Scrambler Full Throttle

החל מ - 89,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
סקרמבלר

Scrambler Full Throttle

הספק

73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

803 סמ”ק

משקל רטוב

185 ק"ג

דרגת רשיון

A, A1

Scrambler Full Throttle

הדור הבא של Scrambler Full Throttle כבר כאן: יצירתי דיגיטלית, מהנה מבחינה טכנולוגית, עם הלוק המהיר ביותר בעיר. הכירו את הצד הספורטיבי של הדור החדש של הסקרמבלר. מה שנשאר זה להכניס מפתח. לסובב את המצערת ולצאת.
עיצוב

העיצוב של הסקרמבלר פול טרוטל החדש בולט במיוחד, שמדגיש את אופיו הספורטיבי, הוא מתחיל במגן גחון מאלומיניום יוקרתי, כידון נמוך ומושחר, הכנף הקדמית קצרה יותר, ללא כנף אחורית ופסי צבע אדום על הגלגל השחור שמוציאים את אופי ה"מסלולי" של הדגם החדש, האופי הספורטיבי מושלם על ידי דודי פליטה של טרמיניוני (הומלוגציה).

במחלקת הצבע של דוקאטי החליטו שהפול טרוטל החדש יגיע בצבעי האדום המסורתי שלנו בגווני אופנוע המוטוג'יפי של החברה משנת 2019, אדום יותר כהה.  עיצוב המושב חד, חלק ונקי. בנוסף, הוסיפו לוחות בצידי האופנוע המציגים את המספר האיקוני 62. שנתו הראשונה של הסקרמבלר.

מנוע

את מנוע הדזמו של דוקאטי אין צורך להציג. אבל אנחנו אוהבים להתגאות. אז הנה זה: שתי בוכנות בתצורת L-TWIN, קירור אוויר, שני שסתומים לצילינדר 73 כ"ס וקילוגרמים של אופי. המסר שלנו פשוט: מומנט זמין כבר מסל"ד נמוך, שמאפשר לצאת בבטחה מכל סיבוב. ה-Scrambler Full Throttle זול לאחזקה בזכות שגרת טיפולים של 12000 ק"מ ומשנת 2023 ה-Scrambler Full Throttle נהנה גם כמו כל דגמי דוקאטי מ-4 שנים של אחריות כוללת.
המנוע של הסקרמבלר פול טרוטל עומד בתקן זיהום יורו 5 המחמיר.

בטיחות

מערכות הבטיחות המתקדמות של דוקאטי נמצאות גם ב- Full Throttle, ממערכת ה-ABS בהטיה המפורסמת של חברת בוש, בלמים של חברת ברמבו הטובה ביותר בתחומה, מערכת בקרת החלקה מתקדמת כמו בשאר דגמי דוקאטי, בדגם החדש תמצאו את מערכת הקוויק שיפטר שתעזור לך להחליף הילוכים ללא מצמד ביעילות הגבוהה ביותר. הפול טרוטל החדש מגיע עם בולמי זעזועים איכותיים שתמיד יצמידו את הצמיגים לכביש או לדרך העפר שתבחר.

מכלולי שלדה

לשלדה של הדוקאטי Scrambler Full Throttle קוראים TRELLIS. כלומר מקטעי צנרת מחוברים. המטרה היא להפוך את האופנוע לכמה שיותר קל וגם להעניק לו התנהגות כביש מצויינת, יכולת להיות נשלט מאוד ובו זמנית אך גם אגרסיבי, מהיר וחד שצריך. הזרוע האחורית מאלומיניום מאפשרת לגלגל טווח תנועה של 150 מילימטרים, כדי לאפשר תנועה חלקה גם בשטח קשה וגם בכביש. ובנוסף, גלגלי המרצ'סיני הקלילים יעניקו לרוכב תחושת בטחון וכיף.

עיצוב

העיצוב של הסקרמבלר פול טרוטל החדש בולט במיוחד, שמדגיש את אופיו הספורטיבי, הוא מתחיל במגן גחון מאלומיניום יוקרתי, כידון נמוך ומושחר, הכנף הקדמית קצרה יותר, ללא כנף אחורית ופסי צבע אדום על הגלגל השחור שמוציאים את אופי ה"מסלולי" של הדגם החדש, האופי הספורטיבי מושלם על ידי דודי פליטה של טרמיניוני (הומלוגציה).

במחלקת הצבע של דוקאטי החליטו שהפול טרוטל החדש יגיע בצבעי האדום המסורתי שלנו בגווני אופנוע המוטוג'יפי של החברה משנת 2019, אדום יותר כהה.  עיצוב המושב חד, חלק ונקי. בנוסף, הוסיפו לוחות בצידי האופנוע המציגים את המספר האיקוני 62. שנתו הראשונה של הסקרמבלר.

מנוע

את מנוע הדזמו של דוקאטי אין צורך להציג. אבל אנחנו אוהבים להתגאות. אז הנה זה: שתי בוכנות בתצורת L-TWIN, קירור אוויר, שני שסתומים לצילינדר 73 כ"ס וקילוגרמים של אופי. המסר שלנו פשוט: מומנט זמין כבר מסל"ד נמוך, שמאפשר לצאת בבטחה מכל סיבוב. ה-Scrambler Full Throttle זול לאחזקה בזכות שגרת טיפולים של 12000 ק"מ ומשנת 2023 ה-Scrambler Full Throttle נהנה גם כמו כל דגמי דוקאטי מ-4 שנים של אחריות כוללת.
המנוע של הסקרמבלר פול טרוטל עומד בתקן זיהום יורו 5 המחמיר.

בטיחות

מערכות הבטיחות המתקדמות של דוקאטי נמצאות גם ב- Full Throttle, ממערכת ה-ABS בהטיה המפורסמת של חברת בוש, בלמים של חברת ברמבו הטובה ביותר בתחומה, מערכת בקרת החלקה מתקדמת כמו בשאר דגמי דוקאטי, בדגם החדש תמצאו את מערכת הקוויק שיפטר שתעזור לך להחליף הילוכים ללא מצמד ביעילות הגבוהה ביותר. הפול טרוטל החדש מגיע עם בולמי זעזועים איכותיים שתמיד יצמידו את הצמיגים לכביש או לדרך העפר שתבחר.

מכלולי שלדה

לשלדה של הדוקאטי Scrambler Full Throttle קוראים TRELLIS. כלומר מקטעי צנרת מחוברים. המטרה היא להפוך את האופנוע לכמה שיותר קל וגם להעניק לו התנהגות כביש מצויינת, יכולת להיות נשלט מאוד ובו זמנית אך גם אגרסיבי, מהיר וחד שצריך. הזרוע האחורית מאלומיניום מאפשרת לגלגל טווח תנועה של 150 מילימטרים, כדי לאפשר תנועה חלקה גם בשטח קשה וגם בכביש. ובנוסף, גלגלי המרצ'סיני הקלילים יעניקו לרוכב תחושת בטחון וכיף.

ציוד

מסך TFT 4.3 הכולל חיווי גיר ומד דלק, מצבי רכיבה, מצבי הספק, בקרת החלקה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB, תאורת חזית LED, מאותתי LED, קוויק שיפטר, מפלט של טרמיניוני, כידון נמוך,
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע

ציוד

מסך TFT 4.3 הכולל חיווי גיר ומד דלק, מצבי רכיבה, מצבי הספק, בקרת החלקה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB, תאורת חזית LED, מאותתי LED, קוויק שיפטר, מפלט של טרמיניוני, כידון נמוך,
  • נפח 803 סמ”ק
  • הספק 73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 6.6 קג"מ ב-7000 סל"ד
  • משקל יבש 170 ק”ג
  • מנוע L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
  • טיפול 12,000 ק"מ
ARROW
גובה מושב
795 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך – 780 מ"מ)
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1449 מ”מ
  • שלדה
    שלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis
  • בסיס גלגלים
    1449 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    Kayaba הפוך בקוטר 41 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    150 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 10 חישורים, 3.00”×18”
  • צמיג קדמי
    פירלי MT60RS, 110/80 ZR18
  • מתלה אחורי
    Kayaba, עומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    150 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 10 חישורים, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי MT60RS, 180/55 ZR17
  • בלם קדמי
    דיסק צף בקוטר 330 מ"מ, קליפר Brembo מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות ABS Cornering
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף ABS Cornering
  • קיבולת מיכל דלק
    13.5 ליטר
  • משקל רטוב
    185 ק"ג
  • משקל יבש
    170 ק”ג
  • גובה מושב
    795 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך - 780 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    מסך TFT 4.3 הכולל חיווי גיר ומד דלק, מצבי רכיבה, מצבי הספק, בקרת החלקה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB, תאורת חזית LED, מאותתי LED, קוויק שיפטר, מפלט של טרמיניוני, כידון נמוך,

  • סוג מנוע
    L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
  • נפח
    803 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    88×66 מ"מ
  • יחס דחיסה
    11:01
  • הספק
    73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    6.6 קג"מ ב-7000 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית, גוף מצערת 50 מ”מ
  • מפלט
    מפלט 2-1 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק, תפעול הידראולי

  • טיפול 1000 ק"מ
    1005 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1005 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    3751 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    1640 ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Scrambler Full Throttle