הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MULTISTRADA Multistrada V4 Rally
דגם 2026 של המולטיסטרדה V4 ראלי מבוסס על שלדת מונוקוק אלומיניום המציעה ורסטיליות ותגובה ליניארית במעבר בין כביש לשטח. בזכות עדכון גיאומטרי עדין בבסיס הגלגלים ובחלוקת המשקל, ניכרת יציבות משופרת במיוחד במצב תיור עמוס במשקל. גם מערכת ההנמכה האוטומטית (Automatic Lowering) עברה שיפור ומגיבה כעת מהר יותר, לנוחות בתמרון ובחניה. מיכל הדלק נותר בקיבולת 30 ליטר כמו הדגם הקודם, אך גוף האופנוע סביבו הותאם לארגונומיה מדויקת יותר לרוכבים גבוהים ונמוכים כאחד. יחד עם מהלך מתלים של 200 מ״מ קדימה ואחורה מדובר באופנוע האדוונצ'ר הגדול והנוח ביותר שדוקאטי ייצרה עד כה.
מנוע ה-V4 Granturismo בנפח 1,158 סמ"ק מספק 170 כ"ס ב-10,750 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-9,000 סל"ד, אופנוע התיור האולטימטיבי של דוקאטי עבר עדכוני ניהול תוכנה לשנת 2026, עם תגובת מצערת חלקה ומדויקת יותר, הפחתת ויברציות ושיפור צריכת הדלק. יחידת ה־Ride-by-Wire עודכנה ומאפשרת שליטה עדינה במיוחד בשטח או בתנועה עירונית בסל"ד נמוך. ההספק נותר 170 כ״ס, אך תחושת המומנט זמינה מוקדם יותר ומורגשת לאורך כל קשת הסל״ד. גם מערכת הפליטה עברה שדרוג לעמידה בתקני Euro 5+ החדשים תוך שמירה על הצליל הייחודי של דוקאטי. כל אלה מעניקים לאופנוע תגובה נשלטת ועמוקה יותר בין אם הוא משייט באוטוסטרדה ובין אם מטפס שבילים הרריים עמוסים מטען.
כדי למצות את הפוטנציאל של Multistrada V4 בכל הקשור בהתאמת האופנוע לסביבת הרכיבה או סגנון הרכיבה, דוקאטי פיתחה חמישה מצבי רכיבה (ספורט, תיור, עירוני, רטוב ואנדורו) . מערכת מצבי הרכיבה של דגם 2026 קיבלה כיולים חדשים בכל חמשת המצבים – Wet,Sport, Touring, Urban ו־Enduro. מצבי ה־Touring וה־Enduro עברו התאמה מדויקת יותר לשימושים המורחבים של רוכבי אדוונצ'ר/תיור, עם ניהול אלקטרוני חדש לבולמים, תגובת מצערת מתונה ובקרת אחיזה גמישה יותר. בנוסף, מערכת הרדאר הכפולה עודכנה עם אלגוריתם חדש ל־Adaptive Cruise Control המזהה רכבים חותכים ומגיב מהר יותר. גם מערכת ה־Blind Spot Detection שודרגה מבחינת טווח וזיהוי בתנאי תאורה חלשים. התוצאה היא רכיבה חכמה, חלקה ובטוחה יותר בכל סביבה.
משפחת המולטיסטרדה של דוקאטי ממשיכה להוות אמת מידה מבחינה טכנולוגית ובטיחותית גם עם דגם הראלי. ה-Multistrada V4 היה האופנוע הראשון בעולם שצויד במערכת מכ"ם קדמית ואחורית לתמיכה בבקרת השיוט האדפטיבית (ACC), שהופכת את הרכיבה פחות מעייפת בקטעי כביש ארוכים, וזיהוי נקודה עיוורת (BSD), המאותת על נוכחות של כלי רכב שמתקרבים מידי בפינה העיוורת של המראות.
לוח המחוונים הצבעוני TFT בגודל 6.5 אינץ' מציע תוכנות ניווט הודות לאפליקציית Ducati Connect, התומכת בשימוש בטלפון נייד לצורך מענה לשיחות או האזנה למוזיקה, באמצעות מערכת השמע שבקסדה. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
כדי לתמוך עוד יותר בבטיחות אקטיבית, Multistrada V4 Rally מציע ABS Cornering, המאפשר לנצל את עוצמת הבלימה של מערכת הבלימה העוצמתית שלו גם תוך כדי פניות, Ducati Cornering Lights (DCL), המשפרים את הראות בלילה על ידי הארת החלק הפנימי של הפנייה, בקרת וולי (DWC) ובקרת החלקה (DTC). מערכות אלו משתמשות בפלטפורמת האינרציה (IMU) כדי לייעל את ההתערבות בהתבסס על זווית והגובה של האופנוע.
גרסת 2026 של המולטיסטרדה V4 ראלי מביאה איתה רמת אבזור שלא נראתה קודם בסדרה: מסך TFT 6.5 אינץ׳ חדש עם רזולוציה גבוהה, ממשק גרפי מעודכן ותפעול אינטואיטיבי יותר. מערכת התאורה עודכנה עם אלגוריתם Cornering Light מדויק יותר, וידיות החימום כעת מגיעות כחלק אינטגרלי מהמערכת האלקטרונית עם שליטה ישירה דרך התפריט המרכזי. דוקאטי הוסיפה גם פונקציית Coming Home משופרת, המפעילה תאורה אוטומטית לאחר כיבוי המנוע, וכן בקרת לחץ צמיגים TPMS וחימום בידיות. אלו שיפורים קטנים , אך מורגשים בכל יום רכיבה.
בגרסת 2026 של גרסת המולטיסטרדה V4 ראלי, דוקאטי הרחיבה משמעותית את היצע האביזרים בקטלוג דוקאטי, הן בעיצוב והן בפונקציונליות. בין האפשרויות החדשות: ערכת Adventure Pro עם מגיני גחון מחוזקים, מגני מנוע חדשים עם עיצוב חדש, ומזוודות אלומיניום קלות יותר עם מנגנון פתיחה משופר. דוקאטי מציעה גם ערכת Touring Extended הכוללת מושבים מחוממים לרוכב ולמורכב, שקעי טעינה נוספים ותיק מיכל מיכל חדש. כל האביזרים תוכננו כך שישתלבו בעיצוב החדש ויחזקו את אופיו של האופנוע – אדוונצ'ר אמיתי שמוכן לחצות כל גבול, באלגנטיות איטלקית טהורה.
דגם 2026 של המולטיסטרדה V4 ראלי מבוסס על שלדת מונוקוק אלומיניום המציעה ורסטיליות ותגובה ליניארית במעבר בין כביש לשטח. בזכות עדכון גיאומטרי עדין בבסיס הגלגלים ובחלוקת המשקל, ניכרת יציבות משופרת במיוחד במצב תיור עמוס במשקל. גם מערכת ההנמכה האוטומטית (Automatic Lowering) עברה שיפור ומגיבה כעת מהר יותר, לנוחות בתמרון ובחניה. מיכל הדלק נותר בקיבולת 30 ליטר כמו הדגם הקודם, אך גוף האופנוע סביבו הותאם לארגונומיה מדויקת יותר לרוכבים גבוהים ונמוכים כאחד. יחד עם מהלך מתלים של 200 מ״מ קדימה ואחורה מדובר באופנוע האדוונצ'ר הגדול והנוח ביותר שדוקאטי ייצרה עד כה.
מנוע ה-V4 Granturismo בנפח 1,158 סמ"ק מספק 170 כ"ס ב-10,750 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-9,000 סל"ד, אופנוע התיור האולטימטיבי של דוקאטי עבר עדכוני ניהול תוכנה לשנת 2026, עם תגובת מצערת חלקה ומדויקת יותר, הפחתת ויברציות ושיפור צריכת הדלק. יחידת ה־Ride-by-Wire עודכנה ומאפשרת שליטה עדינה במיוחד בשטח או בתנועה עירונית בסל"ד נמוך. ההספק נותר 170 כ״ס, אך תחושת המומנט זמינה מוקדם יותר ומורגשת לאורך כל קשת הסל״ד. גם מערכת הפליטה עברה שדרוג לעמידה בתקני Euro 5+ החדשים תוך שמירה על הצליל הייחודי של דוקאטי. כל אלה מעניקים לאופנוע תגובה נשלטת ועמוקה יותר בין אם הוא משייט באוטוסטרדה ובין אם מטפס שבילים הרריים עמוסים מטען.
כדי למצות את הפוטנציאל של Multistrada V4 בכל הקשור בהתאמת האופנוע לסביבת הרכיבה או סגנון הרכיבה, דוקאטי פיתחה חמישה מצבי רכיבה (ספורט, תיור, עירוני, רטוב ואנדורו) . מערכת מצבי הרכיבה של דגם 2026 קיבלה כיולים חדשים בכל חמשת המצבים – Wet,Sport, Touring, Urban ו־Enduro. מצבי ה־Touring וה־Enduro עברו התאמה מדויקת יותר לשימושים המורחבים של רוכבי אדוונצ'ר/תיור, עם ניהול אלקטרוני חדש לבולמים, תגובת מצערת מתונה ובקרת אחיזה גמישה יותר. בנוסף, מערכת הרדאר הכפולה עודכנה עם אלגוריתם חדש ל־Adaptive Cruise Control המזהה רכבים חותכים ומגיב מהר יותר. גם מערכת ה־Blind Spot Detection שודרגה מבחינת טווח וזיהוי בתנאי תאורה חלשים. התוצאה היא רכיבה חכמה, חלקה ובטוחה יותר בכל סביבה.
משפחת המולטיסטרדה של דוקאטי ממשיכה להוות אמת מידה מבחינה טכנולוגית ובטיחותית גם עם דגם הראלי. ה-Multistrada V4 היה האופנוע הראשון בעולם שצויד במערכת מכ"ם קדמית ואחורית לתמיכה בבקרת השיוט האדפטיבית (ACC), שהופכת את הרכיבה פחות מעייפת בקטעי כביש ארוכים, וזיהוי נקודה עיוורת (BSD), המאותת על נוכחות של כלי רכב שמתקרבים מידי בפינה העיוורת של המראות.
לוח המחוונים הצבעוני TFT בגודל 6.5 אינץ' מציע תוכנות ניווט הודות לאפליקציית Ducati Connect, התומכת בשימוש בטלפון נייד לצורך מענה לשיחות או האזנה למוזיקה, באמצעות מערכת השמע שבקסדה. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
כדי לתמוך עוד יותר בבטיחות אקטיבית, Multistrada V4 Rally מציע ABS Cornering, המאפשר לנצל את עוצמת הבלימה של מערכת הבלימה העוצמתית שלו גם תוך כדי פניות, Ducati Cornering Lights (DCL), המשפרים את הראות בלילה על ידי הארת החלק הפנימי של הפנייה, בקרת וולי (DWC) ובקרת החלקה (DTC). מערכות אלו משתמשות בפלטפורמת האינרציה (IMU) כדי לייעל את ההתערבות בהתבסס על זווית והגובה של האופנוע.
גרסת 2026 של המולטיסטרדה V4 ראלי מביאה איתה רמת אבזור שלא נראתה קודם בסדרה: מסך TFT 6.5 אינץ׳ חדש עם רזולוציה גבוהה, ממשק גרפי מעודכן ותפעול אינטואיטיבי יותר. מערכת התאורה עודכנה עם אלגוריתם Cornering Light מדויק יותר, וידיות החימום כעת מגיעות כחלק אינטגרלי מהמערכת האלקטרונית עם שליטה ישירה דרך התפריט המרכזי. דוקאטי הוסיפה גם פונקציית Coming Home משופרת, המפעילה תאורה אוטומטית לאחר כיבוי המנוע, וכן בקרת לחץ צמיגים TPMS וחימום בידיות. אלו שיפורים קטנים , אך מורגשים בכל יום רכיבה.
בגרסת 2026 של גרסת המולטיסטרדה V4 ראלי, דוקאטי הרחיבה משמעותית את היצע האביזרים בקטלוג דוקאטי, הן בעיצוב והן בפונקציונליות. בין האפשרויות החדשות: ערכת Adventure Pro עם מגיני גחון מחוזקים, מגני מנוע חדשים עם עיצוב חדש, ומזוודות אלומיניום קלות יותר עם מנגנון פתיחה משופר. דוקאטי מציעה גם ערכת Touring Extended הכוללת מושבים מחוממים לרוכב ולמורכב, שקעי טעינה נוספים ותיק מיכל מיכל חדש. כל האביזרים תוכננו כך שישתלבו בעיצוב החדש ויחזקו את אופיו של האופנוע – אדוונצ'ר אמיתי שמוכן לחצות כל גבול, באלגנטיות איטלקית טהורה.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!