צבעים:

דרגת רשיון: A

הפניגאלה V2 החדש מגיא אחרי שעבר מקצה שדרוגים וזה מתחיל בשמו שהתחלף מ-959 ל-V2. מעבר לכך, אופנוע ספורט זה לוקח את רף היכולות ודוחק אותו שוב מעלה בעולם הסופרבייקס בזכות שלל שיפורים אווירודינמיים, שינויי שלדה, שינויים בשלל הבקרות האלקטרוניות במטרה לשפר את היציבות, את המהירות בכניסה לפניות ולתחושת ביטחון ברכיבה בקרב רוכבים מנוסים יותר או פחות, בכביש הציבורי ועל מסלול המירוצים.
שלדה
שלדהמונוקוק, אלומיניום
בסיס גלגלים1436 מ”מ
זווית מזלג24 מעלות
מתלה קדמימזלג Showa BPF עם כוונון מלא. צינורות כרום פנימיים 43 מ”מ
מהלך מתלה קדמי120 מ”מ
גלגל קדמיאלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד, 3.50”×17”
צמיג קדמיפירלי Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR17
מתלה אחורימערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום חד צדדית
מהלך מתלה אחורי130 מ”מ
גלגל אחוריאלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד, 5.50”×17”
צמיג אחוריפירלי Diablo Rosso Corsa 180/60 ZR17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.32 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
בלם אחורידיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
קיבולת מיכל דלק17 ליטר
משקל רטוב200 ק”ג
משקל יבש176 ק”ג
גובה מושב840 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטימצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL, משכך היגוי, כיבוי אוטו' למאותתים
מנוע
סוגL-טווין סופרקוואדרו, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
נפח955 סמ”ק
מהלך X קדח100×60.8 מ"מ
יחס דחיסה12.5:1
הספק155 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט10.4 קג"מ ב-9000 סל"ד
הזרקת דלקמערכת הזרקה אלק'. שני מזרקים לציל', רכב על חוט מלא, גופי מצערת אליפטים
מפלט2-1-2-1 עם שני חיישן למדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה EVO2
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.77:1
הנעה סופיתשרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43
מצמדSlipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן12,000 ק"מ
טיפול גדול24,000 ק"מ

דוקאטי פניגאלה V2 החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ.

הפניגאלה V2 החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם אופנועי הספורט – מערכת בקרה המודדת את תנועת האופנוע בשישה צירים ומאפשרת שליטה מלאה בהתנהגות האופנוע בבלימות והאצות, קוויק-שיפטר להעלאת והורדת הילוכים, ABS קורנרינג, שלושה מצבי רכיבה (סטריט, ספורט, רייס), בקרת בלימת מנוע, בקרת אנטי-ווילי ומסך TFT עשיר במידע. את העיצוב קיבל ה-V2 מאחיו הגדול, ה-V4 יחד עם זרוע אחורית חד צדית חדשה ומערכת פליטה קומפקטית שממוקמת מתחת למנוע. האופנוע החדש, יחד עם שינויים במערכת המתלים והשלדה, קיבל את צמיגי פירלי דיאבלו רוסו קורסה II שהופכים את הרכיבה לחדה, מהנה ומדויקת יותר, לצד שיפור בולט בנוחות הרכיבה בעיר ובחיי היום-יום.

דוקאטי פניגאלה V2 החדש מקבל את העיצוב של אחיו הגדיל, ה-V4 שכמובן לא ק נראה כמו פסל קינטי ולבטח האופנוע היפה ביותר על הכביש, אלא גם נהנה מטיפול אווירודינמי מקיף שמאפשר לו לפלח את האוויר בצורה מושלמת. תכנון מחודש לחזית אפשר למקם בה את יחידות התאורה האיקוניות של משפחת הפאניגאלה ובהם גם לועות יניקת האוויר המוגדלים שמסייעים המון בשיפור רף הביצועים וההספק. בנוסף לכך, ה-V2 מקבל זרוע חד צדית מסיבית שמאפיינת מאוד את דגמי הקצה של דוקאטי וכן אגזוז כפול ייחודי שנמצא בתחתית הגוף. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים.