הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V4S
ה-Panigale V4 S מצוייד במתלים ובמשכך היגוי של Öhlins, הנשלט על ידי מערכת הדור השלישי ה- SmartEC 3.0 עם ממשק משתמש חדש (OBTi).ממשק המשתמש מאפשר כעת הגדרה מדויקת יותר של ההתנהגות הידראולית של המתלים בשלבי הרכיבה השונים. המערכת מסוגלת לזהות שלבי רכיבה במהירויות קבועות, ולשכך את ההתנהגות ההידראולית כדי להגביר את הנוחות במהלך הרכיבה בכביש הציבורי. מצבי המתלים החדשים מציעים חמש תצורות מוגדרות מראש של פרמטרים בבולם זעזועים (שיכוך כיווץ פתיחה, שיכוך כיווץ החזרה) וכמובן שניתן להתאים אישית על ידי הרוכב ולבטל את התפעול האדפטיבי.
לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים.
מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד, עם עלייה קלה בספק בהשוואה לגרסת 2024, המנוע מספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד.
למנוע מספר מצבי הספק, החל מ-150 כ"ס מותאמים לרכיבה על אספלט רטוב ועד 216 כ"ס עם מצערת אגרסיבית שתיתן לך חוויה מאוד קרובה לאופנוע SBK רשמי.
המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ כמו שאר דגמי דוקאטי.
השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא הדו צידית שעשויה מאלומיניום קל כמו שמקובל באופנועי מסלול מקצועיים ומספקת קשיחות מרבית תחת עומס של 216 כ"ס שמיוצרים על ידי מנוע V4 של הפניגאלה.
גלגלי האופנוע גם חדשים ומגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 5 חישורים שעשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.
מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.
מערכת ה-DSC מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.
מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.
המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.
מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.
ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.
הפניגאלה V4S מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, המסך החדש מציב סטנדרטים חדשים מבחינת קלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אופציות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.
ה-Panigale V4 S מצוייד במתלים ובמשכך היגוי של Öhlins, הנשלט על ידי מערכת הדור השלישי ה- SmartEC 3.0 עם ממשק משתמש חדש (OBTi).ממשק המשתמש מאפשר כעת הגדרה מדויקת יותר של ההתנהגות הידראולית של המתלים בשלבי הרכיבה השונים. המערכת מסוגלת לזהות שלבי רכיבה במהירויות קבועות, ולשכך את ההתנהגות ההידראולית כדי להגביר את הנוחות במהלך הרכיבה בכביש הציבורי. מצבי המתלים החדשים מציעים חמש תצורות מוגדרות מראש של פרמטרים בבולם זעזועים (שיכוך כיווץ פתיחה, שיכוך כיווץ החזרה) וכמובן שניתן להתאים אישית על ידי הרוכב ולבטל את התפעול האדפטיבי.
לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים.
מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד, עם עלייה קלה בספק בהשוואה לגרסת 2024, המנוע מספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד.
למנוע מספר מצבי הספק, החל מ-150 כ"ס מותאמים לרכיבה על אספלט רטוב ועד 216 כ"ס עם מצערת אגרסיבית שתיתן לך חוויה מאוד קרובה לאופנוע SBK רשמי.
המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ כמו שאר דגמי דוקאטי.
השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא הדו צידית שעשויה מאלומיניום קל כמו שמקובל באופנועי מסלול מקצועיים ומספקת קשיחות מרבית תחת עומס של 216 כ"ס שמיוצרים על ידי מנוע V4 של הפניגאלה.
גלגלי האופנוע גם חדשים ומגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 5 חישורים שעשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.
מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.
מערכת ה-DSC מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.
מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.
המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.
מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.
ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.
הפניגאלה V4S מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, המסך החדש מציב סטנדרטים חדשים מבחינת קלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אופציות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us