Multistrada V4 Rally

החל מ - בעדכון
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע אדוונצ'ר

Multistrada V4 Rally

הספק

170 כ"ס ב-10,750 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

240 ק"ג (רטוב ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Multistrada V4 Rally

כדי להצדיק את שמו, דגם הראלי של המולטיסטרדה V4 הוא האדוונצ'ר האולטימטיבי, אופנוע שמשפר עוד יותר את היכולת לשלוט בכל דרך, במיוחד בדרכים לא סלולות או למרחקים גדולים. לשנת 2026 עבר הדגם סדרת עדכונים עיצוביים ומכאניים שנועדו לשפר את חוויית הרכיבה, הנוחות והאינטגרציה הטכנולוגית. המראה החיצוני עוצב מחדש עם כנפוני צד מחודשים, פתחי אוורור יעילים יותר וגרפיקה דינמית המדגישה את האלומיניום החשוף והקווים השריריים. גם ממשק הרוכב שופר, עם מסך TFT חדש ומערכת שליטה אינטואיטיבית יותר, המעניקה תחושת שלמות טכנולוגית בכל אינטראקציה. המולטיסטרדה V4 ראלי החדש שומר על הזהות האיטלקית המובהקת של דוקאטי, שילוב נדיר של עוצמה, יוקרה ודיוק עיצובי, הממזג בין הרפתקה לאלגנטיות אמיתית.
שלדה ומימדים

דגם 2026 של המולטיסטרדה V4 ראלי מבוסס על שלדת מונוקוק אלומיניום המציעה ורסטיליות ותגובה ליניארית במעבר בין כביש לשטח. בזכות עדכון גיאומטרי עדין בבסיס הגלגלים ובחלוקת המשקל, ניכרת יציבות משופרת במיוחד במצב תיור עמוס במשקל. גם מערכת ההנמכה האוטומטית (Automatic Lowering) עברה שיפור ומגיבה כעת מהר יותר, לנוחות בתמרון ובחניה. מיכל הדלק נותר בקיבולת 30 ליטר כמו הדגם הקודם, אך גוף האופנוע סביבו הותאם לארגונומיה מדויקת יותר לרוכבים גבוהים ונמוכים כאחד. יחד עם מהלך מתלים של 200 מ״מ קדימה ואחורה מדובר באופנוע האדוונצ'ר הגדול והנוח ביותר שדוקאטי ייצרה עד כה.

מנוע

מנוע ה-V4 Granturismo בנפח 1,158 סמ"ק מספק 170 כ"ס ב-10,750 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-9,000 סל"ד, אופנוע התיור האולטימטיבי של דוקאטי עבר עדכוני ניהול תוכנה לשנת 2026, עם תגובת מצערת חלקה ומדויקת יותר, הפחתת ויברציות ושיפור צריכת הדלק. יחידת ה־Ride-by-Wire עודכנה ומאפשרת שליטה עדינה במיוחד בשטח או בתנועה עירונית בסל"ד נמוך. ההספק נותר 170 כ״ס, אך תחושת המומנט זמינה מוקדם יותר ומורגשת לאורך כל קשת הסל״ד. גם מערכת הפליטה עברה שדרוג לעמידה בתקני Euro 5+ החדשים תוך שמירה על הצליל הייחודי של דוקאטי. כל אלה מעניקים לאופנוע תגובה נשלטת ועמוקה יותר בין אם הוא משייט באוטוסטרדה ובין אם מטפס שבילים הרריים עמוסים מטען.

מצבי רכיבה

כדי למצות את הפוטנציאל של Multistrada V4 בכל הקשור בהתאמת האופנוע לסביבת הרכיבה או סגנון הרכיבה, דוקאטי פיתחה חמישה מצבי רכיבה (ספורט, תיור, עירוני, רטוב ואנדורו) . מערכת מצבי הרכיבה של דגם 2026 קיבלה כיולים חדשים בכל חמשת המצבים – Wet,Sport, Touring, Urban ו־Enduro. מצבי ה־Touring וה־Enduro עברו התאמה מדויקת יותר לשימושים המורחבים של רוכבי אדוונצ'ר/תיור, עם ניהול אלקטרוני חדש לבולמים, תגובת מצערת מתונה ובקרת אחיזה גמישה יותר. בנוסף, מערכת הרדאר הכפולה עודכנה עם אלגוריתם חדש ל־Adaptive Cruise Control המזהה רכבים חותכים ומגיב מהר יותר. גם מערכת ה־Blind Spot Detection שודרגה מבחינת טווח וזיהוי בתנאי תאורה חלשים. התוצאה היא רכיבה חכמה, חלקה ובטוחה יותר בכל סביבה.

אבזור סטנדרטי

משפחת המולטיסטרדה של דוקאטי ממשיכה להוות אמת מידה מבחינה טכנולוגית ובטיחותית גם עם דגם הראלי. ה-Multistrada V4 היה האופנוע הראשון בעולם שצויד במערכת מכ"ם קדמית ואחורית לתמיכה בבקרת השיוט האדפטיבית (ACC), שהופכת את הרכיבה פחות מעייפת בקטעי כביש ארוכים, וזיהוי נקודה עיוורת (BSD), המאותת על נוכחות של כלי רכב שמתקרבים מידי בפינה העיוורת של המראות.
לוח המחוונים הצבעוני TFT בגודל 6.5 אינץ' מציע תוכנות ניווט הודות לאפליקציית Ducati Connect, התומכת בשימוש בטלפון נייד לצורך מענה לשיחות או האזנה למוזיקה, באמצעות מערכת השמע שבקסדה. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
כדי לתמוך עוד יותר בבטיחות אקטיבית, Multistrada V4 Rally מציע ABS Cornering, המאפשר לנצל את עוצמת הבלימה של מערכת הבלימה העוצמתית שלו גם תוך כדי פניות, Ducati Cornering Lights (DCL), המשפרים את הראות בלילה על ידי הארת החלק הפנימי של הפנייה, בקרת וולי (DWC) ובקרת החלקה (DTC). מערכות אלו משתמשות בפלטפורמת האינרציה (IMU) כדי לייעל את ההתערבות בהתבסס על זווית והגובה של האופנוע.

גרסת 2026 של המולטיסטרדה V4 ראלי מביאה איתה רמת אבזור שלא נראתה קודם בסדרה: מסך TFT 6.5 אינץ׳ חדש עם רזולוציה גבוהה, ממשק גרפי מעודכן ותפעול אינטואיטיבי יותר. מערכת התאורה עודכנה עם אלגוריתם Cornering Light מדויק יותר, וידיות החימום כעת מגיעות כחלק אינטגרלי מהמערכת האלקטרונית עם שליטה ישירה דרך התפריט המרכזי. דוקאטי הוסיפה גם פונקציית Coming Home משופרת, המפעילה תאורה אוטומטית לאחר כיבוי המנוע, וכן בקרת לחץ צמיגים TPMS וחימום בידיות. אלו שיפורים קטנים , אך מורגשים בכל יום רכיבה.

אביזרים

בגרסת 2026 של גרסת המולטיסטרדה V4 ראלי, דוקאטי הרחיבה משמעותית את היצע האביזרים בקטלוג דוקאטי, הן בעיצוב והן בפונקציונליות. בין האפשרויות החדשות: ערכת Adventure Pro עם מגיני גחון מחוזקים, מגני מנוע חדשים עם עיצוב חדש, ומזוודות אלומיניום קלות יותר עם מנגנון פתיחה משופר. דוקאטי מציעה גם ערכת Touring Extended הכוללת מושבים מחוממים לרוכב ולמורכב, שקעי טעינה נוספים ותיק מיכל מיכל חדש. כל האביזרים תוכננו כך שישתלבו בעיצוב החדש ויחזקו את אופיו של האופנוע – אדוונצ'ר אמיתי שמוכן לחצות כל גבול, באלגנטיות איטלקית טהורה.

שלדה ומימדים

דגם 2026 של המולטיסטרדה V4 ראלי מבוסס על שלדת מונוקוק אלומיניום המציעה ורסטיליות ותגובה ליניארית במעבר בין כביש לשטח. בזכות עדכון גיאומטרי עדין בבסיס הגלגלים ובחלוקת המשקל, ניכרת יציבות משופרת במיוחד במצב תיור עמוס במשקל. גם מערכת ההנמכה האוטומטית (Automatic Lowering) עברה שיפור ומגיבה כעת מהר יותר, לנוחות בתמרון ובחניה. מיכל הדלק נותר בקיבולת 30 ליטר כמו הדגם הקודם, אך גוף האופנוע סביבו הותאם לארגונומיה מדויקת יותר לרוכבים גבוהים ונמוכים כאחד. יחד עם מהלך מתלים של 200 מ״מ קדימה ואחורה מדובר באופנוע האדוונצ'ר הגדול והנוח ביותר שדוקאטי ייצרה עד כה.

מנוע

מנוע ה-V4 Granturismo בנפח 1,158 סמ"ק מספק 170 כ"ס ב-10,750 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-9,000 סל"ד, אופנוע התיור האולטימטיבי של דוקאטי עבר עדכוני ניהול תוכנה לשנת 2026, עם תגובת מצערת חלקה ומדויקת יותר, הפחתת ויברציות ושיפור צריכת הדלק. יחידת ה־Ride-by-Wire עודכנה ומאפשרת שליטה עדינה במיוחד בשטח או בתנועה עירונית בסל"ד נמוך. ההספק נותר 170 כ״ס, אך תחושת המומנט זמינה מוקדם יותר ומורגשת לאורך כל קשת הסל״ד. גם מערכת הפליטה עברה שדרוג לעמידה בתקני Euro 5+ החדשים תוך שמירה על הצליל הייחודי של דוקאטי. כל אלה מעניקים לאופנוע תגובה נשלטת ועמוקה יותר בין אם הוא משייט באוטוסטרדה ובין אם מטפס שבילים הרריים עמוסים מטען.

מצבי רכיבה

כדי למצות את הפוטנציאל של Multistrada V4 בכל הקשור בהתאמת האופנוע לסביבת הרכיבה או סגנון הרכיבה, דוקאטי פיתחה חמישה מצבי רכיבה (ספורט, תיור, עירוני, רטוב ואנדורו) . מערכת מצבי הרכיבה של דגם 2026 קיבלה כיולים חדשים בכל חמשת המצבים – Wet,Sport, Touring, Urban ו־Enduro. מצבי ה־Touring וה־Enduro עברו התאמה מדויקת יותר לשימושים המורחבים של רוכבי אדוונצ'ר/תיור, עם ניהול אלקטרוני חדש לבולמים, תגובת מצערת מתונה ובקרת אחיזה גמישה יותר. בנוסף, מערכת הרדאר הכפולה עודכנה עם אלגוריתם חדש ל־Adaptive Cruise Control המזהה רכבים חותכים ומגיב מהר יותר. גם מערכת ה־Blind Spot Detection שודרגה מבחינת טווח וזיהוי בתנאי תאורה חלשים. התוצאה היא רכיבה חכמה, חלקה ובטוחה יותר בכל סביבה.

אבזור סטנדרטי

משפחת המולטיסטרדה של דוקאטי ממשיכה להוות אמת מידה מבחינה טכנולוגית ובטיחותית גם עם דגם הראלי. ה-Multistrada V4 היה האופנוע הראשון בעולם שצויד במערכת מכ"ם קדמית ואחורית לתמיכה בבקרת השיוט האדפטיבית (ACC), שהופכת את הרכיבה פחות מעייפת בקטעי כביש ארוכים, וזיהוי נקודה עיוורת (BSD), המאותת על נוכחות של כלי רכב שמתקרבים מידי בפינה העיוורת של המראות.
לוח המחוונים הצבעוני TFT בגודל 6.5 אינץ' מציע תוכנות ניווט הודות לאפליקציית Ducati Connect, התומכת בשימוש בטלפון נייד לצורך מענה לשיחות או האזנה למוזיקה, באמצעות מערכת השמע שבקסדה. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
כדי לתמוך עוד יותר בבטיחות אקטיבית, Multistrada V4 Rally מציע ABS Cornering, המאפשר לנצל את עוצמת הבלימה של מערכת הבלימה העוצמתית שלו גם תוך כדי פניות, Ducati Cornering Lights (DCL), המשפרים את הראות בלילה על ידי הארת החלק הפנימי של הפנייה, בקרת וולי (DWC) ובקרת החלקה (DTC). מערכות אלו משתמשות בפלטפורמת האינרציה (IMU) כדי לייעל את ההתערבות בהתבסס על זווית והגובה של האופנוע.

גרסת 2026 של המולטיסטרדה V4 ראלי מביאה איתה רמת אבזור שלא נראתה קודם בסדרה: מסך TFT 6.5 אינץ׳ חדש עם רזולוציה גבוהה, ממשק גרפי מעודכן ותפעול אינטואיטיבי יותר. מערכת התאורה עודכנה עם אלגוריתם Cornering Light מדויק יותר, וידיות החימום כעת מגיעות כחלק אינטגרלי מהמערכת האלקטרונית עם שליטה ישירה דרך התפריט המרכזי. דוקאטי הוסיפה גם פונקציית Coming Home משופרת, המפעילה תאורה אוטומטית לאחר כיבוי המנוע, וכן בקרת לחץ צמיגים TPMS וחימום בידיות. אלו שיפורים קטנים , אך מורגשים בכל יום רכיבה.

אביזרים

בגרסת 2026 של גרסת המולטיסטרדה V4 ראלי, דוקאטי הרחיבה משמעותית את היצע האביזרים בקטלוג דוקאטי, הן בעיצוב והן בפונקציונליות. בין האפשרויות החדשות: ערכת Adventure Pro עם מגיני גחון מחוזקים, מגני מנוע חדשים עם עיצוב חדש, ומזוודות אלומיניום קלות יותר עם מנגנון פתיחה משופר. דוקאטי מציעה גם ערכת Touring Extended הכוללת מושבים מחוממים לרוכב ולמורכב, שקעי טעינה נוספים ותיק מיכל מיכל חדש. כל האביזרים תוכננו כך שישתלבו בעיצוב החדש ויחזקו את אופיו של האופנוע – אדוונצ'ר אמיתי שמוכן לחצות כל גבול, באלגנטיות איטלקית טהורה.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת DVO, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', ידיות מחוממות, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, תאורת יום (DRL). אופציה למזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים.
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת DVO, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', ידיות מחוממות, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, תאורת יום (DRL). אופציה למזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים.
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 170 כ"ס ב-10,750 סל"ד
  • מומנט 12.6 קג"מ ב-9000 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ (אפשרות עד 805-905 מ"מ)
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1572 מ”מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ
משקל יבש:232 ק"ג (רטוב ללא דלק)
חדש
הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
משקל יבש:225 ק"ג (ללא דלק)
חדש
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-810 מ"מ
משקל יבש:227 ק"ג (רטוב ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V4 Rally