הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V2 MM93
כמו מסלול החיים של MM93, גם השלדה כאן עברה לידה מחודשת.
ה-V2 MM93 2026 עושה שימוש במבנה Monocoque אלומיניום מתקדם, זהה בתפיסה לשלדות ה-Desmosedici GP של דוקאטי.
המנוע משמש כאלמנט נושא עומס, והחיבור הישיר בין הציר הקדמי לאחורי יוצר תחושת חיבור מושלם בין הרוכב לאופנוע.
עם משקל רטוב של כ-175 ק״ג וגיאומטריה חדשה, בסיס גלגלים קצר יותר, זווית היגוי חדה ומרכז כובד נמוך, מתקבלת תגובה אינסטינקטיבית, חדה שמייצרת "feel" בדיוק כמו שמארק מחפש בהטיה של 65 מעלות.
זו שלדה שלא רק נולדה למרוץ, היא נבנתה כדי לייצר של שליטה על כאוס.
בלב ה־MM93 פועם מנוע V2 בנפח 890 סמ״ק, גרסה עדכנית וקומפקטית למנועי הפניגאלה V2 הקלאסיים. הוא מפיק 120 כ״ס ב־10,750 סל״ד ו־9.6 קג"מ ב־8,250 סל״ד, עם קשת כוח ליניארית ותגובה חלקה להפליא.
מערכת ה- Ride-by-Wire החדשה מאפשרת שליטה מדויקת על העברת הכוח, החל מרכיבה רגועה בעיר ועד דחף מיידי ביציאה מכל פנייה במסלול.
המנוע מגיע עם תיבת בת 6 הילוכים עם Quick Shift Up/Down, מצמד Slipper הידראולי ויחס דחיסה גבוה (13.1:1), כך שהתגובה נשארת חדה ומדויקת גם תחת עומס גבוה או בלימות מאוחרות. כמו מארק עצמו, גם המנוע הזה עבר דרך, כוונון מחדש, עמידות גבוהה יותר בטמפרטורות גבוהות, ושיפור מערכת השימון לשימוש ממושך במסלול.
זו מכונה שנולדה לניצחון בדיוק כמו הסיפור של הרוכב שעל שמו היא קרויה.
לוח המחוונים החדש של ה-Panigale V2S במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.
כמו באופנועו של מארק, גם כאן הדיוק מושג באמצעות רכיבים מהשורה הראשונה:
מזלג Öhlins NIX30 בקוטר 43 מ״מ מלפנים
בולם Öhlins TTX36 מאחור
בלמים Brembo M50 Monobloc עם דיסקים 320 מ״מ
חישוקי Marchesini מחושלים להפחתת משקל
המערכת הזו מעניקה ל־MM93 יציבות ודיוק בלתי מתפשרים, לצד תחושת ביטחון גם בתנאים משתנים. זהו אופנוע שמאפשר לך להרגיש את אותו דיוק ועקביות שרוכבים מרוצים מקצועיים משיגים ממכונות המרוצים שלהם.
אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר
מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2S מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.
מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2S כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.
ה-Panigale V2S מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.
מערכת ה-DTC (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.
מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.
ה-Panigale V2S משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.
דגם ה-Panigale V2 MM93 מגיע עם שתי תוספות חשובות: Ducati Power Launch – מערכת להאצות מהירות ומדויקות, שמאפשרת לרוכב להתמקד רק בשחרור המצמד, ו-Pit Limiter – שמגבילה באופן אוטומטי את מהירות האופנוע בתוך הפיטליין, באמצעות כפתור ייעודי. מערכות אלו זמינות כאביזרים גם ל-Panigale V2.
בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.
כמו מסלול החיים של MM93, גם השלדה כאן עברה לידה מחודשת.
ה-V2 MM93 2026 עושה שימוש במבנה Monocoque אלומיניום מתקדם, זהה בתפיסה לשלדות ה-Desmosedici GP של דוקאטי.
המנוע משמש כאלמנט נושא עומס, והחיבור הישיר בין הציר הקדמי לאחורי יוצר תחושת חיבור מושלם בין הרוכב לאופנוע.
עם משקל רטוב של כ-175 ק״ג וגיאומטריה חדשה, בסיס גלגלים קצר יותר, זווית היגוי חדה ומרכז כובד נמוך, מתקבלת תגובה אינסטינקטיבית, חדה שמייצרת "feel" בדיוק כמו שמארק מחפש בהטיה של 65 מעלות.
זו שלדה שלא רק נולדה למרוץ, היא נבנתה כדי לייצר של שליטה על כאוס.
בלב ה־MM93 פועם מנוע V2 בנפח 890 סמ״ק, גרסה עדכנית וקומפקטית למנועי הפניגאלה V2 הקלאסיים. הוא מפיק 120 כ״ס ב־10,750 סל״ד ו־9.6 קג"מ ב־8,250 סל״ד, עם קשת כוח ליניארית ותגובה חלקה להפליא.
מערכת ה- Ride-by-Wire החדשה מאפשרת שליטה מדויקת על העברת הכוח, החל מרכיבה רגועה בעיר ועד דחף מיידי ביציאה מכל פנייה במסלול.
המנוע מגיע עם תיבת בת 6 הילוכים עם Quick Shift Up/Down, מצמד Slipper הידראולי ויחס דחיסה גבוה (13.1:1), כך שהתגובה נשארת חדה ומדויקת גם תחת עומס גבוה או בלימות מאוחרות. כמו מארק עצמו, גם המנוע הזה עבר דרך, כוונון מחדש, עמידות גבוהה יותר בטמפרטורות גבוהות, ושיפור מערכת השימון לשימוש ממושך במסלול.
זו מכונה שנולדה לניצחון בדיוק כמו הסיפור של הרוכב שעל שמו היא קרויה.
לוח המחוונים החדש של ה-Panigale V2S במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.
כמו באופנועו של מארק, גם כאן הדיוק מושג באמצעות רכיבים מהשורה הראשונה:
מזלג Öhlins NIX30 בקוטר 43 מ״מ מלפנים
בולם Öhlins TTX36 מאחור
בלמים Brembo M50 Monobloc עם דיסקים 320 מ״מ
חישוקי Marchesini מחושלים להפחתת משקל
המערכת הזו מעניקה ל־MM93 יציבות ודיוק בלתי מתפשרים, לצד תחושת ביטחון גם בתנאים משתנים. זהו אופנוע שמאפשר לך להרגיש את אותו דיוק ועקביות שרוכבים מרוצים מקצועיים משיגים ממכונות המרוצים שלהם.
אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר
מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2S מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.
מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2S כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.
ה-Panigale V2S מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.
מערכת ה-DTC (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.
מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.
ה-Panigale V2S משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.
דגם ה-Panigale V2 MM93 מגיע עם שתי תוספות חשובות: Ducati Power Launch – מערכת להאצות מהירות ומדויקות, שמאפשרת לרוכב להתמקד רק בשחרור המצמד, ו-Pit Limiter – שמגבילה באופן אוטומטי את מהירות האופנוע בתוך הפיטליין, באמצעות כפתור ייעודי. מערכות אלו זמינות כאביזרים גם ל-Panigale V2.
בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.
הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.