[vdbtn]
צבעים:

דרגת רשיון: A, A1

דוקאטי סקרמבלר ספיישל הוא הרבה יותר מאופנוע שטח. הרבה יותר מאופנוע כביש. ואנחנו, דרך אגב, המצאנו את הסקראמבלר. הוא הרבה יותר מאופנוע סקרמבלר. דוקאטי סקרמבלר ספיישל הוא מחווה. אופנוע חדש שהוא אינטרפרטציה שלנו לאופנועים קלאסיים, כאלה שכבר לא מייצרים, עם הרבה כרום במקומות שצריך, עם מתכת חשופה, עם חיפויי גלגלים מאלומיניום. ועם ביצועים מודרניים. ועם זאת, כדאי לפעמים להאט, אפילו לעצור, כדי להסתכל בהשתקפות של הסקרמבלר ספיישל. אנחנו בהחלט מבינים.
[table id=55/]

מנוע הסקרמבלר 1100 ספיישל הוא מנוע דוקאטי קלאסי, כזה שראוי לכזה אופנוע: שתי בוכנות בתצורת V, 1,079 סמ"ק ביחד. הן מפיקות 86 כוחות סוס ב-7,500 סל"ד, בדיוק ההספק שצריך, בדיוק עקומת הכוח שצריך, בדיוק המראה שצריך לאגזוז כדי להבהיר שמדובר באופנוע ספורט קלאסי, עם רכיבים מודרניים לחלוטין.

את השלדה של דוקאטי לא צריך להציג. בטח שלא באופנוע שטח. היא מתוכננת סביב המנוע ובנויה לפעול עמו בהרמוניה מושלמת. אך בסקרמבלר 1100 ספיישל מתווסף מימד נוסף: הצביעה. השלדה השחורה, המזלגות הצבועים בצבע אלומיניום מוברש, הגלגלים שתוכננו לפי תבניות גלגלים משנות השישים – כל אלה חוברים יחד להעניק לסקרמבלר 1100 ספיישל מראה של אופנוע קלאסי, עם מאפייני התנהגות מודרניים לחלוטין הודות לשלושה מצבי נסיעה: אקטיבי, מסע, ועיר ההופכים כל נסיעה למהירה יותר הודות להתאמה מושלמת לתנאי הרכיבה.

קלאסיקה. מילה שצריך להתייחס אליה בכבוד הראוי. מילה שהופכת כל דוקאטי לאופנוע מבוקש בשוק היד השניה. קלאסיקה לא נשכחת, היא משתבחת. אנחנו בדוקאטי מגיעים מעשרות שנים של בניית אופנועים, עשרות שנים של מרוצים, של תשוקה, של ירידה לפרטים הקטנים שמיועדים להפוך את הרוכב למעט יותר מהר, כי לפעמים מילימטרים זה מה שחשוב. לכן סקרמבלר 1100 ספורט. לכן הצביעה. לכן הגלגלים. לכן המתלה הקדמי החשוף שממחיש היטב שיש כאן בולם מודרני. צריך להסביר עוד משהו? נראה לנו שהבנתם.