הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | MONSTER Monster
ה-DNA של ה-Monster שהפך אותו לאייקון מוטורי וללהיט מכירות לאורך כל השנים היה הפשטות – מנוע, מכל דלק, כידון ומושב שכולם מכוונים לרכיבה טהורה, מהנה וקלילה. הדור החדש מוסיף לפתח את תכונות יסוד אלה ושומר על מאפייני העיצוב החשובים – ליטוש מכל הדלק, פנס החזית המעוגל, הזנב הקליל וההדגשה מוחשית ביותר למנוע. הקווים החדשים בעיצוב הכללי מדגישים שמדובר בדור חדש לגמרי, פרק חדש באבולוציה של האופנוע הנייקד של דוקאטי שמשלב קלאסיות אלגנטית עם ספורטיביות מודרנית מתוחכמת. במבט על, האופנוע החדש חושף קווים חושניים – מושב צר בין מכל דלק וזנב רחבים אשר יוצרים תנוחת רכיבה מושלמת המחברת את הרוכב למכונה, גם ברכיבה יומיומית, בטיול ממושך ואפילו ברכיבת מסלול.
ל-Monster החדש מנוע L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 מעלות מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק. מנוע זה שעומד בתקן יורו 5 החדש שומר על אופיו הספורטיבי של המונסטר הודות לעליה בנפח, בכוח ובמומנט, תוך שהוא נעשה קל יותר מקודמו ב-2.4 ק"ג ותורם לירידת המשקל הכללית של האופנוע. ההספק עומד כעת על 111 כ"ס ב-9,250 סל"ד והמומנט על 9.6 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש מציע גמישות וזמינות כוח יוצאות דופן, שמשפרות מאוד את היכולת לצאת מפניות בזריזות וכמובן להעלות את רף הריגוש ברכיבה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.
דוקאטי Monster החדש נולד להיות קל וקומפקטי במיוחד. בדומה ל-Monster הראשון, שנבנה סביב שלדה שתוכננה בהשראת הסופרבייק של אותה התקופה, המונסטר החדש תוכנן בצורה קפדנית על בסיס אותה השיטה – עבורו תוכננה שלדת אלומיניום חדשה, קשיחה וקלילה, בהשראת הסופרבייק המודרני של דוקאטי – הפניגאלה. שלדת אלומיניום זו קלה ב-4.5 ק"ג! ביחס לשלדה של הדור השלישי, 60 אחוז חזקה וקשיחה ממנה וכמובן קומפקטית בהרבה בממדיה. בנוסף לכך, החישוקים משילים 1.7 ק"ג ממשקלם, הזרוע האחורית קלה ב-1.6 ק"ג ושלדת הזנב תורמת מצדה לדיאטה 1.9 ק"ג נוספים. התוצאה היא אופנוע שקל ב-18 ק"ג ולכן גם חד יותר, מתמרן מהר יותר, מאיץ חזק יותר וכמובן תחושתי ומהנה יותר מהדורות שקדמו לו. בנוסף לכך, ה-Monster החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר – ABS המתחשב בזווית הטיית האופנוע, בקרת אחיזה, בקרת ווילי, בקרת זינוק, מצבי רכיבה, לוח מחוונים TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ' ועוד.
ה-Monster החדש מקבל סדרה של מערכות אלקטרוניקה מהשורה הראשונה. האבזור הסטנדרטי כולל ABS להטיה מתכוונן ל-3 מצבים, בקרת החלקה בעלת 8 מצבי התערבות,בקרת ווילי וקוויקשיפטר. ה-Monster החדש מקבל גם בקרת זינוק כסטנדרט, שמבטיחה שתצא תמיד ראשון מהרמזור.
ה-DNA של ה-Monster שהפך אותו לאייקון מוטורי וללהיט מכירות לאורך כל השנים היה הפשטות – מנוע, מכל דלק, כידון ומושב שכולם מכוונים לרכיבה טהורה, מהנה וקלילה. הדור החדש מוסיף לפתח את תכונות יסוד אלה ושומר על מאפייני העיצוב החשובים – ליטוש מכל הדלק, פנס החזית המעוגל, הזנב הקליל וההדגשה מוחשית ביותר למנוע. הקווים החדשים בעיצוב הכללי מדגישים שמדובר בדור חדש לגמרי, פרק חדש באבולוציה של האופנוע הנייקד של דוקאטי שמשלב קלאסיות אלגנטית עם ספורטיביות מודרנית מתוחכמת. במבט על, האופנוע החדש חושף קווים חושניים – מושב צר בין מכל דלק וזנב רחבים אשר יוצרים תנוחת רכיבה מושלמת המחברת את הרוכב למכונה, גם ברכיבה יומיומית, בטיול ממושך ואפילו ברכיבת מסלול.
ל-Monster החדש מנוע L-טווין דזמו טסטסטרטה 11 מעלות מקורר נוזל בנפח 937 סמ"ק. מנוע זה שעומד בתקן יורו 5 החדש שומר על אופיו הספורטיבי של המונסטר הודות לעליה בנפח, בכוח ובמומנט, תוך שהוא נעשה קל יותר מקודמו ב-2.4 ק"ג ותורם לירידת המשקל הכללית של האופנוע. ההספק עומד כעת על 111 כ"ס ב-9,250 סל"ד והמומנט על 9.6 קג"מ ב-6,500 סל"ד. המנוע החדש מציע גמישות וזמינות כוח יוצאות דופן, שמשפרות מאוד את היכולת לצאת מפניות בזריזות וכמובן להעלות את רף הריגוש ברכיבה.
המונסטר של דוקאטי משך לאורך כל ההיסטוריה, גם רוכבים חדשים וצעירים אל המותג והדור הרביעי למונסטר יוצע גם בגרסה מוגבלת ל-47 כ"ס (רישיון A1) ואת הגבלה זו ניתן להסיר עם שדרוג הרישיון באופן חוקי לגמרי.
דוקאטי Monster החדש נולד להיות קל וקומפקטי במיוחד. בדומה ל-Monster הראשון, שנבנה סביב שלדה שתוכננה בהשראת הסופרבייק של אותה התקופה, המונסטר החדש תוכנן בצורה קפדנית על בסיס אותה השיטה – עבורו תוכננה שלדת אלומיניום חדשה, קשיחה וקלילה, בהשראת הסופרבייק המודרני של דוקאטי – הפניגאלה. שלדת אלומיניום זו קלה ב-4.5 ק"ג! ביחס לשלדה של הדור השלישי, 60 אחוז חזקה וקשיחה ממנה וכמובן קומפקטית בהרבה בממדיה. בנוסף לכך, החישוקים משילים 1.7 ק"ג ממשקלם, הזרוע האחורית קלה ב-1.6 ק"ג ושלדת הזנב תורמת מצדה לדיאטה 1.9 ק"ג נוספים. התוצאה היא אופנוע שקל ב-18 ק"ג ולכן גם חד יותר, מתמרן מהר יותר, מאיץ חזק יותר וכמובן תחושתי ומהנה יותר מהדורות שקדמו לו. בנוסף לכך, ה-Monster החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר – ABS המתחשב בזווית הטיית האופנוע, בקרת אחיזה, בקרת ווילי, בקרת זינוק, מצבי רכיבה, לוח מחוונים TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ' ועוד.
ה-Monster החדש מקבל סדרה של מערכות אלקטרוניקה מהשורה הראשונה. האבזור הסטנדרטי כולל ABS להטיה מתכוונן ל-3 מצבים, בקרת החלקה בעלת 8 מצבי התערבות,בקרת ווילי וקוויקשיפטר. ה-Monster החדש מקבל גם בקרת זינוק כסטנדרט, שמבטיחה שתצא תמיד ראשון מהרמזור.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us