Streetfighter V4SP2

החל מ - 299,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Streetfighter V4SP2

הספק

208 כ"ס ב-13,000 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

196.5 ק”ג

דרגת רשיון

A

Streetfighter V4SP2

אנחנו גאים להציג את ה-Streetfighter V4 SP2, הדובדבן שבקצפת של משפחת ה-Streetfighter, הסטריטפייטר V4SP2 מגיע בגרסה ממוספרת ומסומן באותיות "SP" (הקיצור של Sport Production) המסמלות את מורשת המרוצים האגדית של דוקאטי. ה-Streetfighter V4 SP החדש הוא אופנוע נייקד עם יחס הספק/משקל הקיצוני ביותר בעולם! מבחינה אסתטית, ה-SP2 בולט בליין משפחת ה-Streetfighter הודות לצביעת "מבחני החורף" של קבוצת המרוצים שלנו במהלך מבחני טרום העונה של MotoGP ו-SBK. ה-Streetfighter V4SP2 מקבל גם חבילת אבזור סופר פרימיום שמקורה ב-Superleggera V4. חישוקי הקרבון החדשים, קלים ב-1.4 ​​ק"ג מאלו של ה-Streetfighter V4S, מפחיתים משמעותית את המשקל המוקפץ ותורמים לחיסכון במשקל הכללי של 3 ק"ג. מנוע 1103 סמ"ק Desmosedici Stradale כולל גל ארכובה המסתובב נגד כיוון הרכיבה, הספק של 208 כ"ס ומומנט של 12.3 קג"מ ב-9500 סל"ד. המצמד החליק מדגם STM-EVO SBK מבטיח בלימות יעילות יותר וללא נעילה של הגלגל האחורי תחת הורדת הילוכים אגרסיבית. רשימת החלקים בחבילת האבזור העשירה של ה-Streetfighter V4 SP2 ממשיכה עם בולמי זעזועים של חברת Ohlins Smart EC 2.0 ומערכת בלימה קדמית העוצמתית ביותר של Brembo מדגם Stylema R.
מנוע

הלב הפועם של ה-Streetfighter V4 SP2 הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ"ק עם 208 כ"ס המסוגל לספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד. המנוע האדיר של ה-Streetfighter V4 SP2 מצויד במצמד היבש STM-EVO SBK, המבטיח בלימה חלקה ללא נעילות של הגלגל האחורי, אפילו בהורדות ההילוכים האגרסיביות ביותר. גל הארכובה מסתובב כנגד כיוון הרכיבה, פעולת הסיבוב של גל הארכובה מעניקה תחושת קלילות מדהימה בשינוי כיוון, ולפעמים נדמה לך שאתה רוכב על אופנוע בנפח קטן יותר. מרווחי הטיפולים ב-Streetfighter V4 SP2 הם כל 12,000 ק"מ והדגם מקבל את חבילת האחריות המורחבת שלנו ל-4 שנים.

מכלולי קצה

ה-Streetfighter V4 SP2 הוא הבן זוג האידיאלי עבור רוכב שרוצה להשתתף בימי מסלול מבלי לאבד הנאה ברכיבות עם החבר'ה בסופ"ש. קל לרכיבה, במיוחד בשינויי כיוון ותחת עומסי בלימה כבדים בזכות גלגלי הקרבון הקלילים שלו. ה-Streetfighter V4 SP2 מגיע מצוייד בכנפיי הצמדה מקרבון שמוסיפים לסטייל הלא מתפשר של דוקאטי יחד עם יציבות מושלמת במהירויות גבוהות.
האופנוע החדש במשפחת ה-Streetfighter  מצויד במזלג קדמי של חברת Öhlins  מדגם-Smart EC 2.0 המתקדם ביותר, מערכת לומדת את סגנון הרכיבה של הרוכב ועושה אופטימיזציה בזמן אמת למצב הרכיבה/אחיזה/עומסי בלימה, מה שמקנה המון ביטחון לרוכב בשימוש ספורטיבי. הדגם המיוחד הזה חמוש בעוד המון חלקים שנדיר לראותם על אופנוע ביצור סדרתי, כמו קיט רגליות רוכב מתכווננות, מגני עקב מקרבון, מיכל דלק מאלומיניום חשוף ומצמד יבש STM-EVO SBK המבטיח בלימות אגרסיביות ללא נעילת הגלגל האחורי .

עיצוב

את הסכמת הצביעה הכובשת של "מבחני החורף" הגו במרכז העיצוב של דוקאטי בהשראת אופנועי המרוץ של Ducati Corse (קבוצת המרוצים של דוקאטי) שהוצגו במבחני קדם העונה של MotoGP ו-SBK. השחור מט של החיפויים בשילוב עם חלקי קרבון בגימור מט כמו גלגלים וכנפיים, נותנים קונטרסט  מעולה יחד עם הקווים האדומים לאורך האופנוע ומיכל האלומיניום המוברש.

הדגם החדש מבולוניה מעוטר בכמה עיטורים מיוחדים, כמו המספר הסידורי המודפס על הכידון  וסכמת צבעי הדגל האיטלקי על כנפי הקרבון. Forza Italy!

אלקטרוניקת MOTO GP

חבילת האלקטרוניקה מהדור האחרון של דוקאטי מותקנת ב-Streetfighter V4 SP2, חבילה זאת מבוססת על יחידת אינרציה בעלת 6 צירים (6D IMU – Inertial Measurement Unit) המסוגלת לזהות באופן מיידי את מצב האופנוע במרחב. בנוסף, חבילת האלקטרוניקה כוללת בקרות לניהול כל שלבי הרכיבה, משחרור המצמד, ועד להאצה ובלימה.

מערכות האלקטרניקה שמגיעות כסטנדרט על ה-Streetfighter V4 SP2 הן:

• ABS Cornering Bosch EVO
• Ducati Traction Control EVO 2 (DTC EVO 2)
• Ducati Slide Control (DSC)
• Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
• Ducati Power Launch (DPL)
• Ducati Quick Shift למעלה/למטה EVO 2 (DQS EVO 2)
• בקרת בלימת מנוע EVO (EBC EVO)
• דבקרת מתלים אלקטרוניים EVO (DES EVO)

כמובן  שכל בקרה משוייכת כברירת מחדל לשלושת מצבי הרכיבה, עם אפשרות לרוכב להתאים אישית את סגנון הרכיבה שלו או לשחזר את הגדרות המקוריות של דוקאטי. כל אחת ממערכות הבקרה, כגון DTC, DWC, DSC או EBC, ניתנות להתאמה בזמן אמת תוך כדי רכיבה באמצעות לחצן יעודי על בית המתגים השמאלי.

מנוע

הלב הפועם של ה-Streetfighter V4 SP2 הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1,103 סמ"ק עם 208 כ"ס המסוגל לספק מומנט של 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד. המנוע האדיר של ה-Streetfighter V4 SP2 מצויד במצמד היבש STM-EVO SBK, המבטיח בלימה חלקה ללא נעילות של הגלגל האחורי, אפילו בהורדות ההילוכים האגרסיביות ביותר. גל הארכובה מסתובב כנגד כיוון הרכיבה, פעולת הסיבוב של גל הארכובה מעניקה תחושת קלילות מדהימה בשינוי כיוון, ולפעמים נדמה לך שאתה רוכב על אופנוע בנפח קטן יותר. מרווחי הטיפולים ב-Streetfighter V4 SP2 הם כל 12,000 ק"מ והדגם מקבל את חבילת האחריות המורחבת שלנו ל-4 שנים.

מכלולי קצה

ה-Streetfighter V4 SP2 הוא הבן זוג האידיאלי עבור רוכב שרוצה להשתתף בימי מסלול מבלי לאבד הנאה ברכיבות עם החבר'ה בסופ"ש. קל לרכיבה, במיוחד בשינויי כיוון ותחת עומסי בלימה כבדים בזכות גלגלי הקרבון הקלילים שלו. ה-Streetfighter V4 SP2 מגיע מצוייד בכנפיי הצמדה מקרבון שמוסיפים לסטייל הלא מתפשר של דוקאטי יחד עם יציבות מושלמת במהירויות גבוהות.
האופנוע החדש במשפחת ה-Streetfighter  מצויד במזלג קדמי של חברת Öhlins  מדגם-Smart EC 2.0 המתקדם ביותר, מערכת לומדת את סגנון הרכיבה של הרוכב ועושה אופטימיזציה בזמן אמת למצב הרכיבה/אחיזה/עומסי בלימה, מה שמקנה המון ביטחון לרוכב בשימוש ספורטיבי. הדגם המיוחד הזה חמוש בעוד המון חלקים שנדיר לראותם על אופנוע ביצור סדרתי, כמו קיט רגליות רוכב מתכווננות, מגני עקב מקרבון, מיכל דלק מאלומיניום חשוף ומצמד יבש STM-EVO SBK המבטיח בלימות אגרסיביות ללא נעילת הגלגל האחורי .

עיצוב

את הסכמת הצביעה הכובשת של "מבחני החורף" הגו במרכז העיצוב של דוקאטי בהשראת אופנועי המרוץ של Ducati Corse (קבוצת המרוצים של דוקאטי) שהוצגו במבחני קדם העונה של MotoGP ו-SBK. השחור מט של החיפויים בשילוב עם חלקי קרבון בגימור מט כמו גלגלים וכנפיים, נותנים קונטרסט  מעולה יחד עם הקווים האדומים לאורך האופנוע ומיכל האלומיניום המוברש.

הדגם החדש מבולוניה מעוטר בכמה עיטורים מיוחדים, כמו המספר הסידורי המודפס על הכידון  וסכמת צבעי הדגל האיטלקי על כנפי הקרבון. Forza Italy!

אלקטרוניקת MOTO GP

חבילת האלקטרוניקה מהדור האחרון של דוקאטי מותקנת ב-Streetfighter V4 SP2, חבילה זאת מבוססת על יחידת אינרציה בעלת 6 צירים (6D IMU – Inertial Measurement Unit) המסוגלת לזהות באופן מיידי את מצב האופנוע במרחב. בנוסף, חבילת האלקטרוניקה כוללת בקרות לניהול כל שלבי הרכיבה, משחרור המצמד, ועד להאצה ובלימה.

מערכות האלקטרניקה שמגיעות כסטנדרט על ה-Streetfighter V4 SP2 הן:

• ABS Cornering Bosch EVO
• Ducati Traction Control EVO 2 (DTC EVO 2)
• Ducati Slide Control (DSC)
• Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO)
• Ducati Power Launch (DPL)
• Ducati Quick Shift למעלה/למטה EVO 2 (DQS EVO 2)
• בקרת בלימת מנוע EVO (EBC EVO)
• דבקרת מתלים אלקטרוניים EVO (DES EVO)

כמובן  שכל בקרה משוייכת כברירת מחדל לשלושת מצבי הרכיבה, עם אפשרות לרוכב להתאים אישית את סגנון הרכיבה שלו או לשחזר את הגדרות המקוריות של דוקאטי. כל אחת ממערכות הבקרה, כגון DTC, DWC, DSC או EBC, ניתנות להתאמה בזמן אמת תוך כדי רכיבה באמצעות לחצן יעודי על בית המתגים השמאלי.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי BST קרבון, כנף קדמית קרבון, רגליות רוכב מתכוונות, כנפי קרבוןמערכת מולטימדיה, DRL
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי BST קרבון, כנף קדמית קרבון, רגליות רוכב מתכוונות, כנפי קרבוןמערכת מולטימדיה, DRL
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט 12.3 קג"מ ב-11,500 סל"ד
  • משקל יבש 177 ק”ג
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
845 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1488 מ”מ
  • שלדה
    שלדת מונוקוק מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1488 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג ohlins NIX 30 בקוטר 43 מ"מ עם כוונון אלק' אקטיבי
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    BST קרבון בעל 5 חישורים, 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 2 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת ohlins TTX36 עם כוונון אלק' אקטיבי, זרוע חד צידית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    BST קרבון בעל 5 חישורים, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 2 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo Stylema R רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS Cornering EVO בעלת 3 מצבים
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Bosch בעלת 3 מצבים
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    196.5 ק”ג
  • משקל יבש
    177 ק”ג
  • גובה מושב
    845 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, בולמי זעזועים אוהלינס אלק', משכך היגוי אוהלינס אלק', מצבר ליטיום, גלגלי BST קרבון, כנף קדמית קרבון, רגליות רוכב מתכוונות, כנפי קרבוןמערכת מולטימדיה, DRL

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט
    12.3 קג"מ ב-11,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.80:1
  • הנעה סופית
    שרשרת , גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, יבש. הפעלה הידראולית

  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח
  • טיפול ק"מ
    ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 153 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 10.3 קג"מ ב-9000 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:178 ק”ג
הספק: 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:180 ק”ג
הספק: 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:180 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Streetfighter V4SP2