Multistrada V4 Rally

החל מ - 219,000

Multistrada V4 Rally

הספק

170 כ"ס ב-10,500 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

260 ק"ג

דרגת רשיון

A

Multistrada V4 Rally

כדי להצדיק את שמו, דגם הראלי של ה-Multistrada V4 הוא אופנוע המשפר עוד יותר את היכולת לשלוט בכל הדרכים במיוחד לא סלולים. למעשה, המולטיסטרדה הזה מצוייד במערכת מתלים חצי אקטיביים עם מהלך מוגדל ל-200 מ"מ המבטיח מרווח גחון גבוה יותר, האופנוע החדש מציע מצב כוח חדש המוקדש לרכיבה בשטח, רגליות הרוכב רחבות יותר עם פרופיל יותר אגרסיבי ותוספת גומי שנשלף לשיכוך הרעידות . אסטרטגיית ניהול המתלים,ה- Skyhook DSS EVO, אפילו יותר מדויקת ויעילה בדגם זה. מערכת המתלים של ה- Multistrada V4 Rally מצוידת גם בפונקציית Autoleveling, המבטיחה כיוון קבוע כאשר משקל הרוכב, הנוסע והמטען משתנה, על מנת לשמור תמיד על גאומטריית האופנוע ללא שינוי. בנוסף, יכולות השטח עולות עם Multistrada V4 Rally הודות לגלגלי שפיצים ללא פנימית כסטנדרט ומגן מנוע מחוזק. ה-Rally החדש במשפחת המולטיסטרדה מגיע לישראל עם חבילת תיור וחבילת ראדר כסטנדרט. עם מיכל הדלק מאלומיניום החדש בנפח 30 ליטר, המשתלב בצורה הרמונית ואלגנטיות באופנוע, ניתן להגדיל את המרחקים שניתן לעבור בין עצירת תדלוק אחת לאחרת, המולטיסטרדה V4 ראלי החדש מוכן להתמודד עם הכבישים הנידחים ביותר.
שלדה ומימדים

בדגם החדש של משפחת המולטיסטרדה התבצעו מספר שינויים בשלדת האופנוע ובבולמי הזעזועים, מרווח הגחון השנה טיפס ל-235 מ"מ, גבוה מדגם ה-S ב-20 מ"מ. בנוסף, גם בולמי הזעזועים השתנו ועכשיו הם מגיעים עם מהלך של 200 מ"מ בבולם הקדמי ו-200 מ"מ בבולם האחורי, מה שמכנה ל-Multistrada V4 Rally יכולות שטח גבוהות, הדגם מגיע כסטנדרט עם גלגלי שפיצים ועם זרוע אחורית דו צידית מאלומיניום המיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה יותר מאשר בדגם ה-S והיא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות עם אפשרות למזוודות צד מאלומיניום.

מיכל הדלק במולטיסטרדה V4 ראלי גדל מ-22 ליטרים ל 30 ליטרים. כמתבקש בכל הקשור ברכיבה למרחקים. כושר העמסה של הדגם החדש הוא 226 ק"ג!

גובהו של מושב ה-Multistrada V4 Rally מתכוונן בין 870 מ"מ ל-890 מ"מ עם אופציה ל-905 מ"מ במצב הגבוה ביותר ועד 825 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.

מנוע

מנוע ה-V4 Granturismo בנפח 1,158 סמ"ק מספק 170 כ"ס (125 קילוואט) ב-10,750 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-8,750 סל"ד, עם עקומת מומנט ליניארית במיוחד כדי להבטיח תגובת מצערת חלקה ופרוגרסיבית בכל פנייה. הביצועים של המנוע זה, בשילוב משקלו הכולל של 66.7 ק"ג בלבד, מאפשרים למנוע ה-V4 Granturismo להמשיך ולהוות את הרף העליון בקטגוריית הכוח והקלילות. המספרים הללו משולבים עם פתרונות טכניים אלגנטים, כגון גל ארכובה מסתובב לאחור, הנגזר מהניסיון שצברה Ducati Corse ב-MotoGP, שפועל כנגד האינרציה הג'ירוסקופית של הגלגלים וגם מפת עקומת מומנט המוקדשת לכל הילוך והילוך. המנוע המתקדם של המולטיסטרדה V4 נכנס לטיפול כל 15,000 ק"מ או שנתיים כשהטיפול הגדול רק ב-60,000 ק"מ, המולטיסטרדה V4 ראלי החדש מגיע עם 4 שנות אחריות כמו שאר דגמי דוקאטי.

מצב רכיבה ייעודי לשטח

כדי למצות את הפוטנציאל של Multistrada V4 בכל הקשור לרכיבה דוקאטי פיתחה ארבעה מצבי רכיבה (ספורט, תיור, עירוני ואנדורו) ב-Multistrada V4 Rally רואים התפתחות חשובה של מצב האנדורו. בחירה במצב רכיבה אנדורו מפעילה מצב כוח מנוע ייעודי, המגביל את ההספק ל-114 כ"ס עם תגובת מצערת דינמית וישירה. ה-DSS Evolution(מתלים אדפטיביים) מתכונן לרכיבת שטח. מערכת ה-DTC עוברת לרמת התערבות נמוכה יותר ומערכת ה-DWC מושבת. גם מערכת ה-ABS בגלגל האחורי מושבתת כדי להתאים לשימוש בשטח.

אבזור סטנדרטי

משפחת המולטיסטרדה של דוקאטי ממשיכה להוות אמת מידה מבחינה טכנולוגית ובטיחותית גם עם דגם הראלי. ה-Multistrada V4 היה האופנוע הראשון בעולם שצויד במערכת מכ"ם קדמית ואחורית לתמיכה בבקרת השיוט האדפטיבית (ACC), שהופכת את הרכיבה פחות מעייפת בקטעי כביש ארוכים, וזיהוי נקודה עיוורת (BSD), המאותת על נוכחות של כלי רכב שמתקרבים מידי בפינה העיוורת של המראות.
לוח המחוונים הצבעוני TFT בגודל 6.5 אינץ' מציע תוכנות ניווט הודות לאפליקציית Ducati Connect, התומכת בשימוש בטלפון נייד לצורך מענה לשיחות או האזנה למוזיקה, באמצעות מערכת השמע שבקסדה. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
כדי לתמוך עוד יותר בבטיחות אקטיבית, Multistrada V4 Rally מציע ABS Cornering, המאפשר לנצל את עוצמת הבלימה של מערכת הבלימה העוצמתית שלו גם תוך כדי פניות, Ducati Cornering Lights (DCL), המשפרים את הראות בלילה על ידי הארת החלק הפנימי של הפנייה, בקרת וולי (DWC) ובקרת החלקה (DTC). מערכות אלו משתמשות בפלטפורמת האינרציה (IMU) כדי לייעל את ההתערבות בהתבסס על זווית והגובה של האופנוע. בנוסף, המולטיסטרדה V4 ראלי מגיע לישראל עם חבילת תיור הכוללת מזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים וידיות מחוממות, כדי להשלים את חווית התיור האולטימטיבית שלו.

אביזרים

בנוסף לרמת האבזור הסטנדרטית של הדגם החדש, ל-Multistrada V4 Rally יש גם מגוון רחב של אביזרים בקטלוג האביזרים של דוקאטי. הקטלוג מציע: מושבים שונים, כדי לענות על הצרכים הארגונומיים של כל רוכב ומורכב, אפשרויות שונות למגן הרוח הקדמי, מגן מנוע עם צינור פלדה, פנסי LED נוספים ופתרונות מטען שונים, המיועדים הן למיכל והן לשלדת הזנב – מזוודה עליונה או תיק רך – למי שרוצה לשפר עוד יותר את איכויות התיור של Multistrada V4 Rally.
אפשר גם להפוך את מראה ה-Multistrada V4 Rally לספורטיבי יותר עם חלקי סיבי פחמן, ידיות בלם ומצמד מאלומיניום, מדרסי רוכב מאלומיניום מחושל, מאותתי LED שונים ודינאמיים וכוסיות נוזלי בלמים ומצמד בעיבוד CNC.

דוקאטי יצרה פריטי לבוש כדי ליהנות באופן מלא מהיכולות של ה-Multistrada V4 Rally. חליפת Atacama C2, למשל, עם שטחים גדולים המוקדשים לאוורור, שרוולים ניתנים להסרה ושלוש שכבות עצמאיות, כולל בטנה תרמית וממברנה עמידה למים, כדי להציע נוחות בכל תנאי מזג האוויר. או חליפת Strada C5 העשויה מבד נמתח נוח, חזק ומודולרי בהגנה תרמית, הודות לממברנה הפנימית Gore-Tex® הניתנת להסרה ומעיל פוך פנימי שניתן להשתמש בו גם לבד לאחר חניית האופנוע.

שלדה ומימדים

בדגם החדש של משפחת המולטיסטרדה התבצעו מספר שינויים בשלדת האופנוע ובבולמי הזעזועים, מרווח הגחון השנה טיפס ל-235 מ"מ, גבוה מדגם ה-S ב-20 מ"מ. בנוסף, גם בולמי הזעזועים השתנו ועכשיו הם מגיעים עם מהלך של 200 מ"מ בבולם הקדמי ו-200 מ"מ בבולם האחורי, מה שמכנה ל-Multistrada V4 Rally יכולות שטח גבוהות, הדגם מגיע כסטנדרט עם גלגלי שפיצים ועם זרוע אחורית דו צידית מאלומיניום המיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה יותר מאשר בדגם ה-S והיא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם אפשריות עגינה נסתרות למזוודות צד מרווחות עם אפשרות למזוודות צד מאלומיניום.

מיכל הדלק במולטיסטרדה V4 ראלי גדל מ-22 ליטרים ל 30 ליטרים. כמתבקש בכל הקשור ברכיבה למרחקים. כושר העמסה של הדגם החדש הוא 226 ק"ג!

גובהו של מושב ה-Multistrada V4 Rally מתכוונן בין 870 מ"מ ל-890 מ"מ עם אופציה ל-905 מ"מ במצב הגבוה ביותר ועד 825 מ"מ בעזרת מושבים שונים, כל המושבים עם אופציה לחימום.

מנוע

מנוע ה-V4 Granturismo בנפח 1,158 סמ"ק מספק 170 כ"ס (125 קילוואט) ב-10,750 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-8,750 סל"ד, עם עקומת מומנט ליניארית במיוחד כדי להבטיח תגובת מצערת חלקה ופרוגרסיבית בכל פנייה. הביצועים של המנוע זה, בשילוב משקלו הכולל של 66.7 ק"ג בלבד, מאפשרים למנוע ה-V4 Granturismo להמשיך ולהוות את הרף העליון בקטגוריית הכוח והקלילות. המספרים הללו משולבים עם פתרונות טכניים אלגנטים, כגון גל ארכובה מסתובב לאחור, הנגזר מהניסיון שצברה Ducati Corse ב-MotoGP, שפועל כנגד האינרציה הג'ירוסקופית של הגלגלים וגם מפת עקומת מומנט המוקדשת לכל הילוך והילוך. המנוע המתקדם של המולטיסטרדה V4 נכנס לטיפול כל 15,000 ק"מ או שנתיים כשהטיפול הגדול רק ב-60,000 ק"מ, המולטיסטרדה V4 ראלי החדש מגיע עם 4 שנות אחריות כמו שאר דגמי דוקאטי.

מצב רכיבה ייעודי לשטח

כדי למצות את הפוטנציאל של Multistrada V4 בכל הקשור לרכיבה דוקאטי פיתחה ארבעה מצבי רכיבה (ספורט, תיור, עירוני ואנדורו) ב-Multistrada V4 Rally רואים התפתחות חשובה של מצב האנדורו. בחירה במצב רכיבה אנדורו מפעילה מצב כוח מנוע ייעודי, המגביל את ההספק ל-114 כ"ס עם תגובת מצערת דינמית וישירה. ה-DSS Evolution(מתלים אדפטיביים) מתכונן לרכיבת שטח. מערכת ה-DTC עוברת לרמת התערבות נמוכה יותר ומערכת ה-DWC מושבת. גם מערכת ה-ABS בגלגל האחורי מושבתת כדי להתאים לשימוש בשטח.

אבזור סטנדרטי

משפחת המולטיסטרדה של דוקאטי ממשיכה להוות אמת מידה מבחינה טכנולוגית ובטיחותית גם עם דגם הראלי. ה-Multistrada V4 היה האופנוע הראשון בעולם שצויד במערכת מכ"ם קדמית ואחורית לתמיכה בבקרת השיוט האדפטיבית (ACC), שהופכת את הרכיבה פחות מעייפת בקטעי כביש ארוכים, וזיהוי נקודה עיוורת (BSD), המאותת על נוכחות של כלי רכב שמתקרבים מידי בפינה העיוורת של המראות.
לוח המחוונים הצבעוני TFT בגודל 6.5 אינץ' מציע תוכנות ניווט הודות לאפליקציית Ducati Connect, התומכת בשימוש בטלפון נייד לצורך מענה לשיחות או האזנה למוזיקה, באמצעות מערכת השמע שבקסדה. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
כדי לתמוך עוד יותר בבטיחות אקטיבית, Multistrada V4 Rally מציע ABS Cornering, המאפשר לנצל את עוצמת הבלימה של מערכת הבלימה העוצמתית שלו גם תוך כדי פניות, Ducati Cornering Lights (DCL), המשפרים את הראות בלילה על ידי הארת החלק הפנימי של הפנייה, בקרת וולי (DWC) ובקרת החלקה (DTC). מערכות אלו משתמשות בפלטפורמת האינרציה (IMU) כדי לייעל את ההתערבות בהתבסס על זווית והגובה של האופנוע. בנוסף, המולטיסטרדה V4 ראלי מגיע לישראל עם חבילת תיור הכוללת מזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים וידיות מחוממות, כדי להשלים את חווית התיור האולטימטיבית שלו.

אביזרים

בנוסף לרמת האבזור הסטנדרטית של הדגם החדש, ל-Multistrada V4 Rally יש גם מגוון רחב של אביזרים בקטלוג האביזרים של דוקאטי. הקטלוג מציע: מושבים שונים, כדי לענות על הצרכים הארגונומיים של כל רוכב ומורכב, אפשרויות שונות למגן הרוח הקדמי, מגן מנוע עם צינור פלדה, פנסי LED נוספים ופתרונות מטען שונים, המיועדים הן למיכל והן לשלדת הזנב – מזוודה עליונה או תיק רך – למי שרוצה לשפר עוד יותר את איכויות התיור של Multistrada V4 Rally.
אפשר גם להפוך את מראה ה-Multistrada V4 Rally לספורטיבי יותר עם חלקי סיבי פחמן, ידיות בלם ומצמד מאלומיניום, מדרסי רוכב מאלומיניום מחושל, מאותתי LED שונים ודינאמיים וכוסיות נוזלי בלמים ומצמד בעיבוד CNC.

דוקאטי יצרה פריטי לבוש כדי ליהנות באופן מלא מהיכולות של ה-Multistrada V4 Rally. חליפת Atacama C2, למשל, עם שטחים גדולים המוקדשים לאוורור, שרוולים ניתנים להסרה ושלוש שכבות עצמאיות, כולל בטנה תרמית וממברנה עמידה למים, כדי להציע נוחות בכל תנאי מזג האוויר. או חליפת Strada C5 העשויה מבד נמתח נוח, חזק ומודולרי בהגנה תרמית, הודות לממברנה הפנימית Gore-Tex® הניתנת להסרה ומעיל פוך פנימי שניתן להשתמש בו גם לבד לאחר חניית האופנוע.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', מזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים וידיות מחוממות, תאורת יום (DRL)
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', מזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים וידיות מחוממות, תאורת יום (DRL)
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט 12.3 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • משקל יבש 227 ק”ג
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1572 מ”מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1572 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.7 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא, תפעול אדפטיבי אלק', 50 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    200 מ”מ
  • גלגל קדמי
    חישוק חישורים 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, תפעול אדפטיבי אלק', זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    200 מ”מ
  • גלגל אחורי
    חישוק חישורים 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ""מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema רדיאליים 4 בוכנות, משאבת בלם ראשית בתפעול רדיאלי, ABS Cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    30 ליטר
  • משקל רטוב
    260 ק"ג
  • משקל יבש
    227 ק”ג
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', מזוודות צד מאלומיניום, מושבים מחוממים וידיות מחוממות, תאורת יום (DRL)

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.3 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 2104 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1000 ש"ח

  • מולטיסטרדה V4 ראלי אדום
    219000
  • מולטיסטרדה V4 ראלי שחור
    221000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ
משקל יבש:218 ק”ג
הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
undefiend
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V4 Rally