Multistrada V2

החל מ - 119,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Multistrada V2

הספק

115.6 כ"ס ב-10750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

890 סמ”ק

משקל רטוב

199 ק"ג (עם נוזלים ללא דלק)

דרגת רשיון

A, A1

Multistrada V2

משפחת ה-Multistrada ממשיכה בהתפתחותה עם הצגת Multistrada V2 החדש לשנת 2025, הדגם החדש של דוקאטי הוא אופנוע האדוונצ'ר האידיאלי לרכיבה במגוון סגנונות, מצטיין במיוחד בשימוש יומיומי ובעיר, עם עיצוב וסטייל איטלקי שמאפיינים את דוקאטי. מהנדסי דוקאטי השנה הצליחו להשיל ממשקלו של ה-Multistrada V2 משקל רב ובאותה נשימה דוקאטי ציידה את אופנוע האדוונצ'ר שלה בקטגוריית הביניים במיטב הטכנולוגיה ומערכות הבטיחות שתעשיית האופנועים יכולה להציע. דגם ה-Multistrada V2 מגיע גם בגרסת מוגבלת הספק לבעלי רישיון A1 וכולל 4 שנות אחריות עם מרווחי טיפולים של 15000 ק"מ או שנתיים.
עיצוב

עוצב מחדש 
ה-Multistrada V2 החדש לשנת 2025 נולד מתוך פרשנות מחודשת של קטגוריית האדוונצ'ר, עם עיצוב המשדר דינמיות וקלילות. כל פרט אופנוע עבר בחינה מחודשת, ליצירת אופנוע שמצטיין לא רק במראה אלא גם בשילוב המושלם בין פונקציונליות לסגנון.

המולטיסטרדה V2 החדש שואב השראה ישירה מההיסטוריה של משפחת ה-Multistrada, ומשקף איזון מושלם בין ביצועים לנוחות – שני מאפיינים שהפכו את הסדרה לייחודית לאורך השנים.

מאפיינים ייחודיים, כמו החזית המרשימה, משתלבת עם המקור המוכר של דוקאטי, מה שהופך את ה-V2 החדש למוכר מיד כחלק מהמסורת הזו. החל מהצורה הקומפקטית של הפנס הקדמי ועד לאווירודינמיקה החדשנית, כל היבט בעיצוב נועד לשפר את נוחות הרוכב, השליטה וההגנה.

עם קווים זורמים ומשולבים היטב, המולטיסטרדה V2 2025 הוא הסינתוז המושלם בין סטייל לחידושים פונקציונליים. פרטים כמו מאותתים משולבים, דפלקטורים אווירודינמיים ומוליכי אוויר לא רק משדרגים את עיצוב האופנוע אלא גם משפרים את זרימת האוויר, לטובת הגנה ונוחות תרמית מירבית לרוכב. התאורה הקדמית החדשה מקרינה אופי אגרסיבי וממוקד יותר. בשילוב עם תאורת ה-DRL, ה-Multistrada V2 החדש מזוהה מיד עם אסתטיקה צרה ומעודנת יותר.

שלדה חדשה ומכלולים מתקדמים

שלדה חדשה לחלוטין

המולטיסטרדה V2 החדש לשנת 2025 עוצב כדי להציע חוויית רכיבה בטוחה ומרתקת יותר. עם שלדת אלומיניום (monocoque), זרוע אחורית כפולה ושלדת סולם אחורית מפלדה כרומלית, האופנוע מציע איזון מושלם בין קלילות, קשיחות ושליטה.

שלדה חדשה. ללא פשרות.
השלדה החדשה, שפותחה במיוחד עבור המולטיסטרדה V2, מהווה חידוש אמיתי בקטגוריה. השימוש באלומיניום מפחית משקל מבלי להתפשר על הקשיחות, ומשפר את היציבות והדיוק ברכיבה. בנוסף, התצורה שבה המנוע משמש כמרכיב נושא עומס אופטימלית מבחינת מרחב ומאפשרת גיאומטריה קומפקטית יותר.

מתלים ובלמים לביצועים ושליטה.
המולטיסטרדה V2 2025 מצויד במערכת מתלים חדשה לגמרי ובמערכת בלימה איכותית מבית Brembo, שתוכננו להבטיח ביצועים יוצאי דופן ושליטה מקסימלית בכל מצב. כל רכיב משתלב באופן מושלם עם הגיאומטריה של האופנוע, כדי להציע נוחות, יציבות ותגובתיות הן בכביש והן בשטח.

ביצועים ונוחות שמשתלבים יחד.
הגיאומטריה הניטרלית והאפשרות לכוון את המושב לשני גבהים מבטיחות חוויית רכיבה נגישה ומהנה לכל רוכב. בנוסף, תשומת הלב לנוחות התרמית ולפרטים הקטנים משפרת את חוויית הנסיעה עבור הרוכב והנוסע גם יחד.

מנוע ה-V2 החדש של דוקאטי

רב-שימושי, יעיל ומהנה.
המנוע החדש בנפח 890 סמ"ק ובהספק של 115 כ"ס שוקל רק 54.4 ק"ג, ומציע ביצועים מובילים בקטגוריית אופנועי האדוונצ'ר בנפח בינוני. מנוע ה-V2 מבטיח תגובה מהירה ומומנט נדיב, מה שהופך אותו למהנה במיוחד על הכביש, מבלי להתפשר על האופי הספורטיבי המזוהה עם דוקאטי.

מנוע זה משלב בין כוח להנאה, ומתאים באופן מושלם לכל סוג של מסלול ושימוש. בגרסת התיור (Touring) של המנוע החדש, הושם דגש על נוחות מרבית ורב-גוניות לנסיעות למרחקים ארוכים. עם יחס העברה מותאם לשימוש מגוון, עקומת מומנט משופרת ויעילות צריכת דלק גבוהה יותר, כל נסיעה הופכת לקלה ומהנה יותר – ללא פשרות, גם בנסיעות ארוכות.

חמישה מצבי רכיבה

חמישה מצבי רכיבה מותאמים לכל מצב

חמשת מצבי הרכיבה של ה-Multistrada V2 החדש מאפשרים התאמה מושלמת של האופנוע לכל תנאי רכיבה. כל מצב רכיבה מאפשר לרוכב להתאים את פרמטרי מערכות הבטיחות ולבחור בין מצבי כוח שונים לשליטה אופטימלית במנוע.

מצב רכיבה ספורטיבי (Sport Riding Mode)

מצב זה מתאים לביצועים מקסימליים בכבישים סלולים. ההמולטיסטרדה V2 מספק את כל 115 כוחות הסוס בתגובה ישירה ונמרצת. בגרסת ה-S, מערכת המתלים Skyhook מכוונת למצב ספורטיבי. רמות ההתערבות של Ducati Traction Control (DTC) ושל Ducati Wheelie Control (DWC) מופחתות למינימום.
מערכת ה-ABS מכוונת לרמה 2, המאפשרת שליטה מסוימת בהרמת הגלגל האחורי כדי למקסם את ביצועי הבלימה, תוך שמירה על פונקציית Cornering ABS. זהו הבחירה המושלמת לרוכבים מנוסים שרוצים למצות את מלוא הפוטנציאל של האופנוע.

מצב רכיבה תיור (Touring Riding Mode)

במצב זה, ה-Multistrada V2 מנצל את כל 115 כוחות הסוס שלו, אך עם תגובה חלקה ומתקדמת יותר. רמות גבוהות יותר של התערבות DTC ו-DWC מתאימות לצרכים של נסיעות למרחקים ארוכים.
מערכת ה-ABS מכוונת לרמה 3, המספקת את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר הודות לזיהוי הרמת הגלגל האחורי. בגרסת ה-S, המתלים מכוונים במיוחד לנסיעות ארוכות, ומבטיחים נוחות מקסימלית לרוכב ולנוסע.

מצב רכיבה עירוני (Urban Riding Mode)

במצב זה, ההספק המרבי מוגבל ל-95 כ"ס עם תגובה עדינה ומתקדמת (מצב מנוע נמוך). בגרסת ה-S, מערכת המתלים מתאימה את עצמה למכשולים עירוניים כמו פסי האטה, בורות ומכסי ביוב, ומנהלת בצורה יעילה שינויים מתמידים בתוואי הדרך.
רמות ה-DTC וה-DWC מוגדרות גבוהות, בעוד שמערכת ה-ABS מכוונת לרמה 3.

מצב רכיבה שטח (Enduro Riding Mode)

מצב ה-Enduro מנצל את הפוטנציאל של ה-Multistrada V2 ברכיבת שטח. ההספק מוגבל ל-95 כ"ס עם תגובת מנוע דינמית וישירה יותר לעומת מצב Urban, למרות ההספק הדומה. בגרסת ה-S, מצב זה מכוון גם את המתלים לשימוש ייעודי בשטח.
רמות ה-DTC וה-DWC מותאמות במיוחד לשטח, בעוד שמערכת ה-ABS מוגדרת לרמה 1, המתאימה לשימוש בשטח עם אחיזה נמוכה. במצב זה, פונקציית ה-Cornering ABS והתערבות בגלגל האחורי מנוטרלות.

מצב רכיבה רטוב (New Wet Riding Mode)

מצב רכיבה זה עוצב במיוחד לנסיעה בכבישים רטובים. ההספק המרבי מוגבל ל-95 כ"ס עם תגובת מצערת עדינה במיוחד (מצב כוח נמוך). רמות ההתערבות של מערכות האלקטרוניקה מוגדרות להציע את רמת הבטיחות המרבית בתנאים רטובים.

עיצוב

עוצב מחדש 
ה-Multistrada V2 החדש לשנת 2025 נולד מתוך פרשנות מחודשת של קטגוריית האדוונצ'ר, עם עיצוב המשדר דינמיות וקלילות. כל פרט אופנוע עבר בחינה מחודשת, ליצירת אופנוע שמצטיין לא רק במראה אלא גם בשילוב המושלם בין פונקציונליות לסגנון.

המולטיסטרדה V2 החדש שואב השראה ישירה מההיסטוריה של משפחת ה-Multistrada, ומשקף איזון מושלם בין ביצועים לנוחות – שני מאפיינים שהפכו את הסדרה לייחודית לאורך השנים.

מאפיינים ייחודיים, כמו החזית המרשימה, משתלבת עם המקור המוכר של דוקאטי, מה שהופך את ה-V2 החדש למוכר מיד כחלק מהמסורת הזו. החל מהצורה הקומפקטית של הפנס הקדמי ועד לאווירודינמיקה החדשנית, כל היבט בעיצוב נועד לשפר את נוחות הרוכב, השליטה וההגנה.

עם קווים זורמים ומשולבים היטב, המולטיסטרדה V2 2025 הוא הסינתוז המושלם בין סטייל לחידושים פונקציונליים. פרטים כמו מאותתים משולבים, דפלקטורים אווירודינמיים ומוליכי אוויר לא רק משדרגים את עיצוב האופנוע אלא גם משפרים את זרימת האוויר, לטובת הגנה ונוחות תרמית מירבית לרוכב. התאורה הקדמית החדשה מקרינה אופי אגרסיבי וממוקד יותר. בשילוב עם תאורת ה-DRL, ה-Multistrada V2 החדש מזוהה מיד עם אסתטיקה צרה ומעודנת יותר.

שלדה חדשה ומכלולים מתקדמים

שלדה חדשה לחלוטין

המולטיסטרדה V2 החדש לשנת 2025 עוצב כדי להציע חוויית רכיבה בטוחה ומרתקת יותר. עם שלדת אלומיניום (monocoque), זרוע אחורית כפולה ושלדת סולם אחורית מפלדה כרומלית, האופנוע מציע איזון מושלם בין קלילות, קשיחות ושליטה.

שלדה חדשה. ללא פשרות.
השלדה החדשה, שפותחה במיוחד עבור המולטיסטרדה V2, מהווה חידוש אמיתי בקטגוריה. השימוש באלומיניום מפחית משקל מבלי להתפשר על הקשיחות, ומשפר את היציבות והדיוק ברכיבה. בנוסף, התצורה שבה המנוע משמש כמרכיב נושא עומס אופטימלית מבחינת מרחב ומאפשרת גיאומטריה קומפקטית יותר.

מתלים ובלמים לביצועים ושליטה.
המולטיסטרדה V2 2025 מצויד במערכת מתלים חדשה לגמרי ובמערכת בלימה איכותית מבית Brembo, שתוכננו להבטיח ביצועים יוצאי דופן ושליטה מקסימלית בכל מצב. כל רכיב משתלב באופן מושלם עם הגיאומטריה של האופנוע, כדי להציע נוחות, יציבות ותגובתיות הן בכביש והן בשטח.

ביצועים ונוחות שמשתלבים יחד.
הגיאומטריה הניטרלית והאפשרות לכוון את המושב לשני גבהים מבטיחות חוויית רכיבה נגישה ומהנה לכל רוכב. בנוסף, תשומת הלב לנוחות התרמית ולפרטים הקטנים משפרת את חוויית הנסיעה עבור הרוכב והנוסע גם יחד.

מנוע ה-V2 החדש של דוקאטי

רב-שימושי, יעיל ומהנה.
המנוע החדש בנפח 890 סמ"ק ובהספק של 115 כ"ס שוקל רק 54.4 ק"ג, ומציע ביצועים מובילים בקטגוריית אופנועי האדוונצ'ר בנפח בינוני. מנוע ה-V2 מבטיח תגובה מהירה ומומנט נדיב, מה שהופך אותו למהנה במיוחד על הכביש, מבלי להתפשר על האופי הספורטיבי המזוהה עם דוקאטי.

מנוע זה משלב בין כוח להנאה, ומתאים באופן מושלם לכל סוג של מסלול ושימוש. בגרסת התיור (Touring) של המנוע החדש, הושם דגש על נוחות מרבית ורב-גוניות לנסיעות למרחקים ארוכים. עם יחס העברה מותאם לשימוש מגוון, עקומת מומנט משופרת ויעילות צריכת דלק גבוהה יותר, כל נסיעה הופכת לקלה ומהנה יותר – ללא פשרות, גם בנסיעות ארוכות.

חמישה מצבי רכיבה

חמישה מצבי רכיבה מותאמים לכל מצב

חמשת מצבי הרכיבה של ה-Multistrada V2 החדש מאפשרים התאמה מושלמת של האופנוע לכל תנאי רכיבה. כל מצב רכיבה מאפשר לרוכב להתאים את פרמטרי מערכות הבטיחות ולבחור בין מצבי כוח שונים לשליטה אופטימלית במנוע.

מצב רכיבה ספורטיבי (Sport Riding Mode)

מצב זה מתאים לביצועים מקסימליים בכבישים סלולים. ההמולטיסטרדה V2 מספק את כל 115 כוחות הסוס בתגובה ישירה ונמרצת. בגרסת ה-S, מערכת המתלים Skyhook מכוונת למצב ספורטיבי. רמות ההתערבות של Ducati Traction Control (DTC) ושל Ducati Wheelie Control (DWC) מופחתות למינימום.
מערכת ה-ABS מכוונת לרמה 2, המאפשרת שליטה מסוימת בהרמת הגלגל האחורי כדי למקסם את ביצועי הבלימה, תוך שמירה על פונקציית Cornering ABS. זהו הבחירה המושלמת לרוכבים מנוסים שרוצים למצות את מלוא הפוטנציאל של האופנוע.

מצב רכיבה תיור (Touring Riding Mode)

במצב זה, ה-Multistrada V2 מנצל את כל 115 כוחות הסוס שלו, אך עם תגובה חלקה ומתקדמת יותר. רמות גבוהות יותר של התערבות DTC ו-DWC מתאימות לצרכים של נסיעות למרחקים ארוכים.
מערכת ה-ABS מכוונת לרמה 3, המספקת את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר הודות לזיהוי הרמת הגלגל האחורי. בגרסת ה-S, המתלים מכוונים במיוחד לנסיעות ארוכות, ומבטיחים נוחות מקסימלית לרוכב ולנוסע.

מצב רכיבה עירוני (Urban Riding Mode)

במצב זה, ההספק המרבי מוגבל ל-95 כ"ס עם תגובה עדינה ומתקדמת (מצב מנוע נמוך). בגרסת ה-S, מערכת המתלים מתאימה את עצמה למכשולים עירוניים כמו פסי האטה, בורות ומכסי ביוב, ומנהלת בצורה יעילה שינויים מתמידים בתוואי הדרך.
רמות ה-DTC וה-DWC מוגדרות גבוהות, בעוד שמערכת ה-ABS מכוונת לרמה 3.

מצב רכיבה שטח (Enduro Riding Mode)

מצב ה-Enduro מנצל את הפוטנציאל של ה-Multistrada V2 ברכיבת שטח. ההספק מוגבל ל-95 כ"ס עם תגובת מנוע דינמית וישירה יותר לעומת מצב Urban, למרות ההספק הדומה. בגרסת ה-S, מצב זה מכוון גם את המתלים לשימוש ייעודי בשטח.
רמות ה-DTC וה-DWC מותאמות במיוחד לשטח, בעוד שמערכת ה-ABS מוגדרת לרמה 1, המתאימה לשימוש בשטח עם אחיזה נמוכה. במצב זה, פונקציית ה-Cornering ABS והתערבות בגלגל האחורי מנוטרלות.

מצב רכיבה רטוב (New Wet Riding Mode)

מצב רכיבה זה עוצב במיוחד לנסיעה בכבישים רטובים. ההספק המרבי מוגבל ל-95 כ"ס עם תגובת מצערת עדינה במיוחד (מצב כוח נמוך). רמות ההתערבות של מערכות האלקטרוניקה מוגדרות להציע את רמת הבטיחות המרבית בתנאים רטובים.

ציוד

4 מצבי רכיבה, מצבי כ"ס, חבילת הבטיחות של דוקאטי- Cornering ABS, בקרת החלקה, מערכת זינוק בעלייה, ביטול איתות אוטומטי, בקרת ווילי, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת התראה על בלימת חירום, קוויקשיפטר, תאורת LED מלא, בקרת שיוט, שקע USB
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

4 מצבי רכיבה, מצבי כ"ס, חבילת הבטיחות של דוקאטי- Cornering ABS, בקרת החלקה, מערכת זינוק בעלייה, ביטול איתות אוטומטי, בקרת ווילי, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת התראה על בלימת חירום, קוויקשיפטר, תאורת LED מלא, בקרת שיוט, שקע USB
  • נפח 890 סמ”ק
  • הספק 115.6 כ"ס ב-10750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.4 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • משקל יבש 199 ק”ג (עם נוזלים ללא דלק)
  • מנוע דוקאטי V2, ארבע שסתומים לצילינדר עם תזמון משתנה ליניקה, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
830 מ"מ, (810 מ"מ -870 מ"מ עם אביזרי מושב ומתלים)
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1572.5 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ
משקל יבש:232 ק"ג (רטוב ללא דלק)
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V2