Multistrada V2

החל מ - 119,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Multistrada V2

הספק

113 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

222 ק"ג

דרגת רשיון

A, A1

Multistrada V2

משפחת ה- Multistrada ממשיכה בהתפתחותה עם הצגת Multistrada V2 החדש, אופנוע האדוונצ'ר האידיאלי לרכיבה במגוון סגנונות, מצטיין בשימוש יומיומי ובעיר, עם עיצוב וסטייל איטלקי שמאפיינים את דוקאטי. מהנדסי דוקאטי השנה הצליחו להשיל ממשקלו של ה-Multistrada V2 חמישה קילוגרם, להצר ולהנמיך את מושבו של הרוכב (850-790 ממ"מ), וציידה את את האופנוע האדוונצ'ר שלה במיטב הטכנולגיה שתעשיית האופנועים יכולה להציע. דגם ה-Multistrada V2 מגיע גם בגרסת מוגבלת הספק לבעלי רשיון A1.
עיצוב

ברגע שמביטים לראשונה ב-Multistrada V2 ישר שמים לב לעיצוב המינימליסטי שמאופיין כלכך עם דוקאטי. על כל חלק וחיפוי חשבו פה, מהגנת רוח מקסימלית מתכווננת, מיכל דלק עם קיבולת של 20 ליטר, מושב מרווח בגובה 830 מ"מ עם אפשרות להנמכה עד ל-790 מ"מ, מערכת פליטה מנימליסטית לצמצום נזקים ברכיבת שטח ועוד.

שלדה ומכלולים

ה-Multistrada V2 עבר עדכון מסיבי למכלולי השלדה, מחלקת הפיתוח של דוקאטי הצליחה להשיל ממשקלו 5 קילוגרם משמעתיים. כמעט בכל חלק באופנוע היה עדכון, מהמראות ולעד לתושבות הבלמים, מה שהפך את האופנוע לקל ומהנה יותר לרכיבה. מערכת המתלים עברה כיוון מחדש וכמובן מתכוונת באופן ידנית מלא וכוללת ברז לבחירת עומס הקפיץ בבולם האחורי. כמו תמיד בדוקאטי, במולטיסטרדה V2 החדש מותקנים מערכות הבלימה היוקרתיות של חברת ברמבו, לחווית עצירה בלתי נשכחת ובטיחות מירבית.

מנוע

אין שום צורך להציג את מנוע הטסטסטרטה של דוקאטי, אך הבדגם ה-Multistrada V2 הוא קיבל כמה עידכונים חדשים וחשובים. המנוע עבר  ירידת משקל אגרסיבית באזורים חשובים כמו גל הארכובה והמצמד. הנה כמה נתונים שכיף לנו לספר: הנפח הוא 937 סמ"ק, מנוע L-TWIN בזווית 90 מעלות כמובן. ההספק הוא 113 כוחות סוס, והמנוע שלנו גם גמיש: 9.8 קג"מ זמינים לרוכב כבר ב 7,750 סמ"ק כדי להבטיח יציאה קלה מכל סיבוב וגם שיוט נעים. וכשלא רוצים לשייט, ועוברים למצב ספורטיבי, המנוע משנה את מפות הדלק וההצתה שלו ומפיק לך את מירב ההספק לחוויה ספורטיבית מושלמת.

מערכות בטיחות

מערכות הבטיחות של ה-Multistrada V2 פותחו כדי להשיג לרוכב יתרון משמעותי על מצב הדרך ותנאי מזג האוויר, חבילת הבטיחות כוללת את בקרת ההחלקה עם מצב 8 מצבי התערבות לשליטה אבסולוטית בתנאי קרקע קשים. ה-Multistrada V2 מצוייד גם בדור האחרון של מערכת הABS בהטייה של בוש למניעת נעילת גלגלים במצבי קיצון, דוקאטי גם פה ציידה את המערכת ב-3 מצבים, שתוכל לבחור כמה יתערבו לך ברכיבה .

עיצוב

ברגע שמביטים לראשונה ב-Multistrada V2 ישר שמים לב לעיצוב המינימליסטי שמאופיין כלכך עם דוקאטי. על כל חלק וחיפוי חשבו פה, מהגנת רוח מקסימלית מתכווננת, מיכל דלק עם קיבולת של 20 ליטר, מושב מרווח בגובה 830 מ"מ עם אפשרות להנמכה עד ל-790 מ"מ, מערכת פליטה מנימליסטית לצמצום נזקים ברכיבת שטח ועוד.

שלדה ומכלולים

ה-Multistrada V2 עבר עדכון מסיבי למכלולי השלדה, מחלקת הפיתוח של דוקאטי הצליחה להשיל ממשקלו 5 קילוגרם משמעתיים. כמעט בכל חלק באופנוע היה עדכון, מהמראות ולעד לתושבות הבלמים, מה שהפך את האופנוע לקל ומהנה יותר לרכיבה. מערכת המתלים עברה כיוון מחדש וכמובן מתכוונת באופן ידנית מלא וכוללת ברז לבחירת עומס הקפיץ בבולם האחורי. כמו תמיד בדוקאטי, במולטיסטרדה V2 החדש מותקנים מערכות הבלימה היוקרתיות של חברת ברמבו, לחווית עצירה בלתי נשכחת ובטיחות מירבית.

מנוע

אין שום צורך להציג את מנוע הטסטסטרטה של דוקאטי, אך הבדגם ה-Multistrada V2 הוא קיבל כמה עידכונים חדשים וחשובים. המנוע עבר  ירידת משקל אגרסיבית באזורים חשובים כמו גל הארכובה והמצמד. הנה כמה נתונים שכיף לנו לספר: הנפח הוא 937 סמ"ק, מנוע L-TWIN בזווית 90 מעלות כמובן. ההספק הוא 113 כוחות סוס, והמנוע שלנו גם גמיש: 9.8 קג"מ זמינים לרוכב כבר ב 7,750 סמ"ק כדי להבטיח יציאה קלה מכל סיבוב וגם שיוט נעים. וכשלא רוצים לשייט, ועוברים למצב ספורטיבי, המנוע משנה את מפות הדלק וההצתה שלו ומפיק לך את מירב ההספק לחוויה ספורטיבית מושלמת.

מערכות בטיחות

מערכות הבטיחות של ה-Multistrada V2 פותחו כדי להשיג לרוכב יתרון משמעותי על מצב הדרך ותנאי מזג האוויר, חבילת הבטיחות כוללת את בקרת ההחלקה עם מצב 8 מצבי התערבות לשליטה אבסולוטית בתנאי קרקע קשים. ה-Multistrada V2 מצוייד גם בדור האחרון של מערכת הABS בהטייה של בוש למניעת נעילת גלגלים במצבי קיצון, דוקאטי גם פה ציידה את המערכת ב-3 מצבים, שתוכל לבחור כמה יתערבו לך ברכיבה .

ציוד

4 מצבי רכיבה, מצבי כ"ס, חבילת הבטיחות של דוקאטי(Cornering ABS+ בקרת החלקה), מערכת זינוק בעלייה, ביטול איתות אוטומטי
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

4 מצבי רכיבה, מצבי כ"ס, חבילת הבטיחות של דוקאטי(Cornering ABS+ בקרת החלקה), מערכת זינוק בעלייה, ביטול איתות אוטומטי
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 113 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.8 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • משקל יבש 199 ק”ג
  • מנוע טסטסטרטה, L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
830 מ"מ, (790 מ"מ -850 מ"מ עם אביזרי מושב ומתלים)
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1594 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1594 מ"מ
  • זווית מזלג
    25 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB USD בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    חישוק יצוק , 3.00"×19"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא
  • מהלך מתלה אחורי
    170 מ”מ
  • גלגל אחורי
    חישוק יצוק, 4.50"×17"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. Cornering ABS סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    20 ליטר
  • משקל רטוב
    222 ק"ג
  • משקל יבש
    199 ק”ג
  • גובה מושב
    830 מ"מ, (790 מ"מ -850 מ"מ עם אביזרי מושב ומתלים)

  • ציוד סטנדרטי
    4 מצבי רכיבה, מצבי כ"ס, חבילת הבטיחות של דוקאטי(Cornering ABS+ בקרת החלקה), מערכת זינוק בעלייה, ביטול איתות אוטומטי

  • סוג מנוע
    טסטסטרטה, L-טווין, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • נפח
    937 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    94×67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    12.6:1
  • הספק
    113 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.8 קג"מ ב-7750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלקטרונית של Bosch, גופי מצערת 53 מ"מ, Ride-By-Wire
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי וחיפוי אלומיניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.84:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 1000 ק"מ
    1119 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1309 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    4644 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2194 ש"ח

  • אדום
    119000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
חדש
הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V2