הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MULTISTRADA אופנוע דו שימושי - מולטיסטראדה 950
ברגע שמביטים לראשונה ב-Multistrada V2 ישר שמים לב לעיצוב המינימליסטי שמאופיין כלכך עם דוקאטי. על כל חלק וחיפוי חשבו פה, מהגנת רוח מקסימלית מתכווננת, מיכל דלק עם קיבולת של 20 ליטר, מושב מרווח בגובה 830 מ"מ עם אפשרות להנמכה עד ל-790 מ"מ, מערכת פליטה מנימליסטית לצמצום נזקים ברכיבת שטח ועוד.
ה-Multistrada V2 עבר עדכון מסיבי למכלולי השלדה, מחלקת הפיתוח של דוקאטי הצליחה להשיל ממשקלו 5 קילוגרם משמעתיים. כמעט בכל חלק באופנוע היה עדכון, מהמראות ולעד לתושבות הבלמים, מה שהפך את האופנוע לקל ומהנה יותר לרכיבה. מערכת המתלים עברה כיוון מחדש וכמובן מתכוונת באופן ידנית מלא וכוללת ברז לבחירת עומס הקפיץ בבולם האחורי. כמו תמיד בדוקאטי, במולטיסטרדה V2 החדש מותקנים מערכות הבלימה היוקרתיות של חברת ברמבו, לחווית עצירה בלתי נשכחת ובטיחות מירבית.
אין שום צורך להציג את מנוע הטסטסטרטה של דוקאטי, אך הבדגם ה-Multistrada V2 הוא קיבל כמה עידכונים חדשים וחשובים. המנוע עבר ירידת משקל אגרסיבית באזורים חשובים כמו גל הארכובה והמצמד. הנה כמה נתונים שכיף לנו לספר: הנפח הוא 937 סמ"ק, מנוע L-TWIN בזווית 90 מעלות כמובן. ההספק הוא 113 כוחות סוס, והמנוע שלנו גם גמיש: 9.8 קג"מ זמינים לרוכב כבר ב 7,750 סמ"ק כדי להבטיח יציאה קלה מכל סיבוב וגם שיוט נעים. וכשלא רוצים לשייט, ועוברים למצב ספורטיבי, המנוע משנה את מפות הדלק וההצתה שלו ומפיק לך את מירב ההספק לחוויה ספורטיבית מושלמת.
מערכות הבטיחות של ה-Multistrada V2 פותחו כדי להשיג לרוכב יתרון משמעותי על מצב הדרך ותנאי מזג האוויר, חבילת הבטיחות כוללת את בקרת ההחלקה עם מצב 8 מצבי התערבות לשליטה אבסולוטית בתנאי קרקע קשים. ה-Multistrada V2 מצוייד גם בדור האחרון של מערכת הABS בהטייה של בוש למניעת נעילת גלגלים במצבי קיצון, דוקאטי גם פה ציידה את המערכת ב-3 מצבים, שתוכל לבחור כמה יתערבו לך ברכיבה .
ברגע שמביטים לראשונה ב-Multistrada V2 ישר שמים לב לעיצוב המינימליסטי שמאופיין כלכך עם דוקאטי. על כל חלק וחיפוי חשבו פה, מהגנת רוח מקסימלית מתכווננת, מיכל דלק עם קיבולת של 20 ליטר, מושב מרווח בגובה 830 מ"מ עם אפשרות להנמכה עד ל-790 מ"מ, מערכת פליטה מנימליסטית לצמצום נזקים ברכיבת שטח ועוד.
ה-Multistrada V2 עבר עדכון מסיבי למכלולי השלדה, מחלקת הפיתוח של דוקאטי הצליחה להשיל ממשקלו 5 קילוגרם משמעתיים. כמעט בכל חלק באופנוע היה עדכון, מהמראות ולעד לתושבות הבלמים, מה שהפך את האופנוע לקל ומהנה יותר לרכיבה. מערכת המתלים עברה כיוון מחדש וכמובן מתכוונת באופן ידנית מלא וכוללת ברז לבחירת עומס הקפיץ בבולם האחורי. כמו תמיד בדוקאטי, במולטיסטרדה V2 החדש מותקנים מערכות הבלימה היוקרתיות של חברת ברמבו, לחווית עצירה בלתי נשכחת ובטיחות מירבית.
אין שום צורך להציג את מנוע הטסטסטרטה של דוקאטי, אך הבדגם ה-Multistrada V2 הוא קיבל כמה עידכונים חדשים וחשובים. המנוע עבר ירידת משקל אגרסיבית באזורים חשובים כמו גל הארכובה והמצמד. הנה כמה נתונים שכיף לנו לספר: הנפח הוא 937 סמ"ק, מנוע L-TWIN בזווית 90 מעלות כמובן. ההספק הוא 113 כוחות סוס, והמנוע שלנו גם גמיש: 9.8 קג"מ זמינים לרוכב כבר ב 7,750 סמ"ק כדי להבטיח יציאה קלה מכל סיבוב וגם שיוט נעים. וכשלא רוצים לשייט, ועוברים למצב ספורטיבי, המנוע משנה את מפות הדלק וההצתה שלו ומפיק לך את מירב ההספק לחוויה ספורטיבית מושלמת.
מערכות הבטיחות של ה-Multistrada V2 פותחו כדי להשיג לרוכב יתרון משמעותי על מצב הדרך ותנאי מזג האוויר, חבילת הבטיחות כוללת את בקרת ההחלקה עם מצב 8 מצבי התערבות לשליטה אבסולוטית בתנאי קרקע קשים. ה-Multistrada V2 מצוייד גם בדור האחרון של מערכת הABS בהטייה של בוש למניעת נעילת גלגלים במצבי קיצון, דוקאטי גם פה ציידה את המערכת ב-3 מצבים, שתוכל לבחור כמה יתערבו לך ברכיבה .
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us