מערכת בקרת האחיזה החדשה של דוקאטי (DTC EVO) פועלת במשותף עם מערכת מדידת השישה צירים של BOSCH ומבקרת באופן קבוע את זווית ההטיה של האופנוע ובדיוק רב. בהשוואה למערכת בקרת אחיזה מסורתית (השוואת מהירות שני הגלגלים), המערכת של דוקאטי מבטיחה פעולה מהירה, מדויקת ואידיאלית בכל תנאי הרכיבה ומסוגלת להתאים במדויק את מידת ההחלקה וההתערבות שקבע הרוכב.

Ducati Multistrada V4 S – אמינות מוכחת אחרי 100,000 ק״מ
המגזין הגרמני Motorrad, מהחשובים והאמינים באירופה בתחום הדו־גלגלי, העמיד את ה־Ducati Multistrada V4 S למבחן עמידות קיצוני – מאה אלף קילומטרים של רכיבה אמתית בתנאי

