Multistrada V4 Pikes Peak

החל מ - 255,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע אדוונצ'ר

Multistrada V4 Pikes Peak

הספק

170 כ"ס ב-10,500 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

227 ק"ג (רטוב ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Multistrada V4 Pikes Peak

כאשר ספורטיביות חשובה לך יותר מכל דבר אחר. ה-Multistrada V4 Pikes Peak פותח כדי להביא את התכונות הספורטיביות של Multistrada V4 S לקיצוניות, בעזרת תנוחת רכיבה ייעודית, גלגלי 17 אינץ' עם צמיגי ספורט, זרוע אחורית חד-צדדית, מתלי Öhlins ומצב רכיבה Race mode החדש, האדוונצ'ר הספורטיבי של דוקאטי חד, מדויק ויעיל גם על המסלול. ה-Multistrada V4 Pikes Peak הוא לא רק המולטיסטרדה הספורטיבי ביותר אי פעם, הוא גם הדגם החזק ביותר בכל פלח האדוונצ'רים הספורטיבים. הוא מרגש וממלא את הרוכב באדרנלין, בליבו שוכן מנוע ה-V4 Granturismo, שמסוגל לספק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד ומבטיח ביצועים גבוהים ברכיבה ספורטיבית הודות לתוכנת ניהול אלקטרוניות חדשה. ה-Multistrada V4 Pikes Peak מגיע חמוש במערכות בטיחות פורצות דרך בעולם האופנועים אשר הופכות אותו לאופנוע הבטיחותי ביותר בעולם! הדגם החדש במשפחת אדוונצ'ר של דוקאטי נהנה גם מ-4 שנים של אחריות מלאה ומרווחי טיפולים הנוחים ביותר בעולם האופנועים עם טיפול דזמו כל 60,000 ק"מ והחלפת שמנים כל 15,000 ק"מ (או כל 24 חודשים).
גנטיקת מרוצים

ה-Multistrada V4 Pikes Peak הוא האדוונצ'ר הספורטיבי ביותר במשפחת המולטיסטרדה של דוקאטי, האופנוע המיוחד הזה מיועד למי שאוהב את הריגוש שברכיבה ספורטיבית, במיוחד בפיתולים הרריים או על מסלול המרוצים.

חד ומדויק, עם גאומטריית היגוי שתאפשר לך להדק את הפניה גם תוך כדי הטיה קיצונית, ההיגוי המשובח של ה-Pikes Peak נשמר גם כשהמצערת מלאה ביציאה מהפניה. אנדוונצ'ר הספורטיבי של דוקאטי יעשה כל מה שהרוכב עליו יבקש, במהירות ובדיוק ששמור רק לאופנועי ספורט.

מצב רכיבה Race

ה-Multistrada Pikes Peak במצב רכיבה Race מציע את ביצועי המנוע והשלדה המרביים, המאפשרים לרוכבים ליהנות במלואם מ-170 כ"ס של מנוע ה-V4 Granturismo ומהדיוק של מתלי ה- Öhlins Smart EC 2.0. המערכת הופכת תגובת המצערת לאגרסיבית עוד יותר במצב High Power. פעולות מערכות Ducati Traction Control ו-Ducati Wheelie Control מצטמצמות למינימום ומערכת ABS לפניות יורדת לרמה 2, המאפשרת גם הרמה מבוקרת של הגלגל האחורי ולכן מפיקה את המקסימום מפעולת הבלימה, גם על מסלול המרוצים. מצב רכיבה Race הוא ללא ספק הבחירה האידיאלית עבור רוכבים מנוסים שרוצים לנצל את כל הביצועים הבלעדיים שה-Multistrada V4 Pikes Peak יכול להציע, גם על המסלול.

מכלולי קצה

ה-Multistrada V4 Pikes Peak מצוייד בכל מה שרוכב חולם עליו, מכלולי קצה שכוללית: מערכת בולמי זעזועים של Ohlins המתקדמת בתחומה שתמקסם את חווית הרכיבה בכל מצב, חישוקי מרצ'סיני מאלומיניום מחושל קלים במיוחד, דוד פליטה מטיטניום של חברת אקרופוביץ', מסך TFT בגודל 6.5 אינץ' שכולל תצוגת GPS והתראות ממערכת הראדר המתוחכמת שתתריע על עצמים שנכנסים למרחב האישי, מערכות בקרת ווילי ובקרת החלקה בעלות 8 מצבי התערבות, מערכת ABS להטיה המתקדמת ביותר שאפשר להשיג, קוויק שיפטר מתקדם עם החלפת הילוכים ללא מצמד בזמן העלאה והורדת הילוכים ועוד המון פיצ'רים שיהפכו את חווית הרכיבה על האדוונצ'ר המתקדם בעולם לבלתי נשכחת!

אחזקה

60,000 ק"מ או פי 1.5 מהיקף כדור הארץ! זהו המרווח לטיפול הגדול, והערך המתאר את החוסן והעמידות של המנוע החדש של ה-Multistrada V4 Pikes Peak. המשמעות היא יותר זמן ליהנות על המושב במינימום עלויות אחזקה. הידע שפותח במערכת הדסמודרומית הותיקה מיושם על מערכת קפיצי השסתומים ומאפשר להאריך את בדיקת מרווח השסתומים ל- 60,000 ק"מ ב-Multistrada V4 Pikes Peak, לעומת ממוצע בתעשיית האופנועים של כ- 25,000 ק"מ, פחות ממחצית.
בנוסף, ה-Multistrada V4 Pikes Peak מגיע עם  4 שנות אחריות .

גנטיקת מרוצים

ה-Multistrada V4 Pikes Peak הוא האדוונצ'ר הספורטיבי ביותר במשפחת המולטיסטרדה של דוקאטי, האופנוע המיוחד הזה מיועד למי שאוהב את הריגוש שברכיבה ספורטיבית, במיוחד בפיתולים הרריים או על מסלול המרוצים.

חד ומדויק, עם גאומטריית היגוי שתאפשר לך להדק את הפניה גם תוך כדי הטיה קיצונית, ההיגוי המשובח של ה-Pikes Peak נשמר גם כשהמצערת מלאה ביציאה מהפניה. אנדוונצ'ר הספורטיבי של דוקאטי יעשה כל מה שהרוכב עליו יבקש, במהירות ובדיוק ששמור רק לאופנועי ספורט.

מצב רכיבה Race

ה-Multistrada Pikes Peak במצב רכיבה Race מציע את ביצועי המנוע והשלדה המרביים, המאפשרים לרוכבים ליהנות במלואם מ-170 כ"ס של מנוע ה-V4 Granturismo ומהדיוק של מתלי ה- Öhlins Smart EC 2.0. המערכת הופכת תגובת המצערת לאגרסיבית עוד יותר במצב High Power. פעולות מערכות Ducati Traction Control ו-Ducati Wheelie Control מצטמצמות למינימום ומערכת ABS לפניות יורדת לרמה 2, המאפשרת גם הרמה מבוקרת של הגלגל האחורי ולכן מפיקה את המקסימום מפעולת הבלימה, גם על מסלול המרוצים. מצב רכיבה Race הוא ללא ספק הבחירה האידיאלית עבור רוכבים מנוסים שרוצים לנצל את כל הביצועים הבלעדיים שה-Multistrada V4 Pikes Peak יכול להציע, גם על המסלול.

מכלולי קצה

ה-Multistrada V4 Pikes Peak מצוייד בכל מה שרוכב חולם עליו, מכלולי קצה שכוללית: מערכת בולמי זעזועים של Ohlins המתקדמת בתחומה שתמקסם את חווית הרכיבה בכל מצב, חישוקי מרצ'סיני מאלומיניום מחושל קלים במיוחד, דוד פליטה מטיטניום של חברת אקרופוביץ', מסך TFT בגודל 6.5 אינץ' שכולל תצוגת GPS והתראות ממערכת הראדר המתוחכמת שתתריע על עצמים שנכנסים למרחב האישי, מערכות בקרת ווילי ובקרת החלקה בעלות 8 מצבי התערבות, מערכת ABS להטיה המתקדמת ביותר שאפשר להשיג, קוויק שיפטר מתקדם עם החלפת הילוכים ללא מצמד בזמן העלאה והורדת הילוכים ועוד המון פיצ'רים שיהפכו את חווית הרכיבה על האדוונצ'ר המתקדם בעולם לבלתי נשכחת!

אחזקה

60,000 ק"מ או פי 1.5 מהיקף כדור הארץ! זהו המרווח לטיפול הגדול, והערך המתאר את החוסן והעמידות של המנוע החדש של ה-Multistrada V4 Pikes Peak. המשמעות היא יותר זמן ליהנות על המושב במינימום עלויות אחזקה. הידע שפותח במערכת הדסמודרומית הותיקה מיושם על מערכת קפיצי השסתומים ומאפשר להאריך את בדיקת מרווח השסתומים ל- 60,000 ק"מ ב-Multistrada V4 Pikes Peak, לעומת ממוצע בתעשיית האופנועים של כ- 25,000 ק"מ, פחות ממחצית.
בנוסף, ה-Multistrada V4 Pikes Peak מגיע עם  4 שנות אחריות .

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL), כנף קדמית ואחורית מקרבון, דוד פליטה אקרפוביץ'
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL), כנף קדמית ואחורית מקרבון, דוד פליטה אקרפוביץ'
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • משקל יבש 227 ק"ג (רטוב ללא דלק)
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
מתכוונן בין 890 ל-810 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1595 מ”מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ
משקל יבש:232 ק"ג (רטוב ללא דלק)
חדש
הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
משקל יבש:225 ק"ג (ללא דלק)
הספק: 170 כ"ס ב-10,750 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-9000 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ (אפשרות עד 805-905 מ"מ)
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V4 Pikes Peak