הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | SUPERSPORT ספורט תיור SuperSport
ארבע שנים לאחר השקת הסופרספורט המודרני, דוקאטי עדכנו את העיצוב של ה-SuperSport 950 החדש בהתאם לרוח התקופה וכמובן, בהשראת אחד האופנועים היפים ביותר בעולם, הפניגאלה V4 החדש. עיצוב זה מרענן את הנראות של האופנוע ומחזק את המשיכה והחיבור אליו מצד רוכבים חדשים לקטגוריה זו בפרט ולמותג דוקאטי בכלל.
במבט מהצד, ה-SuperSport 950 מבחינים פתחי זרימת האוויר המזכירים את אלו של הפניגאלה V4. החלק התחתי של הפירינג נמתח כעת אל האגזוז הצדי, מזכיר בעיצובו את זה של אופנועי המסלול של דוקאטי ונועד להסתיר את הרכיבים המכניים של המנוע. הפירינג משולב כיחידה אחת עם מסכת החזית והפנסים הקדמיים ומשלב שני כונסי אוויר אשר מזרימים אוויר נקי וקר אל הפתחים הצדיים, לשיפור פיזור החום של המנוע והרחקתו מרגלי הרוכב.
הסופרספורט 950 מונע על ידי מנוע טסטסטרטה 11 מעלות בנפח 937 סמ"ק, שהותם לתקן יורו 5 החדש. נתוני ההספק והמומנט של המנוע, כמו גם האופן בו הם מתקבלים, בהם הגמישות המופתית וזמינות הכוח המרשימה, נשמרו גם לאחר השינויים הנחוצים במערכת הפליטה וניהול המנוע. גם כעת, התפוקה עומדת על 110 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-9.4 קג"מ הזמין כבר ב-6,500 סל"ד. המצמד בטבול בשמן קיבל משאבה הידראולית רדיאלית חדשה עם ניקוז אוטומטי להפעלה קלה, מדויקת ונוחה וגם מנוף המצמד קיבל אפשרות כוונון.
הסופרספורט 950 החדש מצויד בבקרות אלקטרוניות מתקדמות המבוססות על מערכת המדידה של BOSCH ב-6 צירים. מערכת זו מודדת את כל פעולות האופנוע במרחב ולהפעיל את הבקרות השונות בהתאם לצורך ובמהירות. חבילת האלקטרוניקה והבטיחות המתקדמת EVO)) של דוקאטי כוללת: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Quick Shift (DQS) EVO להעלאה והורדה של הילוכים ו- Ducati Wheelie Control (DWC) EVO בכל הגרסאות כסטנדרט. ההפעלה והגדרת כל מערכות אלה מתבצעת באמצעות התפריט הדיגיטלי בתצוגת ה-TFT בגודל 4.3 אינץ 'עם גרפיקה וממשק בהשראת זו של משפחת הפניגאלה.
ה-SuperSport 950 מבוסס על האבולוציה העדכנית ביותר של שלדת הצינורות המפורסמת של דוקאטי, בה המנוע משמש גורם נושא עומס, בשילוב עם זרוע אלומיניום חד צדית אלגנטית. בחזית ישנו מזלג מרזוקי בקוטר 43 מ"מ ומאחור מותקן בולם זעזועים מבית זקס. על הבלימה אחראית מערכת מלאה של ברמבו המורכבת מקאליפרים מונובלוקים רדיאליים M4-32 הנושכים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ ומופעלים באמצעות משאבה רדיאלית בעלת ניקוז עצמאי, מכל נוזל בלם נפרד וכיוונון מלא למנוף הבלימה. מאחור מצויד הסופרספורט 950 בדיסק יחיד בקוטר 245 מ"מ, עם קאליפר בעל שתי בוכנות. הסופרספורט מצויד בחישוקי סגסוגת ספורטיביים בעיצוב של שלושה חישורים בצורת Y, עליהם מולבשים צמיגי Pirelli Diablo Rosso® III במידות 120/70ZR 17 מלפנים ו-180/55 ZR 17 מאחור.
ארבע שנים לאחר השקת הסופרספורט המודרני, דוקאטי עדכנו את העיצוב של ה-SuperSport 950 החדש בהתאם לרוח התקופה וכמובן, בהשראת אחד האופנועים היפים ביותר בעולם, הפניגאלה V4 החדש. עיצוב זה מרענן את הנראות של האופנוע ומחזק את המשיכה והחיבור אליו מצד רוכבים חדשים לקטגוריה זו בפרט ולמותג דוקאטי בכלל.
במבט מהצד, ה-SuperSport 950 מבחינים פתחי זרימת האוויר המזכירים את אלו של הפניגאלה V4. החלק התחתי של הפירינג נמתח כעת אל האגזוז הצדי, מזכיר בעיצובו את זה של אופנועי המסלול של דוקאטי ונועד להסתיר את הרכיבים המכניים של המנוע. הפירינג משולב כיחידה אחת עם מסכת החזית והפנסים הקדמיים ומשלב שני כונסי אוויר אשר מזרימים אוויר נקי וקר אל הפתחים הצדיים, לשיפור פיזור החום של המנוע והרחקתו מרגלי הרוכב.
הסופרספורט 950 מונע על ידי מנוע טסטסטרטה 11 מעלות בנפח 937 סמ"ק, שהותם לתקן יורו 5 החדש. נתוני ההספק והמומנט של המנוע, כמו גם האופן בו הם מתקבלים, בהם הגמישות המופתית וזמינות הכוח המרשימה, נשמרו גם לאחר השינויים הנחוצים במערכת הפליטה וניהול המנוע. גם כעת, התפוקה עומדת על 110 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-9.4 קג"מ הזמין כבר ב-6,500 סל"ד. המצמד בטבול בשמן קיבל משאבה הידראולית רדיאלית חדשה עם ניקוז אוטומטי להפעלה קלה, מדויקת ונוחה וגם מנוף המצמד קיבל אפשרות כוונון.
הסופרספורט 950 החדש מצויד בבקרות אלקטרוניות מתקדמות המבוססות על מערכת המדידה של BOSCH ב-6 צירים. מערכת זו מודדת את כל פעולות האופנוע במרחב ולהפעיל את הבקרות השונות בהתאם לצורך ובמהירות. חבילת האלקטרוניקה והבטיחות המתקדמת EVO)) של דוקאטי כוללת: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Quick Shift (DQS) EVO להעלאה והורדה של הילוכים ו- Ducati Wheelie Control (DWC) EVO בכל הגרסאות כסטנדרט. ההפעלה והגדרת כל מערכות אלה מתבצעת באמצעות התפריט הדיגיטלי בתצוגת ה-TFT בגודל 4.3 אינץ 'עם גרפיקה וממשק בהשראת זו של משפחת הפניגאלה.
ה-SuperSport 950 מבוסס על האבולוציה העדכנית ביותר של שלדת הצינורות המפורסמת של דוקאטי, בה המנוע משמש גורם נושא עומס, בשילוב עם זרוע אלומיניום חד צדית אלגנטית. בחזית ישנו מזלג מרזוקי בקוטר 43 מ"מ ומאחור מותקן בולם זעזועים מבית זקס. על הבלימה אחראית מערכת מלאה של ברמבו המורכבת מקאליפרים מונובלוקים רדיאליים M4-32 הנושכים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ ומופעלים באמצעות משאבה רדיאלית בעלת ניקוז עצמאי, מכל נוזל בלם נפרד וכיוונון מלא למנוף הבלימה. מאחור מצויד הסופרספורט 950 בדיסק יחיד בקוטר 245 מ"מ, עם קאליפר בעל שתי בוכנות. הסופרספורט מצויד בחישוקי סגסוגת ספורטיביים בעיצוב של שלושה חישורים בצורת Y, עליהם מולבשים צמיגי Pirelli Diablo Rosso® III במידות 120/70ZR 17 מלפנים ו-180/55 ZR 17 מאחור.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us