הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | STREETFIGHTER Streetfighter V2
ב-Streetfighter V2 הושקעה מחשבה בכל פרט, כל זווית באופנוע מעוצבת ומתוכננת למקסימום יעילות.
המשקל הנמוך של האופנוע נראה לא רק על הנייר או בהרגשה שמתיישבים עליו, משקלו הנמוך נראה גם בעיצוב המינימליסטי, בזכות שלדת מונוקוק זעירה מאלומיניום ומנוע ה-V2 Superquadro הקומפקטי. זה היה הקו המנחה של מחלקת העיצוב בבולוניה, הקווים שה-Streetfighter V2 מתהדר בהם מפוסלים אך באותה נשימה מתוכננים לפונקציונליות מרבית. אפילו לאלמנט הקטן ביותר יש גם מטרה אסתטית וגם היבט פונקציונלי, כמו למשל קונס האוויר של הרדיאטור המפנה בצורה אופטימלית את החום הרחק מרגליו של הרוכב.
ה-Streetfighter V2 לא פוסח על האלמנטים הקלאסיים של ה-Streetfighter V4, כמו יחידת התאורה הקדמית הייחודי, הכוללת את ה-DRL בצורת V האופייני לאופנועי ספורט של דוקאטי ושואב השראה מהחיוך המפורסם של הג'וקר.
בליבו של הדוקאטי Streetfighter V2 פועם מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. המנוע הממכר הזה מגיע בנפח של 955 סמ"ק הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מותן במעט כדי לקבל קשת רחבה יותר של כוח זמין, שינויים אלה מביאים את הנתוני ה-Streetfighter V2 ל-155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח ברכיבה עירונית ובאותה נשימה בועט ועוצמתי בשימוש ספורטיבי. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ וגם ה-Streetfighter V2 נהנה מאחריות מורחבת ל-4 שנים.
הארגונומיה של הסטרטריטפייטר V2 החדש מתרכזת סביב הרוכב ומתמקדת בהתנהגות הדינמית של האופנוע, תוך הבטחת ספורטיביות ונוחות. כידון האלומיניום הגבוה והרחב מחליף את הקליפ-און הספורטיבים של הפניגאלה V2, הבסיס שממנו נוצר ה-Streetfighter V2. המושב כעת רחב יותר ויש לו ריפוד חדש שתורם להפוך את ה-Streetfighter V2 לנוח עוד יותר. בנוסף, רגליות הרוכב מוקמו מחדש כדי להגדיל את את המרחק בינהן לבין המושב. כל השיפורים הללו מאפשרים לרוכב שליטה אמיתית במהלך רכיבה ספורטיבית ובמקביל מקלים על השימוש היומיומי מבלי לוותר על חווית רכיבה בלתי נשכחת.
ציידנו את ה-Streetfighter V2 במערכות הבטיחות הטובות ביותר שאפשר להשיג. הודות לשימוש בפלטפורמת האינרציה (IMU) בעלת 6 הצירים המזהה באופן מיידי את זווית הגלגל, כל הבקרות מתערבות בצורה מדויקת בהתאם למיקום האופנוע במרחב. הבקרות משויכים כברירת מחדל לשלושת מצבי הרכיבה (ספורט, כביש, רטוב). לרוכב ניתנת היכולת להתאים אישית את רמת ההתערבות של כל מערכות העזר וכוללת גם אפשרות לשיחזור כל הפרמטרים של ברירת המחדל שנקבעו על ידי דוקאטי. כל זאת על מנת להבטיח ביצועים ובטיחות מירביים.
ה-Streetfighter V2 מגיע עם בולמי זעזועים ברמה הגבוהה ביותר שרוכב יכול לבקש, המזלג הקדמי של שוואה, בטכנולוגיית BPF בקוטר 43 מ"מ, הבולם האחורי של חברת זקס, וכמובן שהם מתכווננים באופן מלא. ה-Streetfighter V2 מגיע כסטנדרט עם משכך היגוי פרוגרסיבי, גם הוא של חברת זקס, הזרוע האחורית החד-צדית ארוכה ב-30 מ"מ מאשר בפניגאלה V2.
צריך גם לעצור לפעמים, עבור משימה זאת דוקאטי ציידו את ה-Streetfighter V2 במערכת בלמים של ברמבו, עם דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים מדגם M4.32, למערכת בלימה עוצמתית כזאת חייבים לשדך משאבת בלם שתייצר גם רגש, פה נכנסת לתמונה משאבה קדמית רדיאלית בקוטר 18 מ"מ גם של חברת ברמבו. הסטריטפייטר V2 שוקל 178 ק"ג משקל יבש, ומגיע עם צמיגי פירלי מדגם דיאבלו רוסו 4 דביקים בקוטר 17″ במידות 120/70 מלפנים ו-180/60 מאחור.
ב-Streetfighter V2 הושקעה מחשבה בכל פרט, כל זווית באופנוע מעוצבת ומתוכננת למקסימום יעילות.
המשקל הנמוך של האופנוע נראה לא רק על הנייר או בהרגשה שמתיישבים עליו, משקלו הנמוך נראה גם בעיצוב המינימליסטי, בזכות שלדת מונוקוק זעירה מאלומיניום ומנוע ה-V2 Superquadro הקומפקטי. זה היה הקו המנחה של מחלקת העיצוב בבולוניה, הקווים שה-Streetfighter V2 מתהדר בהם מפוסלים אך באותה נשימה מתוכננים לפונקציונליות מרבית. אפילו לאלמנט הקטן ביותר יש גם מטרה אסתטית וגם היבט פונקציונלי, כמו למשל קונס האוויר של הרדיאטור המפנה בצורה אופטימלית את החום הרחק מרגליו של הרוכב.
ה-Streetfighter V2 לא פוסח על האלמנטים הקלאסיים של ה-Streetfighter V4, כמו יחידת התאורה הקדמית הייחודי, הכוללת את ה-DRL בצורת V האופייני לאופנועי ספורט של דוקאטי ושואב השראה מהחיוך המפורסם של הג'וקר.
בליבו של הדוקאטי Streetfighter V2 פועם מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. המנוע הממכר הזה מגיע בנפח של 955 סמ"ק הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מותן במעט כדי לקבל קשת רחבה יותר של כוח זמין, שינויים אלה מביאים את הנתוני ה-Streetfighter V2 ל-155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח ברכיבה עירונית ובאותה נשימה בועט ועוצמתי בשימוש ספורטיבי. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ וגם ה-Streetfighter V2 נהנה מאחריות מורחבת ל-4 שנים.
הארגונומיה של הסטרטריטפייטר V2 החדש מתרכזת סביב הרוכב ומתמקדת בהתנהגות הדינמית של האופנוע, תוך הבטחת ספורטיביות ונוחות. כידון האלומיניום הגבוה והרחב מחליף את הקליפ-און הספורטיבים של הפניגאלה V2, הבסיס שממנו נוצר ה-Streetfighter V2. המושב כעת רחב יותר ויש לו ריפוד חדש שתורם להפוך את ה-Streetfighter V2 לנוח עוד יותר. בנוסף, רגליות הרוכב מוקמו מחדש כדי להגדיל את את המרחק בינהן לבין המושב. כל השיפורים הללו מאפשרים לרוכב שליטה אמיתית במהלך רכיבה ספורטיבית ובמקביל מקלים על השימוש היומיומי מבלי לוותר על חווית רכיבה בלתי נשכחת.
ציידנו את ה-Streetfighter V2 במערכות הבטיחות הטובות ביותר שאפשר להשיג. הודות לשימוש בפלטפורמת האינרציה (IMU) בעלת 6 הצירים המזהה באופן מיידי את זווית הגלגל, כל הבקרות מתערבות בצורה מדויקת בהתאם למיקום האופנוע במרחב. הבקרות משויכים כברירת מחדל לשלושת מצבי הרכיבה (ספורט, כביש, רטוב). לרוכב ניתנת היכולת להתאים אישית את רמת ההתערבות של כל מערכות העזר וכוללת גם אפשרות לשיחזור כל הפרמטרים של ברירת המחדל שנקבעו על ידי דוקאטי. כל זאת על מנת להבטיח ביצועים ובטיחות מירביים.
ה-Streetfighter V2 מגיע עם בולמי זעזועים ברמה הגבוהה ביותר שרוכב יכול לבקש, המזלג הקדמי של שוואה, בטכנולוגיית BPF בקוטר 43 מ"מ, הבולם האחורי של חברת זקס, וכמובן שהם מתכווננים באופן מלא. ה-Streetfighter V2 מגיע כסטנדרט עם משכך היגוי פרוגרסיבי, גם הוא של חברת זקס, הזרוע האחורית החד-צדית ארוכה ב-30 מ"מ מאשר בפניגאלה V2.
צריך גם לעצור לפעמים, עבור משימה זאת דוקאטי ציידו את ה-Streetfighter V2 במערכת בלמים של ברמבו, עם דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים רדיאליים מדגם M4.32, למערכת בלימה עוצמתית כזאת חייבים לשדך משאבת בלם שתייצר גם רגש, פה נכנסת לתמונה משאבה קדמית רדיאלית בקוטר 18 מ"מ גם של חברת ברמבו. הסטריטפייטר V2 שוקל 178 ק"ג משקל יבש, ומגיע עם צמיגי פירלי מדגם דיאבלו רוסו 4 דביקים בקוטר 17″ במידות 120/70 מלפנים ו-180/60 מאחור.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us