Panigale V4S

החל מ - 254,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע ספורט

Panigale V4S

הספק

216 כ"ס ב-13,500 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

187 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Panigale V4S

הדוקאטי Panigale V4S החדש מייצג את הדור השביעי של אופנועי העל של דוקאטי, נוסחה מנצחת של עיצוב וטכנולוגיה. אופנוע שנמצא בראש המשימה של דוקאטי, מיועד להעשיר את חייהם של רוכבים באמצעות שילוב של מכלולים מתקדמים וטכנולוגים המאופיינים בעיצוב איטלקי כובש. ה- Panigale V4S החדש לשנת 2025 מקצין עוד יותר את השינויים שנעשו בדגם ה-V4 החדש. ה- Panigale V4S יותר מהיר על המסלול ומחוצה לו בזכות מערכת המתלים הכי מתקדמת של Öhlins וסט גלגלי מרצ'סיני מחושלים מאלומיניום. הפניגאלה V4S הוא הגרסה הספורטיבית של האופנוע הספורטיבי ביותר בליין הדגמים של דוקאטי, אופנוע כביש קיצוני שנועד לייצר זמנים מהירים על המסלול ובטיחות מרבית מחוץ למסלול המרוצים עבור רוכבים חובבנים ומקצוענים כאחד, ולאפשר להם להפיק את המיטב מטכניקת הרכיבה שלהם.
מערכת מתלים מתקדמת

ה-Panigale V4 S מצוייד במתלים ובמשכך היגוי של Öhlins, הנשלט על ידי מערכת הדור השלישי ה- SmartEC 3.0 עם ממשק משתמש חדש (OBTi).ממשק המשתמש מאפשר כעת הגדרה מדויקת יותר של ההתנהגות הידראולית של המתלים בשלבי הרכיבה השונים. המערכת מסוגלת לזהות שלבי רכיבה במהירויות קבועות, ולשכך את ההתנהגות ההידראולית כדי להגביר את הנוחות במהלך הרכיבה בכביש הציבורי. מצבי המתלים החדשים מציעים חמש תצורות מוגדרות מראש של פרמטרים בבולם זעזועים (שיכוך כיווץ פתיחה, שיכוך כיווץ החזרה) וכמובן שניתן להתאים אישית על ידי הרוכב ולבטל את התפעול האדפטיבי.

יחידת כוח

לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים.

מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד, עם עלייה קלה בספק  בהשוואה לגרסת 2024, המנוע מספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד.

למנוע מספר מצבי הספק, החל מ-150 כ"ס מותאמים לרכיבה על אספלט רטוב ועד 216 כ"ס עם מצערת אגרסיבית שתיתן לך חוויה מאוד קרובה לאופנוע SBK רשמי.

המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ כמו שאר דגמי דוקאטי.

שלדה

השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא הדו צידית שעשויה מאלומיניום קל כמו שמקובל באופנועי מסלול מקצועיים ומספקת קשיחות מרבית תחת עומס של 216 כ"ס שמיוצרים על ידי מנוע V4 של הפניגאלה.

גלגלי האופנוע גם חדשים ומגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 5 חישורים שעשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.

חבילת אלקטרוניקה

Ducati Traction Control (DTC) DVO

מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.

Ducati Slide Control (DSC) 

מערכת ה-DSC  מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.

Ducati Quick Shift (DQS 2.0)

מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.

Ducati Electronic Suspension (DES) Event-based 

המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.

 Ducati Power Launch (DPL) DVO

מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.

Ducati Wheelie Control (DWC) DVO

ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.

לוח מחוונים מתקדם

הפניגאלה V4S מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, המסך החדש מציב סטנדרטים חדשים מבחינת קלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אופציות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.

מערכת מתלים מתקדמת

ה-Panigale V4 S מצוייד במתלים ובמשכך היגוי של Öhlins, הנשלט על ידי מערכת הדור השלישי ה- SmartEC 3.0 עם ממשק משתמש חדש (OBTi).ממשק המשתמש מאפשר כעת הגדרה מדויקת יותר של ההתנהגות הידראולית של המתלים בשלבי הרכיבה השונים. המערכת מסוגלת לזהות שלבי רכיבה במהירויות קבועות, ולשכך את ההתנהגות ההידראולית כדי להגביר את הנוחות במהלך הרכיבה בכביש הציבורי. מצבי המתלים החדשים מציעים חמש תצורות מוגדרות מראש של פרמטרים בבולם זעזועים (שיכוך כיווץ פתיחה, שיכוך כיווץ החזרה) וכמובן שניתן להתאים אישית על ידי הרוכב ולבטל את התפעול האדפטיבי.

יחידת כוח

לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים.

מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד, עם עלייה קלה בספק  בהשוואה לגרסת 2024, המנוע מספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד.

למנוע מספר מצבי הספק, החל מ-150 כ"ס מותאמים לרכיבה על אספלט רטוב ועד 216 כ"ס עם מצערת אגרסיבית שתיתן לך חוויה מאוד קרובה לאופנוע SBK רשמי.

המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות ללא הגבלת ק"מ כמו שאר דגמי דוקאטי.

שלדה

השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא הדו צידית שעשויה מאלומיניום קל כמו שמקובל באופנועי מסלול מקצועיים ומספקת קשיחות מרבית תחת עומס של 216 כ"ס שמיוצרים על ידי מנוע V4 של הפניגאלה.

גלגלי האופנוע גם חדשים ומגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 5 חישורים שעשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.

חבילת אלקטרוניקה

Ducati Traction Control (DTC) DVO

מערכת ה-DTC DVO של דוקאטי מיועדת לספק שליטה אופטימלית על האופנוע ולהפחית את הסיכון להחלקות של הגלגל האחורי. בעזרת חיישנים מתקדמים, המערכת מנתחת את מצב הרכיבה ומבצעת התאמות בזמן אמת כדי לשמור על יציבות ובטיחות גם בתנאים משתנים.

Ducati Slide Control (DSC) 

מערכת ה-DSC  מספקת שליטה על החלקה של הגלגל האחורי תחת בלימה אגרסיבית של האופנוע. המערכת מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת לרוכבים לשלוט בצורה מדויקת על האופנוע בעת החלקות תחת בלימה, מה שגורם לרכיבה להיות מהנה, בטוחה ומהירה יותר.

Ducati Quick Shift (DQS 2.0)

מערכת ה-DQS 2.0 מאפשרת החלפת הילוכים מהירה וחלקה ללא צורך בלחיצה על המצמד. הטכנולוגיה החדשה מקנה לרוכבים חוויית רכיבה חלקה ומדויקת, עם מהירות גבוהה בהעברות הילוכים, ומשפרת את הביצועים הכלליים של האופנוע.

Ducati Electronic Suspension (DES) Event-based 

המערכת האלקטרונית לניהול מתלי האופנוע, DES EVO, מספקת התאמה אוטומטית של המתלים בהתאם לתנאי הדרך ולסגנון הרכיבה שלך. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מספקת נוחות אופטימלית ויכולת תמרון יוצאת דופן, תוך שמירה על יציבות וביצועים.

 Ducati Power Launch (DPL) DVO

מערכת ה-DPL מספקת שליטה מיטבית על ההאצה ממצב עמידה. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, המערכת מבטיחה את ההאצה המהירה ביותר ומספקת תחושת כוח מדויקת, מה שמאפשר לרוכבים להנות מיציאות מהירות מהמקום ותגובה מיידית.

Ducati Wheelie Control (DWC) DVO

ה-DWC DVO מספקת שליטה על הספק של האופנוע במהלך האצה חזקה בזמן שהגלגל הקדמי רוצה לנתק מגע מהקרקע. המערכת פועלת כך שהיא מאזנת בין כוח המנוע לכוחות הפיסיקליים שפועלים על האופנוע בזמן האצה, מה שמסייע מאוד לרוכבים לשמור על יציבות ההיגוי ברכיבה אגרסיבית.

לוח מחוונים מתקדם

הפניגאלה V4S מציג לראשונה לוח מחוונים חדש לגמרי. מתגאה במסך צבעוני בגודל 6.9 אינץ' וברזולוציית 1280×480 פיקסלים, המסך החדש מציב סטנדרטים חדשים מבחינת קלות הקריאה שלו, נוחות השימוש וכמות המידע שהוא מספק. יחס הגובה-רוחב של 8:3 מגדיל את כמות הנתונים והתובנות הרכיבה הזמינות ומבטיח ראות מצוינת גם מאחורי המשקף. הודות לשימוש בטכנולוגיית Optical Bonding, עם גרפיקה על רקע שחור והגנת זכוכית, האסתטיקה ללא דופי ומבטיחה נראות מעולה גם במהלך היום. למסך החדש יש שתי אופציות תצוגה, מצב כביש ומצב מיוחד נוסף למסלול ולרכיבה ספורטיבית.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי DVO, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, תאורת DRL, מגביל מהירות, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי DVO, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, תאורת DRL, מגביל מהירות, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • משקל יבש 187 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
850 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1485 מ”מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:837 מ”מ
משקל יבש:179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend
חדש
הספק: 218 כ"ס ב-15,750 סל"ד
מומנט: 11.7 קג"מ ב-12,000 סל"ד
גובה מושב:855 מ”מ
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V4S