Panigale V2 MM93

החל מ - בעדכון
אופנוע ספורט

Panigale V2 MM93

הספק

120 כ"ס ב-10750 סל"ד

נפח

890 סמ”ק

משקל רטוב

175.5 ק”ג רטוב (ללא דלק)

דרגת רשיון

A,A1

Panigale V2 MM93

לא עוד אופנוע, אלא סמל לסיפור מהאגדות. ה-Panigale V2 MM93 הוא מחווה לאחד מסיפורי הספורט הגדולים של המאה, החזרה של מארק מארקז, הרוכב האגדי, שנפצע, עבר ניתוחים, כמעט נפרד מהמסלול ואז חזר, נגד כל הסיכויים כדי לנצח שוב על גבי דוקאטי. גרסה זו מגלמת את הרוח של הרוכב מספר 93: אגרסיביות עם דיוק, אומץ עם שליטה, ותשוקה אינסופית למהירות.
דיוק מעולם המרוצים

כמו מסלול החיים של MM93, גם השלדה כאן עברה לידה מחודשת.
ה-V2 MM93 2026 עושה שימוש במבנה Monocoque אלומיניום מתקדם, זהה בתפיסה לשלדות ה-Desmosedici GP של דוקאטי.
המנוע משמש כאלמנט נושא עומס, והחיבור הישיר בין הציר הקדמי לאחורי יוצר תחושת חיבור מושלם בין הרוכב לאופנוע.
עם משקל רטוב של כ-175 ק״ג וגיאומטריה חדשה, בסיס גלגלים קצר יותר, זווית היגוי חדה ומרכז כובד נמוך, מתקבלת תגובה אינסטינקטיבית, חדה שמייצרת "feel" בדיוק כמו שמארק מחפש בהטיה של 65 מעלות.
זו שלדה שלא רק נולדה למרוץ, היא נבנתה כדי לייצר של שליטה על כאוס.

מנוע וביצועים

בלב ה־MM93 פועם מנוע  V2 בנפח 890 סמ״ק, גרסה עדכנית וקומפקטית למנועי הפניגאלה V2 הקלאסיים. הוא מפיק 120 כ״ס ב־10,750 סל״ד ו־9.6 קג"מ ב־8,250 סל״ד, עם קשת כוח ליניארית ותגובה חלקה להפליא.

מערכת ה- Ride-by-Wire החדשה מאפשרת שליטה מדויקת על העברת הכוח, החל מרכיבה רגועה בעיר ועד דחף מיידי ביציאה מכל פנייה במסלול.
המנוע מגיע עם תיבת בת 6 הילוכים עם Quick Shift Up/Down, מצמד Slipper הידראולי ויחס דחיסה גבוה (13.1:1), כך שהתגובה נשארת חדה ומדויקת גם תחת עומס גבוה או בלימות מאוחרות. כמו מארק עצמו, גם המנוע הזה עבר דרך,  כוונון מחדש, עמידות גבוהה יותר בטמפרטורות גבוהות, ושיפור מערכת השימון לשימוש ממושך במסלול.
זו מכונה שנולדה לניצחון בדיוק כמו הסיפור של הרוכב שעל שמו היא קרויה.

לוח מחוונים ומכלולים

לוח המחוונים החדש  של ה-Panigale V2S במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.

מתלים, בלמים והתנהגות

כמו באופנועו של מארק, גם כאן הדיוק מושג באמצעות רכיבים מהשורה הראשונה:

  • מזלג Öhlins NIX30 בקוטר 43 מ״מ מלפנים

  • בולם Öhlins TTX36 מאחור

  • בלמים Brembo M50 Monobloc עם דיסקים 320 מ״מ

  • חישוקי Marchesini מחושלים להפחתת משקל

המערכת הזו מעניקה ל־MM93 יציבות ודיוק בלתי מתפשרים, לצד תחושת ביטחון גם בתנאים משתנים. זהו אופנוע שמאפשר לך להרגיש את אותו דיוק ועקביות שרוכבים מרוצים מקצועיים משיגים ממכונות המרוצים שלהם.

חבילת אלקטרוניקה

אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר

מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2S מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.

מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2S כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.

  • רמה 3: מיועדת לרכיבה בכבישים ציבוריים או בתנאים של אחיזה נמוכה.
  • רמה 2: מומלצת לרוכבים חובבים על מסלול. במצב זה, המערכת מנהלת את הבלימה של הגלגלים הקדמי והאחורי תוך שמירה על פונקציית ההטיה, אך ללא שליטה על הרמת הגלגל האחורי, לטובת בלימה בסגנון ספורטיבי יותר.
  • רמה 1: מיועדת לשימוש מקצועי במסלול. ה-ABS מתערב אך ורק בגלגל הקדמי, ומתוכנן להתאים לצרכים של רכיבת מירוץ.

ה-Panigale V2S מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.

מערכת ה-DTC  (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.

מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.

ה-Panigale V2S משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.

דגם ה-Panigale V2 MM93 מגיע עם שתי תוספות חשובות: Ducati Power Launch – מערכת להאצות מהירות ומדויקות, שמאפשרת לרוכב להתמקד רק בשחרור המצמד, ו-Pit Limiter – שמגבילה באופן אוטומטי את מהירות האופנוע בתוך הפיטליין, באמצעות כפתור ייעודי. מערכות אלו זמינות כאביזרים גם ל-Panigale V2.

בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.

 

דיוק מעולם המרוצים

כמו מסלול החיים של MM93, גם השלדה כאן עברה לידה מחודשת.
ה-V2 MM93 2026 עושה שימוש במבנה Monocoque אלומיניום מתקדם, זהה בתפיסה לשלדות ה-Desmosedici GP של דוקאטי.
המנוע משמש כאלמנט נושא עומס, והחיבור הישיר בין הציר הקדמי לאחורי יוצר תחושת חיבור מושלם בין הרוכב לאופנוע.
עם משקל רטוב של כ-175 ק״ג וגיאומטריה חדשה, בסיס גלגלים קצר יותר, זווית היגוי חדה ומרכז כובד נמוך, מתקבלת תגובה אינסטינקטיבית, חדה שמייצרת "feel" בדיוק כמו שמארק מחפש בהטיה של 65 מעלות.
זו שלדה שלא רק נולדה למרוץ, היא נבנתה כדי לייצר של שליטה על כאוס.

מנוע וביצועים

בלב ה־MM93 פועם מנוע  V2 בנפח 890 סמ״ק, גרסה עדכנית וקומפקטית למנועי הפניגאלה V2 הקלאסיים. הוא מפיק 120 כ״ס ב־10,750 סל״ד ו־9.6 קג"מ ב־8,250 סל״ד, עם קשת כוח ליניארית ותגובה חלקה להפליא.

מערכת ה- Ride-by-Wire החדשה מאפשרת שליטה מדויקת על העברת הכוח, החל מרכיבה רגועה בעיר ועד דחף מיידי ביציאה מכל פנייה במסלול.
המנוע מגיע עם תיבת בת 6 הילוכים עם Quick Shift Up/Down, מצמד Slipper הידראולי ויחס דחיסה גבוה (13.1:1), כך שהתגובה נשארת חדה ומדויקת גם תחת עומס גבוה או בלימות מאוחרות. כמו מארק עצמו, גם המנוע הזה עבר דרך,  כוונון מחדש, עמידות גבוהה יותר בטמפרטורות גבוהות, ושיפור מערכת השימון לשימוש ממושך במסלול.
זו מכונה שנולדה לניצחון בדיוק כמו הסיפור של הרוכב שעל שמו היא קרויה.

לוח מחוונים ומכלולים

לוח המחוונים החדש  של ה-Panigale V2S במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.

מתלים, בלמים והתנהגות

כמו באופנועו של מארק, גם כאן הדיוק מושג באמצעות רכיבים מהשורה הראשונה:

  • מזלג Öhlins NIX30 בקוטר 43 מ״מ מלפנים

  • בולם Öhlins TTX36 מאחור

  • בלמים Brembo M50 Monobloc עם דיסקים 320 מ״מ

  • חישוקי Marchesini מחושלים להפחתת משקל

המערכת הזו מעניקה ל־MM93 יציבות ודיוק בלתי מתפשרים, לצד תחושת ביטחון גם בתנאים משתנים. זהו אופנוע שמאפשר לך להרגיש את אותו דיוק ועקביות שרוכבים מרוצים מקצועיים משיגים ממכונות המרוצים שלהם.

חבילת אלקטרוניקה

אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר

מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2S מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.

מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2S כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.

  • רמה 3: מיועדת לרכיבה בכבישים ציבוריים או בתנאים של אחיזה נמוכה.
  • רמה 2: מומלצת לרוכבים חובבים על מסלול. במצב זה, המערכת מנהלת את הבלימה של הגלגלים הקדמי והאחורי תוך שמירה על פונקציית ההטיה, אך ללא שליטה על הרמת הגלגל האחורי, לטובת בלימה בסגנון ספורטיבי יותר.
  • רמה 1: מיועדת לשימוש מקצועי במסלול. ה-ABS מתערב אך ורק בגלגל הקדמי, ומתוכנן להתאים לצרכים של רכיבת מירוץ.

ה-Panigale V2S מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.

מערכת ה-DTC  (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.

מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.

ה-Panigale V2S משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.

דגם ה-Panigale V2 MM93 מגיע עם שתי תוספות חשובות: Ducati Power Launch – מערכת להאצות מהירות ומדויקות, שמאפשרת לרוכב להתמקד רק בשחרור המצמד, ו-Pit Limiter – שמגבילה באופן אוטומטי את מהירות האופנוע בתוך הפיטליין, באמצעות כפתור ייעודי. מערכות אלו זמינות כאביזרים גם ל-Panigale V2.

בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.

 

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי, מגביל מהירות בפיטליין, כיסוי מושב מורכב, בקרת זינוק, משכך היגוי אוהלינס, גלגלים מחושלים
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי, מגביל מהירות בפיטליין, כיסוי מושב מורכב, בקרת זינוק, משכך היגוי אוהלינס, גלגלים מחושלים
  • נפח 890 סמ”ק
  • הספק 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע V-טווין 90 מעלות, 4 שסתומים לצילינדר, תזמון שסתומי יניקה משתנה, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
837 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1465 מ”מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:837 מ”מ
undefiend
חדש
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:837 מ”מ
משקל יבש:179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V2 MM93