SuperSport 950

החל מ - 118,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

SuperSport 950

הספק

110 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

937 סמ”ק

משקל רטוב

210 ק"ג

דרגת רשיון

A, A1

SuperSport 950

ארבע שנים לאחר השקתו של הדוקאטי SuperSport המודרני, הדגם הפופולארי לא רק שמשנה את שמו ל-SuperSport 950, אלא מחדש את עיצובו החיצוני, משפר את המערך האלקטרוני, מעשיר את האבזור המקורי, עומד בתקן יורו 5 העדכני והופך לאטרקטיבי מתמיד. דוקאטי SuperSport 950 החדש מענג את העיניים באסתטיקה בהשראת הפניגאלה V4 החדש, ממריץ את הדם עם מנוע גמיש וחזק ומעורר את החושים עם התנהגות כביש מהנה במיוחד ונוחות גבוהה ברכיבות ממושכות.
עיצוב

ארבע שנים לאחר השקת הסופרספורט המודרני, דוקאטי עדכנו את העיצוב של ה-SuperSport 950 החדש בהתאם לרוח התקופה וכמובן, בהשראת אחד האופנועים היפים ביותר בעולם, הפניגאלה V4 החדש. עיצוב זה מרענן את הנראות של האופנוע ומחזק את המשיכה והחיבור אליו מצד רוכבים חדשים לקטגוריה זו בפרט ולמותג דוקאטי בכלל.
במבט מהצד, ה-SuperSport 950 מבחינים פתחי זרימת האוויר המזכירים את אלו של הפניגאלה V4. החלק התחתי של הפירינג נמתח כעת אל האגזוז הצדי, מזכיר בעיצובו את זה של אופנועי המסלול של דוקאטי ונועד להסתיר את הרכיבים המכניים של המנוע. הפירינג משולב כיחידה אחת עם מסכת החזית והפנסים הקדמיים ומשלב שני כונסי אוויר אשר מזרימים אוויר נקי וקר אל הפתחים הצדיים, לשיפור פיזור החום של המנוע והרחקתו מרגלי הרוכב.

מנוע

הסופרספורט 950 מונע על ידי מנוע טסטסטרטה 11 מעלות בנפח 937 סמ"ק, שהותם לתקן יורו 5 החדש. נתוני ההספק והמומנט של המנוע, כמו גם האופן בו הם מתקבלים, בהם הגמישות המופתית וזמינות הכוח המרשימה, נשמרו גם לאחר השינויים הנחוצים במערכת הפליטה וניהול המנוע. גם כעת, התפוקה עומדת על 110 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-9.4 קג"מ הזמין כבר ב-6,500 סל"ד. המצמד בטבול בשמן קיבל משאבה הידראולית רדיאלית חדשה עם ניקוז אוטומטי להפעלה קלה, מדויקת ונוחה וגם מנוף המצמד קיבל אפשרות כוונון.

בטיחות

הסופרספורט 950 החדש מצויד בבקרות אלקטרוניות מתקדמות המבוססות על מערכת המדידה של BOSCH ב-6 צירים. מערכת זו מודדת את כל פעולות האופנוע במרחב ולהפעיל את הבקרות השונות בהתאם לצורך ובמהירות. חבילת האלקטרוניקה והבטיחות המתקדמת EVO)) של דוקאטי כוללת: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Quick Shift (DQS) EVO להעלאה והורדה של הילוכים ו- Ducati Wheelie Control (DWC) EVO בכל הגרסאות כסטנדרט. ההפעלה והגדרת כל מערכות אלה מתבצעת באמצעות התפריט הדיגיטלי בתצוגת ה-TFT בגודל 4.3 אינץ 'עם גרפיקה וממשק בהשראת זו של משפחת הפניגאלה.

מכלולי שלדה

ה-SuperSport 950 מבוסס על האבולוציה העדכנית ביותר של שלדת הצינורות המפורסמת של דוקאטי, בה המנוע משמש גורם נושא עומס, בשילוב עם זרוע אלומיניום חד צדית אלגנטית. בחזית ישנו מזלג מרזוקי בקוטר 43 מ"מ ומאחור מותקן בולם זעזועים מבית זקס. על הבלימה אחראית מערכת מלאה של ברמבו המורכבת מקאליפרים מונובלוקים רדיאליים M4-32 הנושכים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ ומופעלים באמצעות משאבה רדיאלית בעלת ניקוז עצמאי, מכל נוזל בלם נפרד וכיוונון מלא למנוף הבלימה. מאחור מצויד הסופרספורט 950 בדיסק יחיד בקוטר 245 מ"מ, עם קאליפר בעל שתי בוכנות. הסופרספורט מצויד בחישוקי סגסוגת ספורטיביים בעיצוב של שלושה חישורים בצורת Y, עליהם מולבשים צמיגי Pirelli Diablo Rosso® III במידות 120/70ZR 17 מלפנים ו-180/55 ZR 17 מאחור.

עיצוב

ארבע שנים לאחר השקת הסופרספורט המודרני, דוקאטי עדכנו את העיצוב של ה-SuperSport 950 החדש בהתאם לרוח התקופה וכמובן, בהשראת אחד האופנועים היפים ביותר בעולם, הפניגאלה V4 החדש. עיצוב זה מרענן את הנראות של האופנוע ומחזק את המשיכה והחיבור אליו מצד רוכבים חדשים לקטגוריה זו בפרט ולמותג דוקאטי בכלל.
במבט מהצד, ה-SuperSport 950 מבחינים פתחי זרימת האוויר המזכירים את אלו של הפניגאלה V4. החלק התחתי של הפירינג נמתח כעת אל האגזוז הצדי, מזכיר בעיצובו את זה של אופנועי המסלול של דוקאטי ונועד להסתיר את הרכיבים המכניים של המנוע. הפירינג משולב כיחידה אחת עם מסכת החזית והפנסים הקדמיים ומשלב שני כונסי אוויר אשר מזרימים אוויר נקי וקר אל הפתחים הצדיים, לשיפור פיזור החום של המנוע והרחקתו מרגלי הרוכב.

מנוע

הסופרספורט 950 מונע על ידי מנוע טסטסטרטה 11 מעלות בנפח 937 סמ"ק, שהותם לתקן יורו 5 החדש. נתוני ההספק והמומנט של המנוע, כמו גם האופן בו הם מתקבלים, בהם הגמישות המופתית וזמינות הכוח המרשימה, נשמרו גם לאחר השינויים הנחוצים במערכת הפליטה וניהול המנוע. גם כעת, התפוקה עומדת על 110 כ"ס ב-9,000 סל"ד ו-9.4 קג"מ הזמין כבר ב-6,500 סל"ד. המצמד בטבול בשמן קיבל משאבה הידראולית רדיאלית חדשה עם ניקוז אוטומטי להפעלה קלה, מדויקת ונוחה וגם מנוף המצמד קיבל אפשרות כוונון.

בטיחות

הסופרספורט 950 החדש מצויד בבקרות אלקטרוניות מתקדמות המבוססות על מערכת המדידה של BOSCH ב-6 צירים. מערכת זו מודדת את כל פעולות האופנוע במרחב ולהפעיל את הבקרות השונות בהתאם לצורך ובמהירות. חבילת האלקטרוניקה והבטיחות המתקדמת EVO)) של דוקאטי כוללת: Bosch Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Quick Shift (DQS) EVO להעלאה והורדה של הילוכים ו- Ducati Wheelie Control (DWC) EVO בכל הגרסאות כסטנדרט. ההפעלה והגדרת כל מערכות אלה מתבצעת באמצעות התפריט הדיגיטלי בתצוגת ה-TFT בגודל 4.3 אינץ 'עם גרפיקה וממשק בהשראת זו של משפחת הפניגאלה.

מכלולי שלדה

ה-SuperSport 950 מבוסס על האבולוציה העדכנית ביותר של שלדת הצינורות המפורסמת של דוקאטי, בה המנוע משמש גורם נושא עומס, בשילוב עם זרוע אלומיניום חד צדית אלגנטית. בחזית ישנו מזלג מרזוקי בקוטר 43 מ"מ ומאחור מותקן בולם זעזועים מבית זקס. על הבלימה אחראית מערכת מלאה של ברמבו המורכבת מקאליפרים מונובלוקים רדיאליים M4-32 הנושכים צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ ומופעלים באמצעות משאבה רדיאלית בעלת ניקוז עצמאי, מכל נוזל בלם נפרד וכיוונון מלא למנוף הבלימה. מאחור מצויד הסופרספורט 950 בדיסק יחיד בקוטר 245 מ"מ, עם קאליפר בעל שתי בוכנות. הסופרספורט מצויד בחישוקי סגסוגת ספורטיביים בעיצוב של שלושה חישורים בצורת Y, עליהם מולבשים צמיגי Pirelli Diablo Rosso® III במידות 120/70ZR 17 מלפנים ו-180/55 ZR 17 מאחור.

ציוד

"תאורה DRL, לוח שעונים TFT , DTC,ABS 9MP,קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור,בקרת החלקה, בקרת ווילי, מוכן למערכת מולטימדי ומחחמי ידיים. "
SuperSport 950 אופנוע סופר ספורט
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
SuperSport 950 אופנוע סופר ספורט
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

"תאורה DRL, לוח שעונים TFT , DTC,ABS 9MP,קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור,בקרת החלקה, בקרת ווילי, מוכן למערכת מולטימדי ומחחמי ידיים. "
  • נפח 937 סמ”ק
  • הספק 110 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.5 קג"מ ב-6500 סל"ד
  • משקל יבש 183 ק”ג
  • מנוע "L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים "
  • טיפול 15,000 ק""מ או 12 חודשים
גובה מושב
810 מ"מ
ARROW
SuperSport 950 אופנוע סופר ספורט
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1487 מ"מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis המחוברת לראשי המנוע
  • בסיס גלגלים
    1487 מ"מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג Marzocchi בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    130 מ”מ
  • גלגל קדמי
    "3 חישורים, סגסוגת קלה, 3.50×17 "
  • צמיג קדמי
    "פירלי Diablo Rosso III 120/70-17 "
  • מתלה אחורי
    "זרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונון מלא "
  • מהלך מתלה אחורי
    144 מ”מ
  • גלגל אחורי
    "3 חישורים, סגסוגת קלה, 5.50×17 "
  • צמיג אחורי
    "פירלי Diablo Rosso III 180/55-17 "
  • בלם קדמי
    "זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ""מ, קליפרים Brembo M4-32 מונובלוק רדיאליים, 4 בוכנות. Cornering ABS בעל שלושה מצבים "
  • בלם אחורי
    "דיסק יחיד 245 מ""מ, קליפר 2 בוכנות. ABS בעל שלושה מצבים ובנוסף ניתן לביטול "
  • קיבולת מיכל דלק
    16 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג
  • משקל יבש
    183 ק”ג
  • גובה מושב
    810 מ"מ

  • ציוד סטנדרטי
    "תאורה DRL, לוח שעונים TFT , DTC,ABS 9MP,קוויק שיפטר UP/DOWN, שלושה מצבי רכיבה ספורט, עיר ותיור,בקרת החלקה, בקרת ווילי, מוכן למערכת מולטימדי ומחחמי ידיים. "

  • סוג מנוע
    "L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים "
  • נפח
    937 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    94×67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    12.6:1
  • הספק
    110 כ"ס ב-9000 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.5 קג"מ ב-6500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית, גופי מצערת Mikuni 53 מ""מ Ride-By-Wire
  • מפלט
    מערכת פליטה קלה 2-1-2, עם ממיר קטליטי ושני דודי פליטה מאלומיניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS, קוויק שיפטר להורדה והעלאת הילוכים ללא שימוש במצמד.
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.84:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג""ש קדמי 15, גג""ש אחורי 43
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1228 ש"ח
  • טיפול 15000 ק"מ
    1228 ש"ח
  • טיפול 30000 ק"מ
    4364 ש"ח
  • טיפול 45000 ק"מ
    2254 ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 111 כ"ס ב-9250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.5 קג"מ ב-7750 סל"ד
גובה מושב:840 מ"מ, 810 מ"מ עם מושב נמוך
משקל יבש:166 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

SuperSport 950