Hypermotard 698 Mono

החל מ - 98,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Hypermotard 698 Mono

הספק

77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

659 סמ”ק

משקל רטוב

151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

דרגת רשיון

A, A1

Hypermotard 698 Mono

תתיישבו על המושב ותנו לכיף לשלוט. ההיפרמוטרד 698 מונו החדש הוא הסופרמוטו החד-צילינדר הראשון של דוקאטי, שנולד במטרה אחת בלבד, לייצר ריגוש ולשלוט בקטגוריה. אינטואיטיבי, קל משקל וזריז. "אופנוע כיף" אמיתי עם DNA מעולם המרוצים. חווית הרכיבה מתחילה במנוע עם 77.5 כ"ס על משקל של 151 ק"ג (ללא דלקים), מתאים לכל רוכב שחי בעיר ורוצה לייצר לעצמו "פאן" בין כל רמזור. בנוסף ההיפרמוטורד החדש מגיע עם מערכות אלק' מתקדמות מדגמי ה-950 שישמרו על הרוכב כמעט בכל מצב שיכנס אליו. ההיפרמוטרד 698 מונו מגיע גם בגרסת RVE שמצוידת בקוויק שיפטר דו כיווני, צביעת גרפיטי כובשת ליצירת אפקט ה-WOW. להיפרמוטרד 698 מונו מרווחי טיפולים של 15,000 ק"מ בין טיפולים ו-4 שנות אחריות מלאה.
מנוע

הדור האחרון של מנועי דוקאטי הפך כבר לראשון בקטגוריה שלו. מנוע ההיפרמוטרד 698 מונו נגזר ממנוע ה-Superquadro בנפח 1285 סמ"ק של ה-1299 Panigale, ה-Superquadro Mono מתהדר בדנ"א דוקאטיסטי לגמרי בעודו מנוע סינגל בשונה משאר מנועי החברה. הוא יורש הן את האופי הספורטיבי והן את המערכת הדזמו שלו ממנוע הסופרקוואדרו, מה שמאפשר לו להגיע לסל"ד גבוה יותר מכל מנוע סינגל אחר בנפח דומה ולבטא את עצמו בדרך שלו, החזק ביותר בקטגוריה.

הקו האדום של המנוע מתפס עד ל-10,250 סל"ד, אף מנוע חד צילינדר אחר לא יכול להשיג את הסל"ד המטורף הזה. ההספק הוא הגבוה ביותר בסגמנט שלו, עם 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד ומומנט של 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד.

ביצועים שוברי שווין משולבים עם מרווחי שירות נוחים, החלפת שמן מתוכננת כל 15,000 ק"מ ובדיקת מרווח שסתומים כל 30,000 ק"מ.

זמין גם בגרסה מוגבלת עבור רישיון A1.

מכלולי שלדה

שלדת ההיפרמוטרד מונו עשויה מצינורות פלדה בעוביים וחתכים שונים. בחלק האחורי ממוקמת זרוע דו צדדית יצוקה מאלומיניום במשקל של 3.9 קילוגרם בלבד, אשר ממקסמת את הקשיחות וממזערת משקל. אורכה של הזרוע האחורית הוא 572 מ"מ, מידה זאת מאפשרת להגביל את בסיס הגלגלים הקצרצר ל-1443 מ"מ, לטובת זריזות.

בחזית ההיפרמוטרד 698 מונו נמצא מזלג מרזוקי קל משקל ומתכוונן במלואו עם מוטות בולם עשויים מאלומיניום בקוטר 45 מ"מ, במשקל של 8.1 ק"ג בלבד. בולם הזעזועים האחורי של חברת סאקס בתפעול לינק פרוגרסיבי.

האופנוע מצויד בגלגלים יצוקים קלים בעיצוב חמישה חישורי Y, להפחתת משקל של חצי ק"ג בהשוואה לסט דומה של גלגלי חישורים, בנוסף גלגלים יצוקים משרים לרוכב דיוק מירבי בהיגוי. על ההיפרמוטרד 698 מונו מורכבים צמיגי Pirelli Diablo Rosso IV. מידת הצמיג האחורי היא 160/60, המידה האידיאלית להבלטת ההתנהגות המושלמת של ה-Hypermotard 698 Mono.

מלפנים, צלחת הבלם בגודל 330 מ"מ זהה לאלו המשמשים באופנוע הסופרבייק של דוקאטי ה- Panigale V4. צלחת הבלם הקד' פותחה על ידי Brembo במיוחד עבור ה-698 מונו ויש לה ליבת אלומיניום המפחית משקל ב-17% בהשוואה לצלחת עם ליבת פלדה. חברת Brembo מספקת גם קליפר M4.32 שמתופעל על ידי משאבת בלם רדיאלי להשלמת חווית בלימה בלתי נשכחת.

ל-Hypermotard 698 Mono יש את תנוחת הרכיבה הטיפוסית של עולם הסופרמוטו. מושב הרוכב צר עם מבנה שטוח המקל על תנועות הגוף לאורכו וחביקת מיכל הדלק עם הרגליים. הכידון, מאלומיניום עם חתך משתנה, רחב ומתכוונן בשני מצבים.

עולם הסופרמוטו

אופנועי סופרמוטו הם דרך פופולרית ומיוחדת לחוות את עולם הרכיבה בסגנון ספורטיבי אבל קצת יותר ספרטני. האופנועים מצוידים במנועים חזקים עם המון מומנט ועיצוב אגרסיבי, המשלבים בין ביצועים מעולים לנוחות רכיבה. אופנועי הסופרמוטו מתאימים לנסיעות בעיר ולמרחקים ארוכים כאחד, מספקים חוויה מהנה לרוכבים מנוסים וחדשים כאחד. עם יכולות ספיגה גבוהות ויכולת להתמודד עם מגוון תנאים ודרכים, אופנועי הסופרמוטו מהווים את הבחירה האידיאלית עבור מי שמחפש רכיבה חווייתית ופונקציונלית.

מערכות בטיחות

האופנוע החדש של דוקאטי ה- Hypermotard 698 Mono ובנוסף דגם ה-RVE מצויד במספר מערכות בטיחות מתקדמות שמבטיחות חווית רכיבה מרתקת ובטוחה. עם מצבי כוח מנוע משתנים, ABS עם פונקציית Slide by Brake, ו-Ducati Wheelie Control ובקרת שיגור ה-Hypermotard 698 Mono מספק יכולות רכיבה מרתקות ביותר.

בזכות מערכת ABS עם 4 רמות, כולל Slide by Brake, ה-Hypermotard 698 Mono  מאפשר רכיבה בטוחה גם בתנאים קיצוניים. כאשר ABS מוגדר לרמה 3, הפונקציה Slide by Brake מאפשרת החלקת זנב בטוחה וניתנת לשליטה במהלך רכיבה ספורטיבית על המסלול.

ל-Hypermotard 698 Mono יש ארבע רמות של בקרת ווילי, המבטיחות יכולת האצה מירבית ושליטה מוחלטת בגלגל הקדמי של האופנוע. בנוסף, מערכת Ducati Wheelie Control עם אסטרטגיית סיוע גלגלית הנקראת Wheelie Assist מבטיחה רכיבה חלקה ובטוחה גם במהירויות גבוהות.

עם מערכות הבקרה המתקדמות והיכולת להתמודד עם כל סוגי התנאים והמסלולים, ה-Hypermotard 698 Mono מציע חווית רכיבה ייחודית ומרשימה שתשאיר רוכבים מרוצים פעורי פה.

מנוע

הדור האחרון של מנועי דוקאטי הפך כבר לראשון בקטגוריה שלו. מנוע ההיפרמוטרד 698 מונו נגזר ממנוע ה-Superquadro בנפח 1285 סמ"ק של ה-1299 Panigale, ה-Superquadro Mono מתהדר בדנ"א דוקאטיסטי לגמרי בעודו מנוע סינגל בשונה משאר מנועי החברה. הוא יורש הן את האופי הספורטיבי והן את המערכת הדזמו שלו ממנוע הסופרקוואדרו, מה שמאפשר לו להגיע לסל"ד גבוה יותר מכל מנוע סינגל אחר בנפח דומה ולבטא את עצמו בדרך שלו, החזק ביותר בקטגוריה.

הקו האדום של המנוע מתפס עד ל-10,250 סל"ד, אף מנוע חד צילינדר אחר לא יכול להשיג את הסל"ד המטורף הזה. ההספק הוא הגבוה ביותר בסגמנט שלו, עם 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד ומומנט של 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד.

ביצועים שוברי שווין משולבים עם מרווחי שירות נוחים, החלפת שמן מתוכננת כל 15,000 ק"מ ובדיקת מרווח שסתומים כל 30,000 ק"מ.

זמין גם בגרסה מוגבלת עבור רישיון A1.

מכלולי שלדה

שלדת ההיפרמוטרד מונו עשויה מצינורות פלדה בעוביים וחתכים שונים. בחלק האחורי ממוקמת זרוע דו צדדית יצוקה מאלומיניום במשקל של 3.9 קילוגרם בלבד, אשר ממקסמת את הקשיחות וממזערת משקל. אורכה של הזרוע האחורית הוא 572 מ"מ, מידה זאת מאפשרת להגביל את בסיס הגלגלים הקצרצר ל-1443 מ"מ, לטובת זריזות.

בחזית ההיפרמוטרד 698 מונו נמצא מזלג מרזוקי קל משקל ומתכוונן במלואו עם מוטות בולם עשויים מאלומיניום בקוטר 45 מ"מ, במשקל של 8.1 ק"ג בלבד. בולם הזעזועים האחורי של חברת סאקס בתפעול לינק פרוגרסיבי.

האופנוע מצויד בגלגלים יצוקים קלים בעיצוב חמישה חישורי Y, להפחתת משקל של חצי ק"ג בהשוואה לסט דומה של גלגלי חישורים, בנוסף גלגלים יצוקים משרים לרוכב דיוק מירבי בהיגוי. על ההיפרמוטרד 698 מונו מורכבים צמיגי Pirelli Diablo Rosso IV. מידת הצמיג האחורי היא 160/60, המידה האידיאלית להבלטת ההתנהגות המושלמת של ה-Hypermotard 698 Mono.

מלפנים, צלחת הבלם בגודל 330 מ"מ זהה לאלו המשמשים באופנוע הסופרבייק של דוקאטי ה- Panigale V4. צלחת הבלם הקד' פותחה על ידי Brembo במיוחד עבור ה-698 מונו ויש לה ליבת אלומיניום המפחית משקל ב-17% בהשוואה לצלחת עם ליבת פלדה. חברת Brembo מספקת גם קליפר M4.32 שמתופעל על ידי משאבת בלם רדיאלי להשלמת חווית בלימה בלתי נשכחת.

ל-Hypermotard 698 Mono יש את תנוחת הרכיבה הטיפוסית של עולם הסופרמוטו. מושב הרוכב צר עם מבנה שטוח המקל על תנועות הגוף לאורכו וחביקת מיכל הדלק עם הרגליים. הכידון, מאלומיניום עם חתך משתנה, רחב ומתכוונן בשני מצבים.

עולם הסופרמוטו

אופנועי סופרמוטו הם דרך פופולרית ומיוחדת לחוות את עולם הרכיבה בסגנון ספורטיבי אבל קצת יותר ספרטני. האופנועים מצוידים במנועים חזקים עם המון מומנט ועיצוב אגרסיבי, המשלבים בין ביצועים מעולים לנוחות רכיבה. אופנועי הסופרמוטו מתאימים לנסיעות בעיר ולמרחקים ארוכים כאחד, מספקים חוויה מהנה לרוכבים מנוסים וחדשים כאחד. עם יכולות ספיגה גבוהות ויכולת להתמודד עם מגוון תנאים ודרכים, אופנועי הסופרמוטו מהווים את הבחירה האידיאלית עבור מי שמחפש רכיבה חווייתית ופונקציונלית.

מערכות בטיחות

האופנוע החדש של דוקאטי ה- Hypermotard 698 Mono ובנוסף דגם ה-RVE מצויד במספר מערכות בטיחות מתקדמות שמבטיחות חווית רכיבה מרתקת ובטוחה. עם מצבי כוח מנוע משתנים, ABS עם פונקציית Slide by Brake, ו-Ducati Wheelie Control ובקרת שיגור ה-Hypermotard 698 Mono מספק יכולות רכיבה מרתקות ביותר.

בזכות מערכת ABS עם 4 רמות, כולל Slide by Brake, ה-Hypermotard 698 Mono  מאפשר רכיבה בטוחה גם בתנאים קיצוניים. כאשר ABS מוגדר לרמה 3, הפונקציה Slide by Brake מאפשרת החלקת זנב בטוחה וניתנת לשליטה במהלך רכיבה ספורטיבית על המסלול.

ל-Hypermotard 698 Mono יש ארבע רמות של בקרת ווילי, המבטיחות יכולת האצה מירבית ושליטה מוחלטת בגלגל הקדמי של האופנוע. בנוסף, מערכת Ducati Wheelie Control עם אסטרטגיית סיוע גלגלית הנקראת Wheelie Assist מבטיחה רכיבה חלקה ובטוחה גם במהירויות גבוהות.

עם מערכות הבקרה המתקדמות והיכולת להתמודד עם כל סוגי התנאים והמסלולים, ה-Hypermotard 698 Mono מציע חווית רכיבה ייחודית ומרשימה שתשאיר רוכבים מרוצים פעורי פה.

ציוד

מצבי רכיבה, ABS Cornering, מערכת בקרת שיגור, בקרת החלקה (DTC), בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, תאורת אור יום (DRL) כידון אלומיניום, שקע USB
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, ABS Cornering, מערכת בקרת שיגור, בקרת החלקה (DTC), בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע, תאורת אור יום (DRL) כידון אלומיניום, שקע USB
  • נפח 659 סמ”ק
  • הספק 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
  • משקל יבש 151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • מנוע סופרקאוודרו מונו, ציל' יחיד, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1443 מ"מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1567 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    סגסוגת אלומיניום קלה 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    180 מ”מ
  • גלגל אחורי
    סגסוגת אלומיניום קלה 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 280 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    22 ליטר
  • משקל רטוב
    229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • משקל יבש
    229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 890 ל-810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 1000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2104 ש"ח

  • מולטיסטרדה V4
    165000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)
משקל יבש:210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Hypermotard 698 Mono