הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th anniversary
הצבע של דוקאטי הוא אדום מאז ומתמיד, גם ב-Panigale V2 Bayliss 1st Campionship 20th Anniversary האדום הוא הצבע העיקרי של האופנוע, והוא מצטרף לירוק ולבן במחווה לרוח האיטלקית של יצרנית האופנועים מבולוניה. בנוסף האופנוע מגיע עם הרבה תשומת לב לפרטים מזהים מה- 996 R שטרוי התחרה עליו, כמו: מספר 21 האייקוני הוא מספר המתחרה של טרוי בייליס, ולוגו Shell, הספונסר העיקרי של קבוצת המרוצים בשנת 2001 מובלטים בצדי האופנוע ובחזיתו. על מיכל הדלק המפוסל תמצאו את חתימתו של טרוי, המשולש העליון מאלומיניום מציג את שם הדגם ואת מספר הפריט של הדגם הייחודי הזה.
ה-Panigale V2 Bayliss 1st Campionship 20th Anniversary החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ. הדגם כולל 4 שנים אחריות מלאה.
רוח המסלול של Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th Anniversary באה לידי ביטוי גם ברכיבי Öhlins היוקרתיים: המזלג, הבולם האחורי ומשכך ההיגוי מאפשרים ביצועים גבוהים בהרבה על המסלול, בנוסף להענקת מראה ספורטיבי עוד יותר.
בהשוואה לגרסה הסטנדרתית הפניגאלה בגרסה מיוחדת זאת קל ב-3 ק"ג, הודות לשימוש במצבר ליתיום-יון והבחירה לאמץ תצורה של מושב יחיד שמזכירה במפורש את אופנועי המרוץ הגזעיים של קבוצת המרוצים (מושב נלמורכב ורגליות מורכב זמינים על פי בקשה).
ה-Panigale V2 כולל את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר המבוססת על פלטפורמת היחידה בת 6 צירים (IMU) של בוש המזהה באופן מיידי את זוויות האופנוע. חבילת האלקטרוניקה החדשה מעלה את סטנדרט הבטיחות הקיימים כיום על ידי הוספת פונקציית ABS להטיה של בוש, קוויקשיפטר בהורדה והעלאת הילוכים, מערכת בקרת החלקה מתקדמת, בקרת אנטי ווילי ומצבי הספק מנוע.
כמובן שכל מערכות הבטיחות משולבות בשלושת מצבי הרכיבה (מירוץ, ספורט, אורבן) וניתן לכוונן אותם באמצעות לוח המחוונים הצבעוני החדש בגודל 4.3 אינץ'. לוח המחוונים כולל ממשק ידידותי למשתמש.
הצבע של דוקאטי הוא אדום מאז ומתמיד, גם ב-Panigale V2 Bayliss 1st Campionship 20th Anniversary האדום הוא הצבע העיקרי של האופנוע, והוא מצטרף לירוק ולבן במחווה לרוח האיטלקית של יצרנית האופנועים מבולוניה. בנוסף האופנוע מגיע עם הרבה תשומת לב לפרטים מזהים מה- 996 R שטרוי התחרה עליו, כמו: מספר 21 האייקוני הוא מספר המתחרה של טרוי בייליס, ולוגו Shell, הספונסר העיקרי של קבוצת המרוצים בשנת 2001 מובלטים בצדי האופנוע ובחזיתו. על מיכל הדלק המפוסל תמצאו את חתימתו של טרוי, המשולש העליון מאלומיניום מציג את שם הדגם ואת מספר הפריט של הדגם הייחודי הזה.
ה-Panigale V2 Bayliss 1st Campionship 20th Anniversary החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ. הדגם כולל 4 שנים אחריות מלאה.
רוח המסלול של Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th Anniversary באה לידי ביטוי גם ברכיבי Öhlins היוקרתיים: המזלג, הבולם האחורי ומשכך ההיגוי מאפשרים ביצועים גבוהים בהרבה על המסלול, בנוסף להענקת מראה ספורטיבי עוד יותר.
בהשוואה לגרסה הסטנדרתית הפניגאלה בגרסה מיוחדת זאת קל ב-3 ק"ג, הודות לשימוש במצבר ליתיום-יון והבחירה לאמץ תצורה של מושב יחיד שמזכירה במפורש את אופנועי המרוץ הגזעיים של קבוצת המרוצים (מושב נלמורכב ורגליות מורכב זמינים על פי בקשה).
ה-Panigale V2 כולל את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר המבוססת על פלטפורמת היחידה בת 6 צירים (IMU) של בוש המזהה באופן מיידי את זוויות האופנוע. חבילת האלקטרוניקה החדשה מעלה את סטנדרט הבטיחות הקיימים כיום על ידי הוספת פונקציית ABS להטיה של בוש, קוויקשיפטר בהורדה והעלאת הילוכים, מערכת בקרת החלקה מתקדמת, בקרת אנטי ווילי ומצבי הספק מנוע.
כמובן שכל מערכות הבטיחות משולבות בשלושת מצבי הרכיבה (מירוץ, ספורט, אורבן) וניתן לכוונן אותם באמצעות לוח המחוונים הצבעוני החדש בגודל 4.3 אינץ'. לוח המחוונים כולל ממשק ידידותי למשתמש.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us