Panigale V2S

החל מ - 145,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע ספורט

Panigale V2S

הספק

120 כ"ס ב-10750 סל"ד

נפח

890 סמ”ק

משקל רטוב

179 ק”ג רטוב (ללא דלק)

דרגת רשיון

A,A1

Panigale V2S

ה-Panigale V2S החדש לשנת 2025 מגדיר מחדש את חוויית הרכיבה הספורטיבית, עם מנוע V-Twin חדש בנפח 890 סמ״ק המספק ביצועים ואיזון מושלם. מערכת אלקטרוניקה מתקדמת כוללת בקרת אחיזה, מערכת בלימה ABS מותאמת לפניות, ומצבי רכיבה המתאימים למסלול ולכביש הציבורי. שלדה מעודכנת בשילוב עיצוב אירודינמי כובש מעניקים התנהגות כביש יוצאת דופן ונוחות מרבית. עם מראה איטלקי יוקרתי וטכנולוגיה מתקדמת, ה-Panigale V2S הוא הבחירה המושלמת לאופנוענים שמחפשים חוויית רכיבה עוצמתית, אקסקלוסיבית ובלתי נשכחת.
עיצוב

הדוקאטי פניגאלה V2S הוא פריצת דרך משמעותית בליין הדגמים של דוקאטי, שמגדירה מחדש את עולם אופנועי הספורט בנפח הביניים. בניגוד לדגמים קודמים, ה-Panigale V2S לא התבסס על אופנועים גדולים יותר אלא תוכנן מאפס לחלוטין. גישה חדשה זו הופכת אותו לאופנוע הספורט בנפח ביניים הראשון בהיסטוריה של דוקאטי שפותח מדף חלק.

העיצוב של הפניגאלה V2S שואב השראה מהפניגאלה V4 החדשני, ומשלב קווים אלגנטיים ורעיונות אווירודינמיים מתקדמים, המותאמים באופן מושלם לעיצוב חדש וקומפקטי. התוצאה היא אופנוע עם עיצוב מאוזן ודינמי יותר, המציע זרימה וחלקות, וחלק הקדמי פחות עמוס.

בין אם אתם יוצאים למסלול המרוצים או נהנים מפיתולי כביש ההרים, ה-Panigale V2S מספק שילוב מושלם של ביצועי דוקאטי, עיצוב ייחודי וחדשנות הנדסית. הוא לא רק אופנוע – הוא הצהרה על המחויבות של דוקאטי לדחוף את גבולות העיצוב וההנדסה בעולם האופנועים.

מנוע

מנוע ה-V-TWIN הקל ביותר בהיסטוריית דוקאטי

מנוע ה-V2 החדש שוקל רק 54.4 ק"ג, והוא מנוע ה-V TWIN הקל ביותר שייצרה אי פעם דוקאטי. קלילותו תורמת להפחתה משמעותית במשקל הכללי של הפניגאלה V2S, אשר מתהדר במשקל יבש של 176 ק"ג. מנוע זה מבטיח ביצועי שיא במסלול ובו-זמנית מספק חוויית רכיבה מהנה וכיפית בכביש, הודות למומנט העשיר שלו. המנוע בנפח של 890 סמ"ק, שמפיק 120 כ"ס (126 כ"ס עם קיט מרוצים) עם 9.54 קג"מ, שזמינים כבר מסל"ד מאוד נמוך. המנוע ה-V2 החדש מציג צעד חדשני נוסף של דוקאטי עם מנוע מאושר תקן Euro5+. עבור רוכבים בעלי רישיון A1, קיימת גרסה עם הספק מוגבל ל-35 קילוואט. בגרסה זו, ההספק המירבי עומד על 43.5 כ"ס ב-6,250 סל"ד, והמומנט המרבי הוא 5 קג"מ ב-5,750 סל"ד. בנוסף, כמו כל שאר דגמי דוקאטי גם הפניגאלה V2S החדש נהנה מ-4 שנות אחריות ומרווחי טיפולים של 15000 ק"מ בין טיפולים.

לוח מחוונים ומכלולים

לוח המחוונים החדש  של ה-Panigale V2S במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.

מכלולי האופנוע החדש כרגיל בטופ שאפשר למצוא, החל ממערכת בלימה של חברת ברמבו (M50), זרוע דו צידית מאלומיניום קל, גלגלים במידות קרביות (190/55-17 מאחור ו120/70-17 מלפנים), הגלגלים חמושים בצמיגים ספורטיביים של חברת פירלי, בולם הזעזעים הקד' מגיע מחברת מרזוקי וניתן לכיוונון מלא, הבולם האחורי מגיע מחברת קייאבה שגם הוא מתכוונן באופן מלא. הפניגאלה V2 החדש מוכן גם לרכיבה יומיומית אך גם למסלול.

חבילת אלקטרוניקה

אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר

מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2S מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.

מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2S כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.

  • רמה 3: מיועדת לרכיבה בכבישים ציבוריים או בתנאים של אחיזה נמוכה.
  • רמה 2: מומלצת לרוכבים חובבים על מסלול. במצב זה, המערכת מנהלת את הבלימה של הגלגלים הקדמי והאחורי תוך שמירה על פונקציית ההטיה, אך ללא שליטה על הרמת הגלגל האחורי, לטובת בלימה בסגנון ספורטיבי יותר.
  • רמה 1: מיועדת לשימוש מקצועי במסלול. ה-ABS מתערב אך ורק בגלגל הקדמי, ומתוכנן להתאים לצרכים של רכיבת מירוץ.

ה-Panigale V2S מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.

מערכת ה-DTC  (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.

מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.

ה-Panigale V2S משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.

דגם ה-Panigale V2 S מגיע עם שתי תוספות חשובות: Ducati Power Launch – מערכת להאצות מהירות ומדויקות, שמאפשרת לרוכב להתמקד רק בשחרור המצמד, ו-Pit Limiter – שמגבילה באופן אוטומטי את מהירות האופנוע בתוך הפיטליין, באמצעות כפתור ייעודי. מערכות אלו זמינות כאביזרים גם ל-Panigale V2.

בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.

 

עיצוב

הדוקאטי פניגאלה V2S הוא פריצת דרך משמעותית בליין הדגמים של דוקאטי, שמגדירה מחדש את עולם אופנועי הספורט בנפח הביניים. בניגוד לדגמים קודמים, ה-Panigale V2S לא התבסס על אופנועים גדולים יותר אלא תוכנן מאפס לחלוטין. גישה חדשה זו הופכת אותו לאופנוע הספורט בנפח ביניים הראשון בהיסטוריה של דוקאטי שפותח מדף חלק.

העיצוב של הפניגאלה V2S שואב השראה מהפניגאלה V4 החדשני, ומשלב קווים אלגנטיים ורעיונות אווירודינמיים מתקדמים, המותאמים באופן מושלם לעיצוב חדש וקומפקטי. התוצאה היא אופנוע עם עיצוב מאוזן ודינמי יותר, המציע זרימה וחלקות, וחלק הקדמי פחות עמוס.

בין אם אתם יוצאים למסלול המרוצים או נהנים מפיתולי כביש ההרים, ה-Panigale V2S מספק שילוב מושלם של ביצועי דוקאטי, עיצוב ייחודי וחדשנות הנדסית. הוא לא רק אופנוע – הוא הצהרה על המחויבות של דוקאטי לדחוף את גבולות העיצוב וההנדסה בעולם האופנועים.

מנוע

מנוע ה-V-TWIN הקל ביותר בהיסטוריית דוקאטי

מנוע ה-V2 החדש שוקל רק 54.4 ק"ג, והוא מנוע ה-V TWIN הקל ביותר שייצרה אי פעם דוקאטי. קלילותו תורמת להפחתה משמעותית במשקל הכללי של הפניגאלה V2S, אשר מתהדר במשקל יבש של 176 ק"ג. מנוע זה מבטיח ביצועי שיא במסלול ובו-זמנית מספק חוויית רכיבה מהנה וכיפית בכביש, הודות למומנט העשיר שלו. המנוע בנפח של 890 סמ"ק, שמפיק 120 כ"ס (126 כ"ס עם קיט מרוצים) עם 9.54 קג"מ, שזמינים כבר מסל"ד מאוד נמוך. המנוע ה-V2 החדש מציג צעד חדשני נוסף של דוקאטי עם מנוע מאושר תקן Euro5+. עבור רוכבים בעלי רישיון A1, קיימת גרסה עם הספק מוגבל ל-35 קילוואט. בגרסה זו, ההספק המירבי עומד על 43.5 כ"ס ב-6,250 סל"ד, והמומנט המרבי הוא 5 קג"מ ב-5,750 סל"ד. בנוסף, כמו כל שאר דגמי דוקאטי גם הפניגאלה V2S החדש נהנה מ-4 שנות אחריות ומרווחי טיפולים של 15000 ק"מ בין טיפולים.

לוח מחוונים ומכלולים

לוח המחוונים החדש  של ה-Panigale V2S במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.

מכלולי האופנוע החדש כרגיל בטופ שאפשר למצוא, החל ממערכת בלימה של חברת ברמבו (M50), זרוע דו צידית מאלומיניום קל, גלגלים במידות קרביות (190/55-17 מאחור ו120/70-17 מלפנים), הגלגלים חמושים בצמיגים ספורטיביים של חברת פירלי, בולם הזעזעים הקד' מגיע מחברת מרזוקי וניתן לכיוונון מלא, הבולם האחורי מגיע מחברת קייאבה שגם הוא מתכוונן באופן מלא. הפניגאלה V2 החדש מוכן גם לרכיבה יומיומית אך גם למסלול.

חבילת אלקטרוניקה

אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר

מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2S מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.

מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2S כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.

  • רמה 3: מיועדת לרכיבה בכבישים ציבוריים או בתנאים של אחיזה נמוכה.
  • רמה 2: מומלצת לרוכבים חובבים על מסלול. במצב זה, המערכת מנהלת את הבלימה של הגלגלים הקדמי והאחורי תוך שמירה על פונקציית ההטיה, אך ללא שליטה על הרמת הגלגל האחורי, לטובת בלימה בסגנון ספורטיבי יותר.
  • רמה 1: מיועדת לשימוש מקצועי במסלול. ה-ABS מתערב אך ורק בגלגל הקדמי, ומתוכנן להתאים לצרכים של רכיבת מירוץ.

ה-Panigale V2S מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.

מערכת ה-DTC  (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.

מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.

ה-Panigale V2S משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.

דגם ה-Panigale V2 S מגיע עם שתי תוספות חשובות: Ducati Power Launch – מערכת להאצות מהירות ומדויקות, שמאפשרת לרוכב להתמקד רק בשחרור המצמד, ו-Pit Limiter – שמגבילה באופן אוטומטי את מהירות האופנוע בתוך הפיטליין, באמצעות כפתור ייעודי. מערכות אלו זמינות כאביזרים גם ל-Panigale V2.

בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.

 

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי, מגביל מהירות בפיטליין, כיסוי מושב מורכב, בקרת זינוק
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי, מגביל מהירות בפיטליין, כיסוי מושב מורכב, בקרת זינוק
  • נפח 890 סמ”ק
  • הספק 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • משקל יבש 179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
  • מנוע V-טווין 90 מעלות, 4 שסתומים לצילינדר, תזמון שסתומי יניקה משתנה, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
837 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1465 מ”מ
  • שלדה
    שלדת צינורות Trellis
  • בסיס גלגלים
    1,608 מ"מ
  • זווית מזלג
    27.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג KYB הפוך 46 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    230 מ"מ
  • גלגל קדמי
    גלגל חישורים 21X2.15"
  • צמיג קדמי
    פירלי Scorpion Rally STR 90/90
  • מתלה אחורי
    זרוע דו-צידית מאלומיניום, בולם KYB עם כוונון מלא, כיוון מהיר לעומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    220 מ"מ
  • גלגל אחורי
    גלגל חישורים 18X4.5"
  • צמיג אחורי
    פירלי Scorpion Rally STR 150/70
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים, Bosch Cornering ABS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר Brembo צף, Bosch Cornering ABS
  • קיבולת מיכל דלק
    21 ליטר
  • משקל רטוב
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • משקל יבש
    210 ק"ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
  • גובה מושב
    875 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 845 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    שליטה במצב הרכיבה, שליטה על עוצמת המנוע, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, מערכת החלפת הילוכים ללא מצמד, בקרת שיוט, מערכת ABS CORNERING, מערכת Wheelie Control, תאורת LED מלאה, בקרת החלקה, משכך היגוי, DRL, חיבור USB, שקע 12V, מסך TFT בגודל 5", מערכת לסגירת איתות באופן אוטומטי

  • סוג מנוע
    L-Twin, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזלי
  • נפח
    937 סמ"ק
  • מהלך X קדח
    94X67.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.3:01
  • הספק
    110 כ"ס ב - 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    9.4 קג"מ ב - 6,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    Bosch, גופי מצערת בקוטר 53 מ"מ בעלי מערכת Rider-By-Wire
  • מפלט
    זוג מפלטי פלדת אל-חלד עם ממיר קטליטי ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=38/14, 2=31/17, 28=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 49
  • מצמד
    Slipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

  • DesertX לבן
    125000

קסטומיזציה

בנה עכשיו את הדוקאטי שתמיד חלמת עליו

הקונפיגורטור של דוקאטי הוא כלי אינטראקטיבי שמאפשר לכם לעצב ולהתאים אישית את אופנוע החלומות שלכם.

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:837 מ”מ
undefiend
חדש
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:837 מ”מ
undefiend
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V2S