Panigale V4 R

החל מ - בעדכון
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Panigale V4 R

הספק

218 כ"ס ב-15,750 סל"ד

נפח

998 סמ”ק

משקל רטוב

186.5 ק”ג (רטוב ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Panigale V4 R

הפניגאלה V4 R החדש הוא פסגת הביצועים והטכנולוגיה של דוקאטי, אבולוציה אגדית שמגלמת את רוח אופנועי הספורט של היצרן המעוטר ביותר באליפות העולם לאופנועים סדרתיים. האופנוע פותח בהתאם לתקנות אליפות העולם ב־WorldSBK, והוא מביא לכביש הציבורי את אותם הפתרונות ההנדסיים והטכנולוגיים ששימשו את רוכבי דוקאטי הרשמיים באליפויות MotoGP ו־Superbike. מונע על ידי מנוע Desmosedici Stradale R בנפח 998 סמ״ק, ה־V4 R הוא האופנוע הראשון המאושר לכביש המצויד ב־Corner Sidepods(הצמדה אירודינמית לפניות) ובתיבת ההילוכים Ducati Racing Gearbox הכוללת את מערכת Ducati Neutral Lock (DNL) החדשנית. האופנוע מציג את מיטב טכנולוגיות המירוצים שיושמו אי פעם באופנוע סדרתי, שילוב בין עוצמה, דיוק ואווירודינמיות קיצונית, המאפשרת לרוכב לחוות חיבור ישיר לעולם המרוצים של דוקאטי. ה־Panigale V4 R אינו עוד אופנוע על, הוא הצהרת כוונות, ביטוי עילאי לידע, לניסיון ולתשוקה הבלתי מתפשרת של דוקאטי להוביל את עולם הביצועים, על המסלול ומעבר לו.
עיצוב

ה־Panigale V4 R החדש נולד כדי לחצות גבולות. עיצובו משלב מבנה קומפקטי, קווים חדים ופתרונות טכניים מתקדמים שנולדו ממחקר מעמיק בתחום האווירודינמיקה, כולם יחד יוצרים מראה אגרסיבי, מהפנט ומלא אנרגיה. הוא שומר על הפרופורציות המושלמות של משפחת ה־Panigale, אך מוסיף שכבה נוספת של תחכום הנדסי, עם אלמנטים אווירודינמיים חדשים שמחדדים את הקווים ומעצימים את האפקט הוויזואלי ביחס לדגם הקודם. הדגם מתהדר בשפע של רכיבי קרבון קלים, חלקם מחליפים רכיבים מקוריים לטובת מראה ייחודי יותר ולצמצום המשקל הכולל.

אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב הוא מיכל הדלק מאלומיניום מוברש בחשיפה מלאה, שמעניק תחושת אותנטיות של מכונת מירוצים טהורה ומדגיש את אופיו המסקרן של ה־V4 R. הצביעה האייקונית Ducati Red, המסמלת את רוח המרוצים של בורגו פאניגלה, מעניקה לדגם נוכחות עוצמתית ובלתי מתפשרת. שילוב האדום הבוהק עם שלדת ומזלג אחורי בשחור מט מוסיף ניגוד דרמטי ואלמנט טכנולוגי ייחודי לגרסת ה־R.

כל פרט בעיצוב תוכנן בקפידה כדי לשפר את הביצועים, את האווירודינמיות ואת החוויה החושית של הרכיבה. זהו המשך ישיר לסאגה שהחלה בשנת 2001 עם ה־996 R, ומאז מגלמת את פסגת הטכנולוגיה והעיצוב של דוקאטי.

מנוע

ה־Panigale V4 R החדש מונע על-ידי מנוע ה־Desmosedici Stradale R בנפח 998 סמ״ק,  יחידת כוח שנולדה היישר ממסלולי ה־MotoGP ו־WorldSBK. זהו מנוע מירוצים אמיתי בגרסה חוקית לכביש, שמפיק 218 כ״ס ב־15,750 סל״ד ומגיע לשיא של 16,500 סל״ד בהילוך שישי.

עם מערכת פליטה למירוצים מלאה מבית Akrapovič ושמן Ducati Corse Performance Oil, ההספק מטפס ל-239 כ״ס ולמהירות מרבית של למעלה מ-330 קמ״ש – נתון חסר תקדים לאופנוע סדרתי.

המנוע עבר מהפכה הנדסית, מערכת יניקה חדשה, מזרקים ממוקמים מחדש וגל זיזים חדש בפליטה משפרים את הזרימה, הבעירה והכוח לכל אורך הסל״ד. הבוכנות קלות יותר ב-5%, גל הארכובה בעל אינרציה גבוהה, ויחד הם יוצרים תגובת מצערת מדויקת ותחושת חיבור ישיר לאספלט.

תיבת ההילוכים החדשה, Ducati Racing Gearbox (DRG), מגיעה בתצורת מירוץ עם ניוטרל מתחת להילוך ראשון, ממש כמו באופנועי ה-SBK הרשמיים ומצוידת במנגנון Ducati Neutral Lock (DNL) למניעת העברות שגויות למצב ניוטרל. היא מעניקה בלימה מנועית יציבה, העברות הילוך מהירות וחלקות, ותחושת שליטה מירבית בפניות הדוקות.

כמו באופנועי המפעל של דוקאטי, גם כאן תמצא טכנולוגיות מרוץ מתקדמות, טלטלים מטיטניום עם קידוחי “Rifle Drilled”, בוכנות בציפוי DLC, ויחידת מצמד יבש קומפקטית קלת משקל בהשראת גרסת ה-WorldSBK. מערכת הפליטה החדשה מטיטניום מפחיתה 6.6 ק״ג מהמשקל הכולל ומשפרת משמעותית את יחס הספק-משקל. ה־Desmosedici Stradale R הוא מנוע שנבנה לרכיבה קיצונית, עם סאונד מהפנט, תאוצה מיידית ואמינות גבוהה, תמצית כל מה שדוקאטי מייצגת: כוח, דיוק וטכנולוגיית מירוצים אמיתית לכביש הציבורי.

שלדה ומכלולים

ה־Panigale V4 R החדש שואב השראה ישירה מאופנועי MotoGP ומיישם את פתרונות העיצוב וההנדסה המתקדמים ביותר שפותחו עבור דוקאטי על המסלול. השלדה החדשה מבוססת על מבנה המונוקוק (שלדה קדמית) העדכני של דגמי 2025, עם ירידה של 40% בקשיחות הצדית – שיפור המעניק ביטחון גבוה יותר בזוויות הטיה קיצוניות ותחושת שליטה מושלמת בכניסה לפנייה וביציאה ממנה. מאחור, מותקן זרוע אחורית דו צידית חלולה וקלה, מדויקת ואווירודינמית יותר, עם פתחים רחבים בצדדים שמפחיתים משקל ומגבירים יציבות. שתי המערכות יחד יוצרות תחושת חיבור ישיר בין החלק הקדמי לאחורי, בדומה ל־Desmosedici GP אופנוע ה-MOTO GP של דוקאטי, מה שמאפשר יציאות חלקות, אחיזה משופרת והעברת כוח רציפה לקרקע.

הארגונומיה החדשה של ה־V4 R תוכננה לרכיבה מסלול אינטנסיבית: מושב חדש, מיכל דלק מעוצב לאחיזה טובה יותר, משטחי מגע רחבים ומדרסי רגליים מדויקים, כולם מותאמים להפחתת מאמץ גופני ולשיפור השליטה בזמן בלימה, “השתלחות” בפניות ותאוצה ביציאה מהן.

מערכת המתלים מבית Öhlins היא מן המתקדמות בקטגוריה, מזלג NPX25/30 בקוטר 43 מ"מ עם ציפוי TiN מצופה זהב לביצועים חלקים, ובולם אחורי TTX36 עם כיוון עומס קפיץ. בנוסף, זהו האופנוע הראשון המצויד במשכך היגוי חדש Öhlins SD20, קומפקטי ומהיר יותר, עם בוכנה בקוטר מוגדל המעניקה טווח ויסות רחב יותר ותגובה מדויקת יותר. מערכת הבלימה מגיעה מבית Brembo, עם דיסקים קדמיים בקוטר 330 מ״מ, בעלי כונסי אוויר לקירור, וקליפרים יוקרתיים Hypure בציפוי טיטניום, המבטיחים עמידות וביצועים עקביים גם ברכיבת מסלול אינטנסיבית. ה־Panigale V4 R מצויד בחישוקי אלומיניום מחושלים קלי משקל בהשראת ה־DesmosediciGP  במשקל של 2.95 ק״ג קדמי ו־4.15 ק״ג אחורי בלבד. אופציונלית ניתן להזמין חישוקי קרבון, שמפחיתים כמעט קילוגרם נוסף ומשפרים את שינויי הכיוון, האחיזה והדיוק.

הדגם מצויד בצמיגי Pirelli DIABLO™ Supercorsa SP במידות 120/70ZR17 קדמי ו־200/60ZR17 אחורי, עם אפשרות להרכבת צמיגי סליקס ייעודיים (SCX/SCQ) למסלול, בדיוק כמו ב־WorldSBK – לחוויית אחיזה קיצונית וביצועים תחרותיים אמיתיים.

אלקטרוניקת מוטו GP

ה־Panigale V4 R החדש מעלה את רף הביצועים הודות למערך אלקטרוניקה מהמתקדמים בעולם, שנבנה ישירות מהידע של Ducati Corse באליפויות MotoGP ו־WorldSBK. כל מערכת, כל חיישן וכל אלגוריתם תוכננו כדי להעניק לרוכב שליטה מוחלטת, דיוק קיצוני וביטחון גם בקצה גבול האחיזה. במרכז המערכת עומד ה־Ducati Vehicle Observer (DVO) – אלגוריתם חדש שמחשב בזמן אמת יותר מ־70 פרמטרים פיזיקליים ודינמיים שלא נמדדים ישירות, כמו העומסים על הצמיגים, התאוצה והרגע המדויק שבו ניתן להעביר את המומנט המרבי לקרקע. זו מערכת “חיישנים וירטואליים” שמדמה מוח הנדסי, מבינה, חוזה ומתקנת את תגובת האופנוע עוד לפני שהרוכב מרגיש בכך.

מערכת הבלימה כוללת Cornering ABS EVO עם אסטרטגיות כביש ומסלול, ו־Race Brake Control (RBC) חדש שפותח על-ידי Ducati Corse, המאפשר בלימה מאוחרת ומדויקת יותר,  עד סף נעילת הגלגל האחורי, בדיוק כמו ברכיבת מרוצים אמתית. גם מערכת Engine Brake Control DVO עודכנה ומשתמשת בנתוני ה־DVO כדי לאזן בין בלימת המנוע לאחיזה האחורית בעת כניסה לפניות במהירות גבוהה. האופנוע מצויד במערכות בקרת אחיזה DTC DVO, בקרת ווילי DWC DVO, ובקרת החלקה DSC, כולן מדויקות מאי פעם, עם אלגוריתמים חדשים שמזהים מצבי קצה ומאזנים את הכוח על פי זווית הנטייה והעומס על הצמיג. מערכת Ducati Power Launch (DPL) מבטיחה זינוק מושלם עם שלושה מצבי התערבות שונים, ומערכת Quick Shift 2.0 המשופרת מאפשרת החלפת הילוכים חלקה ומדויקת יותר בזכות חיישן מיקום חיישן הילוכים חדש שמחליף את החיישן המסורתי.

ה־Panigale V4 R מציע חמישה מצבי רכיבה מוגדרים מראש, Race A, Race B, Sport, Road ו-Wet, יחד עם ארבעה מצבי כוח (Full, High, Medium, Low) המאפשרים התאמה אישית של תגובת המצערת, הבלימה, בקרת האחיזה והעברת הכוח. רוכבים מנוסים יכולים להפעיל את תוכנת DAVC Race Pro מתוך קטלוג האביזרים של Ducati Performance ולפתוח את מלוא הפוטנציאל למסלול: כיולים ייעודיים, הפעלה מיידית של מצבי רכיבה ללא אישור ביניים, ומד “Grip Level Meter” חדש המעריך את רמת האחיזה בזמן אמת. את כל זה מציג לוח המחוונים החדש בגודל 6.9 אינץ׳ TFT ברזולוציה גבוהה (1280×480), עם טכנולוגיית Optical Bonding לגרפיקה נקייה וחדה גם בשמש ישירה, בשני מצבי תצוגה,  Track ו־Road, בהתאם לסביבת הרכיבה. בזכות הטכנולוגיות האלו, ה־Panigale V4 R הופך לכלי מדויק יותר, בטוח יותר וחכם בהרבה, אופנוע-על שמאפשר לכל רוכב, מקצוען או חובב, לגעת בעולם של Ducati Corse בלחיצת כפתור אחת.

עיצוב

ה־Panigale V4 R החדש נולד כדי לחצות גבולות. עיצובו משלב מבנה קומפקטי, קווים חדים ופתרונות טכניים מתקדמים שנולדו ממחקר מעמיק בתחום האווירודינמיקה, כולם יחד יוצרים מראה אגרסיבי, מהפנט ומלא אנרגיה. הוא שומר על הפרופורציות המושלמות של משפחת ה־Panigale, אך מוסיף שכבה נוספת של תחכום הנדסי, עם אלמנטים אווירודינמיים חדשים שמחדדים את הקווים ומעצימים את האפקט הוויזואלי ביחס לדגם הקודם. הדגם מתהדר בשפע של רכיבי קרבון קלים, חלקם מחליפים רכיבים מקוריים לטובת מראה ייחודי יותר ולצמצום המשקל הכולל.

אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב הוא מיכל הדלק מאלומיניום מוברש בחשיפה מלאה, שמעניק תחושת אותנטיות של מכונת מירוצים טהורה ומדגיש את אופיו המסקרן של ה־V4 R. הצביעה האייקונית Ducati Red, המסמלת את רוח המרוצים של בורגו פאניגלה, מעניקה לדגם נוכחות עוצמתית ובלתי מתפשרת. שילוב האדום הבוהק עם שלדת ומזלג אחורי בשחור מט מוסיף ניגוד דרמטי ואלמנט טכנולוגי ייחודי לגרסת ה־R.

כל פרט בעיצוב תוכנן בקפידה כדי לשפר את הביצועים, את האווירודינמיות ואת החוויה החושית של הרכיבה. זהו המשך ישיר לסאגה שהחלה בשנת 2001 עם ה־996 R, ומאז מגלמת את פסגת הטכנולוגיה והעיצוב של דוקאטי.

מנוע

ה־Panigale V4 R החדש מונע על-ידי מנוע ה־Desmosedici Stradale R בנפח 998 סמ״ק,  יחידת כוח שנולדה היישר ממסלולי ה־MotoGP ו־WorldSBK. זהו מנוע מירוצים אמיתי בגרסה חוקית לכביש, שמפיק 218 כ״ס ב־15,750 סל״ד ומגיע לשיא של 16,500 סל״ד בהילוך שישי.

עם מערכת פליטה למירוצים מלאה מבית Akrapovič ושמן Ducati Corse Performance Oil, ההספק מטפס ל-239 כ״ס ולמהירות מרבית של למעלה מ-330 קמ״ש – נתון חסר תקדים לאופנוע סדרתי.

המנוע עבר מהפכה הנדסית, מערכת יניקה חדשה, מזרקים ממוקמים מחדש וגל זיזים חדש בפליטה משפרים את הזרימה, הבעירה והכוח לכל אורך הסל״ד. הבוכנות קלות יותר ב-5%, גל הארכובה בעל אינרציה גבוהה, ויחד הם יוצרים תגובת מצערת מדויקת ותחושת חיבור ישיר לאספלט.

תיבת ההילוכים החדשה, Ducati Racing Gearbox (DRG), מגיעה בתצורת מירוץ עם ניוטרל מתחת להילוך ראשון, ממש כמו באופנועי ה-SBK הרשמיים ומצוידת במנגנון Ducati Neutral Lock (DNL) למניעת העברות שגויות למצב ניוטרל. היא מעניקה בלימה מנועית יציבה, העברות הילוך מהירות וחלקות, ותחושת שליטה מירבית בפניות הדוקות.

כמו באופנועי המפעל של דוקאטי, גם כאן תמצא טכנולוגיות מרוץ מתקדמות, טלטלים מטיטניום עם קידוחי “Rifle Drilled”, בוכנות בציפוי DLC, ויחידת מצמד יבש קומפקטית קלת משקל בהשראת גרסת ה-WorldSBK. מערכת הפליטה החדשה מטיטניום מפחיתה 6.6 ק״ג מהמשקל הכולל ומשפרת משמעותית את יחס הספק-משקל. ה־Desmosedici Stradale R הוא מנוע שנבנה לרכיבה קיצונית, עם סאונד מהפנט, תאוצה מיידית ואמינות גבוהה, תמצית כל מה שדוקאטי מייצגת: כוח, דיוק וטכנולוגיית מירוצים אמיתית לכביש הציבורי.

שלדה ומכלולים

ה־Panigale V4 R החדש שואב השראה ישירה מאופנועי MotoGP ומיישם את פתרונות העיצוב וההנדסה המתקדמים ביותר שפותחו עבור דוקאטי על המסלול. השלדה החדשה מבוססת על מבנה המונוקוק (שלדה קדמית) העדכני של דגמי 2025, עם ירידה של 40% בקשיחות הצדית – שיפור המעניק ביטחון גבוה יותר בזוויות הטיה קיצוניות ותחושת שליטה מושלמת בכניסה לפנייה וביציאה ממנה. מאחור, מותקן זרוע אחורית דו צידית חלולה וקלה, מדויקת ואווירודינמית יותר, עם פתחים רחבים בצדדים שמפחיתים משקל ומגבירים יציבות. שתי המערכות יחד יוצרות תחושת חיבור ישיר בין החלק הקדמי לאחורי, בדומה ל־Desmosedici GP אופנוע ה-MOTO GP של דוקאטי, מה שמאפשר יציאות חלקות, אחיזה משופרת והעברת כוח רציפה לקרקע.

הארגונומיה החדשה של ה־V4 R תוכננה לרכיבה מסלול אינטנסיבית: מושב חדש, מיכל דלק מעוצב לאחיזה טובה יותר, משטחי מגע רחבים ומדרסי רגליים מדויקים, כולם מותאמים להפחתת מאמץ גופני ולשיפור השליטה בזמן בלימה, “השתלחות” בפניות ותאוצה ביציאה מהן.

מערכת המתלים מבית Öhlins היא מן המתקדמות בקטגוריה, מזלג NPX25/30 בקוטר 43 מ"מ עם ציפוי TiN מצופה זהב לביצועים חלקים, ובולם אחורי TTX36 עם כיוון עומס קפיץ. בנוסף, זהו האופנוע הראשון המצויד במשכך היגוי חדש Öhlins SD20, קומפקטי ומהיר יותר, עם בוכנה בקוטר מוגדל המעניקה טווח ויסות רחב יותר ותגובה מדויקת יותר. מערכת הבלימה מגיעה מבית Brembo, עם דיסקים קדמיים בקוטר 330 מ״מ, בעלי כונסי אוויר לקירור, וקליפרים יוקרתיים Hypure בציפוי טיטניום, המבטיחים עמידות וביצועים עקביים גם ברכיבת מסלול אינטנסיבית. ה־Panigale V4 R מצויד בחישוקי אלומיניום מחושלים קלי משקל בהשראת ה־DesmosediciGP  במשקל של 2.95 ק״ג קדמי ו־4.15 ק״ג אחורי בלבד. אופציונלית ניתן להזמין חישוקי קרבון, שמפחיתים כמעט קילוגרם נוסף ומשפרים את שינויי הכיוון, האחיזה והדיוק.

הדגם מצויד בצמיגי Pirelli DIABLO™ Supercorsa SP במידות 120/70ZR17 קדמי ו־200/60ZR17 אחורי, עם אפשרות להרכבת צמיגי סליקס ייעודיים (SCX/SCQ) למסלול, בדיוק כמו ב־WorldSBK – לחוויית אחיזה קיצונית וביצועים תחרותיים אמיתיים.

אלקטרוניקת מוטו GP

ה־Panigale V4 R החדש מעלה את רף הביצועים הודות למערך אלקטרוניקה מהמתקדמים בעולם, שנבנה ישירות מהידע של Ducati Corse באליפויות MotoGP ו־WorldSBK. כל מערכת, כל חיישן וכל אלגוריתם תוכננו כדי להעניק לרוכב שליטה מוחלטת, דיוק קיצוני וביטחון גם בקצה גבול האחיזה. במרכז המערכת עומד ה־Ducati Vehicle Observer (DVO) – אלגוריתם חדש שמחשב בזמן אמת יותר מ־70 פרמטרים פיזיקליים ודינמיים שלא נמדדים ישירות, כמו העומסים על הצמיגים, התאוצה והרגע המדויק שבו ניתן להעביר את המומנט המרבי לקרקע. זו מערכת “חיישנים וירטואליים” שמדמה מוח הנדסי, מבינה, חוזה ומתקנת את תגובת האופנוע עוד לפני שהרוכב מרגיש בכך.

מערכת הבלימה כוללת Cornering ABS EVO עם אסטרטגיות כביש ומסלול, ו־Race Brake Control (RBC) חדש שפותח על-ידי Ducati Corse, המאפשר בלימה מאוחרת ומדויקת יותר,  עד סף נעילת הגלגל האחורי, בדיוק כמו ברכיבת מרוצים אמתית. גם מערכת Engine Brake Control DVO עודכנה ומשתמשת בנתוני ה־DVO כדי לאזן בין בלימת המנוע לאחיזה האחורית בעת כניסה לפניות במהירות גבוהה. האופנוע מצויד במערכות בקרת אחיזה DTC DVO, בקרת ווילי DWC DVO, ובקרת החלקה DSC, כולן מדויקות מאי פעם, עם אלגוריתמים חדשים שמזהים מצבי קצה ומאזנים את הכוח על פי זווית הנטייה והעומס על הצמיג. מערכת Ducati Power Launch (DPL) מבטיחה זינוק מושלם עם שלושה מצבי התערבות שונים, ומערכת Quick Shift 2.0 המשופרת מאפשרת החלפת הילוכים חלקה ומדויקת יותר בזכות חיישן מיקום חיישן הילוכים חדש שמחליף את החיישן המסורתי.

ה־Panigale V4 R מציע חמישה מצבי רכיבה מוגדרים מראש, Race A, Race B, Sport, Road ו-Wet, יחד עם ארבעה מצבי כוח (Full, High, Medium, Low) המאפשרים התאמה אישית של תגובת המצערת, הבלימה, בקרת האחיזה והעברת הכוח. רוכבים מנוסים יכולים להפעיל את תוכנת DAVC Race Pro מתוך קטלוג האביזרים של Ducati Performance ולפתוח את מלוא הפוטנציאל למסלול: כיולים ייעודיים, הפעלה מיידית של מצבי רכיבה ללא אישור ביניים, ומד “Grip Level Meter” חדש המעריך את רמת האחיזה בזמן אמת. את כל זה מציג לוח המחוונים החדש בגודל 6.9 אינץ׳ TFT ברזולוציה גבוהה (1280×480), עם טכנולוגיית Optical Bonding לגרפיקה נקייה וחדה גם בשמש ישירה, בשני מצבי תצוגה,  Track ו־Road, בהתאם לסביבת הרכיבה. בזכות הטכנולוגיות האלו, ה־Panigale V4 R הופך לכלי מדויק יותר, בטוח יותר וחכם בהרבה, אופנוע-על שמאפשר לכל רוכב, מקצוען או חובב, לגעת בעולם של Ducati Corse בלחיצת כפתור אחת.

ציוד

5 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO 3, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO2 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס, משכך היגוי אוהלינס, מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת GPS למסלול, מודד זמני הקפה, מגביל מהירות בפיט, כנף קד' קרבון, מסנן אוויר פתוח, תושבת מספר בשליפה מהירה, כיסוי מראות מאלומיניום
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

5 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה EVO 3, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר EVO2 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס, משכך היגוי אוהלינס, מצבר ליטיום, גלגלי מרצ'סיני אלומיניום מחושל, מערכת GPS למסלול, מודד זמני הקפה, מגביל מהירות בפיט, כנף קד' קרבון, מסנן אוויר פתוח, תושבת מספר בשליפה מהירה, כיסוי מראות מאלומיניום
  • נפח 998 סמ”ק
  • הספק 218 כ"ס ב-15,750 סל"ד
  • מומנט 11.7 קג"מ ב-12,000 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע דזמוסידיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצ'יל
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
855 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1477 מ”מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:837 מ”מ
משקל יבש:179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:187 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V4 R