הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MULTISTRADA Multistrada V4 S Grand Tour
ה-Multistrada V4 S Grand Tour עוצב ותוכנן להעניק לרוכב ולמורכב את תחושת התיור המושלמת, החל מעיצוב מגן הרוח הקדמי ומיכל הדלק, שיקנה מקסימום שקט בסביבת הרוכב והמורכב והגנה מקסימלית מפגעי מזג האוויר ותנאי הדרך.
אנשי מחלקת העיצוב של דוקאטי נתנו פה דגש מיוחד על סכמת הצביעה של האופנוע החדש במשפחה, הגרסה החדשה מגיעה בשילוב של שלושה צבעים שנותנים תחושת חמקנות לאופנוע.
מעצבי דוקאטי תכננו את חלקו האחורי של האופנוע ליעילות ונוחות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם עגינה נסתרת למזוודות צד מרווחות
מנוע הגארנטוריסימו V4 שמגיע בדגם החדש של משפחת המולטיסטרדה הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטרדה.
המנוע תוכנן מאפס ונוצר כדי היות אידיאלי לאופנועי אדוונצ'ר ותיור, המנוע החדש גמיש מאוד ומותאם לרכיבת ורסטלית בכמה תאי שטח, חסכוני ואמין בצורה יוצאת דופן.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק. המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ.
מנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול רעידות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן כך שגל הארכובה מסתובב לאחור, המנוע מרגש מאוד ובנוסף מרגיש גם קל ונשלט.
השלדה של ה-Multistrada V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב ה-Multistrada V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-790 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים וקפיצים שונים לבולמי הזעזועים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ, מהלך בולמי הזעזועים מתאים לרכיבת אדוונצ'ר, כ-170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, בנוסף, לבולמי הזעזועים במולטיסטרדה גראנד טור יש אפשרות מינימום שמנמיכה את האופנוע בלחיצת כפתור. מיכל הדלק במולטיסטרדה V4 S Grand Tour בנפח 22 ליטרים.
גרסת ה Grand Tour של ה-Multistrada V4 מגיעה עם מגוון אביזרים ישירות מהמפעל בבולוניה.
חבילות האבזור כוללת בין השאר את מערכת הראדר המתוחכמת ביותר שיש שלעולם הדו"ג להציע ואביזרים מיוחדים לאופנוע ולרוכב, האביזרים הם:
-מזוודות צד
-פנסי ערפל
-מושב רוכב + מורכב מתחממים
-ידיות מתחממות
-מעמד אמצע
-רדאר
מכ"ם קדמי (בקרת שיוט אדפטיבית)
מכ"ם אחורי (זיהוי שטחים מתים)
כמו כן, האופנוע החדש במשפחת התיור/אדוונצ'ר של דוקאטי מגיע בצבע מיוחד לו.
מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
ה-Multistrada V4 S Grand Tour עוצב ותוכנן להעניק לרוכב ולמורכב את תחושת התיור המושלמת, החל מעיצוב מגן הרוח הקדמי ומיכל הדלק, שיקנה מקסימום שקט בסביבת הרוכב והמורכב והגנה מקסימלית מפגעי מזג האוויר ותנאי הדרך.
אנשי מחלקת העיצוב של דוקאטי נתנו פה דגש מיוחד על סכמת הצביעה של האופנוע החדש במשפחה, הגרסה החדשה מגיעה בשילוב של שלושה צבעים שנותנים תחושת חמקנות לאופנוע.
מעצבי דוקאטי תכננו את חלקו האחורי של האופנוע ליעילות ונוחות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם עגינה נסתרת למזוודות צד מרווחות
מנוע הגארנטוריסימו V4 שמגיע בדגם החדש של משפחת המולטיסטרדה הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטרדה.
המנוע תוכנן מאפס ונוצר כדי היות אידיאלי לאופנועי אדוונצ'ר ותיור, המנוע החדש גמיש מאוד ומותאם לרכיבת ורסטלית בכמה תאי שטח, חסכוני ואמין בצורה יוצאת דופן.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק. המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ.
מנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול רעידות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן כך שגל הארכובה מסתובב לאחור, המנוע מרגש מאוד ובנוסף מרגיש גם קל ונשלט.
השלדה של ה-Multistrada V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב ה-Multistrada V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-790 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים וקפיצים שונים לבולמי הזעזועים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ, מהלך בולמי הזעזועים מתאים לרכיבת אדוונצ'ר, כ-170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, בנוסף, לבולמי הזעזועים במולטיסטרדה גראנד טור יש אפשרות מינימום שמנמיכה את האופנוע בלחיצת כפתור. מיכל הדלק במולטיסטרדה V4 S Grand Tour בנפח 22 ליטרים.
גרסת ה Grand Tour של ה-Multistrada V4 מגיעה עם מגוון אביזרים ישירות מהמפעל בבולוניה.
חבילות האבזור כוללת בין השאר את מערכת הראדר המתוחכמת ביותר שיש שלעולם הדו"ג להציע ואביזרים מיוחדים לאופנוע ולרוכב, האביזרים הם:
-מזוודות צד
-פנסי ערפל
-מושב רוכב + מורכב מתחממים
-ידיות מתחממות
-מעמד אמצע
-רדאר
מכ"ם קדמי (בקרת שיוט אדפטיבית)
מכ"ם אחורי (זיהוי שטחים מתים)
כמו כן, האופנוע החדש במשפחת התיור/אדוונצ'ר של דוקאטי מגיע בצבע מיוחד לו.
מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us