המנוע נושא עימו את טכנולוגיית תזמון השסתומים, הדזמודרומיק מבית דוקאטי, ומתחבר לתיבת הילוכים עם Quick Shift Up/Down דו-כיוונית, המצמד היבש מגיע מבית STM יצרנית המצמדים לאליפות הMOTO GP. התוצאה – חוויית תאוצה רציפה, חלקה ומדויקת, עם שליטה מלאה בכל מצב.
בנוסף, מערכת הקירור עברה שדרוג משמעותי, שני מאווררים נפרדים ומסלולי זרימת אוויר חדשים מפזרים חום מהר יותר, כך שגם ברכיבה עירונית חמה, המנוע שומר על טמפרטורה אופטימלית. למרות עליה בהספק מרווחי הטיפולים נשארו דומים, טיפול שמן כל 15,000 ק״מ, ובדיקת מרווחי שסתומים כל 30,000 ק"מ.
ה-Diavel V4 RS מתבסס על שלדת מונוקוק אלומיניום קלה ודינמית, שתוכננה במיוחד כדי לשלב עיצוב עוצר נשימה עם ביצועים גבוהים. האופנוע כולו עבר התאמות שמטרתן להפוך אותו ליותר קל, מהיר וחזק, כולל חלקים אקזוטיים וסגסוגות מיוחדים. לדוגמה: הדגם מפחית כ־3 ק״ג ביחס לדיאבל V4 באמצעות שימוש בחלקי קרבון ומאגר ליתיום-יון משקלו של הדיאבל V4 RS כ-220 ק״ג רטוב ללא דלק. בסיס גלגלים עומד על כ-1,602 מ״מ וגובה מושב כ-790 מ״מ (מתכוונן מ-770-810 מ"מ בעזרת אביזרים). הדיאבל V4 RS גם משתדרג בשונה מאחיו בסט מתלים תוצרת אוהלינס, חברת בולמי הזעזועים הטובה בעולם, שידרוג מתבקש.
ה-Diavel V4 RS לשנת 2026 מצויד במערכת ניהול אלקטרונית מהמתקדמות ביותר בעולם האופנועים, המאפשרת לרוכב להתאים את תגובת האופנוע בדיוק לסגנון ולתנאי הרכיבה. דוקאטי שדרגה את כל מערכת מצבי הרכיבה בדגם זה לא רק ברמת הכיול, אלא גם בדרך שבה האופנוע “מרגיש” את הסביבה ומגיב אליה בזמן אמת.
המערכת מציעה ארבעה מצבי רכיבה עיקריים, Race, Sport, Touring ו-Wet, שכל אחד מהם מתוכנן להעניק חוויה שונה לחלוטין:
Race Mode – מצב חדש לחלוטין ב-Diavel V4 RS, שמקורו הישיר בפיתוח של דוקאטי קורסה. המצב הזה משחרר את מלוא 182 כוחות הסוס של מנוע ה-Desmosedici Stradale, עם תגובת גז מיידית, בקרת אחיזה מופחתת למינימום, ושליטה מלאה של הרוכב. מערכת בקרת הווילי מתעדכנת ומאפשרת הרמה נשלטת של הגלגל הקדמי לצורך תאוצה אופטימלית ביציאה מפניות. זהו מצב שנועד לרוכבים מנוסים המחפשים את חוויית הסופרבייק במרכב של אופנוע שירירים
Sport Mode – מציע את האיזון המושלם בין ביצועים לכביש ציבורי. תגובת המצערת חדה אך ליניארית, הבקרות פועלות ברמה בינונית, והמתלים עוברים כיול קשיח שמעניק תחושת יציבות גבוהה ברכיבה ספורטיבית. זהו מצב הרכיבה המועדף לרכיבת כביש פתוח או טיולים מהירים בכבישים הרריים.
Touring Mode – מכויל במיוחד לנוחות ורכיבות ארוכות. ההספק נותר מלא, אך תגובת הגז מתונה ורכה יותר, הבולמים פועלים ברכות ומעניקים תחושת ריחוף, והבקרות מוגברות לשמירה על יציבות מלאה גם בעייפות או בתנאים משתנים. זהו מצב מושלם למסעות בין-עירוניים ארוכים.
Wet Mode – מיועד לרכיבה בגשם או על אספלט חלק. ההספק מוגבל לכ-115 כ״ס, והמערכות האלקטרוניות – כולל בקרת אחיזה (DTC), בקרת בלימה מנועית (EBC) ובקרת בלימה בפנייה (Cornering ABS EVO) – פועלות בעוצמה מקסימלית כדי למנוע כל אובדן אחיזה.
כל מצב רכיבה משנה באופן אוטומטי את מצבי הכוח (Power Modes), את התנהגות ה-DTC, ה-DWC וה-EBC, ומציג ברקע לוח מחוונים עיצוב של פריסת הנתונים המתאים לכל מצב.
בנוסף, דוקאטי ציידה את גרסת RS במערכת Ride by Wire מהדור האחרון, המתרגמת כל תנועה של ידית הגז באופן מדויק במיוחד, ובמערכת Cornering ABS EVO חדשה שמבוססת על חיישן IMU 6 צירים. יחד, הן מעניקות לרוכב תחושת שליטה מלאה בכל רגע, בין אם מדובר בתאוצה חזקה על כביש יבש, פנייה הדוקה או רכיבה רגועה בכביש רטוב.
השילוב בין מצבי הרכיבה, בולמי הזעזועים של אוהלינס והאלקטרוניקה המדויקת הופכים את ה-Diavel V4 RS לאחד האופנועים הרב גוניים והמתקדמים ביותר שדוקאטי יצרה, טורף ספורטיבי שמסוגל להתנהג כקרוזר מפנק ביום אחד וכמכונת מסלול ביום שאחרי.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!