Streetfighter V4

החל מ - 165,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Streetfighter V4

הספק

208 כ"ס ב-13,000 סל"ד

נפח

1103 סמ”ק

משקל רטוב

201 ק”ג

דרגת רשיון

A

Streetfighter V4

היכולת לקבוע רף חדש, שמורה רק לבודדים ואמיצים במיוחד ודוקאטי עושים זאת עם האופנועים המסעירים ביותר בעולם. קבלו את ה-Streetfighter V4 החדש. אופנוע נייקד מודרני וטכנולוגי בעל עיצוב מרגש שלא עושה דבר כדי להסתיר את הכוח שלו. 208 כ"ס או 220 כ"ס עם חופן שדרוגים, על 178 ק"ג, שלל מערכות אלקטרוניות ותכנון אווירודינמי מתקדם, יוצרים את נוסחת הקרב המושלמת לכביש.
עיצוב

הדוקאטי Streetfighter V4 השיל את מעטפת הפיירינג של הפניגאלה וחושף לעולם את השרירים שלו. יחד עם כידון רחב וגבוה, כנפונים אווירודינמיים בחזית ויחידת תאורה ייחודית, מדובר באופנוע עירום מסעיר וממגנט מבטים. כלי שלא ניתן להישאר אדיש אליו בשום מקום, בשום מצב. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים ובמבט מאחור… בעצם, מה שרוב הרוכבים האחרים יזכו לראות כשהוא יעלה על הכביש, נמצא אגזוז קצוץ קנה ופנס אחורי מהפנט.

מנוע

דוקאטי Streetfighter V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד – נתוני כוח חסרי תחרות בעולם הנייקדים הספורטיביים. לא מספיק? הוספה של מערכת הפליטה מטיטניום של אקרפוביץ תעלה את ההספק ל-220 כ"ס. יחס העברה סופי קצר ב-10% ביחס לפניגאלה V4 גורם ליותר מומנט להגיע אל הגלגל האחורי ולהפוך את הביצועים למסעירים אפילו יותר. אתם מוכנים לכוח כזה?

שלדה ומכלולים

גם השלדה של הסטריטפייטר V4 קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון – מזלג 43 מ"מ בטכנולוגיית BPF (Big Piston Fork) ובולם אחורי תואם עם כוונון מלא. לצדם גם משכך היגוי ובלמי ברמבו עוצמתיים.

אלקטרוניקת MOTO GP

ב-Streetfighter V4 תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות חזקות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO, שליטה על בלימת המנוע, מצבי הספק מנוע ועוד! כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנועי MOTO GP אמיתיים.

עיצוב

הדוקאטי Streetfighter V4 השיל את מעטפת הפיירינג של הפניגאלה וחושף לעולם את השרירים שלו. יחד עם כידון רחב וגבוה, כנפונים אווירודינמיים בחזית ויחידת תאורה ייחודית, מדובר באופנוע עירום מסעיר וממגנט מבטים. כלי שלא ניתן להישאר אדיש אליו בשום מקום, בשום מצב. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים ובמבט מאחור… בעצם, מה שרוב הרוכבים האחרים יזכו לראות כשהוא יעלה על הכביש, נמצא אגזוז קצוץ קנה ופנס אחורי מהפנט.

מנוע

דוקאטי Streetfighter V4 החדש מונע על ידי אחד המנועים המסעירים ביותר בעולם האופנועים אשר הגיע ברובו מאופנוע המוטו GP. נפחו 1,100 סמ"ק, ארבעת הצילינדרים שלו מחולקים ב-V 90 מעלות והם מפיקים 208 כ"ס ב-12,750 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד – נתוני כוח חסרי תחרות בעולם הנייקדים הספורטיביים. לא מספיק? הוספה של מערכת הפליטה מטיטניום של אקרפוביץ תעלה את ההספק ל-220 כ"ס. יחס העברה סופי קצר ב-10% ביחס לפניגאלה V4 גורם ליותר מומנט להגיע אל הגלגל האחורי ולהפוך את הביצועים למסעירים אפילו יותר. אתם מוכנים לכוח כזה?

שלדה ומכלולים

גם השלדה של הסטריטפייטר V4 קיבלה השראה מאופנוע המוטו GP ונוצרה הודות לניסיון הרב של דוקאטי על מסלולי המירוצים בעולם. גם כאן, המנוע הוא רכיב נושא עומס בשלדה וזו שוקלת 4 קילוגרמים בלבד. מבנה זה לא רק תורם להפחתה משמעותית במשקל, אלא גם למבנה קומפקטי וקשיח במיוחד. אל קצות השלדה מחוברים מתלים מהרף העליון – מזלג 43 מ"מ בטכנולוגיית BPF (Big Piston Fork) ובולם אחורי תואם עם כוונון מלא. לצדם גם משכך היגוי ובלמי ברמבו עוצמתיים.

אלקטרוניקת MOTO GP

ב-Streetfighter V4 תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר מדוקאטי קורסה, מחלקת המרוצים של דוקאטי. זה מתחיל עם מערכת בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, מערכת בקרת דריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות חזקות, בקרת ווילי, קוויקשיפטר EVO, שליטה על בלימת המנוע, מצבי הספק מנוע ועוד! כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנועי MOTO GP אמיתיים.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 3 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL
  • נפח 1103 סמ”ק
  • הספק 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
  • משקל יבש 180 ק”ג
  • מנוע דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
845 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1488 מ”מ
  • שלדה
    שלדה קדמית מאלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1488 מ”מ
  • זווית מזלג
    24.5 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג Showa BPF בקוטר 43 מ"מ עם כוונון מלא
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 5 חישורי Y, 3.50×17
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 2 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום חד צדדית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים Y, קל במיוחד, 6”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 2 200/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.30 רדיאליים 4 בוכנות. מערכתABS Cornering בעלת 3 מצבים
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS Bosch בעלת 3 מצבים
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    201 ק”ג
  • משקל יבש
    180 ק”ג
  • גובה מושב
    845 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, בקרת דריפט, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, בקרת זינוק, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL

  • סוג מנוע
    דזמוסדיצ'י סטרדלה 90 מעלות V4, קירור מים, 4 שסתומים לצילינדר
  • נפח
    1103 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    81×53.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    14.0:1
  • הספק
    208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
  • מומנט
    12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת אלק', שני מזרקים לציל', מערכת רכב על חוט מלאה עם גופי מצערת אובלים, לועה יניקה משתנה
  • מפלט
    4-2-1-2 עם שני ממירים קטליטים ושני חיישני למבדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה, EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=36/17 3=33/19 4=32/21 5=22/30 6=24/30
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.80:1
  • הנעה סופית
    שרשרת , גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    ש"ח

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

הספק: 153 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 10.3 קג"מ ב-9000 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:178 ק”ג
הספק: 208 כ"ס ב-13,000 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-9,500 סל"ד
גובה מושב:845 מ”מ
משקל יבש:180 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Streetfighter V4