הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | STREETFIGHTER Streetfighter V4SP2
הלב הפועם של ה-Streetfighter V4 SP2 הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ"ק עם 208 כ"ס המסוגל לספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד. המנוע האדיר של ה-Streetfighter V4 SP2 מצויד במצמד היבש STM-EVO SBK, המבטיח בלימה חלקה ללא נעילות של הגלגל האחורי, אפילו בהורדות ההילוכים האגרסיביות ביותר. גל הארכובה מסתובב כנגד כיוון הרכיבה, פעולת הסיבוב של גל הארכובה מעניקה תחושת קלילות מדהימה בשינוי כיוון, ולפעמים נדמה לך שאתה רוכב על אופנוע בנפח קטן יותר. מרווחי הטיפולים ב-Streetfighter V4 SP2 הם כל 12,000 ק"מ והדגם מקבל את חבילת האחריות המורחבת שלנו ל-4 שנים.
ה-Streetfighter V4 SP2 הוא הבן זוג האידיאלי עבור רוכב שרוצה להשתתף בימי מסלול מבלי לאבד הנאה ברכיבות עם החבר'ה בסופ"ש. קל לרכיבה, במיוחד בשינויי כיוון ותחת עומסי בלימה כבדים בזכות גלגלי הקרבון הקלילים שלו. ה-Streetfighter V4 SP2 מגיע מצוייד בכנפיי הצמדה מקרבון שמוסיפים לסטייל הלא מתפשר של דוקאטי יחד עם יציבות מושלמת במהירויות גבוהות.
האופנוע החדש במשפחת ה-Streetfighter מצויד במזלג קדמי של חברת Öhlins מדגם-Smart EC 2.0 המתקדם ביותר, מערכת לומדת את סגנון הרכיבה של הרוכב ועושה אופטימיזציה בזמן אמת למצב הרכיבה/אחיזה/עומסי בלימה, מה שמקנה המון ביטחון לרוכב בשימוש ספורטיבי. הדגם המיוחד הזה חמוש בעוד המון חלקים שנדיר לראותם על אופנוע ביצור סדרתי, כמו קיט רגליות רוכב מתכווננות, מגני עקב מקרבון, מיכל דלק מאלומיניום חשוף ומצמד יבש STM-EVO SBK המבטיח בלימות אגרסיביות ללא נעילת הגלגל האחורי .
את הסכמת הצביעה הכובשת של "מבחני החורף" הגו במרכז העיצוב של דוקאטי בהשראת אופנועי המרוץ של Ducati Corse (קבוצת המרוצים של דוקאטי) שהוצגו במבחני קדם העונה של MotoGP ו-SBK. השחור מט של החיפויים בשילוב עם חלקי קרבון בגימור מט כמו גלגלים וכנפיים, נותנים קונטרסט מעולה יחד עם הקווים האדומים לאורך האופנוע ומיכל האלומיניום המוברש.
הדגם החדש מבולוניה מעוטר בכמה עיטורים מיוחדים, כמו המספר הסידורי המודפס על הכידון וסכמת צבעי הדגל האיטלקי על כנפי הקרבון. Forza Italy!
חבילת האלקטרוניקה מהדור האחרון של דוקאטי מותקנת ב-Streetfighter V4 SP2, חבילה זאת מבוססת על יחידת אינרציה בעלת 6 צירים (6D IMU – Inertial Measurement Unit) המסוגלת לזהות באופן מיידי את מצב האופנוע במרחב. בנוסף, חבילת האלקטרוניקה כוללת בקרות לניהול כל שלבי הרכיבה, משחרור המצמד, ועד להאצה ובלימה.
מערכות האלקטרניקה שמגיעות כסטנדרט על ה-Streetfighter V4 SP2 הן:
• ABS Cornering Bosch EVO
• Ducati Traction Control EVO 2 (DTC EVO 2)
• Ducati Slide Control (DSC)
• Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
• Ducati Power Launch (DPL)
• Ducati Quick Shift למעלה/למטה EVO 2 (DQS EVO 2)
• בקרת בלימת מנוע EVO (EBC EVO)
• דבקרת מתלים אלקטרוניים EVO (DES EVO)
כמובן שכל בקרה משוייכת כברירת מחדל לשלושת מצבי הרכיבה, עם אפשרות לרוכב להתאים אישית את סגנון הרכיבה שלו או לשחזר את הגדרות המקוריות של דוקאטי. כל אחת ממערכות הבקרה, כגון DTC, DWC, DSC או EBC, ניתנות להתאמה בזמן אמת תוך כדי רכיבה באמצעות לחצן יעודי על בית המתגים השמאלי.
הלב הפועם של ה-Streetfighter V4 SP2 הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ"ק עם 208 כ"ס המסוגל לספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד. המנוע האדיר של ה-Streetfighter V4 SP2 מצויד במצמד היבש STM-EVO SBK, המבטיח בלימה חלקה ללא נעילות של הגלגל האחורי, אפילו בהורדות ההילוכים האגרסיביות ביותר. גל הארכובה מסתובב כנגד כיוון הרכיבה, פעולת הסיבוב של גל הארכובה מעניקה תחושת קלילות מדהימה בשינוי כיוון, ולפעמים נדמה לך שאתה רוכב על אופנוע בנפח קטן יותר. מרווחי הטיפולים ב-Streetfighter V4 SP2 הם כל 12,000 ק"מ והדגם מקבל את חבילת האחריות המורחבת שלנו ל-4 שנים.
ה-Streetfighter V4 SP2 הוא הבן זוג האידיאלי עבור רוכב שרוצה להשתתף בימי מסלול מבלי לאבד הנאה ברכיבות עם החבר'ה בסופ"ש. קל לרכיבה, במיוחד בשינויי כיוון ותחת עומסי בלימה כבדים בזכות גלגלי הקרבון הקלילים שלו. ה-Streetfighter V4 SP2 מגיע מצוייד בכנפיי הצמדה מקרבון שמוסיפים לסטייל הלא מתפשר של דוקאטי יחד עם יציבות מושלמת במהירויות גבוהות.
האופנוע החדש במשפחת ה-Streetfighter מצויד במזלג קדמי של חברת Öhlins מדגם-Smart EC 2.0 המתקדם ביותר, מערכת לומדת את סגנון הרכיבה של הרוכב ועושה אופטימיזציה בזמן אמת למצב הרכיבה/אחיזה/עומסי בלימה, מה שמקנה המון ביטחון לרוכב בשימוש ספורטיבי. הדגם המיוחד הזה חמוש בעוד המון חלקים שנדיר לראותם על אופנוע ביצור סדרתי, כמו קיט רגליות רוכב מתכווננות, מגני עקב מקרבון, מיכל דלק מאלומיניום חשוף ומצמד יבש STM-EVO SBK המבטיח בלימות אגרסיביות ללא נעילת הגלגל האחורי .
את הסכמת הצביעה הכובשת של "מבחני החורף" הגו במרכז העיצוב של דוקאטי בהשראת אופנועי המרוץ של Ducati Corse (קבוצת המרוצים של דוקאטי) שהוצגו במבחני קדם העונה של MotoGP ו-SBK. השחור מט של החיפויים בשילוב עם חלקי קרבון בגימור מט כמו גלגלים וכנפיים, נותנים קונטרסט מעולה יחד עם הקווים האדומים לאורך האופנוע ומיכל האלומיניום המוברש.
הדגם החדש מבולוניה מעוטר בכמה עיטורים מיוחדים, כמו המספר הסידורי המודפס על הכידון וסכמת צבעי הדגל האיטלקי על כנפי הקרבון. Forza Italy!
חבילת האלקטרוניקה מהדור האחרון של דוקאטי מותקנת ב-Streetfighter V4 SP2, חבילה זאת מבוססת על יחידת אינרציה בעלת 6 צירים (6D IMU – Inertial Measurement Unit) המסוגלת לזהות באופן מיידי את מצב האופנוע במרחב. בנוסף, חבילת האלקטרוניקה כוללת בקרות לניהול כל שלבי הרכיבה, משחרור המצמד, ועד להאצה ובלימה.
מערכות האלקטרניקה שמגיעות כסטנדרט על ה-Streetfighter V4 SP2 הן:
• ABS Cornering Bosch EVO
• Ducati Traction Control EVO 2 (DTC EVO 2)
• Ducati Slide Control (DSC)
• Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
• Ducati Power Launch (DPL)
• Ducati Quick Shift למעלה/למטה EVO 2 (DQS EVO 2)
• בקרת בלימת מנוע EVO (EBC EVO)
• דבקרת מתלים אלקטרוניים EVO (DES EVO)
כמובן שכל בקרה משוייכת כברירת מחדל לשלושת מצבי הרכיבה, עם אפשרות לרוכב להתאים אישית את סגנון הרכיבה שלו או לשחזר את הגדרות המקוריות של דוקאטי. כל אחת ממערכות הבקרה, כגון DTC, DWC, DSC או EBC, ניתנות להתאמה בזמן אמת תוך כדי רכיבה באמצעות לחצן יעודי על בית המתגים השמאלי.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us