הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | HYPERMOTARD אופנוע סופרמוטו היפרמוטארד 950 SP
דוקאטי העניקה לגרסת ה־SP של ה־Hypermotard מבנה חדש לחלוטין, עם שלדת קלה במיוחד שבה המנוע נושא עומס. השילוב של גאומטריה קצרה, ציר גלגלים של 1,514 מ"מ, וזווית היגוי חדה של 26° מייצר תחושת זריזות קיצונית ותגובה מיידית לכל תנועה.
המתלים בגרסה המתקדמת ביותר, Öhlins NIX30 בקוטר 48 מ"מ מלפנים ו־Öhlins STX46 מאחור, עם מהלך ארוך ומדויק שנלקח היישר ממסלולי הסופרמוטו העולמיים. הם מעניקים תחושת חיבור ישיר לאספלט, מאפשרים בלימות מאוחרות וכניסות חדות לפניות, ויחד עם גלגלי Marchesini מחושלים תורמים להפחתת המשקל הלא מוקפץ ולתגובה חדה במיוחד.
עם משקל רטוב של 177 ק"ג בלבד, מרכז כובד נמוך וגובה מושב של 880 מ"מ, מתקבלת תחושת שליטה יוצאת דופן שמחברת בין עולם המרוצים לבין רכיבה עירונית מדויקת.
בלב ה־Hypermotard V2 SP נמצא מנוע V-Twin בנפח 890 סמ״ק, שמפיק הספק של 120.4 כ״ס ב־10,750 סל״ד ומומנט של 9.6 קג"מ ב־8,250 סל״ד. מנוע זה, קל וקומפקטי, עם יחס דחיסה של 13.1:1 ומערכת הזרקה מתקדמת Ride-by-Wire שמעניקה תגובת מצערת חלקה ומדויקת להפליא.
הביצועים האלו, בשילוב תיבת בת שישה הילוכים ומערכת Quick Shift Up/Down דו־כיוונית, הופכים כל העברת הילוך לחוויה. מערכת המצמד ההידראולית עם מנגנון סליפר שומרת על יציבות מושלמת גם בכניסה אגרסיבית לפניות.
התחושה שמתקבלת היא שילוב בין עוצמה גולמית לשמירה על שליטה מלאה, בין אם אתה רוכב בעיר או משחרר את כל הכוח על המסלול.
גרסת ה־SP נהנית מחבילת האלקטרוניקה המתקדמת ביותר של דוקאטי, הנשענת על יחידת IMU בעלת שישה צירים שמנטרת כל תנועה של האופנוע בזמן אמת. היא מפעילה מערכות בקרה מתקדמות הכוללות:
Cornering ABS – בלימה בטוחה ויציבה גם בזוויות קיצון
Ducati Traction Control (DTC) – בקרת אחיזה עם רמות כיול מרובות
Ducati Wheelie Control (DWC) – שליטה מדויקת בהרמת הגלגל הקדמי
Engine Brake Control (EBC) – ניהול בלימת מנוע מותאם לרכיבה ספורטיבית
Launch Control & Pit Limiter – פונקציות ייעודיות לגרסת SP לשימוש במסלול
מערכת המצערת האלקטרונית מאפשרת ארבעה מצבי רכיבה מוגדרים מראש – Sport, Race, Road ו-Wet, עם שליטה מלאה דרך מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ׳ המציג את כל נתוני הרכיבה, מצבי הבקרה ונתוני המנוע בזמן אמת.
המערכת תומכת גם בקישוריות בלוטות׳ לאפליקציית Ducati Connect, לשליטה במוזיקה, ניווט וניהול שיחות ישירות מהמסך.
ה־Hypermotard V2 SP הוא הצהרת עיצוב נועזת. הקווים החדים, הזנב הקצר והשרירי, המושב הצר והכידון הרחב יוצרים את תנוחת הרכיבה המפורסמת של ההיפרמוטרד, גבוהה, אגרסיבית, מחלקת את המשקל מושלם בין החלק הקדמי לאחורי.
גרסת ה־SP מתהדרת בצביעה הייחודית SP Livery, בצבעי אדום-שחור-לבן, בהשראת עולם המרוצים. בנוסף, כיסוי המזלג, מגן השרשרת ומספר אלמנטים נוספים עשויים קרבון אמיתי, מה שמפחית משקל ומוסיף תחושת יוקרה. תאורת Full LED עם חתימת DRL חדשה משלימה את המראה המודרני, ומדגישה את זהותו של האופנוע כאחד האייקונים של דוקאטי.
דוקאטי העניקה לגרסת ה־SP של ה־Hypermotard מבנה חדש לחלוטין, עם שלדת קלה במיוחד שבה המנוע נושא עומס. השילוב של גאומטריה קצרה, ציר גלגלים של 1,514 מ"מ, וזווית היגוי חדה של 26° מייצר תחושת זריזות קיצונית ותגובה מיידית לכל תנועה.
המתלים בגרסה המתקדמת ביותר, Öhlins NIX30 בקוטר 48 מ"מ מלפנים ו־Öhlins STX46 מאחור, עם מהלך ארוך ומדויק שנלקח היישר ממסלולי הסופרמוטו העולמיים. הם מעניקים תחושת חיבור ישיר לאספלט, מאפשרים בלימות מאוחרות וכניסות חדות לפניות, ויחד עם גלגלי Marchesini מחושלים תורמים להפחתת המשקל הלא מוקפץ ולתגובה חדה במיוחד.
עם משקל רטוב של 177 ק"ג בלבד, מרכז כובד נמוך וגובה מושב של 880 מ"מ, מתקבלת תחושת שליטה יוצאת דופן שמחברת בין עולם המרוצים לבין רכיבה עירונית מדויקת.
בלב ה־Hypermotard V2 SP נמצא מנוע V-Twin בנפח 890 סמ״ק, שמפיק הספק של 120.4 כ״ס ב־10,750 סל״ד ומומנט של 9.6 קג"מ ב־8,250 סל״ד. מנוע זה, קל וקומפקטי, עם יחס דחיסה של 13.1:1 ומערכת הזרקה מתקדמת Ride-by-Wire שמעניקה תגובת מצערת חלקה ומדויקת להפליא.
הביצועים האלו, בשילוב תיבת בת שישה הילוכים ומערכת Quick Shift Up/Down דו־כיוונית, הופכים כל העברת הילוך לחוויה. מערכת המצמד ההידראולית עם מנגנון סליפר שומרת על יציבות מושלמת גם בכניסה אגרסיבית לפניות.
התחושה שמתקבלת היא שילוב בין עוצמה גולמית לשמירה על שליטה מלאה, בין אם אתה רוכב בעיר או משחרר את כל הכוח על המסלול.
גרסת ה־SP נהנית מחבילת האלקטרוניקה המתקדמת ביותר של דוקאטי, הנשענת על יחידת IMU בעלת שישה צירים שמנטרת כל תנועה של האופנוע בזמן אמת. היא מפעילה מערכות בקרה מתקדמות הכוללות:
Cornering ABS – בלימה בטוחה ויציבה גם בזוויות קיצון
Ducati Traction Control (DTC) – בקרת אחיזה עם רמות כיול מרובות
Ducati Wheelie Control (DWC) – שליטה מדויקת בהרמת הגלגל הקדמי
Engine Brake Control (EBC) – ניהול בלימת מנוע מותאם לרכיבה ספורטיבית
Launch Control & Pit Limiter – פונקציות ייעודיות לגרסת SP לשימוש במסלול
מערכת המצערת האלקטרונית מאפשרת ארבעה מצבי רכיבה מוגדרים מראש – Sport, Race, Road ו-Wet, עם שליטה מלאה דרך מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ׳ המציג את כל נתוני הרכיבה, מצבי הבקרה ונתוני המנוע בזמן אמת.
המערכת תומכת גם בקישוריות בלוטות׳ לאפליקציית Ducati Connect, לשליטה במוזיקה, ניווט וניהול שיחות ישירות מהמסך.
ה־Hypermotard V2 SP הוא הצהרת עיצוב נועזת. הקווים החדים, הזנב הקצר והשרירי, המושב הצר והכידון הרחב יוצרים את תנוחת הרכיבה המפורסמת של ההיפרמוטרד, גבוהה, אגרסיבית, מחלקת את המשקל מושלם בין החלק הקדמי לאחורי.
גרסת ה־SP מתהדרת בצביעה הייחודית SP Livery, בצבעי אדום-שחור-לבן, בהשראת עולם המרוצים. בנוסף, כיסוי המזלג, מגן השרשרת ומספר אלמנטים נוספים עשויים קרבון אמיתי, מה שמפחית משקל ומוסיף תחושת יוקרה. תאורת Full LED עם חתימת DRL חדשה משלימה את המראה המודרני, ומדגישה את זהותו של האופנוע כאחד האייקונים של דוקאטי.
הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.