Scrambler 1100 Tribute PRO

החל מ - 114,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Scrambler 1100 Tribute PRO

הספק

86 כ"ס ב-7500 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)

נפח

1079 סמ”ק

משקל רטוב

211 ק"ג

דרגת רשיון

A, A1

Scrambler 1100 Tribute PRO

עבר, הווה והעתיד נפגשים ב- Scrambler Ducati 1100 Tribute PRO החדש. נולד כדי לחגוג את ההיסטוריה של מנוע ה-L twin מקורר האוויר. 50 שנה לאחר המצאתו, המנוע האייקוני של דוקאטי משודך לאח חדש במשפחת ה-1100 PRO שמחזירה אותנו אחורה בזמן בגישה עכשווית וכיפית מתמיד.
עיצוב

דוקאטי מציינים בשנת 2021 50 שנה לייצור מנוע ה-L-twin מקורר האוויר, שנחשף לראשונה בשנת 1971. לרגל האירוע החליטו בחטיבת הסקרמבלרים בדוקאטי לכבד את ההיסטוריה של המנוע המפורסם הזה על ידי הוספת דגם שחוגג את המאורע, כך נולד ה- Scrambler Ducati 1100 Tribute PRO.

הסקרמבלר 1100 Tribute PRO חוגג את ההיסטוריה המפוארת שלנו עם צבע מיוחד שאפיין את האופנה באותה תקופה, בו דוקאטי השתמשו בדגם 450 דסמו מונו ו -750 ספורט של 1972. גרסה זו מזכירה גם את ה-750 סופרספורט ששימש את צוות ספג'ארי מ-1975. ה-Scrambler Ducati 1100 Tribute PRO הוא אופנוע שנוצר לאוהבי אופנועים מודרניים-קלאסיים!

מנוע

לנפח אין תחליף! מסיבה זאת ציידנו את ה-Scrambler 1100 Tribute PRO במנוע 1,079 סמ"ק בתצורת L-TWIN קלאסית של דוקאטי, 86 כוחות סוס ו-9 קג"מ, הזמינים כבר מסל"ד נמוך ומתקבלים ללא מאמץ מיוחד מהרוכב, המנוע מוזן על ידי מערכת הזרקה אלקטרונית ומערכת RIDE BY WIRE המעבירה כל פקודת מצערת ישר לגלגל האחורי! ה-Scrambler 1100 Tribute PRO נהנה ממרווחי טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ואחריות מלאה ל 4 שנים, כל אלה מבטיחים שהסקרמבלר 1100 פרו יספק שפע של כוח זמין וחווית רכיבה מיוחדת שיש רק במשפחה הכי מגניבה בעולם הדו"ג!

בטיחות

ה-Scrambler 1100 Tribute PRO הוא אופנוע הקלאסי מודרני הבטיחותי ביותר בסגמנט, האח הגדול במשפחה מגיע מצוייד בכל מערכת הבטיחות היוקרתיות ביותר שיש לדוקאטי להציע, החל ממצבי רכיבה שישנו לו את הספק ואופי קבלת ההספק מהמנוע, בקרת החלקה בעלת 4 מצבי התערבות, מערכת ABS CORNERING של בוש, בלמים עוצמתיים של חברת ברמבו ועוד. הכל כדי שתגיע ליעד בשיא הבטיחות והנאה!

מכלולי שלדה

ה-Scrambler 1100 Tribute PRO חמוש בשלדת צינורות משולשים מפלדת כרומולי, כמו שאר הסקרמבלרים, השלדה מחבקת את המנוע בצורה מושלמת. זה יוצר הרמוניה מושלמת שמייצרת חווית רכיבה יחודית לדגם בכל מטר שתעברו, אם זה בטיול לצפון הארץ בשבת או סתם כשקופצים לקניות בסופר השכונתי. הסקרמבלר נעים מאוד בשיוט בכבישים מהירים הודות לבסיס הגלגלים הנדיב שלו באורך 1,514 מ"מ שממקסם את היציבות, גם במהירויות גבוהות.

עיצוב

דוקאטי מציינים בשנת 2021 50 שנה לייצור מנוע ה-L-twin מקורר האוויר, שנחשף לראשונה בשנת 1971. לרגל האירוע החליטו בחטיבת הסקרמבלרים בדוקאטי לכבד את ההיסטוריה של המנוע המפורסם הזה על ידי הוספת דגם שחוגג את המאורע, כך נולד ה- Scrambler Ducati 1100 Tribute PRO.

הסקרמבלר 1100 Tribute PRO חוגג את ההיסטוריה המפוארת שלנו עם צבע מיוחד שאפיין את האופנה באותה תקופה, בו דוקאטי השתמשו בדגם 450 דסמו מונו ו -750 ספורט של 1972. גרסה זו מזכירה גם את ה-750 סופרספורט ששימש את צוות ספג'ארי מ-1975. ה-Scrambler Ducati 1100 Tribute PRO הוא אופנוע שנוצר לאוהבי אופנועים מודרניים-קלאסיים!

מנוע

לנפח אין תחליף! מסיבה זאת ציידנו את ה-Scrambler 1100 Tribute PRO במנוע 1,079 סמ"ק בתצורת L-TWIN קלאסית של דוקאטי, 86 כוחות סוס ו-9 קג"מ, הזמינים כבר מסל"ד נמוך ומתקבלים ללא מאמץ מיוחד מהרוכב, המנוע מוזן על ידי מערכת הזרקה אלקטרונית ומערכת RIDE BY WIRE המעבירה כל פקודת מצערת ישר לגלגל האחורי! ה-Scrambler 1100 Tribute PRO נהנה ממרווחי טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ואחריות מלאה ל 4 שנים, כל אלה מבטיחים שהסקרמבלר 1100 פרו יספק שפע של כוח זמין וחווית רכיבה מיוחדת שיש רק במשפחה הכי מגניבה בעולם הדו"ג!

בטיחות

ה-Scrambler 1100 Tribute PRO הוא אופנוע הקלאסי מודרני הבטיחותי ביותר בסגמנט, האח הגדול במשפחה מגיע מצוייד בכל מערכת הבטיחות היוקרתיות ביותר שיש לדוקאטי להציע, החל ממצבי רכיבה שישנו לו את הספק ואופי קבלת ההספק מהמנוע, בקרת החלקה בעלת 4 מצבי התערבות, מערכת ABS CORNERING של בוש, בלמים עוצמתיים של חברת ברמבו ועוד. הכל כדי שתגיע ליעד בשיא הבטיחות והנאה!

מכלולי שלדה

ה-Scrambler 1100 Tribute PRO חמוש בשלדת צינורות משולשים מפלדת כרומולי, כמו שאר הסקרמבלרים, השלדה מחבקת את המנוע בצורה מושלמת. זה יוצר הרמוניה מושלמת שמייצרת חווית רכיבה יחודית לדגם בכל מטר שתעברו, אם זה בטיול לצפון הארץ בשבת או סתם כשקופצים לקניות בסופר השכונתי. הסקרמבלר נעים מאוד בשיוט בכבישים מהירים הודות לבסיס הגלגלים הנדיב שלו באורך 1,514 מ"מ שממקסם את היציבות, גם במהירויות גבוהות.

ציוד

3 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, בקרת החקלה ו ABS CORNERING ,מצערת רכב אל חוטית, תאורת LED אחורית, לוח שעונים LCD, צג הילוכים, מד דלק, שקע USB
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 4 לאופנוע

ציוד

3 מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, בקרת החקלה ו ABS CORNERING ,מצערת רכב אל חוטית, תאורת LED אחורית, לוח שעונים LCD, צג הילוכים, מד דלק, שקע USB
  • נפח 1079 סמ”ק
  • הספק 86 כ"ס ב-7500 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט 9.0 קג"מ ב-4750 סל"ד
  • משקל יבש 194 ק”ג
  • מנוע L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
  • טיפול 12,000 ק"מ
ARROW
גובה מושב
810 מ"מ
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1514 מ"מ
  • שלדה
    שלדת סבך משולשים, צינורות פלדה Trellis
  • בסיס גלגלים
    1449 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    Kayaba הפוך בקוטר 41 מ"מ
  • מהלך מתלה קדמי
    150 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 10 חישורים, 3.00”×18”
  • צמיג קדמי
    פירלי MT60RS, 110/80 ZR18
  • מתלה אחורי
    Kayaba, עומס קפיץ
  • מהלך מתלה אחורי
    150 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 10 חישורים, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי MT60RS, 180/55 ZR17
  • בלם קדמי
    דיסק צף בקוטר 330 מ"מ, קליפר Brembo מונובלוק רדיאלי 4 בוכנות ABS Cornering
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ"מ, קליפר צף ABS Cornering
  • קיבולת מיכל דלק
    13.5 ליטר
  • משקל רטוב
    176 ק"ג חצי רטוב (ללא דלק)
  • משקל יבש
    176 ק”ג חצי רטוב (ללא דלק)
  • גובה מושב
    795 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך - 780 מ"מ)

  • ציוד סטנדרטי
    מסך TFT 4.3 הכולל חיווי גיר ומד דלק, מצבי רכיבה, מצבי הספק, בקרת החלקה, ABS Cornering קיים כסטנדרט, תא מטען תחת המושב עם חיבור לטעינת USB, תאורת חזית LED, מאותתי LED, קוויק שיפטר, מפלט של טרמיניוני, כידון נמוך,

  • סוג מנוע
    L-טווין, דזמו, 2 שס' לצילינדר, קירור אוויר עם מצנן שמן
  • נפח
    803 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    88×66 מ"מ
  • יחס דחיסה
    11:01
  • הספק
    73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
  • מומנט
    6.6 קג"מ ב-7000 סל"ד
  • הזרקת דלק
    אלקטרונית, גוף מצערת 50 מ”מ
  • מפלט
    מפלט 2-1 מפלדת אל חלד בחיפוי אלומניום

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים
  • יחסי תמסורת
    1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.85:1
  • הנעה סופית
    שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 46
  • מצמד
    רב-דיסקי, רטוב, APTC , מצמד מחליק, תפעול הידראולי

  • טיפול 1000 ק"מ
    1005 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1005 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    3751 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    1640 ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 77.5 כ"ס ב-9750 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.3 קג"מ ב-8000 סל"ד
גובה מושב:904 מ"מ (889 מ"מ עם מושב מונמך)
משקל יבש:151 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
חדש
הספק: 110 כ"ס ב – 9,250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 9.4 קג"מ ב – 6,500 סל"ד
גובה מושב:910 מ"מ (אפשרות הנמכה עד 885 מ"מ)
undefiend
הספק: 73 כ"ס ב-8250 סל"ד (47 כ"ס בגרסת A1)
מומנט: 6.6 קג"מ ב-7000 סל"ד
גובה מושב:795 מ”מ (ניתן להתקין מושב נמוך – 780 מ"מ)
משקל יבש:176 ק”ג חצי רטוב (ללא דלק)

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Scrambler 1100 Tribute PRO