Streetfighter V2

החל מ - 133,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Streetfighter V2

הספק

153 כ"ס ב-10750 סל"ד

נפח

955 סמ”ק

משקל רטוב

200 ק”ג

דרגת רשיון

A

Streetfighter V2

Streetfighter V2 החדש הוא נייקד ספורטיבי עם אופי מיוחד במינו. הוא עונה על הצרכים של רוכבים המחפשים אופנוע שמשלב את ה-DNA הספורטיבי של ה-Panigale V2 עם הגישה והסגנון של הסטריטפייטר V4 האגדי. התוצאה היא אופנוע אינטואיטיבי וקל לתפעול, עם מינון הכוח הנכון שמבטיח ביצועים מדהימים וחווית רכיבה מירבית. הפרויקט המרגש הזה הוא הפרשנות המחודשת של "פורמולת הסטריטפייטר" המצליחה של דוקאטי המיושמת פה על ה-Panigale V2, המופשט מכל החיפויים ומצויד בכידון גבוה ורחב. המשקל היבש של האופנוע הוא 178 ק"ג והוא מונע על ידי מנוע 153 כ"ס בנפח 955 סמ"ק Superquadro, הנשלט על ידי חבילת האלקטרוניקה מהדור האחרון של מערכות הבקרה של מחלקת המרוצים של דוקאטי.
עיצוב

ב-Streetfighter V2 הושקעה מחשבה בכל פרט, כל זווית באופנוע מעוצבת ומתוכננת למקסימום יעילות.

המשקל הנמוך של האופנוע נראה לא רק על הנייר או בהרגשה שמתיישבים עליו, משקלו הנמוך נראה גם בעיצוב המינימליסטי, בזכות שלדת מונוקוק זעירה מאלומיניום ומנוע ה-V2 Superquadro הקומפקטי. זה היה הקו המנחה של מחלקת העיצוב בבולוניה, הקווים שה-Streetfighter V2 מתהדר בהם מפוסלים אך באותה נשימה מתוכננים לפונקציונליות מרבית. אפילו לאלמנט הקטן ביותר יש גם מטרה אסתטית וגם היבט פונקציונלי, כמו למשל קונס האוויר של הרדיאטור המפנה בצורה אופטימלית את החום הרחק מרגליו של הרוכב.

ה-Streetfighter V2 לא פוסח על האלמנטים הקלאסיים של ה-Streetfighter V4, כמו יחידת התאורה הקדמית הייחודי, הכוללת את ה-DRL בצורת V האופייני לאופנועי ספורט של דוקאטי ושואב השראה מהחיוך המפורסם של הג'וקר.

מנוע

בליבו של הדוקאטי Streetfighter V2 פועם מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. המנוע הממכר הזה מגיע בנפח של 955 סמ"ק הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מותן במעט כדי לקבל קשת רחבה יותר של כוח זמין, שינויים אלה מביאים את הנתוני ה-Streetfighter V2  ל-155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח ברכיבה עירונית ובאותה נשימה בועט ועוצמתי בשימוש ספורטיבי. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ וגם ה-Streetfighter V2 נהנה מאחריות מורחבת ל-4 שנים.

תנוחת רכיבה

הארגונומיה של הסטרטריטפייטר V2 החדש מתרכזת סביב הרוכב ומתמקדת בהתנהגות הדינמית של האופנוע, תוך הבטחת ספורטיביות ונוחות. כידון האלומיניום הגבוה והרחב מחליף את הקליפ-און הספורטיבים של הפניגאלה V2, הבסיס שממנו נוצר ה-Streetfighter V2. המושב כעת רחב יותר ויש לו ריפוד חדש שתורם להפוך את ה-Streetfighter V2 לנוח עוד יותר. בנוסף, רגליות הרוכב מוקמו מחדש כדי להגדיל את את המרחק בינהן לבין המושב. כל השיפורים הללו מאפשרים לרוכב שליטה אמיתית במהלך רכיבה ספורטיבית ובמקביל מקלים על השימוש היומיומי מבלי לוותר על חווית רכיבה בלתי נשכחת.

חבילת אלקטרוניקה ומכלולים

ציידנו את ה-Streetfighter V2 במערכות הבטיחות הטובות ביותר שאפשר להשיג. הודות לשימוש בפלטפורמת האינרציה (IMU) בעלת 6 הצירים המזהה באופן מיידי את זווית הגלגל, כל הבקרות מתערבות בצורה מדויקת בהתאם למיקום האופנוע במרחב. הבקרות משויכים כברירת מחדל לשלושת מצבי הרכיבה (ספורט, כביש, רטוב). לרוכב ניתנת היכולת להתאים אישית את רמת ההתערבות של כל מערכות העזר וכוללת גם אפשרות לשיחזור כל הפרמטרים של ברירת המחדל שנקבעו על ידי דוקאטי. כל זאת על מנת להבטיח ביצועים ובטיחות מירביים.

ה-Streetfighter V2 מגיע עם בולמי זעזועים ברמה הגבוהה ביותר שרוכב יכול לבקש, המזלג הקדמי של שוואה, בטכנולוגיית BPF בקוטר 43 מ"מ, הבולם האחורי של חברת זקס, וכמובן שהם מתכווננים באופן מלא. ה-Streetfighter V2 מגיע כסטנדרט עם משכך היגוי פרוגרסיבי, גם הוא של חברת זקס, הזרוע האחורית החד-צדית ארוכה ב-30 מ"מ מאשר בפניגאלה V2.

צריך גם לעצור לפעמים, עבור משימה זאת דוקאטי ציידו את ה-Streetfighter V2 במערכת בלמים של ברמבו, עם דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים מדגם M4.32, למערכת בלימה עוצמתית כזאת חייבים לשדך משאבת בלם שתייצר גם רגש, פה נכנסת לתמונה משאבה קדמית רדיאלית בקוטר 18 מ"מ גם של חברת ברמבו. הסטריטפייטר V2 שוקל 178 ק"ג משקל יבש, ומגיע עם צמיגי פירלי מדגם דיאבלו רוסו 4 דביקים בקוטר 17″ במידות 120/70 מלפנים ו-180/60 מאחור.

עיצוב

ב-Streetfighter V2 הושקעה מחשבה בכל פרט, כל זווית באופנוע מעוצבת ומתוכננת למקסימום יעילות.

המשקל הנמוך של האופנוע נראה לא רק על הנייר או בהרגשה שמתיישבים עליו, משקלו הנמוך נראה גם בעיצוב המינימליסטי, בזכות שלדת מונוקוק זעירה מאלומיניום ומנוע ה-V2 Superquadro הקומפקטי. זה היה הקו המנחה של מחלקת העיצוב בבולוניה, הקווים שה-Streetfighter V2 מתהדר בהם מפוסלים אך באותה נשימה מתוכננים לפונקציונליות מרבית. אפילו לאלמנט הקטן ביותר יש גם מטרה אסתטית וגם היבט פונקציונלי, כמו למשל קונס האוויר של הרדיאטור המפנה בצורה אופטימלית את החום הרחק מרגליו של הרוכב.

ה-Streetfighter V2 לא פוסח על האלמנטים הקלאסיים של ה-Streetfighter V4, כמו יחידת התאורה הקדמית הייחודי, הכוללת את ה-DRL בצורת V האופייני לאופנועי ספורט של דוקאטי ושואב השראה מהחיוך המפורסם של הג'וקר.

מנוע

בליבו של הדוקאטי Streetfighter V2 פועם מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. המנוע הממכר הזה מגיע בנפח של 955 סמ"ק הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מותן במעט כדי לקבל קשת רחבה יותר של כוח זמין, שינויים אלה מביאים את הנתוני ה-Streetfighter V2  ל-155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח ברכיבה עירונית ובאותה נשימה בועט ועוצמתי בשימוש ספורטיבי. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ וגם ה-Streetfighter V2 נהנה מאחריות מורחבת ל-4 שנים.

תנוחת רכיבה

הארגונומיה של הסטרטריטפייטר V2 החדש מתרכזת סביב הרוכב ומתמקדת בהתנהגות הדינמית של האופנוע, תוך הבטחת ספורטיביות ונוחות. כידון האלומיניום הגבוה והרחב מחליף את הקליפ-און הספורטיבים של הפניגאלה V2, הבסיס שממנו נוצר ה-Streetfighter V2. המושב כעת רחב יותר ויש לו ריפוד חדש שתורם להפוך את ה-Streetfighter V2 לנוח עוד יותר. בנוסף, רגליות הרוכב מוקמו מחדש כדי להגדיל את את המרחק בינהן לבין המושב. כל השיפורים הללו מאפשרים לרוכב שליטה אמיתית במהלך רכיבה ספורטיבית ובמקביל מקלים על השימוש היומיומי מבלי לוותר על חווית רכיבה בלתי נשכחת.

חבילת אלקטרוניקה ומכלולים

ציידנו את ה-Streetfighter V2 במערכות הבטיחות הטובות ביותר שאפשר להשיג. הודות לשימוש בפלטפורמת האינרציה (IMU) בעלת 6 הצירים המזהה באופן מיידי את זווית הגלגל, כל הבקרות מתערבות בצורה מדויקת בהתאם למיקום האופנוע במרחב. הבקרות משויכים כברירת מחדל לשלושת מצבי הרכיבה (ספורט, כביש, רטוב). לרוכב ניתנת היכולת להתאים אישית את רמת ההתערבות של כל מערכות העזר וכוללת גם אפשרות לשיחזור כל הפרמטרים של ברירת המחדל שנקבעו על ידי דוקאטי. כל זאת על מנת להבטיח ביצועים ובטיחות מירביים.

ה-Streetfighter V2 מגיע עם בולמי זעזועים ברמה הגבוהה ביותר שרוכב יכול לבקש, המזלג הקדמי של שוואה, בטכנולוגיית BPF בקוטר 43 מ"מ, הבולם האחורי של חברת זקס, וכמובן שהם מתכווננים באופן מלא. ה-Streetfighter V2 מגיע כסטנדרט עם משכך היגוי פרוגרסיבי, גם הוא של חברת זקס, הזרוע האחורית החד-צדית ארוכה ב-30 מ"מ מאשר בפניגאלה V2.

צריך גם לעצור לפעמים, עבור משימה זאת דוקאטי ציידו את ה-Streetfighter V2 במערכת בלמים של ברמבו, עם דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים מדגם M4.32, למערכת בלימה עוצמתית כזאת חייבים לשדך משאבת בלם שתייצר גם רגש, פה נכנסת לתמונה משאבה קדמית רדיאלית בקוטר 18 מ"מ גם של חברת ברמבו. הסטריטפייטר V2 שוקל 178 ק"ג משקל יבש, ומגיע עם צמיגי פירלי מדגם דיאבלו רוסו 4 דביקים בקוטר 17″ במידות 120/70 מלפנים ו-180/60 מאחור.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED DRL, משכך היגוי, כיבוי אוטו' למאותתים
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED DRL, משכך היגוי, כיבוי אוטו' למאותתים
  • נפח 955 סמ”ק
  • הספק 153 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט 10.3 קג"מ ב-9000 סל"ד
  • משקל יבש 178 ק”ג
  • מנוע L-טווין סופרקוואדרו, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
845 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1465 מ”מ
  • שלדה
    מונוקוק, אלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1465 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג Showa BPF עם כוונון מלא. צינורות כרום פנימיים 43 מ”מ
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד, 3.50”×17”
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso 4 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום חד צדדית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso 4 180/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.32 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    200 ק”ג
  • משקל יבש
    178 ק”ג
  • גובה מושב
    845 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED DRL, משכך היגוי, כיבוי אוטו' למאותתים

  • סוג מנוע
    L-טווין סופרקוואדרו, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • נפח
    955 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    100×60.8 מ"מ
  • יחס דחיסה
    12.5:1
  • הספק
    153 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט
    10.3 קג"מ ב-9000 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלק'. שני מזרקים לציל', רכב על חוט מלא, גופי מצערת אליפטים
  • מפלט
    2-1-2-1 עם שני חיישן למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.77:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1217 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    5528 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2151 ש"ח

  • סטריטפייטר V2 אדום
    133000
  • סטריטפייטר V2 ירוק
    135000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:180 ק”ג
הספק: 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:180 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Streetfighter V2