Monster SP

החל מ - 115,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע נייקד

Monster SP

הספק

111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

186 ק"ג

דרגת רשיון

A1, A

Monster SP

משפחת המונסטרים גדלה לשנת 2023 עם גרסת ה-SP, אופנוע שנוצר כדי למקסם את הכיף שברכיבת אופנוע, הודות למכלולים המיוחדים שהורכבו עליו. המונסטר SP נוצר עבור רוכבים שאוהבים רכיבה ספורטיבית ואת העיצוב האגרסיבי בהשראת אופנועי ה- Moto GP של דוקאטי. המונסטר SP לוקח את גרפיקת 2022 של ה-Desmosedici GP של קבוצת המרוצים הרשמית של דוקאטי, מצוייד בבולמי זעזועים של Öhlins ודודי פליטה עם תקינה לכביש הציבורי של חברת Termignoni, קליפרים של Brembo Stylema® וצמיגי Pirelli Diablo Rosso IV. ציוד ספורטיבי אמיתי שיגרום לכם להתאהב ב-Monster SP החדש. המונסטר SP החדש זמין גם בגרסת A1 ומגיע כמו שאר דגמי דוקאטי החדשים עם 4 שנות אחריות.
מכלולי קצה

המונסטר מייצג את כל המהות של דוקאטי בצורה הקומפקטית, מלאת חיים וקלת משקל שאפשר. מצטיין בפניות. חורך קווים ישרים. עם גרסת ה-SP של המונסטר תוכלו ליהנות מרכיבה ספורטיבית יעילה יותר הודות למכלולי האופנוע שהגיעו מהשורה הראשונה כמו מתלי Öhlins, קליפרים קדמיים של Brembo Stylema, דודי פליטה עם תקינה לכביש ציבורי של Termignoni, צמיגי Pirelli Diablo Rosso IV, משכך היגוי ומצבר ליתיום. אופנוע החלומות.

מנוע

הלב של ה-Monster SP  החדש הוא מנוע ה-L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 מעלות מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק המפורסם של דוקאטי. המנוע עומד בתקן יורו 5 החדש שומר על אופיו הספורטיבי של המונסטר הודות לעליה בנפח, בכוח ובמומנט, תוך שהוא נעשה קל יותר מקודמו ב-2.4 ק"ג ותורם לירידת המשקל הכללית של האופנוע. ההספק עומד כעת על 111 כ"ס עוצמתיים ב-9,250 סל"ד והמומנט על 9.5 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש מציע גמישות וזמינות כוח יוצאות דופן, שמשפרות מאוד את היכולת לצאת מפניות בזריזות וכמובן להעלות את רף הריגוש ברכיבה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.

עיצוב בהשראת ה-Moto GP

הגרפיקה המשלבת את צבעי 2022 של ה-Desmosedici GP של קבוצת המפעל של דוקאטי ב-Moto GP, מחזקת את האופי הספורטיבי של ה-Monster SP החדש. הכיתוב של Ducati על הטנק מזכיר את הגרפיקה ב- Panigale V4. מושב הרוכב בצבע אדום משלים את העיצוב של הזנב עם הלוגו של ה-Monster SP והדגל האיטלקי על כיסוי מושב המורכב.

הטופ של האלקטרוניקה

האבזור הסטנדרטי כולל ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, כל המערכות מתכווננות לרמות שונות של התערבות. האופי הספורטיבי של המונסטר החדש מודגש גם על ידי מערכת ה-Launch Control, המבטיחה פתיחות מהירות כבזק. ציוד מהשורה הראשונה המאפשר למונסטר SP לבטא בבטחה את ביצועיו.

האופנוע החדש במשפחת המונסטרים מגיע עם 3 מצבי רכיבה, מצב ספורט, כביש ורכיבה רטובה המאפשרים לך לעצב את דמות האופנוע בהתאם לטעמך ולצרכים שלך. הכל מנוהל בקלות באמצעות בתי המתגים שעל הכידון ולוח המחוונים הצבעוני (TFT) בגודל 4.3 אינץ'.

מכלולי קצה

המונסטר מייצג את כל המהות של דוקאטי בצורה הקומפקטית, מלאת חיים וקלת משקל שאפשר. מצטיין בפניות. חורך קווים ישרים. עם גרסת ה-SP של המונסטר תוכלו ליהנות מרכיבה ספורטיבית יעילה יותר הודות למכלולי האופנוע שהגיעו מהשורה הראשונה כמו מתלי Öhlins, קליפרים קדמיים של Brembo Stylema, דודי פליטה עם תקינה לכביש ציבורי של Termignoni, צמיגי Pirelli Diablo Rosso IV, משכך היגוי ומצבר ליתיום. אופנוע החלומות.

מנוע

הלב של ה-Monster SP  החדש הוא מנוע ה-L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 מעלות מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק המפורסם של דוקאטי. המנוע עומד בתקן יורו 5 החדש שומר על אופיו הספורטיבי של המונסטר הודות לעליה בנפח, בכוח ובמומנט, תוך שהוא נעשה קל יותר מקודמו ב-2.4 ק"ג ותורם לירידת המשקל הכללית של האופנוע. ההספק עומד כעת על 111 כ"ס עוצמתיים ב-9,250 סל"ד והמומנט על 9.5 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש מציע גמישות וזמינות כוח יוצאות דופן, שמשפרות מאוד את היכולת לצאת מפניות בזריזות וכמובן להעלות את רף הריגוש ברכיבה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.

עיצוב בהשראת ה-Moto GP

הגרפיקה המשלבת את צבעי 2022 של ה-Desmosedici GP של קבוצת המפעל של דוקאטי ב-Moto GP, מחזקת את האופי הספורטיבי של ה-Monster SP החדש. הכיתוב של Ducati על הטנק מזכיר את הגרפיקה ב- Panigale V4. מושב הרוכב בצבע אדום משלים את העיצוב של הזנב עם הלוגו של ה-Monster SP והדגל האיטלקי על כיסוי מושב המורכב.

הטופ של האלקטרוניקה

האבזור הסטנדרטי כולל ABS Cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, כל המערכות מתכווננות לרמות שונות של התערבות. האופי הספורטיבי של המונסטר החדש מודגש גם על ידי מערכת ה-Launch Control, המבטיחה פתיחות מהירות כבזק. ציוד מהשורה הראשונה המאפשר למונסטר SP לבטא בבטחה את ביצועיו.

האופנוע החדש במשפחת המונסטרים מגיע עם 3 מצבי רכיבה, מצב ספורט, כביש ורכיבה רטובה המאפשרים לך לעצב את דמות האופנוע בהתאם לטעמך ולצרכים שלך. הכל מנוהל בקלות באמצעות בתי המתגים שעל הכידון ולוח המחוונים הצבעוני (TFT) בגודל 4.3 אינץ'.

ציוד

מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, משקף, משכך היגוי, דודי פליטה של טרמיניוני וכיסוי מושב
דרגת זיהום אוויר 5 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 5 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מע' בקרת אחיזה, חבילת הבטיחות של דוקאטי (ABS Cornering + DTC), מצערת RBW, הכנה למערכת מולטימדיה ומחממי ידיים, לוח שעונים TFT, קוויקשיפטר לשני הכיוונים, בקרת ווילי, משקף, משכך היגוי, דודי פליטה של טרמיניוני וכיסוי מושב
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • משקל יבש 166 ק”ג
  • מנוע טסטסטרטה ° 11 L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ או 12 חודשים
גובה מושב
840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1472 מ”מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1567 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    סגסוגת אלומיניום קלה 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    180 מ”מ
  • גלגל אחורי
    סגסוגת אלומיניום קלה 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 280 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    22 ליטר
  • משקל רטוב
    229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • משקל יבש
    229 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 890 ל-810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בתי מתגים מוארים,תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 5, תאורת יום (DRL)

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 1000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2104 ש"ח

  • מולטיסטרדה V4
    165000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)
משקל יבש:210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Monster SP