הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | HYPERMOTARD אופנוע סופרמוטו היפרמוטארד 950
הדור האחרון של מנועי דוקאטי הפך כבר לראשון בקטגוריה שלו. מנוע ההיפרמוטרד 698 מונו נגזר ממנוע ה-Superquadro בנפח 1285 סמ"ק של ה-1299 Panigale, ה-Superquadro Mono מתהדר בדנ"א דוקאטיסטי לגמרי בעודו מנוע סינגל בשונה משאר מנועי החברה. הוא יורש הן את האופי הספורטיבי והן את המערכת הדזמו שלו ממנוע הסופרקוואדרו, מה שמאפשר לו להגיע לסל"ד גבוה יותר מכל מנוע סינגל אחר בנפח דומה ולבטא את עצמו בדרך שלו, החזק ביותר בקטגוריה.
הקו האדום של המנוע מתפס עד ל-10,250 סל"ד, אף מנוע חד צילינדר אחר לא יכול להשיג את הסל"ד המטורף הזה. ההספק הוא הגבוה ביותר בסגמנט שלו, עם 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד ומומנט של 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד.
ביצועים שוברי שווין משולבים עם מרווחי שירות נוחים, החלפת שמן מתוכננת כל 15,000 ק"מ ובדיקת מרווח שסתומים כל 30,000 ק"מ.
זמין גם בגרסה מוגבלת עבור רישיון A1.
שלדת ההיפרמוטרד מונו עשויה מצינורות פלדה בעוביים וחתכים שונים. בחלק האחורי ממוקמת זרוע דו צדדית יצוקה מאלומיניום במשקל של 3.9 קילוגרם בלבד, אשר ממקסמת את הקשיחות וממזערת משקל. אורכה של הזרוע האחורית הוא 572 מ"מ, מידה זאת מאפשרת להגביל את בסיס הגלגלים הקצרצר ל-1443 מ"מ, לטובת זריזות.
בחזית ההיפרמוטרד 698 מונו נמצא מזלג מרזוקי קל משקל ומתכוונן במלואו עם מוטות בולם עשויים מאלומיניום בקוטר 45 מ"מ, במשקל של 8.1 ק"ג בלבד. בולם הזעזועים האחורי של חברת סאקס בתפעול לינק פרוגרסיבי.
האופנוע מצויד בגלגלים יצוקים קלים בעיצוב חמישה חישורי Y, להפחתת משקל של חצי ק"ג בהשוואה לסט דומה של גלגלי חישורים, בנוסף גלגלים יצוקים משרים לרוכב דיוק מירבי בהיגוי. על ההיפרמוטרד 698 מונו מורכבים צמיגי Pirelli Diablo Rosso IV. מידת הצמיג האחורי היא 160/60, המידה האידיאלית להבלטת ההתנהגות המושלמת של ה-Hypermotard 698 Mono.
מלפנים, צלחת הבלם בגודל 330 מ"מ זהה לאלו המשמשים באופנוע הסופרבייק של דוקאטי ה- Panigale V4. צלחת הבלם הקד' פותחה על ידי Brembo במיוחד עבור ה-698 מונו ויש לה ליבת אלומיניום המפחית משקל ב-17% בהשוואה לצלחת עם ליבת פלדה. חברת Brembo מספקת גם קליפר M4.32 שמתופעל על ידי משאבת בלם רדיאלי להשלמת חווית בלימה בלתי נשכחת.
ל-Hypermotard 698 Mono יש את תנוחת הרכיבה הטיפוסית של עולם הסופרמוטו. מושב הרוכב צר עם מבנה שטוח המקל על תנועות הגוף לאורכו וחביקת מיכל הדלק עם הרגליים. הכידון, מאלומיניום עם חתך משתנה, רחב ומתכוונן בשני מצבים.
אופנועי סופרמוטו הם דרך פופולרית ומיוחדת לחוות את עולם הרכיבה בסגנון ספורטיבי אבל קצת יותר ספרטני. האופנועים מצוידים במנועים חזקים עם המון מומנט ועיצוב אגרסיבי, המשלבים בין ביצועים מעולים לנוחות רכיבה. אופנועי הסופרמוטו מתאימים לנסיעות בעיר ולמרחקים ארוכים כאחד, מספקים חוויה מהנה לרוכבים מנוסים וחדשים כאחד. עם יכולות ספיגה גבוהות ויכולת להתמודד עם מגוון תנאים ודרכים, אופנועי הסופרמוטו מהווים את הבחירה האידיאלית עבור מי שמחפש רכיבה חווייתית ופונקציונלית.
האופנוע החדש של דוקאטי ה- Hypermotard 698 Mono ובנוסף דגם ה-RVE מצויד במספר מערכות בטיחות מתקדמות שמבטיחות חווית רכיבה מרתקת ובטוחה. עם מצבי כוח מנוע משתנים, ABS עם פונקציית Slide by Brake, ו-Ducati Wheelie Control ובקרת שיגור ה-Hypermotard 698 Mono מספק יכולות רכיבה מרתקות ביותר.
בזכות מערכת ABS עם 4 רמות, כולל Slide by Brake, ה-Hypermotard 698 Mono מאפשר רכיבה בטוחה גם בתנאים קיצוניים. כאשר ABS מוגדר לרמה 3, הפונקציה Slide by Brake מאפשרת החלקת זנב בטוחה וניתנת לשליטה במהלך רכיבה ספורטיבית על המסלול.
ל-Hypermotard 698 Mono יש ארבע רמות של בקרת ווילי, המבטיחות יכולת האצה מירבית ושליטה מוחלטת בגלגל הקדמי של האופנוע. בנוסף, מערכת Ducati Wheelie Control עם אסטרטגיית סיוע גלגלית הנקראת Wheelie Assist מבטיחה רכיבה חלקה ובטוחה גם במהירויות גבוהות.
עם מערכות הבקרה המתקדמות והיכולת להתמודד עם כל סוגי התנאים והמסלולים, ה-Hypermotard 698 Mono מציע חווית רכיבה ייחודית ומרשימה שתשאיר רוכבים מרוצים פעורי פה.
הדור האחרון של מנועי דוקאטי הפך כבר לראשון בקטגוריה שלו. מנוע ההיפרמוטרד 698 מונו נגזר ממנוע ה-Superquadro בנפח 1285 סמ"ק של ה-1299 Panigale, ה-Superquadro Mono מתהדר בדנ"א דוקאטיסטי לגמרי בעודו מנוע סינגל בשונה משאר מנועי החברה. הוא יורש הן את האופי הספורטיבי והן את המערכת הדזמו שלו ממנוע הסופרקוואדרו, מה שמאפשר לו להגיע לסל"ד גבוה יותר מכל מנוע סינגל אחר בנפח דומה ולבטא את עצמו בדרך שלו, החזק ביותר בקטגוריה.
הקו האדום של המנוע מתפס עד ל-10,250 סל"ד, אף מנוע חד צילינדר אחר לא יכול להשיג את הסל"ד המטורף הזה. ההספק הוא הגבוה ביותר בסגמנט שלו, עם 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד ומומנט של 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד.
ביצועים שוברי שווין משולבים עם מרווחי שירות נוחים, החלפת שמן מתוכננת כל 15,000 ק"מ ובדיקת מרווח שסתומים כל 30,000 ק"מ.
זמין גם בגרסה מוגבלת עבור רישיון A1.
שלדת ההיפרמוטרד מונו עשויה מצינורות פלדה בעוביים וחתכים שונים. בחלק האחורי ממוקמת זרוע דו צדדית יצוקה מאלומיניום במשקל של 3.9 קילוגרם בלבד, אשר ממקסמת את הקשיחות וממזערת משקל. אורכה של הזרוע האחורית הוא 572 מ"מ, מידה זאת מאפשרת להגביל את בסיס הגלגלים הקצרצר ל-1443 מ"מ, לטובת זריזות.
בחזית ההיפרמוטרד 698 מונו נמצא מזלג מרזוקי קל משקל ומתכוונן במלואו עם מוטות בולם עשויים מאלומיניום בקוטר 45 מ"מ, במשקל של 8.1 ק"ג בלבד. בולם הזעזועים האחורי של חברת סאקס בתפעול לינק פרוגרסיבי.
האופנוע מצויד בגלגלים יצוקים קלים בעיצוב חמישה חישורי Y, להפחתת משקל של חצי ק"ג בהשוואה לסט דומה של גלגלי חישורים, בנוסף גלגלים יצוקים משרים לרוכב דיוק מירבי בהיגוי. על ההיפרמוטרד 698 מונו מורכבים צמיגי Pirelli Diablo Rosso IV. מידת הצמיג האחורי היא 160/60, המידה האידיאלית להבלטת ההתנהגות המושלמת של ה-Hypermotard 698 Mono.
מלפנים, צלחת הבלם בגודל 330 מ"מ זהה לאלו המשמשים באופנוע הסופרבייק של דוקאטי ה- Panigale V4. צלחת הבלם הקד' פותחה על ידי Brembo במיוחד עבור ה-698 מונו ויש לה ליבת אלומיניום המפחית משקל ב-17% בהשוואה לצלחת עם ליבת פלדה. חברת Brembo מספקת גם קליפר M4.32 שמתופעל על ידי משאבת בלם רדיאלי להשלמת חווית בלימה בלתי נשכחת.
ל-Hypermotard 698 Mono יש את תנוחת הרכיבה הטיפוסית של עולם הסופרמוטו. מושב הרוכב צר עם מבנה שטוח המקל על תנועות הגוף לאורכו וחביקת מיכל הדלק עם הרגליים. הכידון, מאלומיניום עם חתך משתנה, רחב ומתכוונן בשני מצבים.
אופנועי סופרמוטו הם דרך פופולרית ומיוחדת לחוות את עולם הרכיבה בסגנון ספורטיבי אבל קצת יותר ספרטני. האופנועים מצוידים במנועים חזקים עם המון מומנט ועיצוב אגרסיבי, המשלבים בין ביצועים מעולים לנוחות רכיבה. אופנועי הסופרמוטו מתאימים לנסיעות בעיר ולמרחקים ארוכים כאחד, מספקים חוויה מהנה לרוכבים מנוסים וחדשים כאחד. עם יכולות ספיגה גבוהות ויכולת להתמודד עם מגוון תנאים ודרכים, אופנועי הסופרמוטו מהווים את הבחירה האידיאלית עבור מי שמחפש רכיבה חווייתית ופונקציונלית.
האופנוע החדש של דוקאטי ה- Hypermotard 698 Mono ובנוסף דגם ה-RVE מצויד במספר מערכות בטיחות מתקדמות שמבטיחות חווית רכיבה מרתקת ובטוחה. עם מצבי כוח מנוע משתנים, ABS עם פונקציית Slide by Brake, ו-Ducati Wheelie Control ובקרת שיגור ה-Hypermotard 698 Mono מספק יכולות רכיבה מרתקות ביותר.
בזכות מערכת ABS עם 4 רמות, כולל Slide by Brake, ה-Hypermotard 698 Mono מאפשר רכיבה בטוחה גם בתנאים קיצוניים. כאשר ABS מוגדר לרמה 3, הפונקציה Slide by Brake מאפשרת החלקת זנב בטוחה וניתנת לשליטה במהלך רכיבה ספורטיבית על המסלול.
ל-Hypermotard 698 Mono יש ארבע רמות של בקרת ווילי, המבטיחות יכולת האצה מירבית ושליטה מוחלטת בגלגל הקדמי של האופנוע. בנוסף, מערכת Ducati Wheelie Control עם אסטרטגיית סיוע גלגלית הנקראת Wheelie Assist מבטיחה רכיבה חלקה ובטוחה גם במהירויות גבוהות.
עם מערכות הבקרה המתקדמות והיכולת להתמודד עם כל סוגי התנאים והמסלולים, ה-Hypermotard 698 Mono מציע חווית רכיבה ייחודית ומרשימה שתשאיר רוכבים מרוצים פעורי פה.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us