הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V4 R
את העיצוב של הדוקאטי Panigale V4 R אי אפשר להגדיר פשוט כ"עיצוב", מדובר במשהו שהוא הרבה יותר מזה. מדובר במשימה הנדסית ועיצובית שמיועדת לאפשר קודם כל מהירות מרבית על מסלול. העובדה שהדוקאטי Panigale V4 R גם נראה מדהים היא רק ספיח, מכיוון שכל חלק, כל מילימטר, נועדו לשמש תפקיד: החל בחריצי הקירור שבצדדים וכלה במערכת הפליטה שמשתלבת בצורה מושלמת וכמובן המנוע. המנוע המדהים שרק חלקו האחורי חשוף כדי לאפשר יעילות אווירודינאמית יותר גבוהה. אתם יכולים לקרוא לזה "עיצוב". אנחנו קוראים לזה "מה שצריך כדי לנצח".
מנוע הדסמודיצ'י סטראדלה R הוא הדבר הקרוב ביותר שאי פעם תחוו למנוע מרוצים טהור, אך בלי המגבלות התחזוקתיות שחלות על מנועי מרוצים. הוא מסוגל לחיות בלי בעיה ב 16,500 סל"ד תוך ניצול מרבי של שיא המומנט וההספק- 218 כוחות סוס שזמינים כבר ב 15,500 סל"ד, וכל זה מ 998 סמ"ק, כלומר המנוע קומפקטי, קל, מלא תחושה, בשרני וכמובן חזק בטירוף. למי שמבין, יש גם מערכת פליטה מלאה של אקרפוביץ', שדוחפת את ההספק אפילו יותר גבוה, ל 240.5 כוחות סוס שנשמעים כמו מנגינה שמגיעה ישירות מעמק הרכב האיטלקי.
מילת המפתח בתכנון הפניגאלה היא "קשיחות". וגם כמובן חיסכון במשקל, כיאה לאופנוע שהוא ספינת הדגל של דוקאטי, לא פחות. למעשה, מדובר באופנוע בו מושקע כל הידע שצברנו במשך עשרות שנים של מרוצים, וזה מורגש היטב: שלדה קלת משקל, זרוע אחורית מתכווננת, מזלג קדמי של OHLINS שלקוח ישירות ממסלולי המרוצים ומעניק לדוקאטי Panigale V4 R יציבות כיוונית מדהימה ויכולת פניה ללא תחרות. כל אלה מיועדים להבטיח שה-Panigale V4 R לא יהיה רק האופנוע הטוב ביותר בכביש, אלא גם הטוב ביותר על מסלול.
ב-Panigale V4 R תמצאו את מערכות האלקטרוניקה ישר ממחלקת המרוצים של דוקאטי, מדוקאטי קורסה. המערכת הראשונה היא בקרת החלקה בעלת 8 מצבים,שתשמור עליך בפתיחת מצערת מ-218 כ"ס שרוצים להשתחרר לאספלט. כשצריך לבלום תתערב מערכת ה-ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, שתמיד תשמור עליך מנעילות גלגלים בבלימות קיצוניות, יחד עם מערכת ה-ABS משולבת גם מערכת בקרת הדריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות. תחת תאוצות חזקות תתערב מערכת בקרת ווילי שתשמור שהגלגל הקדמי ישאר דבוק לקרקע. בין עברות הילוכים הקוויקשיפטר EVO יכנס לפעולה כדי לא לבזבז זמן יקר על שימוש במצמד, ל-Panigale V4 R יש גם מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.
את העיצוב של הדוקאטי Panigale V4 R אי אפשר להגדיר פשוט כ"עיצוב", מדובר במשהו שהוא הרבה יותר מזה. מדובר במשימה הנדסית ועיצובית שמיועדת לאפשר קודם כל מהירות מרבית על מסלול. העובדה שהדוקאטי Panigale V4 R גם נראה מדהים היא רק ספיח, מכיוון שכל חלק, כל מילימטר, נועדו לשמש תפקיד: החל בחריצי הקירור שבצדדים וכלה במערכת הפליטה שמשתלבת בצורה מושלמת וכמובן המנוע. המנוע המדהים שרק חלקו האחורי חשוף כדי לאפשר יעילות אווירודינאמית יותר גבוהה. אתם יכולים לקרוא לזה "עיצוב". אנחנו קוראים לזה "מה שצריך כדי לנצח".
מנוע הדסמודיצ'י סטראדלה R הוא הדבר הקרוב ביותר שאי פעם תחוו למנוע מרוצים טהור, אך בלי המגבלות התחזוקתיות שחלות על מנועי מרוצים. הוא מסוגל לחיות בלי בעיה ב 16,500 סל"ד תוך ניצול מרבי של שיא המומנט וההספק- 218 כוחות סוס שזמינים כבר ב 15,500 סל"ד, וכל זה מ 998 סמ"ק, כלומר המנוע קומפקטי, קל, מלא תחושה, בשרני וכמובן חזק בטירוף. למי שמבין, יש גם מערכת פליטה מלאה של אקרפוביץ', שדוחפת את ההספק אפילו יותר גבוה, ל 240.5 כוחות סוס שנשמעים כמו מנגינה שמגיעה ישירות מעמק הרכב האיטלקי.
מילת המפתח בתכנון הפניגאלה היא "קשיחות". וגם כמובן חיסכון במשקל, כיאה לאופנוע שהוא ספינת הדגל של דוקאטי, לא פחות. למעשה, מדובר באופנוע בו מושקע כל הידע שצברנו במשך עשרות שנים של מרוצים, וזה מורגש היטב: שלדה קלת משקל, זרוע אחורית מתכווננת, מזלג קדמי של OHLINS שלקוח ישירות ממסלולי המרוצים ומעניק לדוקאטי Panigale V4 R יציבות כיוונית מדהימה ויכולת פניה ללא תחרות. כל אלה מיועדים להבטיח שה-Panigale V4 R לא יהיה רק האופנוע הטוב ביותר בכביש, אלא גם הטוב ביותר על מסלול.
ב-Panigale V4 R תמצאו את מערכות האלקטרוניקה ישר ממחלקת המרוצים של דוקאטי, מדוקאטי קורסה. המערכת הראשונה היא בקרת החלקה בעלת 8 מצבים,שתשמור עליך בפתיחת מצערת מ-218 כ"ס שרוצים להשתחרר לאספלט. כשצריך לבלום תתערב מערכת ה-ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, שתמיד תשמור עליך מנעילות גלגלים בבלימות קיצוניות, יחד עם מערכת ה-ABS משולבת גם מערכת בקרת הדריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות. תחת תאוצות חזקות תתערב מערכת בקרת ווילי שתשמור שהגלגל הקדמי ישאר דבוק לקרקע. בין עברות הילוכים הקוויקשיפטר EVO יכנס לפעולה כדי לא לבזבז זמן יקר על שימוש במצמד, ל-Panigale V4 R יש גם מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us