הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MULTISTRADA Multistrada V4 Rally
בדגם החדש של משפחת המולטיסטרדה התבצעו מספר שינויים בשלדת האופנוע ובבולמי הזעזועים, מרווח הגחון השנה טיפס ל-235 מ"מ, גבוה מדגם ה-S ב-20 מ"מ. בנוסף, גם בולמי הזעזועים השתנו ועכשיו הם מגיעים עם מהלך של 200 מ"מ בבולם הקדמי ו-200 מ"מ בבולם האחורי, מה שמכנה ל-Multistrada V4 Rally יכולות שטח גבוהות, הדגם מגיע כסטנדרט עם גלגלי שפיצים ועם זרוע אחורית דו צידית מאלומיניום המיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה יותר מאשר בדגם ה-S והיא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות עם אפשרות למזוודות צד מאלומיניום.
מיכל הדלק במולטיסטרדה V4 ראלי גדל מ-22 ליטרים ל 30 ליטרים. כמתבקש בכל הקשור ברכיבה למרחקים. כושר העמסה של הדגם החדש הוא 226 ק"ג!
גובהו של מושב ה-Multistrada V4 Rally מתכוונן בין 870 מ"מ ל-890 מ"מ עם אופציה ל-905 מ"מ במצב הגבוה ביותר ועד 825 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
מנוע ה-V4 Granturismo בנפח 1,158 סמ"ק מספק 170 כ"ס (125 קילוואט) ב-10,750 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-8,750 סל"ד, עם עקומת מומנט ליניארית במיוחד כדי להבטיח תגובת מצערת חלקה ופרוגרסיבית בכל פנייה. הביצועים של המנוע זה, בשילוב משקלו הכולל של 66.7 ק"ג בלבד, מאפשרים למנוע ה-V4 Granturismo להמשיך ולהוות את הרף העליון בקטגוריית הכוח והקלילות. המספרים הללו משולבים עם פתרונות טכניים אלגנטים, כגון גל ארכובה מסתובב לאחור, הנגזר מהניסיון שצברה Ducati Corse ב-MotoGP, שפועל כנגד האינרציה הג'ירוסקופית של הגלגלים וגם מפת עקומת מומנט המוקדשת לכל הילוך והילוך. המנוע המתקדם של המולטיסטרדה V4 נכנס לטיפול כל 15,000 ק"מ או שנתיים כשהטיפול הגדול רק ב-60,000 ק"מ, המולטיסטרדה V4 ראלי החדש מגיע עם 4 שנות אחריות כמו שאר דגמי דוקאטי.
כדי למצות את הפוטנציאל של Multistrada V4 בכל הקשור לרכיבה דוקאטי פיתחה ארבעה מצבי רכיבה (ספורט, תיור, עירוני ואנדורו) ב-Multistrada V4 Rally רואים התפתחות חשובה של מצב האנדורו. בחירה במצב רכיבה אנדורו מפעילה מצב כוח מנוע ייעודי, המגביל את ההספק ל-114 כ"ס עם תגובת מצערת דינמית וישירה. ה-DSS Evolution(מתלים אדפטיביים) מתכונן לרכיבת שטח. מערכת ה-DTC עוברת לרמת התערבות נמוכה יותר ומערכת ה-DWC מושבת. גם מערכת ה-ABS בגלגל האחורי מושבתת כדי להתאים לשימוש בשטח.
משפחת המולטיסטרדה של דוקאטי ממשיכה להוות אמת מידה מבחינה טכנולוגית ובטיחותית גם עם דגם הראלי. ה-Multistrada V4 היה האופנוע הראשון בעולם שצויד במערכת מכ"ם קדמית ואחורית לתמיכה בבקרת השיוט האדפטיבית (ACC), שהופכת את הרכיבה פחות מעייפת בקטעי כביש ארוכים, וזיהוי נקודה עיוורת (BSD), המאותת על נוכחות של כלי רכב שמתקרבים מידי בפינה העיוורת של המראות.
לוח המחוונים הצבעוני TFT בגודל 6.5 אינץ' מציע תוכנות ניווט הודות לאפליקציית Ducati Connect, התומכת בשימוש בטלפון נייד לצורך מענה לשיחות או האזנה למוזיקה, באמצעות מערכת השמע שבקסדה. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
כדי לתמוך עוד יותר בבטיחות אקטיבית, Multistrada V4 Rally מציע ABS Cornering, המאפשר לנצל את עוצמת הבלימה של מערכת הבלימה העוצמתית שלו גם תוך כדי פניות, Ducati Cornering Lights (DCL), המשפרים את הראות בלילה על ידי הארת החלק הפנימי של הפנייה, בקרת וולי (DWC) ובקרת החלקה (DTC). מערכות אלו משתמשות בפלטפורמת האינרציה (IMU) כדי לייעל את ההתערבות בהתבסס על זווית והגובה של האופנוע. בנוסף, המולטיסטרדה V4 ראלי מגיע לישראל עם חבילת תיור הכוללת מזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים וידיות מחוממות, כדי להשלים את חווית התיור האולטימטיבית שלו.
בנוסף לרמת האבזור הסטנדרטית של הדגם החדש, ל-Multistrada V4 Rally יש גם מגוון רחב של אביזרים בקטלוג האביזרים של דוקאטי. הקטלוג מציע: מושבים שונים, כדי לענות על הצרכים הארגונומיים של כל רוכב ומורכב, אפשרויות שונות למגן הרוח הקדמי, מגן מנוע עם צינור פלדה, פנסי LED נוספים ופתרונות מטען שונים, המיועדים הן למיכל והן לשלדת הזנב – מזוודה עליונה או תיק רך – למי שרוצה לשפר עוד יותר את איכויות התיור של Multistrada V4 Rally.
אפשר גם להפוך את מראה ה-Multistrada V4 Rally לספורטיבי יותר עם חלקי סיבי פחמן, ידיות בלם ומצמד מאלומיניום, מדרסי רוכב מאלומיניום מחושל, מאותתי LED שונים ודינאמיים וכוסיות נוזלי בלמים ומצמד בעיבוד CNC.
דוקאטי יצרה פריטי לבוש כדי ליהנות באופן מלא מהיכולות של ה-Multistrada V4 Rally. חליפת Atacama C2, למשל, עם שטחים גדולים המוקדשים לאוורור, שרוולים ניתנים להסרה ושלוש שכבות עצמאיות, כולל בטנה תרמית וממברנה עמידה למים, כדי להציע נוחות בכל תנאי מזג האוויר. או חליפת Strada C5 העשויה מבד נמתח נוח, חזק ומודולרי בהגנה תרמית, הודות לממברנה הפנימית Gore-Tex® הניתנת להסרה ומעיל פוך פנימי שניתן להשתמש בו גם לבד לאחר חניית האופנוע.
בדגם החדש של משפחת המולטיסטרדה התבצעו מספר שינויים בשלדת האופנוע ובבולמי הזעזועים, מרווח הגחון השנה טיפס ל-235 מ"מ, גבוה מדגם ה-S ב-20 מ"מ. בנוסף, גם בולמי הזעזועים השתנו ועכשיו הם מגיעים עם מהלך של 200 מ"מ בבולם הקדמי ו-200 מ"מ בבולם האחורי, מה שמכנה ל-Multistrada V4 Rally יכולות שטח גבוהות, הדגם מגיע כסטנדרט עם גלגלי שפיצים ועם זרוע אחורית דו צידית מאלומיניום המיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה יותר מאשר בדגם ה-S והיא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות עם אפשרות למזוודות צד מאלומיניום.
מיכל הדלק במולטיסטרדה V4 ראלי גדל מ-22 ליטרים ל 30 ליטרים. כמתבקש בכל הקשור ברכיבה למרחקים. כושר העמסה של הדגם החדש הוא 226 ק"ג!
גובהו של מושב ה-Multistrada V4 Rally מתכוונן בין 870 מ"מ ל-890 מ"מ עם אופציה ל-905 מ"מ במצב הגבוה ביותר ועד 825 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
מנוע ה-V4 Granturismo בנפח 1,158 סמ"ק מספק 170 כ"ס (125 קילוואט) ב-10,750 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-8,750 סל"ד, עם עקומת מומנט ליניארית במיוחד כדי להבטיח תגובת מצערת חלקה ופרוגרסיבית בכל פנייה. הביצועים של המנוע זה, בשילוב משקלו הכולל של 66.7 ק"ג בלבד, מאפשרים למנוע ה-V4 Granturismo להמשיך ולהוות את הרף העליון בקטגוריית הכוח והקלילות. המספרים הללו משולבים עם פתרונות טכניים אלגנטים, כגון גל ארכובה מסתובב לאחור, הנגזר מהניסיון שצברה Ducati Corse ב-MotoGP, שפועל כנגד האינרציה הג'ירוסקופית של הגלגלים וגם מפת עקומת מומנט המוקדשת לכל הילוך והילוך. המנוע המתקדם של המולטיסטרדה V4 נכנס לטיפול כל 15,000 ק"מ או שנתיים כשהטיפול הגדול רק ב-60,000 ק"מ, המולטיסטרדה V4 ראלי החדש מגיע עם 4 שנות אחריות כמו שאר דגמי דוקאטי.
כדי למצות את הפוטנציאל של Multistrada V4 בכל הקשור לרכיבה דוקאטי פיתחה ארבעה מצבי רכיבה (ספורט, תיור, עירוני ואנדורו) ב-Multistrada V4 Rally רואים התפתחות חשובה של מצב האנדורו. בחירה במצב רכיבה אנדורו מפעילה מצב כוח מנוע ייעודי, המגביל את ההספק ל-114 כ"ס עם תגובת מצערת דינמית וישירה. ה-DSS Evolution(מתלים אדפטיביים) מתכונן לרכיבת שטח. מערכת ה-DTC עוברת לרמת התערבות נמוכה יותר ומערכת ה-DWC מושבת. גם מערכת ה-ABS בגלגל האחורי מושבתת כדי להתאים לשימוש בשטח.
משפחת המולטיסטרדה של דוקאטי ממשיכה להוות אמת מידה מבחינה טכנולוגית ובטיחותית גם עם דגם הראלי. ה-Multistrada V4 היה האופנוע הראשון בעולם שצויד במערכת מכ"ם קדמית ואחורית לתמיכה בבקרת השיוט האדפטיבית (ACC), שהופכת את הרכיבה פחות מעייפת בקטעי כביש ארוכים, וזיהוי נקודה עיוורת (BSD), המאותת על נוכחות של כלי רכב שמתקרבים מידי בפינה העיוורת של המראות.
לוח המחוונים הצבעוני TFT בגודל 6.5 אינץ' מציע תוכנות ניווט הודות לאפליקציית Ducati Connect, התומכת בשימוש בטלפון נייד לצורך מענה לשיחות או האזנה למוזיקה, באמצעות מערכת השמע שבקסדה. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
כדי לתמוך עוד יותר בבטיחות אקטיבית, Multistrada V4 Rally מציע ABS Cornering, המאפשר לנצל את עוצמת הבלימה של מערכת הבלימה העוצמתית שלו גם תוך כדי פניות, Ducati Cornering Lights (DCL), המשפרים את הראות בלילה על ידי הארת החלק הפנימי של הפנייה, בקרת וולי (DWC) ובקרת החלקה (DTC). מערכות אלו משתמשות בפלטפורמת האינרציה (IMU) כדי לייעל את ההתערבות בהתבסס על זווית והגובה של האופנוע. בנוסף, המולטיסטרדה V4 ראלי מגיע לישראל עם חבילת תיור הכוללת מזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים וידיות מחוממות, כדי להשלים את חווית התיור האולטימטיבית שלו.
בנוסף לרמת האבזור הסטנדרטית של הדגם החדש, ל-Multistrada V4 Rally יש גם מגוון רחב של אביזרים בקטלוג האביזרים של דוקאטי. הקטלוג מציע: מושבים שונים, כדי לענות על הצרכים הארגונומיים של כל רוכב ומורכב, אפשרויות שונות למגן הרוח הקדמי, מגן מנוע עם צינור פלדה, פנסי LED נוספים ופתרונות מטען שונים, המיועדים הן למיכל והן לשלדת הזנב – מזוודה עליונה או תיק רך – למי שרוצה לשפר עוד יותר את איכויות התיור של Multistrada V4 Rally.
אפשר גם להפוך את מראה ה-Multistrada V4 Rally לספורטיבי יותר עם חלקי סיבי פחמן, ידיות בלם ומצמד מאלומיניום, מדרסי רוכב מאלומיניום מחושל, מאותתי LED שונים ודינאמיים וכוסיות נוזלי בלמים ומצמד בעיבוד CNC.
דוקאטי יצרה פריטי לבוש כדי ליהנות באופן מלא מהיכולות של ה-Multistrada V4 Rally. חליפת Atacama C2, למשל, עם שטחים גדולים המוקדשים לאוורור, שרוולים ניתנים להסרה ושלוש שכבות עצמאיות, כולל בטנה תרמית וממברנה עמידה למים, כדי להציע נוחות בכל תנאי מזג האוויר. או חליפת Strada C5 העשויה מבד נמתח נוח, חזק ומודולרי בהגנה תרמית, הודות לממברנה הפנימית Gore-Tex® הניתנת להסרה ומעיל פוך פנימי שניתן להשתמש בו גם לבד לאחר חניית האופנוע.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us