Streetfighter V4

החל מ - בעדכון

Streetfighter V4

הספק

214 כ"ס ב-13,500 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

191 ק”ג (רטוב ללא דלק)

דרגת רשיון

A

Streetfighter V4

הסטריטפייטר V4 החדש מביא איתו את כל העוצמה והדיוק של ה-Panigale V4, אך בפורמט נייקד פראי, חייתי ואינטואיטיבי. עם מנוע V4 אימתני, שלדה קשיחה ומדויקת, כנפונים אווירודינמיים ומערכות אלקטרוניקה מתקדמות – הדגם הזה נועד לרוכבים שמחפשים ריגוש גולמי ותחושת שליטה מוחלטת על כל סיבוב מצערת. עיצוב חד, ביצועים מעולמות המרוצים וטכנולוגיה מבית דוקאטי – הסטריטפייטר V4 הוא הבחירה של אלה שלא צריכים תירוצים כדי לרכב חזק.
מנוע

בלבו של ה-Streetfighter V4 2025 פועם מנוע Desmosedici Stradale – מנוע V4 בזווית של 90° בנפח 1,103 סמ"ק, המבוסס ישירות על טכנולוגיית ה-MotoGP של דוקאטי. הוא מפיק 214 כ"ס ב-13,500 סל"ד ו-12.2 קג"מ ב-11,250 סל"ד, עם תגובת מצערת עוצמתית ומדויקת שמביאה לרוכב כוח מיידי ובכל סל"ד.

המנוע כולל גל ארכובה מסתובב נגדית (counter-rotating crankshaft) שמפחית את האפקט הג'ירוסקופי ומשפר את היציבות והכניסה לפניות, לצד סדר הצתה ייחודי שמספק תחושת אחיזה מוגברת וצליל מכאני עמוק ואגרסיבי.

בנוסף, גרסת 2025 כוללת מערכת פליטה חדשה ומעודכנת העומדת בתקנות Euro 5+ – מבלי לפגוע בעוצמה, אלא אף משפרת את העברת הכוח ואת זמינות המומנט.

המנוע של ה-Streetfighter V4 לא רק חזק – הוא מהונדס לספק חוויית רכיבה רגשית, מדויקת ומהירה יותר מכל מתחרה בקטגוריה.

שלדה ומכלולים

ה-Streetfighter V4 2025 מתוכנן לספק תגובת שלדה חדה, יציבות במהירויות גבוהות והתנהגות ספורטיבית מלאה ביטחון – גם ברכיבה עירונית וגם על מסלול המרוצים. האופנוע מבוסס על שלדת מונוקוק מאלומיניום, שבה המנוע מהווה רכיב נושא עומס, לשם הפחתת משקל ושיפור קשיחות מבנית.

מכלולי המתלים כוללים מזלג קדמי Showa BPF בקוטר 43 מ"מ מתכוונן באופן מלא, ובולם אחורי Sachs איכותי – המכוונים להציע איזון מושלם בין ביצועי מסלול לנוחות שימוש יומיומית. בנוסף, מותקן גם משכך היגוי מבית Sachs לשיפור היציבות במהירויות גבוהות.

מערכת הבלימה הקדמית מבית Brembo, עם דיסקים בקוטר 330 מ"מ וקאליפרים Hypure רדיאליים, מספקת עוצמת בלימה נשכנית ותחושת שליטה יוצאת דופן. מאחור – דיסק 245 מ"מ עם קאליפר בוכנה יחידה, להשלמת החבילה.

השילוב בין שלדה קומפקטית, מתלים מדויקים ובלמים ברמה הגבוהה ביותר הופך את ה-Streetfighter V4 למכונת רכיבה יציבה, צפויה וחדה – שמרגישה תמיד תחת שליטתך, גם כשהאדרנלין בשיאו.

עיצוב

הסטריטפייטר V4 2025 ממשיך את שפת העיצוב הבלתי מתפשרת של דוקאטי עם מראה נייקד אולטרה-אגרסיבי, מינימליסטי ומדויק. כל אלמנט עיצובי בו מבטא כוח, מהירות וביטחון. החזית האופיינית כוללת פנס LED חד בעיצוב "V", המשדר תחושת דריכות מתמדת – כמו לוחם שמוכן להתקפה.

הקו הכללי של האופנוע נמוך ומוארך, עם מיכל דלק מפוסל בהשראת ה-Panigale, וזנב קצר וקליל שיוצר פרופורציה של "הכול קדימה" – בדיוק כמו באופנועי מירוץ. כל פרט חשוף ומודגש, החל מהמנוע וכלה בצנרת הפליטה, מתוך מטרה להבליט את הצד המכאני ולהעביר תחושת אותנטיות.

כנפוני אוויר (winglets) כפולים משולבים בעיצוב, לא רק לשיפור הביצועים האווירודינמיים, אלא גם כאמירה ויזואלית – זהו סטריטפייטר שנולד מהמסלול.

הגימור ברמה הגבוהה ביותר: שלדת אלומיניום חשופה בגוון מט, רכיבים מכניים באיכות תעופתית, צבע אדום איקוני של Ducati עם הדגשים כהים, וחומרי גימור מוקפדים שמשדרים יוקרה לצד מוכנות קרבית.

ה-Streetfighter V4 הוא לא רק כלי ביצועים, הוא הצהרה עיצובית ברורה: אופנוע הערום היפה ביותר בקטגוריה.

זה לא רק אופנוע – זו יצירת עיצוב נועזת שמושכת מבטים בכל רגע, גם כשהוא עומד.

אלקטרוניקת MOTO GP

ה-Streetfighter V4 2025 מצויד במערך טכנולוגי מהמתקדמים ביותר בעולם האופנועים, המשלב בין עוצמה גולמית לאינטליגנציה דיגיטלית. מערכת האלקטרוניקה מבוססת על פלטפורמת IMU בת 6 צירים, המנטרת בזמן אמת את כל תנועות האופנוע ומספקת נתונים מדויקים למערכות הסיוע לרוכב.

מערכות עזר לרוכב כוללות:

  • Ducati Traction Control (DTC) DVOבקרת אחיזה מתקדמת המתחשבת בזווית ההטיה ובמהירות הגלגלים, לשמירה על יציבות מרבית.

  • Ducati Wheelie Control (DWC) DVOבקרת ווילי חכמה המאזנת בין עוצמת המנוע לשליטה בגלגל הקדמי.

  • Ducati Slide Control (DSC)מערכת לניהול החלקות מבוקר, המאפשרת שליטה טובה יותר ביציאה מפניות.

  • Engine Brake Control (EBC) DVOבקרת בלימת מנוע המותאמת לרמות שונות של בלימה, לשיפור היציבות בעת האטה.

  • Ducati Power Launch (DPL)מערכת לזינוק מהיר מהמקום, המבטיחה האצה חלקה ובטוחה.

  • Ducati Quick Shift (DQS) up/down DVOמערכת להעברת הילוכים חלקה ומהירה ללא שימוש בקלאץ', בעלייה ובהורדה.

  • Race eCBS)Cornering ABS EVO) – מערכת בלימה מתקדמת המותאמת לפניות, רכיבת מסלול אגרסיבית ולשמירה על יציבות ובטיחות מרבית.

המערכות הללו מנוהלות באמצעות מסך TFT צבעוני בגודל 6.9 אינץ' עם יחס תצוגה של 8:3, המציע ממשק משתמש אינטואיטיבי ונגיש. המסך מציג מידע חיוני כגון מצבי רכיבה, נתוני מנוע, ומאפשר התאמה אישית של ההגדרות בהתאם להעדפות הרוכב.

בנוסף, האופנוע כולל את מערכת Ducati Vehicle Observer (DVO), אלגוריתם מתקדם שפותח בהשראת תוכנית ה-MotoGP של דוקאטי, המנתח נתונים מיותר מ-70 חיישנים כדי לספק חוויית רכיבה מותאמת אישית ומדויקת.

הטכנולוגיה המתקדמת של ה-Streetfighter V4 2025 לא רק משפרת את הביצועים, אלא גם מגבירה את הבטיחות והנוחות, ומאפשרת לרוכב להתמקד בחוויית הרכיבה המרגשת.

מנוע

בלבו של ה-Streetfighter V4 2025 פועם מנוע Desmosedici Stradale – מנוע V4 בזווית של 90° בנפח 1,103 סמ"ק, המבוסס ישירות על טכנולוגיית ה-MotoGP של דוקאטי. הוא מפיק 214 כ"ס ב-13,500 סל"ד ו-12.2 קג"מ ב-11,250 סל"ד, עם תגובת מצערת עוצמתית ומדויקת שמביאה לרוכב כוח מיידי ובכל סל"ד.

המנוע כולל גל ארכובה מסתובב נגדית (counter-rotating crankshaft) שמפחית את האפקט הג'ירוסקופי ומשפר את היציבות והכניסה לפניות, לצד סדר הצתה ייחודי שמספק תחושת אחיזה מוגברת וצליל מכאני עמוק ואגרסיבי.

בנוסף, גרסת 2025 כוללת מערכת פליטה חדשה ומעודכנת העומדת בתקנות Euro 5+ – מבלי לפגוע בעוצמה, אלא אף משפרת את העברת הכוח ואת זמינות המומנט.

המנוע של ה-Streetfighter V4 לא רק חזק – הוא מהונדס לספק חוויית רכיבה רגשית, מדויקת ומהירה יותר מכל מתחרה בקטגוריה.

שלדה ומכלולים

ה-Streetfighter V4 2025 מתוכנן לספק תגובת שלדה חדה, יציבות במהירויות גבוהות והתנהגות ספורטיבית מלאה ביטחון – גם ברכיבה עירונית וגם על מסלול המרוצים. האופנוע מבוסס על שלדת מונוקוק מאלומיניום, שבה המנוע מהווה רכיב נושא עומס, לשם הפחתת משקל ושיפור קשיחות מבנית.

מכלולי המתלים כוללים מזלג קדמי Showa BPF בקוטר 43 מ"מ מתכוונן באופן מלא, ובולם אחורי Sachs איכותי – המכוונים להציע איזון מושלם בין ביצועי מסלול לנוחות שימוש יומיומית. בנוסף, מותקן גם משכך היגוי מבית Sachs לשיפור היציבות במהירויות גבוהות.

מערכת הבלימה הקדמית מבית Brembo, עם דיסקים בקוטר 330 מ"מ וקאליפרים Hypure רדיאליים, מספקת עוצמת בלימה נשכנית ותחושת שליטה יוצאת דופן. מאחור – דיסק 245 מ"מ עם קאליפר בוכנה יחידה, להשלמת החבילה.

השילוב בין שלדה קומפקטית, מתלים מדויקים ובלמים ברמה הגבוהה ביותר הופך את ה-Streetfighter V4 למכונת רכיבה יציבה, צפויה וחדה – שמרגישה תמיד תחת שליטתך, גם כשהאדרנלין בשיאו.

עיצוב

הסטריטפייטר V4 2025 ממשיך את שפת העיצוב הבלתי מתפשרת של דוקאטי עם מראה נייקד אולטרה-אגרסיבי, מינימליסטי ומדויק. כל אלמנט עיצובי בו מבטא כוח, מהירות וביטחון. החזית האופיינית כוללת פנס LED חד בעיצוב "V", המשדר תחושת דריכות מתמדת – כמו לוחם שמוכן להתקפה.

הקו הכללי של האופנוע נמוך ומוארך, עם מיכל דלק מפוסל בהשראת ה-Panigale, וזנב קצר וקליל שיוצר פרופורציה של "הכול קדימה" – בדיוק כמו באופנועי מירוץ. כל פרט חשוף ומודגש, החל מהמנוע וכלה בצנרת הפליטה, מתוך מטרה להבליט את הצד המכאני ולהעביר תחושת אותנטיות.

כנפוני אוויר (winglets) כפולים משולבים בעיצוב, לא רק לשיפור הביצועים האווירודינמיים, אלא גם כאמירה ויזואלית – זהו סטריטפייטר שנולד מהמסלול.

הגימור ברמה הגבוהה ביותר: שלדת אלומיניום חשופה בגוון מט, רכיבים מכניים באיכות תעופתית, צבע אדום איקוני של Ducati עם הדגשים כהים, וחומרי גימור מוקפדים שמשדרים יוקרה לצד מוכנות קרבית.

ה-Streetfighter V4 הוא לא רק כלי ביצועים, הוא הצהרה עיצובית ברורה: אופנוע הערום היפה ביותר בקטגוריה.

זה לא רק אופנוע – זו יצירת עיצוב נועזת שמושכת מבטים בכל רגע, גם כשהוא עומד.

אלקטרוניקת MOTO GP

ה-Streetfighter V4 2025 מצויד במערך טכנולוגי מהמתקדמים ביותר בעולם האופנועים, המשלב בין עוצמה גולמית לאינטליגנציה דיגיטלית. מערכת האלקטרוניקה מבוססת על פלטפורמת IMU בת 6 צירים, המנטרת בזמן אמת את כל תנועות האופנוע ומספקת נתונים מדויקים למערכות הסיוע לרוכב.

מערכות עזר לרוכב כוללות:

  • Ducati Traction Control (DTC) DVOבקרת אחיזה מתקדמת המתחשבת בזווית ההטיה ובמהירות הגלגלים, לשמירה על יציבות מרבית.

  • Ducati Wheelie Control (DWC) DVOבקרת ווילי חכמה המאזנת בין עוצמת המנוע לשליטה בגלגל הקדמי.

  • Ducati Slide Control (DSC)מערכת לניהול החלקות מבוקר, המאפשרת שליטה טובה יותר ביציאה מפניות.

  • Engine Brake Control (EBC) DVOבקרת בלימת מנוע המותאמת לרמות שונות של בלימה, לשיפור היציבות בעת האטה.

  • Ducati Power Launch (DPL)מערכת לזינוק מהיר מהמקום, המבטיחה האצה חלקה ובטוחה.

  • Ducati Quick Shift (DQS) up/down DVOמערכת להעברת הילוכים חלקה ומהירה ללא שימוש בקלאץ', בעלייה ובהורדה.

  • Race eCBS)Cornering ABS EVO) – מערכת בלימה מתקדמת המותאמת לפניות, רכיבת מסלול אגרסיבית ולשמירה על יציבות ובטיחות מרבית.

המערכות הללו מנוהלות באמצעות מסך TFT צבעוני בגודל 6.9 אינץ' עם יחס תצוגה של 8:3, המציע ממשק משתמש אינטואיטיבי ונגיש. המסך מציג מידע חיוני כגון מצבי רכיבה, נתוני מנוע, ומאפשר התאמה אישית של ההגדרות בהתאם להעדפות הרוכב.

בנוסף, האופנוע כולל את מערכת Ducati Vehicle Observer (DVO), אלגוריתם מתקדם שפותח בהשראת תוכנית ה-MotoGP של דוקאטי, המנתח נתונים מיותר מ-70 חיישנים כדי לספק חוויית רכיבה מותאמת אישית ומדויקת.

הטכנולוגיה המתקדמת של ה-Streetfighter V4 2025 לא רק משפרת את הביצועים, אלא גם מגבירה את הבטיחות והנוחות, ומאפשרת לרוכב להתמקד בחוויית הרכיבה המרגשת.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר DVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים מתכווננים מלא, משכך היגוי , גלגלי מרצ'סיני אלומיניום, DRL
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר DVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים מתכווננים מלא, משכך היגוי , גלגלי מרצ'סיני אלומיניום, DRL
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 214 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט 12.2 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • משקל יבש
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
845 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1496 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קדמית מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1496 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג Showa BPF 43 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 5 חישורי Y, 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 4 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    בולם סאקס עם כוונון מלא, זרוע דו צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 4 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים 4 בוכנות Hypure עם מערכת Race eCBS
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת Race eCBS
  • קיבולת מיכל דלק
    16 ליטר
  • משקל רטוב
    191 ק”ג (רטוב ללא דלק)
  • משקל יבש
  • גובה מושב
    845 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING Race eCBS, בקרת החלקה DVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר DVO לשני הכיוונים, מסך 6.9' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים מתכווננים מלא, משכך היגוי , גלגלי מרצ'סיני אלומיניום, DRL

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    214 כ"ס ב-13,500 סל"ד
  • מומנט
    12.2 קג"מ ב-11,250 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.80:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 520, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.5 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:838 מ”מ
משקל יבש:178 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.5 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:838 מ”מ
משקל יבש:178 ק”ג (כולל נוזלים, ללא דלק)
הספק: 214 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.2 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Streetfighter V4