הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | STREETFIGHTER Streetfighter V4S
הדוקאטי Streetfighter V4S החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP של דוקאטי. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד – נתונים מטורפים בעולם הנייקדים הספורטיביים. רוצה עוד? הוספה של מערכת הפליטה מטיטניום של אקרפוביץ תעלה את ההספק ל-220 כ"ס. יחס העברה סופי קצר ב-10% ביחס לפניגאלה V4 גורם ליותר מומנט להגיע אל הגלגל האחורי ולהפוך את הביצועים למסעירים אפילו יותר. אתם מוכנים לכוח כזה?
גם השלדה של ה-Streetfighter V4S קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון. גרסת ה-S אשר חמושה בבולמי זעזועים של חברת אוהלינס – מזלג NIX-30, בולם אחורי TTX36 ומשכך היגוי מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב. על הבלימה אחראית חברת ברמבו, וגם כאן דוקאטי לא חסכו וציידו את הסטריטפייטר V4S במערכת המתקדמת והעוצמתית ביותר של ברמבו הכוללת זוג צלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ. רגע, לקינוח ה-Streetfighter V4S מגיע עם גלגלי מרצ'סיני באלומיניום מחושל, קלילים במיוחד. חלום.
דוקאטי Streetfighter V4S השיל את מעטפת הפיירינג של הפניגאלה וחושף לעולם את השרירים שלו. יחד עם כידון רחב וגבוה, כנפונים אווירודינמיים בחזית ויחידת תאורה ייחודית, מדובר באופנוע עירום מסעיר וממגנט מבטים. כלי שלא ניתן להישאר אדיש אליו בשום מקום, בשום מצב. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים ובמבט מאחור… בעצם, מה שרוב הרוכבים האחרים יזכו לראות כשהוא יעלה על הכביש, נמצא אגזוז קצוץ קנה ופנס אחורי מהפנט.
בסטריטפייטר V4S תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO, שליטה על עוצמת בלימת המנוע, מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.
הדוקאטי Streetfighter V4S החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP של דוקאטי. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-9,500 סל"ד – נתונים מטורפים בעולם הנייקדים הספורטיביים. רוצה עוד? הוספה של מערכת הפליטה מטיטניום של אקרפוביץ תעלה את ההספק ל-220 כ"ס. יחס העברה סופי קצר ב-10% ביחס לפניגאלה V4 גורם ליותר מומנט להגיע אל הגלגל האחורי ולהפוך את הביצועים למסעירים אפילו יותר. אתם מוכנים לכוח כזה?
גם השלדה של ה-Streetfighter V4S קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון. גרסת ה-S אשר חמושה בבולמי זעזועים של חברת אוהלינס – מזלג NIX-30, בולם אחורי TTX36 ומשכך היגוי מבוקרי מחשב אשר משנים רמת השיכוך בהתאם להגדרות הרוכב. על הבלימה אחראית חברת ברמבו, וגם כאן דוקאטי לא חסכו וציידו את הסטריטפייטר V4S במערכת המתקדמת והעוצמתית ביותר של ברמבו הכוללת זוג צלחות בלימה בקוטר של 330 מ"מ. רגע, לקינוח ה-Streetfighter V4S מגיע עם גלגלי מרצ'סיני באלומיניום מחושל, קלילים במיוחד. חלום.
דוקאטי Streetfighter V4S השיל את מעטפת הפיירינג של הפניגאלה וחושף לעולם את השרירים שלו. יחד עם כידון רחב וגבוה, כנפונים אווירודינמיים בחזית ויחידת תאורה ייחודית, מדובר באופנוע עירום מסעיר וממגנט מבטים. כלי שלא ניתן להישאר אדיש אליו בשום מקום, בשום מצב. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים ובמבט מאחור… בעצם, מה שרוב הרוכבים האחרים יזכו לראות כשהוא יעלה על הכביש, נמצא אגזוז קצוץ קנה ופנס אחורי מהפנט.
בסטריטפייטר V4S תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO, שליטה על עוצמת בלימת המנוע, מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us