Panigale V4

החל מ - 195,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Panigale V4

הספק

215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

198.5 ק"ג

דרגת רשיון

A

Panigale V4

ה-Panigale V4 2022 הוא הצעד הבא בדרך האופיינית לאופנועי הספורט של דוקאטי ושואב השראה מניסיון רב שנים של Ducati Corse, קבוצת המרוצים הרשמית של היצרן מבולוניה, הדגם החדש במשפחת הפניגאלה נהנה מטכנולגיית עלית ששמורה רק לקבוצות מרוצים רשמיות ולעיצוב מרגש כמו שדוקאטי יודעת לעשות. גרסת 2022 של פרויקט ה-Panigale V4 משלימה את האבולוציה המשמעותית ביותר מאז הצגתו. השיפורים כוללים את כל התחומים: אווירודינמיקה, ארגונומיה, מנוע, שלדה ואלקטרוניקה. התוצאה היא אופנוע יותר מהיר על מסלול המרוצים ויחד עם זאת יותר אינטואיטיבי ופחות מעייף עבור מגוון רחב של רוכבים. בקיצור, מכונת ריגושים אמיתית לרוכבים חובבנים ולרוכבים מקצוענים כאחד.
עיצוב

הדוקאטי Panigale V4 החדש לשנת 2022 עוצב לא רק כדי להיות האופנוע היפה ביותר שאי פעם עלה על האספלט, אלא אם כדי לפלח את האוויר בצורה מושלמת ולפנות את האוויר החם בצורה היעילה ביותר. מחלקת דוקאטי קורסה חברו אל מחלקת העיצוב ויחד ביצעו שלל ליטושים למעטפת החיצונית לשיפור הנראות והחבילה האווירודינמית. המשקף עשוי מפלקסי-גלס, שיפור הפניית האוויר לעבר הרדיאטור וכמובן הכנפונים החדשים שמשפרים את היציבות במהירות גבוהה ובבלימה – יותר מ-37 ק"ג של לחץ לטובת ההצמדה ב-300 קמ"ש, 7 ק"ג יותר מהכנפונים מדגם 2021. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ' מהדור החדיש ביותר, מיכל הדלק והמושב החדש מעוצבים בצורה מושלמת לחביקת הרגליים מצידי האופנוע לשליטה מירבית ברכיבה ספורטיבית.

מנוע

הדוקאטי Panigale V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והשנה הם מפיקים 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד – נתוני כוח מדהימים הלקוחים מעולם המוטו GP. לרשות הרוכב עומדים 4 מצבי רכיבה חדשים אשר משפיעים על הספק המנוע והמומנט כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המירוצים.

שלדה ומכלולים

הגדרה המחודשת של שלדתה- Panigale V4 ושל ה- Panigale V4 S 2022 מביאה חידושים חשובים רבים. בניהן בחירות טכניות ספציפיות שהן תוצאה של נסיון מה-MotoGP וה-SBK והן מכוונות לשיפור הביצועים על המסלול. היעד הסופי ברור מאוד: השגת זמנים טובים יותר, שהושגו בפחות מאמץ ובעקביות רבה יותר.

מנוע ה-Desmosedici Stradale הוא מרכיב נושא עומס, שלדת האלומיניום המרכזית המתקדמת מחוברת ישירות אליו ומתפקדת גם כתיבת אוויר. אל השלדה המרכזית מחוברת שלדה קדמית קלת המשקל ממגנזיום המחזיקה את הפיירינג הקדמי ולוח המכוונים, אל חלקו האחורי של המנוע מחוברת שלדת הזנב שעשויה מאלומיניום יצוק.

ב-Panigale V4 החדש לשנת 2022, ציר הזרוע האחורית ממוקם גבוה ב-4 מ"מ מזה של דגם 2021. הבחירה הטכנית המיוחדת הזו מגבירה את אפקט שקיעת הבולם האחורי תחת תאוצות, מייצבת את האופנוע בתאוצה ועוזרת לרוכב בכל אותם שלבים של פתיחת המצערת: שינויי כיוון והאצה מחוץ לפניות. מיקום חדש זה של הציר (שהינו קבוע ואינו מתכוונן) מאפשר לרוכב להגדיל את מגוון האופציות לכוונון המתלים.

ה-Panigale V4 החדש מגיע עם מערכת מתלים מהטובות שיש, מזלג Showa Big Piston המתכוונן במלואו בקוטר 43 מ"מ, משכך היגוי של Sachs, בולם זעזועים אחורי מתכוונן במלואו וגלגלי אלומיניום יצוק בעלי 5 חישורים.

חבילת אלקטרוניקה

ב-Panigale V4 תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה EVO 3 בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הזוית של האופנוע בבלימות אגרסיביות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO 2, שליטה על עוצמת בלימת המנוע, 4 מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.

עיצוב

הדוקאטי Panigale V4 החדש לשנת 2022 עוצב לא רק כדי להיות האופנוע היפה ביותר שאי פעם עלה על האספלט, אלא אם כדי לפלח את האוויר בצורה מושלמת ולפנות את האוויר החם בצורה היעילה ביותר. מחלקת דוקאטי קורסה חברו אל מחלקת העיצוב ויחד ביצעו שלל ליטושים למעטפת החיצונית לשיפור הנראות והחבילה האווירודינמית. המשקף עשוי מפלקסי-גלס, שיפור הפניית האוויר לעבר הרדיאטור וכמובן הכנפונים החדשים שמשפרים את היציבות במהירות גבוהה ובבלימה – יותר מ-37 ק"ג של לחץ לטובת ההצמדה ב-300 קמ"ש, 7 ק"ג יותר מהכנפונים מדגם 2021. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ' מהדור החדיש ביותר, מיכל הדלק והמושב החדש מעוצבים בצורה מושלמת לחביקת הרגליים מצידי האופנוע לשליטה מירבית ברכיבה ספורטיבית.

מנוע

הדוקאטי Panigale V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והשנה הם מפיקים 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד ו-12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד – נתוני כוח מדהימים הלקוחים מעולם המוטו GP. לרשות הרוכב עומדים 4 מצבי רכיבה חדשים אשר משפיעים על הספק המנוע והמומנט כדי להתאים לכל סביבת רכיבה שתיבחר – מרכיבה על הכביש הציבורי ועד התאמה אישית מלאה במצבי רכיבה על מסלול המירוצים.

שלדה ומכלולים

הגדרה המחודשת של שלדתה- Panigale V4 ושל ה- Panigale V4 S 2022 מביאה חידושים חשובים רבים. בניהן בחירות טכניות ספציפיות שהן תוצאה של נסיון מה-MotoGP וה-SBK והן מכוונות לשיפור הביצועים על המסלול. היעד הסופי ברור מאוד: השגת זמנים טובים יותר, שהושגו בפחות מאמץ ובעקביות רבה יותר.

מנוע ה-Desmosedici Stradale הוא מרכיב נושא עומס, שלדת האלומיניום המרכזית המתקדמת מחוברת ישירות אליו ומתפקדת גם כתיבת אוויר. אל השלדה המרכזית מחוברת שלדה קדמית קלת המשקל ממגנזיום המחזיקה את הפיירינג הקדמי ולוח המכוונים, אל חלקו האחורי של המנוע מחוברת שלדת הזנב שעשויה מאלומיניום יצוק.

ב-Panigale V4 החדש לשנת 2022, ציר הזרוע האחורית ממוקם גבוה ב-4 מ"מ מזה של דגם 2021. הבחירה הטכנית המיוחדת הזו מגבירה את אפקט שקיעת הבולם האחורי תחת תאוצות, מייצבת את האופנוע בתאוצה ועוזרת לרוכב בכל אותם שלבים של פתיחת המצערת: שינויי כיוון והאצה מחוץ לפניות. מיקום חדש זה של הציר (שהינו קבוע ואינו מתכוונן) מאפשר לרוכב להגדיל את מגוון האופציות לכוונון המתלים.

ה-Panigale V4 החדש מגיע עם מערכת מתלים מהטובות שיש, מזלג Showa Big Piston המתכוונן במלואו בקוטר 43 מ"מ, משכך היגוי של Sachs, בולם זעזועים אחורי מתכוונן במלואו וגלגלי אלומיניום יצוק בעלי 5 חישורים.

חבילת אלקטרוניקה

ב-Panigale V4 תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה EVO 3 בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הזוית של האופנוע בבלימות אגרסיביות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO 2, שליטה על עוצמת בלימת המנוע, 4 מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 3 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 3 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט 12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד
  • משקל יבש 175 ק”ג
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
850 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1469 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קדמית מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1469 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג Showa BPF בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 5 חישורי Y , 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום חד צדדית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Bosch בעלת 3 מצבים
  • קיבולת מיכל דלק
    16 ליטר
  • משקל רטוב
    198.5 ק"ג
  • משקל יבש
    175 ק”ג
  • גובה מושב
    850 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 3 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר 2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט
    12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לוע יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=22/27
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.80:1
  • הנעה סופית
    שרשרת , גג”ש קדמי 16, גג”ש אחורי 41
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    6368 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2335 ש"ח

  • פניגאלה V4
    195000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-10,000 סל"ד
גובה מושב:835 מ”מ
משקל יבש:173 ק”ג
הספק: 218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
מומנט: 11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:172 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V4