Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th anniversary

החל מ - 181,000

Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th anniversary

הספק

155 כ"ס ב-10750 סל"ד

נפח

955 סמ”ק

משקל רטוב

197 ק”ג

דרגת רשיון

A

Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th anniversary

הגרסת ה-Anniversary החדשה של ה-Panigale V2 לכבוד אליפות העולם הראשונה של רוכב העבר האגדי, טרוי בייליס. ה-Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th Anniversary הוא אופנוע מיוחד, המיוצר בסדרה ממוספרת, ביטוי טהור לספורטיביות של דוקאטי ומחווה לתשוקה הנצחית שלנו למירוצים. הגרסת המיוחדת מבוססת על ה- Panigale V2, גרסה זו הופכת לייחודית על ידי סכמת צביעה מיוחדת, בהשראת ה- 996 R עליו זכה בייליס בתואר אליפות העולם הראשונה שלו בשנת 2001, ועל ידי בולמי זעזןעים של חברת Öhlins היוקרתיים המביאים את יכולות ה-Panigale V2 לרמה חדשה לגמרי.
עיצוב

הצבע של דוקאטי הוא אדום מאז ומתמיד, גם ב-Panigale V2 Bayliss 1st Campionship 20th Anniversary האדום הוא הצבע העיקרי של האופנוע, והוא מצטרף לירוק ולבן במחווה לרוח האיטלקית של יצרנית האופנועים מבולוניה. בנוסף האופנוע מגיע עם הרבה תשומת לב לפרטים מזהים מה- 996 R שטרוי התחרה עליו, כמו: מספר 21 האייקוני הוא מספר המתחרה של טרוי בייליס, ולוגו Shell, הספונסר העיקרי של קבוצת המרוצים בשנת 2001 מובלטים בצדי האופנוע ובחזיתו. על מיכל הדלק המפוסל תמצאו את חתימתו של טרוי, המשולש העליון מאלומיניום מציג את שם הדגם ואת מספר הפריט של הדגם הייחודי הזה.

מנוע

ה-Panigale V2 Bayliss 1st Campionship 20th Anniversary החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ. הדגם כולל 4 שנים אחריות מלאה.

שלדה ומכלולים

רוח המסלול של Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th Anniversary באה לידי ביטוי גם ברכיבי Öhlins היוקרתיים: המזלג, הבולם האחורי ומשכך ההיגוי מאפשרים ביצועים גבוהים בהרבה על המסלול, בנוסף להענקת מראה ספורטיבי עוד יותר.

בהשוואה לגרסה הסטנדרתית הפניגאלה בגרסה מיוחדת זאת קל ב-3 ק"ג, הודות לשימוש במצבר ליתיום-יון והבחירה לאמץ תצורה של מושב יחיד שמזכירה במפורש את אופנועי המרוץ הגזעיים של קבוצת המרוצים (מושב נלמורכב ורגליות מורכב זמינים על פי בקשה).

חבילת אלקטרוניקה

ה-Panigale V2 כולל את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר המבוססת על פלטפורמת היחידה בת 6 צירים (IMU) של בוש המזהה באופן מיידי את זוויות האופנוע. חבילת האלקטרוניקה החדשה מעלה את סטנדרט הבטיחות הקיימים כיום על ידי הוספת פונקציית ABS להטיה של בוש, קוויקשיפטר בהורדה והעלאת הילוכים, מערכת בקרת החלקה מתקדמת, בקרת אנטי ווילי ומצבי הספק מנוע.
כמובן שכל מערכות הבטיחות משולבות בשלושת מצבי הרכיבה (מירוץ, ספורט, אורבן) וניתן לכוונן אותם באמצעות לוח המחוונים הצבעוני החדש בגודל 4.3 אינץ'. לוח המחוונים כולל ממשק ידידותי למשתמש.

עיצוב

הצבע של דוקאטי הוא אדום מאז ומתמיד, גם ב-Panigale V2 Bayliss 1st Campionship 20th Anniversary האדום הוא הצבע העיקרי של האופנוע, והוא מצטרף לירוק ולבן במחווה לרוח האיטלקית של יצרנית האופנועים מבולוניה. בנוסף האופנוע מגיע עם הרבה תשומת לב לפרטים מזהים מה- 996 R שטרוי התחרה עליו, כמו: מספר 21 האייקוני הוא מספר המתחרה של טרוי בייליס, ולוגו Shell, הספונסר העיקרי של קבוצת המרוצים בשנת 2001 מובלטים בצדי האופנוע ובחזיתו. על מיכל הדלק המפוסל תמצאו את חתימתו של טרוי, המשולש העליון מאלומיניום מציג את שם הדגם ואת מספר הפריט של הדגם הייחודי הזה.

מנוע

ה-Panigale V2 Bayliss 1st Campionship 20th Anniversary החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ. הדגם כולל 4 שנים אחריות מלאה.

שלדה ומכלולים

רוח המסלול של Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th Anniversary באה לידי ביטוי גם ברכיבי Öhlins היוקרתיים: המזלג, הבולם האחורי ומשכך ההיגוי מאפשרים ביצועים גבוהים בהרבה על המסלול, בנוסף להענקת מראה ספורטיבי עוד יותר.

בהשוואה לגרסה הסטנדרתית הפניגאלה בגרסה מיוחדת זאת קל ב-3 ק"ג, הודות לשימוש במצבר ליתיום-יון והבחירה לאמץ תצורה של מושב יחיד שמזכירה במפורש את אופנועי המרוץ הגזעיים של קבוצת המרוצים (מושב נלמורכב ורגליות מורכב זמינים על פי בקשה).

חבילת אלקטרוניקה

ה-Panigale V2 כולל את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר המבוססת על פלטפורמת היחידה בת 6 צירים (IMU) של בוש המזהה באופן מיידי את זוויות האופנוע. חבילת האלקטרוניקה החדשה מעלה את סטנדרט הבטיחות הקיימים כיום על ידי הוספת פונקציית ABS להטיה של בוש, קוויקשיפטר בהורדה והעלאת הילוכים, מערכת בקרת החלקה מתקדמת, בקרת אנטי ווילי ומצבי הספק מנוע.
כמובן שכל מערכות הבטיחות משולבות בשלושת מצבי הרכיבה (מירוץ, ספורט, אורבן) וניתן לכוונן אותם באמצעות לוח המחוונים הצבעוני החדש בגודל 4.3 אינץ'. לוח המחוונים כולל ממשק ידידותי למשתמש.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL, משכך היגוי אוהלינס, כיבוי אוטו' למאותתים
אופנוע דוקאטי PANIGALE V2 BAYLISS
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
אופנוע דוקאטי PANIGALE V2 BAYLISS
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL, משכך היגוי אוהלינס, כיבוי אוטו' למאותתים
  • נפח 955 סמ”ק
  • הספק 155 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט 10.4 קג"מ ב-9000 סל"ד
  • משקל יבש 174.5 ק”ג
  • מנוע L-טווין סופרקוואדרו, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
840 מ”מ
ARROW
אופנוע דוקאטי PANIGALE V2 BAYLISS
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1436 מ”מ
  • שלדה
    מונוקוק, אלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1436 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג ohlins NIX 30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד, 3.50”×17”
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    זרוע חד-צידית מאלומיניום עם בולם אוהלניס מתכוונון מלא
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 180/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.32 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    197 ק”ג
  • משקל יבש
    174.5 ק”ג
  • גובה מושב
    840 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL, משכך היגוי אוהלינס, כיבוי אוטו' למאותתים

  • סוג מנוע
    L-טווין סופרקוואדרו, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • נפח
    955 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    100×60.8 מ"מ
  • יחס דחיסה
    12.5:1
  • הספק
    155 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט
    10.4 קג"מ ב-9000 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלק'. שני מזרקים לציל', רכב על חוט מלא, גופי מצערת אליפטים
  • מפלט
    2-1-2-1 עם שני חיישן למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.77:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1217 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    5528 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2151 ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-10,000 סל"ד
גובה מושב:835 מ”מ
משקל יבש:173 ק”ג
הספק: 218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
מומנט: 11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:172 ק”ג
הספק: 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:175 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th anniversary