Panigale V4 R

החל מ - 330,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Panigale V4 R

הספק

218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים

נפח

998 סמ”ק

משקל רטוב

193.5 ק”ג

דרגת רשיון

A

Panigale V4 R

אדרנלין. זו המילה היחידה שעליה ניתן לחשוב כשמתארים את דוקאטי פניגאלה V4 R- הגרסה הקיצונית ביותר של הדוקאטי הקיצוני ביותר. הפניגאלה V4 R הוא דוקאטי נטול פשרות, הביטוי הטהור ביותר והממוקד ביותר של איך אופנוע צריך להיות: מכונת רכיבה קיצונית נטו, אופנוע שמיועד באמת למי שאוהב לרכוב, למי שמגלח חצאי שניות מזמני הקפה, למי שחי על הקצה. בגלגול הזה של הפניגאלה, יש עוד יתרון: אביזרי בטיחות ומערכות אלקטרוניקה ישירות מעולם ה-MOTO GP. הפניגאלה V4R הופך כנראה לאחד הדגמים האיקוניים ביותר שדוקאטי הציגה אי פעם. 218 כ"ס. 16.500 סל"ד. ככה מרגיש אופנוע מרוצים טהור.
עיצוב

את העיצוב של הדוקאטי Panigale V4 R אי אפשר להגדיר פשוט כ"עיצוב", מדובר במשהו שהוא הרבה יותר מזה. מדובר במשימה הנדסית ועיצובית שמיועדת לאפשר קודם כל מהירות מרבית על מסלול. העובדה שהדוקאטי Panigale V4 R גם נראה מדהים היא רק ספיח, מכיוון שכל חלק, כל מילימטר, נועדו לשמש תפקיד: החל בחריצי הקירור שבצדדים וכלה במערכת הפליטה שמשתלבת בצורה מושלמת וכמובן המנוע. המנוע המדהים שרק חלקו האחורי חשוף כדי לאפשר יעילות אווירודינאמית יותר גבוהה. אתם יכולים לקרוא לזה "עיצוב". אנחנו קוראים לזה "מה שצריך כדי לנצח".

מנוע

מנוע הדסמודיצ'י סטראדלה R הוא הדבר הקרוב ביותר שאי פעם תחוו למנוע מרוצים טהור, אך בלי המגבלות התחזוקתיות שחלות על מנועי מרוצים. הוא מסוגל לחיות בלי בעיה ב 16,500 סל"ד תוך ניצול מרבי של שיא המומנט וההספק- 218 כוחות סוס שזמינים כבר ב 15,500 סל"ד, וכל זה מ 998 סמ"ק, כלומר המנוע קומפקטי, קל, מלא תחושה, בשרני וכמובן חזק בטירוף. למי שמבין, יש גם מערכת פליטה מלאה של אקרפוביץ', שדוחפת את ההספק אפילו יותר גבוה, ל 240.5 כוחות סוס שנשמעים כמו מנגינה שמגיעה ישירות מעמק הרכב האיטלקי.

שלדה ומכלולים

מילת המפתח בתכנון הפניגאלה היא "קשיחות". וגם כמובן חיסכון במשקל, כיאה לאופנוע שהוא ספינת הדגל של דוקאטי, לא פחות. למעשה, מדובר באופנוע בו מושקע כל הידע שצברנו במשך עשרות שנים של מרוצים, וזה מורגש היטב: שלדה קלת משקל, זרוע אחורית מתכווננת, מזלג קדמי של OHLINS שלקוח ישירות ממסלולי המרוצים ומעניק לדוקאטי Panigale V4 R יציבות כיוונית מדהימה ויכולת פניה ללא תחרות. כל אלה מיועדים להבטיח שה-Panigale V4 R לא יהיה רק האופנוע הטוב ביותר בכביש, אלא גם הטוב ביותר על מסלול.

אלקטרוניקת מוטו GP

ב-Panigale V4 R תמצאו את מערכות האלקטרוניקה ישר ממחלקת המרוצים של דוקאטי, מדוקאטי קורסה. המערכת הראשונה היא בקרת החלקה בעלת 8 מצבים,שתשמור עליך בפתיחת מצערת מ-218 כ"ס שרוצים להשתחרר לאספלט. כשצריך לבלום תתערב מערכת ה-ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, שתמיד תשמור עליך מנעילות גלגלים בבלימות קיצוניות, יחד עם מערכת ה-ABS משולבת גם מערכת בקרת הדריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות. תחת תאוצות חזקות תתערב מערכת בקרת ווילי שתשמור שהגלגל הקדמי ישאר דבוק לקרקע. בין עברות הילוכים הקוויקשיפטר EVO יכנס לפעולה כדי לא לבזבז זמן יקר על שימוש במצמד, ל-Panigale V4 R יש גם מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.

עיצוב

את העיצוב של הדוקאטי Panigale V4 R אי אפשר להגדיר פשוט כ"עיצוב", מדובר במשהו שהוא הרבה יותר מזה. מדובר במשימה הנדסית ועיצובית שמיועדת לאפשר קודם כל מהירות מרבית על מסלול. העובדה שהדוקאטי Panigale V4 R גם נראה מדהים היא רק ספיח, מכיוון שכל חלק, כל מילימטר, נועדו לשמש תפקיד: החל בחריצי הקירור שבצדדים וכלה במערכת הפליטה שמשתלבת בצורה מושלמת וכמובן המנוע. המנוע המדהים שרק חלקו האחורי חשוף כדי לאפשר יעילות אווירודינאמית יותר גבוהה. אתם יכולים לקרוא לזה "עיצוב". אנחנו קוראים לזה "מה שצריך כדי לנצח".

מנוע

מנוע הדסמודיצ'י סטראדלה R הוא הדבר הקרוב ביותר שאי פעם תחוו למנוע מרוצים טהור, אך בלי המגבלות התחזוקתיות שחלות על מנועי מרוצים. הוא מסוגל לחיות בלי בעיה ב 16,500 סל"ד תוך ניצול מרבי של שיא המומנט וההספק- 218 כוחות סוס שזמינים כבר ב 15,500 סל"ד, וכל זה מ 998 סמ"ק, כלומר המנוע קומפקטי, קל, מלא תחושה, בשרני וכמובן חזק בטירוף. למי שמבין, יש גם מערכת פליטה מלאה של אקרפוביץ', שדוחפת את ההספק אפילו יותר גבוה, ל 240.5 כוחות סוס שנשמעים כמו מנגינה שמגיעה ישירות מעמק הרכב האיטלקי.

שלדה ומכלולים

מילת המפתח בתכנון הפניגאלה היא "קשיחות". וגם כמובן חיסכון במשקל, כיאה לאופנוע שהוא ספינת הדגל של דוקאטי, לא פחות. למעשה, מדובר באופנוע בו מושקע כל הידע שצברנו במשך עשרות שנים של מרוצים, וזה מורגש היטב: שלדה קלת משקל, זרוע אחורית מתכווננת, מזלג קדמי של OHLINS שלקוח ישירות ממסלולי המרוצים ומעניק לדוקאטי Panigale V4 R יציבות כיוונית מדהימה ויכולת פניה ללא תחרות. כל אלה מיועדים להבטיח שה-Panigale V4 R לא יהיה רק האופנוע הטוב ביותר בכביש, אלא גם הטוב ביותר על מסלול.

אלקטרוניקת מוטו GP

ב-Panigale V4 R תמצאו את מערכות האלקטרוניקה ישר ממחלקת המרוצים של דוקאטי, מדוקאטי קורסה. המערכת הראשונה היא בקרת החלקה בעלת 8 מצבים,שתשמור עליך בפתיחת מצערת מ-218 כ"ס שרוצים להשתחרר לאספלט. כשצריך לבלום תתערב מערכת ה-ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, שתמיד תשמור עליך מנעילות גלגלים בבלימות קיצוניות, יחד עם מערכת ה-ABS משולבת גם מערכת בקרת הדריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות. תחת תאוצות חזקות תתערב מערכת בקרת ווילי שתשמור שהגלגל הקדמי ישאר דבוק לקרקע. בין עברות הילוכים הקוויקשיפטר EVO יכנס לפעולה כדי לא לבזבז זמן יקר על שימוש במצמד, ל-Panigale V4 R יש גם מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.

ציוד

4 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO 3, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO2 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס, משכך היגוי אוהלינס, מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת GPS למסלול, מודד זמני הקפה, מגביל מהירות בפיט, כנף קד' קרבון, מסנן אוויר פתוח, תושבת מספר בשליפה מהירה, כיסוי מראות מאלומיניום
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

4 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO 3, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO2 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס, משכך היגוי אוהלינס, מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת GPS למסלול, מודד זמני הקפה, מגביל מהירות בפיט, כנף קד' קרבון, מסנן אוויר פתוח, תושבת מספר בשליפה מהירה, כיסוי מראות מאלומיניום
  • נפח 998 סמ”ק
  • הספק 218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
  • מומנט 11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
  • משקל יבש 172 ק”ג
  • מנוע דזמוסידיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצ'יל
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
850 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1471 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קד' מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1471 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג ohlins NPX בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום קל במיוחד ומחושל בעל 5 חישורי Y , 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת ohlins TTX36 עם כוונון מלא, זרוע חד צידית מתכווננת
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד ומחושל, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS CORNERING EVO Bosch בעלת 3 מצבים
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    193.5 ק”ג
  • משקל יבש
    172 ק”ג
  • גובה מושב
    850 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    4 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO 3, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO2 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס, משכך היגוי אוהלינס, מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת GPS למסלול, מודד זמני הקפה, מגביל מהירות בפיט, כנף קד' קרבון, מסנן אוויר פתוח, תושבת מספר בשליפה מהירה, כיסוי מראות מאלומיניום

  • סוג מנוע
    דזמוסידיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצ'יל
  • נפח
    998 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×48.4 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
  • מומנט
    11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS EVO – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.80:1
  • הנעה סופית
    שרשרת , גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch STM רב-דיסקי, יבש. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1255 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1446 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    6360 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2297 ש"ח

  • פניגאלה V4R
    330000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend
הספק: 155 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 10.4 קג"מ ב-9000 סל"ד
גובה מושב:840 מ”מ
משקל יבש:176 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V4 R