Panigale V4S

החל מ - בעדכון

Panigale V4S

הספק

216 כ"ס ב-13,500 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

187 ק"ג (ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Panigale V4S

הדוקאטי Panigale V4S החדש מייצג את הדור השביעי של אופנועי העל של דוקאטי, נוסחה מנצחת של עיצוב וטכנולוגיה. אופנוע שנמצא בראש המשימה של דוקאטי, מיועד להעשיר את חייהם של רוכבים באמצעות שילוב של מכלולים מתקדמים וטכנולוגים המאופיינים בעיצוב איטלקי כובש. ה- Panigale V4S החדש לשנת 2025 מקצין עוד יותר את השינויים שנעשו בדגם ה-V4 החדש. ה- Panigale V4S יותר מהיר על המסלול ומחוצה לו בזכות מערכת המתלים הכי מתקדמת של Öhlins וסט גלגלי מרצ'סיני מחושלים מאלומיניום. הפניגאלה V4S הוא הגרסה הספורטיבית של האופנוע הספורטיבי ביותר בליין הדגמים של דוקאטי, אופנוע כביש קיצוני שנועד לייצר זמנים מהירים על המסלול ובטיחות מרבית מחוץ למסלול המרוצים עבור רוכבים חובבנים ומקצוענים כאחד, ולאפשר להם להפיק את המיטב מטכניקת הרכיבה שלהם.
מערכת מתלים מתקדמת

ה-Panigale V4 S מצוייד במתלים ובמשכך היגוי של Öhlins, הנשלט על ידי מערכת הדור השלישי ה- SmartEC 3.0 עם ממשק משתמש חדש (OBTi).ממשק המשתמש מאפשר כעת הגדרה מדויקת יותר של ההתנהגות הידראולית של המתלים בשלבי הרכיבה השונים. המערכת מסוגלת לזהות שלבי רכיבה במהירויות קבועות, ולשכך את ההתנהגות ההידראולית כדי להגביר את הנוחות במהלך הרכיבה בכביש הציבורי. מצבי המתלים החדשים מציעים חמש תצורות מוגדרות מראש של פרמטרים בבולם זעזועים (שיכוך כיווץ פתיחה, שיכוך כיווץ החזרה) וכמובן שניתן להתאים אישית על ידי הרוכב ולבטל את התפעול האדפטיבי.

יחידת כוח

לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים.

מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד, עם עלייה קלה בספק  בהשוואה לגרסת 2024, המנוע מספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד.

למנוע מספר מצבי הספק, החל מ-150 כ"ס מותאמים לרכיבה על אספלט רטוב ועד 216 כ"ס עם מצערת אגרסיבית שתיתן לך חוויה מאוד קרובה לאופנוע SBK רשמי.

המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ כמו שאר דגמי דוקאטי.

שלדה

השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא הדו צידית שעשויה מאלומיניום קל כמו שמקובל באופנועי מסלול מקצועיים ומספקת קשיחות מרבית תחת עומס של 216 כ"ס שמיוצרים על ידי מנוע V4 של הפניגאלה.

גלגלי האופנוע גם חדשים ומגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 5 חישורים שעשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.

חבילת אלקטרוניקה

Ducati Traction Control (DTC) DVO

מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.

Ducati Slide Control (DSC) 

מערכת ה-DSC  מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.

Ducati Quick Shift (DQS 2.0)

מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.

Ducati Electronic Suspension (DES) Event-based 

המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.

 Ducati Power Launch (DPL) DVO

מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.

Ducati Wheelie Control (DWC) DVO

ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.

לוח מחוונים מתקדם

הפניגאלה V4S מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, המסך החדש מציב סטנדרטים חדשים מבחינת קלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אופציות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.

מערכת מתלים מתקדמת

ה-Panigale V4 S מצוייד במתלים ובמשכך היגוי של Öhlins, הנשלט על ידי מערכת הדור השלישי ה- SmartEC 3.0 עם ממשק משתמש חדש (OBTi).ממשק המשתמש מאפשר כעת הגדרה מדויקת יותר של ההתנהגות הידראולית של המתלים בשלבי הרכיבה השונים. המערכת מסוגלת לזהות שלבי רכיבה במהירויות קבועות, ולשכך את ההתנהגות ההידראולית כדי להגביר את הנוחות במהלך הרכיבה בכביש הציבורי. מצבי המתלים החדשים מציעים חמש תצורות מוגדרות מראש של פרמטרים בבולם זעזועים (שיכוך כיווץ פתיחה, שיכוך כיווץ החזרה) וכמובן שניתן להתאים אישית על ידי הרוכב ולבטל את התפעול האדפטיבי.

יחידת כוח

לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים.

מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד, עם עלייה קלה בספק  בהשוואה לגרסת 2024, המנוע מספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד.

למנוע מספר מצבי הספק, החל מ-150 כ"ס מותאמים לרכיבה על אספלט רטוב ועד 216 כ"ס עם מצערת אגרסיבית שתיתן לך חוויה מאוד קרובה לאופנוע SBK רשמי.

המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ כמו שאר דגמי דוקאטי.

שלדה

השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא הדו צידית שעשויה מאלומיניום קל כמו שמקובל באופנועי מסלול מקצועיים ומספקת קשיחות מרבית תחת עומס של 216 כ"ס שמיוצרים על ידי מנוע V4 של הפניגאלה.

גלגלי האופנוע גם חדשים ומגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 5 חישורים שעשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.

חבילת אלקטרוניקה

Ducati Traction Control (DTC) DVO

מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.

Ducati Slide Control (DSC) 

מערכת ה-DSC  מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.

Ducati Quick Shift (DQS 2.0)

מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.

Ducati Electronic Suspension (DES) Event-based 

המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.

 Ducati Power Launch (DPL) DVO

מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.

Ducati Wheelie Control (DWC) DVO

ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.

לוח מחוונים מתקדם

הפניגאלה V4S מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, המסך החדש מציב סטנדרטים חדשים מבחינת קלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אופציות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי DVO, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, תאורת DRL, מגביל מהירות, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי DVO, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, תאורת DRL, מגביל מהירות, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
850 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1485 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קד' מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1485 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג ohlins NIX 25/30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלק' אקטיבי
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום קל במיוחד ומחושל בעל 5 חישורי Y , 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Supercorsa SP V4 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת ohlins TTX36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד ומחושל, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Supercorsa SP V4 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק הייפיור Brembo רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Race eCBS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    187 ק"ג (ללא דלק)
  • משקל יבש
  • גובה מושב
    850 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי DVO, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, תאורת DRL, מגביל מהירות, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט
    12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לוע יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS 2.0 – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה
  • יחסי תמסורת
    1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=22/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.8:1
  • הנעה סופית
    שרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    6398 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2335 ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend
הספק: 218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
מומנט: 11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:172 ק”ג
הספק: 155 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 10.4 קג"מ ב-9000 סל"ד
גובה מושב:840 מ”מ
משקל יבש:176 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V4S