אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis |
בסיס גלגלים | 1445 מ”מ |
זווית מזלג | 24 מעלות |
מתלה קדמי | קאיאבה הפוך בקוטר 41 מ"מ |
מהלך מתלה קדמי | 150 מ”מ |
גלגל קדמי | אלומיניום בעל 10 חישורים, 3.00”×18” |
צמיג קדמי | פירלי MT60RS, 110/80 ZR18 |
מתלה אחורי | קאיאבה, עומס קפיץ |
מהלך מתלה אחורי | 150 מ”מ |
גלגל אחורי | אלומיניום בעל 10 חישורים, 5.50”×17” |
צמיג אחורי | פירלי MT60RS, 180/55 ZR17 |
בלם קדמי | דיסק צף בקוטר 330 מ"מ, קליפר Brembo מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות ABS Cornering |
בלם אחורי | דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף ABS Cornering |
קיבולת מיכל דלק | 13.5 ליטר |
משקל רטוב | 189 ק"ג |
משקל יבש | 173 ק”ג |
גובה מושב | 798 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך - 778 מ"מ) |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | LCD הכולל חיווי גיר ומד דלק- כיסויי לוח שעונים מאלומיניום ניתן להחלפה, ABS Corneringקיים כסטנדרט, מיכל דלק מפלדה עם חיפויי צד מאלומיניום הניתנים להחלפה. פנס חזית עם עדשת זכוכית, אורות חניה LED וכיסויי אלומיניום ניתן להחלפה. כיסויי רצועות תזמון מעוצבים באלומיניום. תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB. |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן |
נפח | 803 סמ”ק |
מהלך X קדח | 88×66 מ"מ |
יחס דחיסה | 11:01 |
הספק | 73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסה A1) |
מומנט | 6.8 קג"מ ב-5750 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית, גוף מצערת 50 מ”מ |
מפלט | מפלט 2-1 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים |
יחסי תמסורת | 1=32/132=30/183=28/214=26/235=22/226=24/26 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.85:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק, תפעול הידראולי |
טיפולים | |
טיפול קטן | 12,000 ק"מ |
טיפול גדול | 24,000 ק"מ |
מנוע ה-803 סמ"ק L-טווין של דוקאטי עבר התאמה לתקן יורו 5 החדש, אבל נותר מרגש, מהנה, נמרץ וגמיש כשהיה תמיד. מנוע זה שמפיק 72.5 כ"ס ממריץ את הסקמבלר 800 אייקון דארק בנחישות ועם צריכת דלק מצוינת. יחד עם מצמד קל להפעלה ומשקל נמוך מאוד של 175 ק"ג, הסקרמבלר הוא חיה עירונית מדהימה.
דוקאטי סקרמבלר הוא אחד האופנועים הוורסטיליים בהיצע של דוקאטי. הוא טורף את העיר, שועט באוטוסטרדות בטיולים ממושכים ומשתעשע בשבילים הודות למרקחת מדויקת של שלדה חזקה וקשיחה, עם מתלים שמספקים ספיגה מצוינת ותנוחת רכיבה זקופה וניטרלית. אפשר לבלות על גבו שעות על גבי שעות כמעט בכל סגנון רכיבה ופשוט ליהנות מהדרך. חישוק 18 אינץ' מלפנים שומר על היגוי חד ומדויק וצמיגים ייעודיים יאפשרו לכם להגיע לכל מקום שתרצו, גם אם האספלט נגמר הרבה לפני היעד.
אי אפשר להישאר אדישים לדוקאטי סקרמבלר ולא משנה באיזו גרסה מדובר – קפה רייסר או דזרט סלד, אבל גרסת האייקון דארק ראויה ליחס אישי. הצביעה השחורה הייחודית שלו, עם נגיעות האלומיניום, הפנס המקורי וכמובן קטלוג האביזרים האינסופי, מאפשרים לאופנוע זה לא רק להכתיב אופי ייחודי לו ולרוכבו, אלא גם להציע כושר התאמה אישי שאין שני לו. אז איך בא לכם שיראה הסקרמבלר 800 אייקון דארק שלכם?