Hypermotard V2 SP

החל מ - בעדכון
אופנוע סופרמוטו

Hypermotard V2 SP

הספק

120.4 כ"ס ב-10,750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

890 סמ”ק

משקל רטוב

177 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

דרגת רשיון

A,A1

Hypermotard V2 SP

ה־Ducati Hypermotard V2 SP 2026 הוא פסגת הביצועים של משפחת ההייפרמוטרד, קל יותר, חד יותר ומדויק מאי פעם. עם מתלי Öhlins, גלגלי Marchesini מחושלים, בלמי Brembo M50, ומנוע V2 חדש בנפח 890 סמ"ק המפיק 120 כ"ס ו־9.6 קג"מ, זו גרסת ה־SP שנולדה למסלול, אבל מרגישה מושלמת גם ברחובות העיר.
שלדה, מתלים ומשקל

דוקאטי העניקה לגרסת ה־SP של ה־Hypermotard מבנה חדש לחלוטין, עם שלדת קלה במיוחד שבה המנוע נושא עומס. השילוב של גאומטריה קצרה, ציר גלגלים של 1,514 מ"מ, וזווית היגוי חדה של 26° מייצר תחושת זריזות קיצונית ותגובה מיידית לכל תנועה.

המתלים בגרסה המתקדמת ביותר, Öhlins NIX30 בקוטר 48 מ"מ מלפנים ו־Öhlins STX46  מאחור, עם מהלך ארוך ומדויק שנלקח היישר ממסלולי הסופרמוטו העולמיים. הם מעניקים תחושת חיבור ישיר לאספלט, מאפשרים בלימות מאוחרות וכניסות חדות לפניות, ויחד עם גלגלי Marchesini מחושלים תורמים להפחתת המשקל הלא מוקפץ ולתגובה חדה במיוחד.

עם משקל רטוב של 177 ק"ג בלבד, מרכז כובד נמוך וגובה מושב של 880 מ"מ, מתקבלת תחושת שליטה יוצאת דופן שמחברת בין עולם המרוצים לבין רכיבה עירונית מדויקת.

מנוע וביצועים

בלב ה־Hypermotard V2 SP נמצא מנוע V-Twin בנפח 890 סמ״ק, שמפיק הספק של 120.4 כ״ס ב־10,750 סל״ד ומומנט של 9.6 קג"מ ב־8,250 סל״ד. מנוע זה, קל וקומפקטי, עם יחס דחיסה של 13.1:1 ומערכת הזרקה מתקדמת Ride-by-Wire שמעניקה תגובת מצערת חלקה ומדויקת להפליא.

הביצועים האלו, בשילוב תיבת בת שישה הילוכים ומערכת Quick Shift Up/Down דו־כיוונית, הופכים כל העברת הילוך לחוויה. מערכת המצמד ההידראולית עם מנגנון סליפר שומרת על יציבות מושלמת גם בכניסה אגרסיבית לפניות.

התחושה שמתקבלת היא שילוב בין עוצמה גולמית לשמירה על שליטה מלאה, בין אם אתה רוכב בעיר או משחרר את כל הכוח על המסלול.

מערכות בטיחות

גרסת ה־SP נהנית מחבילת האלקטרוניקה המתקדמת ביותר של דוקאטי, הנשענת על יחידת IMU בעלת שישה צירים שמנטרת כל תנועה של האופנוע בזמן אמת. היא מפעילה מערכות בקרה מתקדמות הכוללות:

  • Cornering ABS  – בלימה בטוחה ויציבה גם בזוויות קיצון

  • Ducati Traction Control (DTC) – בקרת אחיזה עם רמות כיול מרובות

  • Ducati Wheelie Control (DWC) – שליטה מדויקת בהרמת הגלגל הקדמי

  • Engine Brake Control (EBC) – ניהול בלימת מנוע מותאם לרכיבה ספורטיבית

  • Launch Control & Pit Limiter – פונקציות ייעודיות לגרסת SP לשימוש במסלול

מערכת המצערת האלקטרונית מאפשרת ארבעה מצבי רכיבה מוגדרים מראש – Sport, Race, Road ו-Wet, עם שליטה מלאה דרך מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ׳ המציג את כל נתוני הרכיבה, מצבי הבקרה ונתוני המנוע בזמן אמת.

המערכת תומכת גם בקישוריות בלוטות׳ לאפליקציית Ducati Connect, לשליטה במוזיקה, ניווט וניהול שיחות ישירות מהמסך.

עיצוב

ה־Hypermotard V2 SP הוא הצהרת עיצוב נועזת. הקווים החדים, הזנב הקצר והשרירי, המושב הצר והכידון הרחב יוצרים את תנוחת הרכיבה המפורסמת של ההיפרמוטרד, גבוהה, אגרסיבית, מחלקת את המשקל מושלם בין החלק הקדמי לאחורי.

גרסת ה־SP מתהדרת בצביעה הייחודית SP Livery, בצבעי אדום-שחור-לבן, בהשראת עולם המרוצים. בנוסף, כיסוי המזלג, מגן השרשרת ומספר אלמנטים נוספים עשויים קרבון אמיתי, מה שמפחית משקל ומוסיף תחושת יוקרה. תאורת Full LED עם חתימת DRL חדשה משלימה את המראה המודרני, ומדגישה את זהותו של האופנוע כאחד האייקונים של דוקאטי.

שלדה, מתלים ומשקל

דוקאטי העניקה לגרסת ה־SP של ה־Hypermotard מבנה חדש לחלוטין, עם שלדת קלה במיוחד שבה המנוע נושא עומס. השילוב של גאומטריה קצרה, ציר גלגלים של 1,514 מ"מ, וזווית היגוי חדה של 26° מייצר תחושת זריזות קיצונית ותגובה מיידית לכל תנועה.

המתלים בגרסה המתקדמת ביותר, Öhlins NIX30 בקוטר 48 מ"מ מלפנים ו־Öhlins STX46  מאחור, עם מהלך ארוך ומדויק שנלקח היישר ממסלולי הסופרמוטו העולמיים. הם מעניקים תחושת חיבור ישיר לאספלט, מאפשרים בלימות מאוחרות וכניסות חדות לפניות, ויחד עם גלגלי Marchesini מחושלים תורמים להפחתת המשקל הלא מוקפץ ולתגובה חדה במיוחד.

עם משקל רטוב של 177 ק"ג בלבד, מרכז כובד נמוך וגובה מושב של 880 מ"מ, מתקבלת תחושת שליטה יוצאת דופן שמחברת בין עולם המרוצים לבין רכיבה עירונית מדויקת.

מנוע וביצועים

בלב ה־Hypermotard V2 SP נמצא מנוע V-Twin בנפח 890 סמ״ק, שמפיק הספק של 120.4 כ״ס ב־10,750 סל״ד ומומנט של 9.6 קג"מ ב־8,250 סל״ד. מנוע זה, קל וקומפקטי, עם יחס דחיסה של 13.1:1 ומערכת הזרקה מתקדמת Ride-by-Wire שמעניקה תגובת מצערת חלקה ומדויקת להפליא.

הביצועים האלו, בשילוב תיבת בת שישה הילוכים ומערכת Quick Shift Up/Down דו־כיוונית, הופכים כל העברת הילוך לחוויה. מערכת המצמד ההידראולית עם מנגנון סליפר שומרת על יציבות מושלמת גם בכניסה אגרסיבית לפניות.

התחושה שמתקבלת היא שילוב בין עוצמה גולמית לשמירה על שליטה מלאה, בין אם אתה רוכב בעיר או משחרר את כל הכוח על המסלול.

מערכות בטיחות

גרסת ה־SP נהנית מחבילת האלקטרוניקה המתקדמת ביותר של דוקאטי, הנשענת על יחידת IMU בעלת שישה צירים שמנטרת כל תנועה של האופנוע בזמן אמת. היא מפעילה מערכות בקרה מתקדמות הכוללות:

  • Cornering ABS  – בלימה בטוחה ויציבה גם בזוויות קיצון

  • Ducati Traction Control (DTC) – בקרת אחיזה עם רמות כיול מרובות

  • Ducati Wheelie Control (DWC) – שליטה מדויקת בהרמת הגלגל הקדמי

  • Engine Brake Control (EBC) – ניהול בלימת מנוע מותאם לרכיבה ספורטיבית

  • Launch Control & Pit Limiter – פונקציות ייעודיות לגרסת SP לשימוש במסלול

מערכת המצערת האלקטרונית מאפשרת ארבעה מצבי רכיבה מוגדרים מראש – Sport, Race, Road ו-Wet, עם שליטה מלאה דרך מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ׳ המציג את כל נתוני הרכיבה, מצבי הבקרה ונתוני המנוע בזמן אמת.

המערכת תומכת גם בקישוריות בלוטות׳ לאפליקציית Ducati Connect, לשליטה במוזיקה, ניווט וניהול שיחות ישירות מהמסך.

עיצוב

ה־Hypermotard V2 SP הוא הצהרת עיצוב נועזת. הקווים החדים, הזנב הקצר והשרירי, המושב הצר והכידון הרחב יוצרים את תנוחת הרכיבה המפורסמת של ההיפרמוטרד, גבוהה, אגרסיבית, מחלקת את המשקל מושלם בין החלק הקדמי לאחורי.

גרסת ה־SP מתהדרת בצביעה הייחודית SP Livery, בצבעי אדום-שחור-לבן, בהשראת עולם המרוצים. בנוסף, כיסוי המזלג, מגן השרשרת ומספר אלמנטים נוספים עשויים קרבון אמיתי, מה שמפחית משקל ומוסיף תחושת יוקרה. תאורת Full LED עם חתימת DRL חדשה משלימה את המראה המודרני, ומדגישה את זהותו של האופנוע כאחד האייקונים של דוקאטי.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED DRL, כיבוי אוטו' למאותתים, מגביל מהירות בפיטס, בקרת זינוק.
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED DRL, כיבוי אוטו' למאותתים, מגביל מהירות בפיטס, בקרת זינוק.
  • נפח 890 סמ”ק
  • הספק 120.4 כ"ס ב-10,750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.6 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע V-טווין, 4 שס' לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ
גובה מושב
880 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1514 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:837 מ”מ
undefiend
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Hypermotard V2 SP