הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MULTISTRADA אופנוע דו שימושי - אדוונצ'ר מולטיסטרדה 950S
עיצובו של ה-Multistrada V2 S הוא תהליך אבולוציוני של 12 שנים, כחלק מפיתוח מוצר, דוקאטי לא מפסיקה לשפר ולמצוא פתרונות עיצוביים שיתאימו לצורכי הרוכב והמורכב, ממיכל דלק צר ומנימליסטי עם קיבולת של 20 ליטר, משקף גבוה ומכוונן אך נקי ולא בולט לעין, מושב מרווח לנוחות בזמן רכיבות ארוכות אך גם בזמן עצירה ברמזור. השנה דוקאטי הוסיפו גם צבע אפור מבריק מהמם בנוסף לאדום הכלכך מזוהה עם היצרן הבולונזי. עיצוב איטלקי, קלאסי, חלק ומנימליסטי.
לקזז משקל מאופנוע שכבר נחשב להכי קל בקטגוריה שלו זאת משימה קשה, אך מהנדסי דוקאטי הצליחו במשימה והשנה בדגם V2 ירדו 5 קילוגרם מהמשקל הכללי של האופנוע, את זה הצליחו להשיג בעזרת צמצם משקל באזורים כמו המראות, הגלגלים ואפילו תושבות הבלמים. השנה גם מהנדסי החברה מבולוניה הורידו 10 מ"מ מגובה המושב של דגם ה-950 היוצא, ובנוסף, יש אופציה להנמכת האופנוע עד לגובה מושב של 790 מ"מ בעזרת אביזרי הנמכה.
מנוע ה-Multistrada V2 S הוא יצירת מופת של דוקאטי בכל הקשור בתחושת "חלקות", גמישות ואמינות. המנוע בתצורת L-Twin קלאסית דוקאטי, מקורר נוזל, בעל 113 כ"ס שתמיד נמצאים שם בשביל הרוכב. השנה דוקאטי הוסיפה גרסת A1 מוגבל הספק והשילה ממשקל המנוע 2 קילוגרם בעזרת מצמד חדש וקל משקל גל ארכובה חדש ומשופר. גמישות המנוע של ה-Multistrada V2 S גורמת לרוכב לגמוע מרחקים ללא מאמץ מיותר. בנוסף מרווחי הטיפולים במשפחת המולטיסטרדה עומדים על 15,000 ק"מ בין טיפול לטיפול כך שלא תצטרך לבזבז זמן יקר על ביקורים במרכז השירות, בנוסף הדגם מקבל כמו שאר דגמי דוקאטי הרחבת אחריות ל-4 שנים וללא הגבלת ק"מ.
מערכות הבטיחות שמתקנות ב-Multistrada V2 S הן בחזית תעשיית האופנועים. בדגם ה-V2 הוסיפו גם תאורת חירום בזמן בלימות חריפות בוסף למערכת הבטיחות הידועה של דגמי ה-S במשפחת ה-Multistrada שכוללת: מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ה- ABS Cornring של בוש, קוויק-שיפטר דו כיווני, מערכת בקרת זינוק בעלייה, מצבי הספק במנוע, ותאורת LED עוצמתית שעוקבת אחר פניות.
עיצובו של ה-Multistrada V2 S הוא תהליך אבולוציוני של 12 שנים, כחלק מפיתוח מוצר, דוקאטי לא מפסיקה לשפר ולמצוא פתרונות עיצוביים שיתאימו לצורכי הרוכב והמורכב, ממיכל דלק צר ומנימליסטי עם קיבולת של 20 ליטר, משקף גבוה ומכוונן אך נקי ולא בולט לעין, מושב מרווח לנוחות בזמן רכיבות ארוכות אך גם בזמן עצירה ברמזור. השנה דוקאטי הוסיפו גם צבע אפור מבריק מהמם בנוסף לאדום הכלכך מזוהה עם היצרן הבולונזי. עיצוב איטלקי, קלאסי, חלק ומנימליסטי.
לקזז משקל מאופנוע שכבר נחשב להכי קל בקטגוריה שלו זאת משימה קשה, אך מהנדסי דוקאטי הצליחו במשימה והשנה בדגם V2 ירדו 5 קילוגרם מהמשקל הכללי של האופנוע, את זה הצליחו להשיג בעזרת צמצם משקל באזורים כמו המראות, הגלגלים ואפילו תושבות הבלמים. השנה גם מהנדסי החברה מבולוניה הורידו 10 מ"מ מגובה המושב של דגם ה-950 היוצא, ובנוסף, יש אופציה להנמכת האופנוע עד לגובה מושב של 790 מ"מ בעזרת אביזרי הנמכה.
מנוע ה-Multistrada V2 S הוא יצירת מופת של דוקאטי בכל הקשור בתחושת "חלקות", גמישות ואמינות. המנוע בתצורת L-Twin קלאסית דוקאטי, מקורר נוזל, בעל 113 כ"ס שתמיד נמצאים שם בשביל הרוכב. השנה דוקאטי הוסיפה גרסת A1 מוגבל הספק והשילה ממשקל המנוע 2 קילוגרם בעזרת מצמד חדש וקל משקל גל ארכובה חדש ומשופר. גמישות המנוע של ה-Multistrada V2 S גורמת לרוכב לגמוע מרחקים ללא מאמץ מיותר. בנוסף מרווחי הטיפולים במשפחת המולטיסטרדה עומדים על 15,000 ק"מ בין טיפול לטיפול כך שלא תצטרך לבזבז זמן יקר על ביקורים במרכז השירות, בנוסף הדגם מקבל כמו שאר דגמי דוקאטי הרחבת אחריות ל-4 שנים וללא הגבלת ק"מ.
מערכות הבטיחות שמתקנות ב-Multistrada V2 S הן בחזית תעשיית האופנועים. בדגם ה-V2 הוסיפו גם תאורת חירום בזמן בלימות חריפות בוסף למערכת הבטיחות הידועה של דגמי ה-S במשפחת ה-Multistrada שכוללת: מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ה- ABS Cornring של בוש, קוויק-שיפטר דו כיווני, מערכת בקרת זינוק בעלייה, מצבי הספק במנוע, ותאורת LED עוצמתית שעוקבת אחר פניות.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us