Diavel V4 RS

החל מ - בעדכון
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע כביש

Diavel V4 RS

הספק

182 כ"ס ב-11750 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

220 ק"ג (רטוב ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Diavel V4 RS

ה־Diavel V4 RS החדש הוא שיא האבולוציה של משפחת הדיאבל, ביטוי מושלם לעוצמה, יוקרה וטכנולוגיה איטלקית באופנוע אחד. לשנת 2026 מציגה דוקאטי גרסה בלעדית ומהודקת עוד יותר, שנולדה מתוך מנוע ה־Desmosedici Stradale V4 של אופנועי הסופרבייק, אך מעוצבת עם הנשמה של קרוזר מודרני. הגוף האגרסיבי, הקווים השריריים והחתימה הוויזואלית המוכרת שלהדיאבל מקבלים כאן פרשנות ייחודית ל־RS, שילוב של פחמן, אלומיניום ופרטים בעבודת יד שמדגישים את הדיוק והאומנות של המהנדסים בבולוניה. עם מתלי Öhlins, מערכת בלמים מבית Brembo Stylema, מנוע V4 עוצר נשימה בהספק של 182 כ״ס, ורמת גימור המתקרבת לעולם הרכב האקזוטי ה־Diavel V4 RS אינו עוד אופנוע, אלא הצהרת כוונות של כוח, עיצוב וזהות. הוא נבנה עבור רוכבים שמבקשים את כל החושים יחד, ביצועים במסלול, נוחות עירונית ועיצוב שמושך תשומת לב מכל זווית.
מנוע V4

בלב הדיאבל החדש פועם מנוע ה-Desmosedici Stradale V4 בנפח 1,103 סמ״ק, שנולד היישר מאופנוע הסופרבייק של דוקאטי. זהו המנוע החזק והמתקדם ביותר שהורכב אי-פעם בדגם Diavel, ומפיק 182 כ״ס ב-11,750 סל״ד ו-12.2 קג״מ ) ב-9,500 סל״ד. יחידת ההנעה הזו, עם גל ארכובה נגדי ויכולת טיפוס בסל״ד חופשית להפליא, מעניקה תחושת דחף אינטנסיבית אך חלקה, המשלבת שליטה וביצועים בקו אחד.

הדיאבל ה-V4 RS קיבל מערכת פליטה ייחודית מקרבון וטיטניום מבית Akrapovič, שנבנתה בלעדית עבור גרסת ה-RS. הצליל שנוצר עמוק, גס ומדויק, חתימה קולית שאי אפשר לטעות בה. מערכת היניקה וההצתה כוילו מחדש כדי לספק תגובת מצערת מהירה יותר ומומנט זמין כבר מהסל״ד הבינוני, לטובת רוכבים שמחפשים גם כוח גולמי וגם נוחות בעיר.

המנוע נושא עימו את טכנולוגיית תזמון השסתומים, הדזמודרומיק מבית דוקאטי, ומתחבר לתיבת הילוכים עם Quick Shift Up/Down דו-כיוונית, המצמד היבש מגיע מבית STM יצרנית המצמדים לאליפות הMOTO GP. התוצאה – חוויית תאוצה רציפה, חלקה ומדויקת, עם שליטה מלאה בכל מצב.

בנוסף, מערכת הקירור עברה שדרוג משמעותי, שני מאווררים נפרדים ומסלולי זרימת אוויר חדשים מפזרים חום מהר יותר, כך שגם ברכיבה עירונית חמה, המנוע שומר על טמפרטורה אופטימלית. למרות עליה בהספק מרווחי הטיפולים נשארו דומים, טיפול שמן כל 15,000 ק״מ, ובדיקת מרווחי שסתומים כל 30,000 ק"מ. 

שלדה ומכלולים

ה-Diavel V4 RS מתבסס על שלדת מונוקוק אלומיניום קלה ודינמית, שתוכננה במיוחד כדי לשלב עיצוב עוצר נשימה עם ביצועים גבוהים. האופנוע כולו עבר התאמות שמטרתן להפוך אותו ליותר קל, מהיר וחזק, כולל חלקים אקזוטיים וסגסוגות מיוחדים. לדוגמה: הדגם מפחית כ־3 ק״ג ביחס לדיאבל V4 באמצעות שימוש בחלקי קרבון ומאגר ליתיום-יון משקלו של הדיאבל V4 RS כ-220 ק״ג רטוב ללא דלק. בסיס גלגלים עומד על כ-1,602 מ״מ וגובה מושב כ-790 מ״מ (מתכוונן מ-770-810 מ"מ בעזרת אביזרים). הדיאבל V4 RS גם משתדרג בשונה מאחיו בסט מתלים תוצרת אוהלינס, חברת בולמי הזעזועים הטובה בעולם, שידרוג מתבקש.

אלקטרוניקה ומצבי רכיבה

ה-Diavel V4 RS לשנת 2026 מצויד במערכת ניהול אלקטרונית מהמתקדמות ביותר בעולם האופנועים, המאפשרת לרוכב להתאים את תגובת האופנוע בדיוק לסגנון ולתנאי הרכיבה. דוקאטי שדרגה את כל מערכת מצבי הרכיבה בדגם זה לא רק ברמת הכיול, אלא גם בדרך שבה האופנוע “מרגיש” את הסביבה ומגיב אליה בזמן אמת.

המערכת מציעה ארבעה מצבי רכיבה עיקריים, Race, Sport, Touring ו-Wet, שכל אחד מהם מתוכנן להעניק חוויה שונה לחלוטין:

  • Race Mode – מצב חדש לחלוטין ב-Diavel V4 RS, שמקורו הישיר בפיתוח של דוקאטי קורסה. המצב הזה משחרר את מלוא 182 כוחות הסוס של מנוע ה-Desmosedici Stradale, עם תגובת גז מיידית, בקרת אחיזה מופחתת למינימום, ושליטה מלאה של הרוכב. מערכת בקרת הווילי מתעדכנת ומאפשרת הרמה נשלטת של הגלגל הקדמי לצורך תאוצה אופטימלית ביציאה מפניות. זהו מצב שנועד לרוכבים מנוסים המחפשים את חוויית הסופרבייק במרכב של אופנוע שירירים

  • Sport Mode – מציע את האיזון המושלם בין ביצועים לכביש ציבורי. תגובת המצערת חדה אך ליניארית, הבקרות פועלות ברמה בינונית, והמתלים עוברים כיול קשיח שמעניק תחושת יציבות גבוהה ברכיבה ספורטיבית. זהו מצב הרכיבה המועדף לרכיבת כביש פתוח או טיולים מהירים בכבישים הרריים.

  • Touring Mode – מכויל במיוחד לנוחות ורכיבות ארוכות. ההספק נותר מלא, אך תגובת הגז מתונה ורכה יותר, הבולמים פועלים ברכות ומעניקים תחושת ריחוף, והבקרות מוגברות לשמירה על יציבות מלאה גם בעייפות או בתנאים משתנים. זהו מצב מושלם למסעות בין-עירוניים ארוכים.

  • Wet Mode – מיועד לרכיבה בגשם או על אספלט חלק. ההספק מוגבל לכ-115 כ״ס, והמערכות האלקטרוניות – כולל בקרת אחיזה (DTC), בקרת בלימה מנועית (EBC) ובקרת בלימה בפנייה (Cornering ABS EVO) – פועלות בעוצמה מקסימלית כדי למנוע כל אובדן אחיזה.

כל מצב רכיבה משנה באופן אוטומטי את מצבי הכוח (Power Modes), את התנהגות ה-DTC, ה-DWC וה-EBC, ומציג ברקע לוח מחוונים עיצוב של פריסת הנתונים המתאים לכל מצב.

בנוסף, דוקאטי ציידה את גרסת RS במערכת Ride by Wire מהדור האחרון, המתרגמת כל תנועה של ידית הגז באופן מדויק במיוחד, ובמערכת Cornering ABS EVO חדשה שמבוססת על חיישן IMU 6 צירים. יחד, הן מעניקות לרוכב תחושת שליטה מלאה בכל רגע, בין אם מדובר בתאוצה חזקה על כביש יבש, פנייה הדוקה או רכיבה רגועה בכביש רטוב.

השילוב בין מצבי הרכיבה, בולמי הזעזועים של אוהלינס והאלקטרוניקה המדויקת הופכים את ה-Diavel V4 RS לאחד האופנועים הרב גוניים והמתקדמים ביותר שדוקאטי יצרה, טורף ספורטיבי שמסוגל להתנהג כקרוזר מפנק ביום אחד וכמכונת מסלול ביום שאחרי.

מנוע V4

בלב הדיאבל החדש פועם מנוע ה-Desmosedici Stradale V4 בנפח 1,103 סמ״ק, שנולד היישר מאופנוע הסופרבייק של דוקאטי. זהו המנוע החזק והמתקדם ביותר שהורכב אי-פעם בדגם Diavel, ומפיק 182 כ״ס ב-11,750 סל״ד ו-12.2 קג״מ ) ב-9,500 סל״ד. יחידת ההנעה הזו, עם גל ארכובה נגדי ויכולת טיפוס בסל״ד חופשית להפליא, מעניקה תחושת דחף אינטנסיבית אך חלקה, המשלבת שליטה וביצועים בקו אחד.

הדיאבל ה-V4 RS קיבל מערכת פליטה ייחודית מקרבון וטיטניום מבית Akrapovič, שנבנתה בלעדית עבור גרסת ה-RS. הצליל שנוצר עמוק, גס ומדויק, חתימה קולית שאי אפשר לטעות בה. מערכת היניקה וההצתה כוילו מחדש כדי לספק תגובת מצערת מהירה יותר ומומנט זמין כבר מהסל״ד הבינוני, לטובת רוכבים שמחפשים גם כוח גולמי וגם נוחות בעיר.

המנוע נושא עימו את טכנולוגיית תזמון השסתומים, הדזמודרומיק מבית דוקאטי, ומתחבר לתיבת הילוכים עם Quick Shift Up/Down דו-כיוונית, המצמד היבש מגיע מבית STM יצרנית המצמדים לאליפות הMOTO GP. התוצאה – חוויית תאוצה רציפה, חלקה ומדויקת, עם שליטה מלאה בכל מצב.

בנוסף, מערכת הקירור עברה שדרוג משמעותי, שני מאווררים נפרדים ומסלולי זרימת אוויר חדשים מפזרים חום מהר יותר, כך שגם ברכיבה עירונית חמה, המנוע שומר על טמפרטורה אופטימלית. למרות עליה בהספק מרווחי הטיפולים נשארו דומים, טיפול שמן כל 15,000 ק״מ, ובדיקת מרווחי שסתומים כל 30,000 ק"מ. 

שלדה ומכלולים

ה-Diavel V4 RS מתבסס על שלדת מונוקוק אלומיניום קלה ודינמית, שתוכננה במיוחד כדי לשלב עיצוב עוצר נשימה עם ביצועים גבוהים. האופנוע כולו עבר התאמות שמטרתן להפוך אותו ליותר קל, מהיר וחזק, כולל חלקים אקזוטיים וסגסוגות מיוחדים. לדוגמה: הדגם מפחית כ־3 ק״ג ביחס לדיאבל V4 באמצעות שימוש בחלקי קרבון ומאגר ליתיום-יון משקלו של הדיאבל V4 RS כ-220 ק״ג רטוב ללא דלק. בסיס גלגלים עומד על כ-1,602 מ״מ וגובה מושב כ-790 מ״מ (מתכוונן מ-770-810 מ"מ בעזרת אביזרים). הדיאבל V4 RS גם משתדרג בשונה מאחיו בסט מתלים תוצרת אוהלינס, חברת בולמי הזעזועים הטובה בעולם, שידרוג מתבקש.

אלקטרוניקה ומצבי רכיבה

ה-Diavel V4 RS לשנת 2026 מצויד במערכת ניהול אלקטרונית מהמתקדמות ביותר בעולם האופנועים, המאפשרת לרוכב להתאים את תגובת האופנוע בדיוק לסגנון ולתנאי הרכיבה. דוקאטי שדרגה את כל מערכת מצבי הרכיבה בדגם זה לא רק ברמת הכיול, אלא גם בדרך שבה האופנוע “מרגיש” את הסביבה ומגיב אליה בזמן אמת.

המערכת מציעה ארבעה מצבי רכיבה עיקריים, Race, Sport, Touring ו-Wet, שכל אחד מהם מתוכנן להעניק חוויה שונה לחלוטין:

  • Race Mode – מצב חדש לחלוטין ב-Diavel V4 RS, שמקורו הישיר בפיתוח של דוקאטי קורסה. המצב הזה משחרר את מלוא 182 כוחות הסוס של מנוע ה-Desmosedici Stradale, עם תגובת גז מיידית, בקרת אחיזה מופחתת למינימום, ושליטה מלאה של הרוכב. מערכת בקרת הווילי מתעדכנת ומאפשרת הרמה נשלטת של הגלגל הקדמי לצורך תאוצה אופטימלית ביציאה מפניות. זהו מצב שנועד לרוכבים מנוסים המחפשים את חוויית הסופרבייק במרכב של אופנוע שירירים

  • Sport Mode – מציע את האיזון המושלם בין ביצועים לכביש ציבורי. תגובת המצערת חדה אך ליניארית, הבקרות פועלות ברמה בינונית, והמתלים עוברים כיול קשיח שמעניק תחושת יציבות גבוהה ברכיבה ספורטיבית. זהו מצב הרכיבה המועדף לרכיבת כביש פתוח או טיולים מהירים בכבישים הרריים.

  • Touring Mode – מכויל במיוחד לנוחות ורכיבות ארוכות. ההספק נותר מלא, אך תגובת הגז מתונה ורכה יותר, הבולמים פועלים ברכות ומעניקים תחושת ריחוף, והבקרות מוגברות לשמירה על יציבות מלאה גם בעייפות או בתנאים משתנים. זהו מצב מושלם למסעות בין-עירוניים ארוכים.

  • Wet Mode – מיועד לרכיבה בגשם או על אספלט חלק. ההספק מוגבל לכ-115 כ״ס, והמערכות האלקטרוניות – כולל בקרת אחיזה (DTC), בקרת בלימה מנועית (EBC) ובקרת בלימה בפנייה (Cornering ABS EVO) – פועלות בעוצמה מקסימלית כדי למנוע כל אובדן אחיזה.

כל מצב רכיבה משנה באופן אוטומטי את מצבי הכוח (Power Modes), את התנהגות ה-DTC, ה-DWC וה-EBC, ומציג ברקע לוח מחוונים עיצוב של פריסת הנתונים המתאים לכל מצב.

בנוסף, דוקאטי ציידה את גרסת RS במערכת Ride by Wire מהדור האחרון, המתרגמת כל תנועה של ידית הגז באופן מדויק במיוחד, ובמערכת Cornering ABS EVO חדשה שמבוססת על חיישן IMU 6 צירים. יחד, הן מעניקות לרוכב תחושת שליטה מלאה בכל רגע, בין אם מדובר בתאוצה חזקה על כביש יבש, פנייה הדוקה או רכיבה רגועה בכביש רטוב.

השילוב בין מצבי הרכיבה, בולמי הזעזועים של אוהלינס והאלקטרוניקה המדויקת הופכים את ה-Diavel V4 RS לאחד האופנועים הרב גוניים והמתקדמים ביותר שדוקאטי יצרה, טורף ספורטיבי שמסוגל להתנהג כקרוזר מפנק ביום אחד וכמכונת מסלול ביום שאחרי.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כח, חבילת הבטיחות של דוקאטי (Cornering ABS+ DTC), מצערת RBW, בקרת ווילי, בקרת שיגור, מפתח קירבה, מסך TFT, בתי מתגים מוארים, תאורת ראשית LED, ביטול איתות אוטומטי, בקרת שיוט, קוויק שיפטר דו כיווני, שליטה על בלימת מנוע, מתלים של אוהלינס, מצבר ליתיום, שקע USB,חלקי קרבון, DMS.
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כח, חבילת הבטיחות של דוקאטי (Cornering ABS+ DTC), מצערת RBW, בקרת ווילי, בקרת שיגור, מפתח קירבה, מסך TFT, בתי מתגים מוארים, תאורת ראשית LED, ביטול איתות אוטומטי, בקרת שיוט, קוויק שיפטר דו כיווני, שליטה על בלימת מנוע, מתלים של אוהלינס, מצבר ליתיום, שקע USB,חלקי קרבון, DMS.
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 182 כ"ס ב-11750 סל"ד
  • מומנט 12.2 קג"מ ב-9500 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע V4 דזמוסטרדלה, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
790 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1602 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 168 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 12.8 קג"מ ב-7500 סל"ד
גובה מושב:790 מ"מ
משקל יבש:211 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Diavel V4 RS