הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V2S
הדוקאטי פניגאלה V2S הוא פריצת דרך משמעותית בליין הדגמים של דוקאטי, שמגדירה מחדש את עולם אופנועי הספורט בנפח הביניים. בניגוד לדגמים קודמים, ה-Panigale V2S לא התבסס על אופנועים גדולים יותר אלא תוכנן מאפס לחלוטין. גישה חדשה זו הופכת אותו לאופנוע הספורט בנפח ביניים הראשון בהיסטוריה של דוקאטי שפותח מדף חלק.
העיצוב של הפניגאלה V2S שואב השראה מהפניגאלה V4 החדשני, ומשלב קווים אלגנטיים ורעיונות אווירודינמיים מתקדמים, המותאמים באופן מושלם לעיצוב חדש וקומפקטי. התוצאה היא אופנוע עם עיצוב מאוזן ודינמי יותר, המציע זרימה וחלקות, וחלק הקדמי פחות עמוס.
בין אם אתם יוצאים למסלול המרוצים או נהנים מפיתולי כביש ההרים, ה-Panigale V2S מספק שילוב מושלם של ביצועי דוקאטי, עיצוב ייחודי וחדשנות הנדסית. הוא לא רק אופנוע – הוא הצהרה על המחויבות של דוקאטי לדחוף את גבולות העיצוב וההנדסה בעולם האופנועים.
מנוע ה-V-TWIN הקל ביותר בהיסטוריית דוקאטי
מנוע ה-V2 החדש שוקל רק 54.4 ק"ג, והוא מנוע ה-V TWIN הקל ביותר שייצרה אי פעם דוקאטי. קלילותו תורמת להפחתה משמעותית במשקל הכללי של הפניגאלה V2S, אשר מתהדר במשקל יבש של 176 ק"ג. מנוע זה מבטיח ביצועי שיא במסלול ובו-זמנית מספק חוויית רכיבה מהנה וכיפית בכביש, הודות למומנט העשיר שלו. המנוע בנפח של 890 סמ"ק, שמפיק 120 כ"ס (126 כ"ס עם קיט מרוצים) עם 9.54 קג"מ, שזמינים כבר מסל"ד מאוד נמוך. המנוע ה-V2 החדש מציג צעד חדשני נוסף של דוקאטי עם מנוע מאושר תקן Euro5+. עבור רוכבים בעלי רישיון A1, קיימת גרסה עם הספק מוגבל ל-35 קילוואט. בגרסה זו, ההספק המירבי עומד על 43.5 כ"ס ב-6,250 סל"ד, והמומנט המרבי הוא 5 קג"מ ב-5,750 סל"ד. בנוסף, כמו כל שאר דגמי דוקאטי גם הפניגאלה V2S החדש נהנה מ-4 שנות אחריות ומרווחי טיפולים של 15000 ק"מ בין טיפולים.
לוח המחוונים החדש של ה-Panigale V2S במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.
מכלולי האופנוע החדש כרגיל בטופ שאפשר למצוא, החל ממערכת בלימה של חברת ברמבו (M50), זרוע דו צידית מאלומיניום קל, גלגלים במידות קרביות (190/55-17 מאחור ו120/70-17 מלפנים), הגלגלים חמושים בצמיגים ספורטיביים של חברת פירלי, בולם הזעזעים הקד' מגיע מחברת מרזוקי וניתן לכיוונון מלא, הבולם האחורי מגיע מחברת קייאבה שגם הוא מתכוונן באופן מלא. הפניגאלה V2 החדש מוכן גם לרכיבה יומיומית אך גם למסלול.
אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר
מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2S מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.
מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2S כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.
ה-Panigale V2S מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.
מערכת ה-DTC (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.
מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.
ה-Panigale V2S משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.
דגם ה-Panigale V2 S מגיע עם שתי תוספות חשובות: Ducati Power Launch – מערכת להאצות מהירות ומדויקות, שמאפשרת לרוכב להתמקד רק בשחרור המצמד, ו-Pit Limiter – שמגבילה באופן אוטומטי את מהירות האופנוע בתוך הפיטליין, באמצעות כפתור ייעודי. מערכות אלו זמינות כאביזרים גם ל-Panigale V2.
בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.
הדוקאטי פניגאלה V2S הוא פריצת דרך משמעותית בליין הדגמים של דוקאטי, שמגדירה מחדש את עולם אופנועי הספורט בנפח הביניים. בניגוד לדגמים קודמים, ה-Panigale V2S לא התבסס על אופנועים גדולים יותר אלא תוכנן מאפס לחלוטין. גישה חדשה זו הופכת אותו לאופנוע הספורט בנפח ביניים הראשון בהיסטוריה של דוקאטי שפותח מדף חלק.
העיצוב של הפניגאלה V2S שואב השראה מהפניגאלה V4 החדשני, ומשלב קווים אלגנטיים ורעיונות אווירודינמיים מתקדמים, המותאמים באופן מושלם לעיצוב חדש וקומפקטי. התוצאה היא אופנוע עם עיצוב מאוזן ודינמי יותר, המציע זרימה וחלקות, וחלק הקדמי פחות עמוס.
בין אם אתם יוצאים למסלול המרוצים או נהנים מפיתולי כביש ההרים, ה-Panigale V2S מספק שילוב מושלם של ביצועי דוקאטי, עיצוב ייחודי וחדשנות הנדסית. הוא לא רק אופנוע – הוא הצהרה על המחויבות של דוקאטי לדחוף את גבולות העיצוב וההנדסה בעולם האופנועים.
מנוע ה-V-TWIN הקל ביותר בהיסטוריית דוקאטי
מנוע ה-V2 החדש שוקל רק 54.4 ק"ג, והוא מנוע ה-V TWIN הקל ביותר שייצרה אי פעם דוקאטי. קלילותו תורמת להפחתה משמעותית במשקל הכללי של הפניגאלה V2S, אשר מתהדר במשקל יבש של 176 ק"ג. מנוע זה מבטיח ביצועי שיא במסלול ובו-זמנית מספק חוויית רכיבה מהנה וכיפית בכביש, הודות למומנט העשיר שלו. המנוע בנפח של 890 סמ"ק, שמפיק 120 כ"ס (126 כ"ס עם קיט מרוצים) עם 9.54 קג"מ, שזמינים כבר מסל"ד מאוד נמוך. המנוע ה-V2 החדש מציג צעד חדשני נוסף של דוקאטי עם מנוע מאושר תקן Euro5+. עבור רוכבים בעלי רישיון A1, קיימת גרסה עם הספק מוגבל ל-35 קילוואט. בגרסה זו, ההספק המירבי עומד על 43.5 כ"ס ב-6,250 סל"ד, והמומנט המרבי הוא 5 קג"מ ב-5,750 סל"ד. בנוסף, כמו כל שאר דגמי דוקאטי גם הפניגאלה V2S החדש נהנה מ-4 שנות אחריות ומרווחי טיפולים של 15000 ק"מ בין טיפולים.
לוח המחוונים החדש של ה-Panigale V2S במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.
מכלולי האופנוע החדש כרגיל בטופ שאפשר למצוא, החל ממערכת בלימה של חברת ברמבו (M50), זרוע דו צידית מאלומיניום קל, גלגלים במידות קרביות (190/55-17 מאחור ו120/70-17 מלפנים), הגלגלים חמושים בצמיגים ספורטיביים של חברת פירלי, בולם הזעזעים הקד' מגיע מחברת מרזוקי וניתן לכיוונון מלא, הבולם האחורי מגיע מחברת קייאבה שגם הוא מתכוונן באופן מלא. הפניגאלה V2 החדש מוכן גם לרכיבה יומיומית אך גם למסלול.
אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר
מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2S מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.
מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2S כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.
ה-Panigale V2S מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.
מערכת ה-DTC (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.
מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.
ה-Panigale V2S משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.
דגם ה-Panigale V2 S מגיע עם שתי תוספות חשובות: Ducati Power Launch – מערכת להאצות מהירות ומדויקות, שמאפשרת לרוכב להתמקד רק בשחרור המצמד, ו-Pit Limiter – שמגבילה באופן אוטומטי את מהירות האופנוע בתוך הפיטליין, באמצעות כפתור ייעודי. מערכות אלו זמינות כאביזרים גם ל-Panigale V2.
בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us