Panigale V2

החל מ - 147,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי

Panigale V2

הספק

155 כ"ס ב-10750 סל"ד

נפח

955 סמ”ק

משקל רטוב

200 ק”ג

דרגת רשיון

A

Panigale V2

ה-Panigale V2 החדש מגיע אחרי שעבר מקצה שדרוגים וזה מתחיל בשמו שהתחלף מ-959 ל-V2. מעבר לכך, אופנוע ספורט זה לוקח את רף היכולות ודוחק אותו שוב מעלה בעולם הסופרבייקס בזכות שלל שיפורים אווירודינמיים, שינויי שלדה, שינויים בשלל הבקרות האלקטרוניות במטרה לשפר את היציבות, את המהירות בכניסה לפניות ולתחושת ביטחון ברכיבה בקרב רוכבים מנוסים יותר או פחות, בכביש הציבורי ועל מסלול המירוצים.
עיצוב

דוקאטי Panigale V2 החדש מקבל את העיצוב של אחיו הגדיל, ה-V4 שכמובן לא ק נראה כמו פסל קינטי ולבטח האופנוע היפה ביותר על הכביש, אלא גם נהנה מטיפול אווירודינמי מקיף שמאפשר לו לפלח את האוויר בצורה מושלמת. תכנון מחודש לחזית אפשר למקם בה את יחידות התאורה האיקוניות של משפחת הפאניגאלה ובהם גם לועות יניקת האוויר המוגדלים שמסייעים המון בשיפור רף הביצועים וההספק. בנוסף לכך, ה-V2 מקבל זרוע חד צדית מסיבית שמאפיינת מאוד את דגמי הקצה של דוקאטי וכן אגזוז כפול ייחודי שנמצא בתחתית הגוף. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים.

מנוע

דוקאטי Panigale V2 החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ.

שלדה ומכלולים

ה-Panigale V2 החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם אופנועי הספורט – מערכת בקרה המודדת את תנועת האופנוע בשישה צירים ומאפשרת שליטה מלאה בהתנהגות האופנוע בבלימות והאצות, קוויק-שיפטר להעלאת והורדת הילוכים, ABS קורנרינג, שלושה מצבי רכיבה (סטריט, ספורט, רייס), בקרת בלימת מנוע, בקרת אנטי-ווילי ומסך TFT עשיר במידע. את העיצוב קיבל ה-V2 מאחיו הגדול, ה-V4 יחד עם זרוע אחורית חד צדית חדשה ומערכת פליטה קומפקטית שממוקמת מתחת למנוע. האופנוע החדש, יחד עם שינויים במערכת המתלים והשלדה, קיבל את צמיגי פירלי דיאבלו רוסו קורסה II שהופכים את הרכיבה לחדה, מהנה ומדויקת יותר, לצד שיפור בולט בנוחות הרכיבה בעיר ובחיי היום-יום.

חבילת אלקטרוניקה

ה-Panigale V2 כולל את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר המבוססת על פלטפורמת היחידה בת 6 צירים (IMU) של בוש המזהה באופן מיידי את זוויות האופנוע. חבילת האלקטרוניקה החדשה מעלה את סטנדרט הבטיחות הקיימים כיום על ידי הוספת פונקציית ABS להטיה של בוש, קוויקשיפטר בהורדה והעלאת הילוכים, מערכת בקרת החלקה מתקדמת, בקרת אנטי ווילי ומצבי הספק מנוע.
כמובן שכל מערכות הבטיחות משולבות בשלושת מצבי הרכיבה (מירוץ, ספורט, אורבן) וניתן לכוונן אותם באמצעות לוח המחוונים הצבעוני החדש בגודל 4.3 אינץ'. לוח המחוונים כולל ממשק ידידותי למשתמש.

עיצוב

דוקאטי Panigale V2 החדש מקבל את העיצוב של אחיו הגדיל, ה-V4 שכמובן לא ק נראה כמו פסל קינטי ולבטח האופנוע היפה ביותר על הכביש, אלא גם נהנה מטיפול אווירודינמי מקיף שמאפשר לו לפלח את האוויר בצורה מושלמת. תכנון מחודש לחזית אפשר למקם בה את יחידות התאורה האיקוניות של משפחת הפאניגאלה ובהם גם לועות יניקת האוויר המוגדלים שמסייעים המון בשיפור רף הביצועים וההספק. בנוסף לכך, ה-V2 מקבל זרוע חד צדית מסיבית שמאפיינת מאוד את דגמי הקצה של דוקאטי וכן אגזוז כפול ייחודי שנמצא בתחתית הגוף. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים.

מנוע

דוקאטי Panigale V2 החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ.

שלדה ומכלולים

ה-Panigale V2 החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם אופנועי הספורט – מערכת בקרה המודדת את תנועת האופנוע בשישה צירים ומאפשרת שליטה מלאה בהתנהגות האופנוע בבלימות והאצות, קוויק-שיפטר להעלאת והורדת הילוכים, ABS קורנרינג, שלושה מצבי רכיבה (סטריט, ספורט, רייס), בקרת בלימת מנוע, בקרת אנטי-ווילי ומסך TFT עשיר במידע. את העיצוב קיבל ה-V2 מאחיו הגדול, ה-V4 יחד עם זרוע אחורית חד צדית חדשה ומערכת פליטה קומפקטית שממוקמת מתחת למנוע. האופנוע החדש, יחד עם שינויים במערכת המתלים והשלדה, קיבל את צמיגי פירלי דיאבלו רוסו קורסה II שהופכים את הרכיבה לחדה, מהנה ומדויקת יותר, לצד שיפור בולט בנוחות הרכיבה בעיר ובחיי היום-יום.

חבילת אלקטרוניקה

ה-Panigale V2 כולל את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר המבוססת על פלטפורמת היחידה בת 6 צירים (IMU) של בוש המזהה באופן מיידי את זוויות האופנוע. חבילת האלקטרוניקה החדשה מעלה את סטנדרט הבטיחות הקיימים כיום על ידי הוספת פונקציית ABS להטיה של בוש, קוויקשיפטר בהורדה והעלאת הילוכים, מערכת בקרת החלקה מתקדמת, בקרת אנטי ווילי ומצבי הספק מנוע.
כמובן שכל מערכות הבטיחות משולבות בשלושת מצבי הרכיבה (מירוץ, ספורט, אורבן) וניתן לכוונן אותם באמצעות לוח המחוונים הצבעוני החדש בגודל 4.3 אינץ'. לוח המחוונים כולל ממשק ידידותי למשתמש.

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL, משכך היגוי, כיבוי אוטו' למאותתים
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL, משכך היגוי, כיבוי אוטו' למאותתים
  • נפח 955 סמ”ק
  • הספק 155 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט 10.4 קג"מ ב-9000 סל"ד
  • משקל יבש 176 ק”ג
  • מנוע L-טווין סופרקוואדרו, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • טיפול 12,000 ק"מ
גובה מושב
840 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1436 מ”מ
  • שלדה
    מונוקוק, אלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1436 מ”מ
  • זווית מזלג
    24 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג Showa BPF עם כוונון מלא. צינורות כרום פנימיים 43 מ”מ
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד, 3.50”×17”
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת Sachs עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום חד צדדית
  • מהלך מתלה אחורי
    130 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 5 חישורים, קל במיוחד, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso Corsa 180/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M4.32 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • קיבולת מיכל דלק
    17 ליטר
  • משקל רטוב
    200 ק”ג
  • משקל יבש
    176 ק”ג
  • גובה מושב
    840 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING EVO, בקרת החלקה 2 EVO, בקרת ווילי, שליטה על בלימת מנוע, קוויק שיפטר2 EVO לשני הכיוונים, מסך 4.3' TFT, תאורת חזית מלאה LED, מערכת מולטימדיה, DRL, משכך היגוי, כיבוי אוטו' למאותתים

  • סוג מנוע
    L-טווין סופרקוואדרו, דזמו, 4 שסתומים לצילינדר, קירור נוזל
  • נפח
    955 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    100×60.8 מ"מ
  • יחס דחיסה
    12.5:1
  • הספק
    155 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט
    10.4 קג"מ ב-9000 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלק'. שני מזרקים לציל', רכב על חוט מלא, גופי מצערת אליפטים
  • מפלט
    2-1-2-1 עם שני חיישן למדה

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.77:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 525, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 43
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1217 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    5528 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2151 ש"ח

  • פניגאלה V2 אדום
    147000
  • פניגאלה V2 שחור על שחור
    153000

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend
הספק: 218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
מומנט: 11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:172 ק”ג
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V2