Multistrada V4 S Grand Tour

החל מ - 215000 ש"ח
אופנוע אדוונצ'ר

Multistrada V4 S Grand Tour

הספק

170 כ"ס ב-10,500 סל"ד

נפח

1158 סמ”ק

משקל רטוב

235 ק"ג (ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Multistrada V4 S Grand Tour

המולטיסטרדה V4S גראנד טור הוא הדגם היוקרתי ביותר של אופנועי הדור הרביעי במשפחת האדוונצ'ר של דוקאטי, המולטיסטראדה V4S Grand Tour תוכנן להיות האדוונצ'ר המושלם מצוייד במיטב האביזרים שקטלוג דוקאטי יכול להציע, החל ממזוודות צד יוקרתיות ועד לפנסי ערפל. האופנוע החדש במשפחת המולטיסטרדה חמוש במנוע הv4- גראנטוריסימו שמפיק 170 כ"ס, מערכת הבטיחות שכוללת טכנולוגיית רדאר, בולמי זעזועים אדפטיביים ומערכות אלקטרוניקה ישירות מעולם ה-MOTO GP, מה שהפך את המולטיסטראדה V4S לאופנוע הבטוח המהנה בקטגוריה! המולטיסטרדה V4 S Grand Tour, מגיע עם 4 שנות אחריות כסטנדרט ואחזקה זולה, מרווחי טיפולים הם 60000 ק"מ לטיפול גדול ו-15000 ק"מ להחלפת שמן מנוע או כל 24 חודשים.
עיצוב

ה-Multistrada V4 S Grand Tour עוצב ותוכנן להעניק לרוכב ולמורכב את תחושת התיור המושלמת, החל מעיצוב מגן הרוח הקדמי ומיכל הדלק, שיקנה מקסימום שקט בסביבת הרוכב והמורכב והגנה מקסימלית מפגעי מזג האוויר ותנאי הדרך.
אנשי מחלקת העיצוב של דוקאטי נתנו פה דגש מיוחד על סכמת הצביעה של האופנוע החדש במשפחה, הגרסה החדשה מגיעה בשילוב של שלושה צבעים שנותנים תחושת חמקנות לאופנוע.
מעצבי דוקאטי תכננו את חלקו האחורי של האופנוע ליעילות ונוחות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם עגינה נסתרת למזוודות צד מרווחות

מנוע

מנוע הגארנטוריסימו V4 שמגיע בדגם החדש של משפחת המולטיסטרדה הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטרדה.
המנוע תוכנן מאפס ונוצר כדי היות אידיאלי לאופנועי אדוונצ'ר ותיור, המנוע החדש גמיש מאוד ומותאם לרכיבת ורסטלית בכמה תאי שטח, חסכוני ואמין בצורה יוצאת דופן.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק.  המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ.
מנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול רעידות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן כך שגל הארכובה מסתובב לאחור, המנוע מרגש מאוד ובנוסף מרגיש גם קל ונשלט.

שלדה ומכלולים

השלדה של ה-Multistrada V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב ה-Multistrada V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-790 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים וקפיצים שונים לבולמי הזעזועים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ, מהלך בולמי הזעזועים מתאים לרכיבת אדוונצ'ר, כ-170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, בנוסף, לבולמי הזעזועים במולטיסטרדה גראנד טור יש אפשרות מינימום שמנמיכה את האופנוע בלחיצת כפתור. מיכל הדלק במולטיסטרדה V4 S Grand Tour בנפח 22 ליטרים.

חבילות אבזור

גרסת ה Grand Tour של ה-Multistrada V4 מגיעה עם מגוון אביזרים ישירות מהמפעל בבולוניה.
חבילות האבזור כוללת בין השאר את מערכת הראדר המתוחכמת ביותר שיש שלעולם הדו"ג להציע ואביזרים מיוחדים לאופנוע ולרוכב, האביזרים הם:
-מזוודות צד
-פנסי ערפל
-מושב רוכב + מורכב מתחממים
-ידיות מתחממות
-מעמד אמצע

-רדאר
מכ"ם קדמי (בקרת שיוט אדפטיבית)
מכ"ם אחורי (זיהוי שטחים מתים)

כמו כן, האופנוע החדש במשפחת התיור/אדוונצ'ר של דוקאטי מגיע בצבע מיוחד לו.

לוח המחוונים

מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן

עיצוב

ה-Multistrada V4 S Grand Tour עוצב ותוכנן להעניק לרוכב ולמורכב את תחושת התיור המושלמת, החל מעיצוב מגן הרוח הקדמי ומיכל הדלק, שיקנה מקסימום שקט בסביבת הרוכב והמורכב והגנה מקסימלית מפגעי מזג האוויר ותנאי הדרך.
אנשי מחלקת העיצוב של דוקאטי נתנו פה דגש מיוחד על סכמת הצביעה של האופנוע החדש במשפחה, הגרסה החדשה מגיעה בשילוב של שלושה צבעים שנותנים תחושת חמקנות לאופנוע.
מעצבי דוקאטי תכננו את חלקו האחורי של האופנוע ליעילות ונוחות מקסימלית, הזרוע האחורית שחובקת את הגלגל מיועדת להתמודד עם מהמורות ברכיבת שטח, השלדה האחורית מתוכננת לעמוד בעומס גבוה, היא עשויה ממסבך צינורות מסיבי עם עגינה נסתרת למזוודות צד מרווחות

מנוע

מנוע הגארנטוריסימו V4 שמגיע בדגם החדש של משפחת המולטיסטרדה הוא המתקדם ביותר מכל 4 הדורות של המולטיסטרדה.
המנוע תוכנן מאפס ונוצר כדי היות אידיאלי לאופנועי אדוונצ'ר ותיור, המנוע החדש גמיש מאוד ומותאם לרכיבת ורסטלית בכמה תאי שטח, חסכוני ואמין בצורה יוצאת דופן.
אודות למערכת תזמון שסתומים החדשה מרווח הטיפולים עומד על 60,000 ק"מ לטיפול גדול, ו15,000 ק"מ או שנתיים להחלפת שמן.
מרווח הטיפולים הגדול ביותר בעולם האופנועים מאפשר עלויות תחזוקה נמוכות מהמוכר והכל מבלי לאבד הספק.  המנוע החדש מצויד ב170- כ"ס וכמעט 13 קג"מ.
מנוע הv4- יתרון גדול מאוד בכל הקשור בביטול רעידות, המנוע הזה הוא מהמאוזנים בעולם האופנועים ותוכנן כך שגל הארכובה מסתובב לאחור, המנוע מרגש מאוד ובנוסף מרגיש גם קל ונשלט.

שלדה ומכלולים

השלדה של ה-Multistrada V4S החדש היא שלדת מונוקוק אלומיניום מתקדמת, קלה ותוכננה להתמודד עם מגוון מצבי רכיבה. ביצועים בכביש, נוחות מירבית ברכיבת תיור, יכולת שטח גבוהה, וידידותית לרוכב בעיר. אופנוע שמתאים לכל הרוכבים ולכל סגנונות הרכיבה.
גובהו של מושב ה-Multistrada V4S מתכוונן בין 840 מ"מ ל-860 מ"מ עם אופציה ל-790 מ"מ ו- 875 מ"מ בעזרת מושבים שונים וקפיצים שונים לבולמי הזעזועים, כל המושבים עם אופציה לחימום.
המרכב תוכנן להיות יותר נוח לרכיבות ארוכות לרוכב ובמיוחד למורכב, מהנדסי דוקאטי השקיעו המון מחשבה ודאגה למורכב בעזרת תכנון אווירודינמי במנהרות הרוח של החברה, הצליחו להוריד את הרעש שנוצר מהדרך וממערבולות הרוח.
מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ, מהלך בולמי הזעזועים מתאים לרכיבת אדוונצ'ר, כ-170 ממ"מ בבולם הקדמי ו180 בבולם האחורי, בנוסף, לבולמי הזעזועים במולטיסטרדה גראנד טור יש אפשרות מינימום שמנמיכה את האופנוע בלחיצת כפתור. מיכל הדלק במולטיסטרדה V4 S Grand Tour בנפח 22 ליטרים.

חבילות אבזור

גרסת ה Grand Tour של ה-Multistrada V4 מגיעה עם מגוון אביזרים ישירות מהמפעל בבולוניה.
חבילות האבזור כוללת בין השאר את מערכת הראדר המתוחכמת ביותר שיש שלעולם הדו"ג להציע ואביזרים מיוחדים לאופנוע ולרוכב, האביזרים הם:
-מזוודות צד
-פנסי ערפל
-מושב רוכב + מורכב מתחממים
-ידיות מתחממות
-מעמד אמצע

-רדאר
מכ"ם קדמי (בקרת שיוט אדפטיבית)
מכ"ם אחורי (זיהוי שטחים מתים)

כמו כן, האופנוע החדש במשפחת התיור/אדוונצ'ר של דוקאטי מגיע בצבע מיוחד לו.

לוח המחוונים

מסך TFT בגודל 6.5 אינץ ', צבעוני, עם רזולוציה גבוהה וראות מושלמת בכל מצב תאורה, ה-TFT החדש כולל ממשק HMI חדש, שעוצב מחדש כך שיהיה אינטואיטיבי יותר, קל לשימוש ונעים למראה.את לוח המחוונים הגדול ב-Multistrada V4S ניתן לכוונון בצורה מושלמת לכל גובה רוכב עם אפשרות לכוונון הזווית שלו. לוח המחוונים זמין בשש שפות ומשלב את כל המידע הדרוש לרוכב במהלך הרכיבה (כולל מפת ניווט) והוא לוח המחוונים הראשון המצויד בטכנולוגיה חדשה(optical bonding), המשפרת את נראות הממשק ומאפשרת מצב מושחר. לסימולטור לוח המחוונים של ה-Multistrada V4S הקלק כאן

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL), ידיות רוכב מתחממות, חשני לחץ אוויר בגלגלים, פקק מיכל דלק חשמלי, פנסי ערפל, מושבים מתחממים, מעמד אמצע, מזוודות צד
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL), ידיות רוכב מתחממות, חשני לחץ אוויר בגלגלים, פקק מיכל דלק חשמלי, פנסי ערפל, מושבים מתחממים, מעמד אמצע, מזוודות צד
  • נפח 1158 סמ”ק
  • הספק 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט 12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1567 מ”מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1567 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג USD, כוונון מלא, 50 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    170 מ”מ
  • גלגל קדמי
    סגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 3×19
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Trail II 120/70-R19
  • מתלה אחורי
    מונושוק, בעל כוונון מלא כולל עומס קפיץ, תפעול אדפטיבי אלק', זרוע אלומיניום דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    180 מ”מ
  • גלגל אחורי
    סגסוגת אלומיניום קלה (אופציה לגלגלי חישורים) 4.50×17
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Trail II 170/60-R17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ""מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema רדיאליים 4 בוכנות, משאבת בלם ראשית בתפעול רדיאלי, ABS Cornering סטנדרט
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות. ABS cornering סטנדרט
  • קיבולת מיכל דלק
    22 ליטר
  • משקל רטוב
    235 ק"ג (ללא דלק)
  • משקל יבש
  • גובה מושב
    מתכוונן בין 875 ל-810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, מערכת רדאר, ABS CORNERING, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק בעליה, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, בתי מתגים מוארים, תאורת חזית אדפטיבית LED, מסך TFT 6.5 עם חיבור לטלפון ותצוגת GPS מלאה, מפתח קירבה, בקרת שיוט אדפטיבית, בולמי זעזועים אדפטיבים אלק', תאורת יום (DRL), ידיות רוכב מתחממות, חשני לחץ אוויר בגלגלים, פקק מיכל דלק חשמלי, פנסי ערפל, מושבים מתחממים, מעמד אמצע, מזוודות צד

  • סוג מנוע
    V4 גראנטוריסימו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, גל ארכובה מסתובב נגד כיוון הנסיעה
  • נפח
    1158 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    53.5×83 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
  • מומנט
    12.7 קג"מ ב-8750 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 46 מ"מ
  • מפלט
    מערכת פליטה מפלדת אל חלד עם ממיר קטליטי כפול יורו 5, 4 חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=40/13 2=36/16 3=34/19 4=31/21 5=29/23 6=25/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 16, גג"ש אחורי 42
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper

  • טיפול 2104 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    1247 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    1057 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1000 ש"ח

  • מולטיסטרדה V4 S גראנד טור
    215000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-795 מ"מ
משקל יבש:218 ק”ג
הספק: 180 כ"ס ב-12,250 סל"ד
מומנט: 12.0 קג"מ ב-9500 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 860 ל-840 מ"מ (עד 810 מ"מ עם אביזרי הנמכה)
undefiend
הספק: 170 כ"ס ב-10,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-8750 סל"ד
גובה מושב:מתכוונן בין 890 ל-870 מ"מ
משקל יבש:227 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Multistrada V4 S Grand Tour