Panigale V2

החל מ - 129,000 ש"ח
לא כולל הוצאות ואגרות רישוי
אופנוע ספורט

Panigale V2

הספק

120 כ"ס ב-10750 סל"ד

נפח

890 סמ”ק

משקל רטוב

179 ק”ג רטוב (ללא דלק)

דרגת רשיון

A,A1

Panigale V2

הדוקאטי פניגאלה V2 החדש מסמן מעבר היסטורי בתולדות אופנועי הספורט השני-צילינדריים של דוקאטי, שכן לראשונה הוא אינו נגזר מהפניגאלה V4 שמתחרה בסופרבייק. מעוצב מאפס לחלוטין, זהו הפניגאלה הקליל ביותר אי פעם. הוא שוקל 17 ק"ג פחות מהדגם הקודם, ממנו הוא שואב את אופיו הספורטיבי ומוסיף רמה של קלות, נוחות והנאת רכיבה שעוד לא חווית. כמו כל שאר דגמי דוקאטי בישראל הפניגאלה V2 החדש נהנה מ-4 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ.
עיצוב

הדוקאטי פניגאלה V2 הוא פריצת דרך משמעותית בליין הדגמים של דוקאטי, שמגדירה מחדש את עולם אופנועי הספורט בנפח הביניים. בניגוד לדגמים קודמים, ה-Panigale V2 לא מבוסס על אופנועים גדולים יותר אלא מתוכנן מאפס לחלוטין. גישה חדשה זו הופכת אותו לאופנוע הספורט בנפח ביניים הראשון בהיסטוריה של דוקאטי שפותח מדף חלק.

העיצוב של הפניגאלה V2 שואב השראה מהפניגאלה V4 החדשני, ומשלב קווים אלגנטיים ורעיונות אווירודינמיים מתקדמים, המותאמים באופן מושלם לעיצוב חדש וקומפקטי. התוצאה היא אופנוע עם עיצוב מאוזן ודינמי יותר, המציע זרימה וחלקות, וחלק הקדמי פחות עמוס.

בין אם אתם יוצאים למסלול המרוצים או נהנים מפיתולי כביש ההרים, ה-Panigale V2 מספק שילוב מושלם של ביצועי דוקאטי, עיצוב ייחודי וחדשנות הנדסית. הוא לא רק אופנוע – הוא הצהרה על המחויבות של דוקאטי לדחוף את גבולות העיצוב וההנדסה בעולם האופנועים.

מנוע

מנוע ה-V-TWIN הקל ביותר בהיסטוריית דוקאטי

מנוע ה-V2 החדש שוקל רק 54.4 ק"ג, והוא מנוע ה-V TWIN הקל ביותר שייצרה אי פעם דוקאטי. קלילותו תורמת להפחתה משמעותית במשקל הכללי של הפניגאלה V2, אשר מתהדר במשקל יבש של 176 ק"ג. מנוע זה מבטיח ביצועי שיא במסלול ובו-זמנית מספק חוויית רכיבה מהנה בכביש, הודות למומנט הזמין שלו. המנוע בנפח של 890 סמ"ק, שמפיק 120 כ"ס (126 כ"ס עם קיט מרוצים) עם 9.54 קג"מ, שזמינים כבר מסל"ד מאוד נמוך. המנוע ה-V2 החדש מציג צעד חדשני נוסף של דוקאטי עם מנוע מאושר תקן Euro5+ , עבור רוכבים בעלי רישיון A1, קיימת גרסה עם הספק מוגבל ל-35 קילוואט. בגרסה זו, ההספק המירבי עומד על 43.5 כ"ס ב-6,250 סל"ד, והמומנט המרבי הוא 5 קג"מ ב-5,750 סל"ד. בנוסף, כמו כל שאר דגמי דוקאטי גם הפניגאלה V2 החדש נהנה מ-4 שנות אחריות ומרווחי טיפולים של 15000 ק"מ בין טיפולים.

לוח מחוונים ומכלולים

לוח המחוונים החדש  של ה-Panigale V2 במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.

מכלולי האופנוע החדש כרגיל בטופ שאפשר למצוא, החל ממערכת בלימה של חברת ברמבו (M50), זרוע דו צידית מאלומיניום קל, גלגלים במידות קרביות (190/55-17 מאחור ו120/70-17 מלפנים), הגלגלים חמושים בצמיגים ספורטיביים של חברת פירלי, בולם הזעזעים הקד' מגיע מחברת מרזוקי וניתן לכיוונון מלא, הבולם האחורי מגיע מחברת קייאבה שגם הוא מתכוונן באופן מלא. הפניגאלה V2 החדש מוכן גם לרכיבה יומיומית אך גם למסלול.

חבילת אלקטרוניקה

אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר

מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2 מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.

מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2 כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.

  • רמה 3: מיועדת לרכיבה בכבישים ציבוריים או בתנאים של אחיזה נמוכה.
  • רמה 2: מומלצת לרוכבים חובבים על מסלול. במצב זה, המערכת מנהלת את הבלימה של הגלגלים הקדמי והאחורי תוך שמירה על פונקציית ההטיה, אך ללא שליטה על הרמת הגלגל האחורי, לטובת בלימה בסגנון ספורטיבי יותר.
  • רמה 1: מיועדת לשימוש מקצועי במסלול. ה-ABS מתערב אך ורק בגלגל הקדמי, ומתוכנן להתאים לצרכים של רכיבת מירוץ.

ה-Panigale V2 מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.

מערכת ה-DTC  (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.

מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.

ה-Panigale V2 משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.

בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.

 

עיצוב

הדוקאטי פניגאלה V2 הוא פריצת דרך משמעותית בליין הדגמים של דוקאטי, שמגדירה מחדש את עולם אופנועי הספורט בנפח הביניים. בניגוד לדגמים קודמים, ה-Panigale V2 לא מבוסס על אופנועים גדולים יותר אלא מתוכנן מאפס לחלוטין. גישה חדשה זו הופכת אותו לאופנוע הספורט בנפח ביניים הראשון בהיסטוריה של דוקאטי שפותח מדף חלק.

העיצוב של הפניגאלה V2 שואב השראה מהפניגאלה V4 החדשני, ומשלב קווים אלגנטיים ורעיונות אווירודינמיים מתקדמים, המותאמים באופן מושלם לעיצוב חדש וקומפקטי. התוצאה היא אופנוע עם עיצוב מאוזן ודינמי יותר, המציע זרימה וחלקות, וחלק הקדמי פחות עמוס.

בין אם אתם יוצאים למסלול המרוצים או נהנים מפיתולי כביש ההרים, ה-Panigale V2 מספק שילוב מושלם של ביצועי דוקאטי, עיצוב ייחודי וחדשנות הנדסית. הוא לא רק אופנוע – הוא הצהרה על המחויבות של דוקאטי לדחוף את גבולות העיצוב וההנדסה בעולם האופנועים.

מנוע

מנוע ה-V-TWIN הקל ביותר בהיסטוריית דוקאטי

מנוע ה-V2 החדש שוקל רק 54.4 ק"ג, והוא מנוע ה-V TWIN הקל ביותר שייצרה אי פעם דוקאטי. קלילותו תורמת להפחתה משמעותית במשקל הכללי של הפניגאלה V2, אשר מתהדר במשקל יבש של 176 ק"ג. מנוע זה מבטיח ביצועי שיא במסלול ובו-זמנית מספק חוויית רכיבה מהנה בכביש, הודות למומנט הזמין שלו. המנוע בנפח של 890 סמ"ק, שמפיק 120 כ"ס (126 כ"ס עם קיט מרוצים) עם 9.54 קג"מ, שזמינים כבר מסל"ד מאוד נמוך. המנוע ה-V2 החדש מציג צעד חדשני נוסף של דוקאטי עם מנוע מאושר תקן Euro5+ , עבור רוכבים בעלי רישיון A1, קיימת גרסה עם הספק מוגבל ל-35 קילוואט. בגרסה זו, ההספק המירבי עומד על 43.5 כ"ס ב-6,250 סל"ד, והמומנט המרבי הוא 5 קג"מ ב-5,750 סל"ד. בנוסף, כמו כל שאר דגמי דוקאטי גם הפניגאלה V2 החדש נהנה מ-4 שנות אחריות ומרווחי טיפולים של 15000 ק"מ בין טיפולים.

לוח מחוונים ומכלולים

לוח המחוונים החדש  של ה-Panigale V2 במידה של 5 אינץ' ! מציג עיצוב מודרני בהשראת ה-Panigale V4, עם ממשק משתמש חדשני שמאחד את כל נוריות האזהרה למערכת אינטגרלית אחת. בנוסף, הלוח מציע שלושה מצבי מידע שונים, המספקים שליטה מלאה ואת כל המידע שהרוכב זקוק לו בזמן אמת.

מכלולי האופנוע החדש כרגיל בטופ שאפשר למצוא, החל ממערכת בלימה של חברת ברמבו (M50), זרוע דו צידית מאלומיניום קל, גלגלים במידות קרביות (190/55-17 מאחור ו120/70-17 מלפנים), הגלגלים חמושים בצמיגים ספורטיביים של חברת פירלי, בולם הזעזעים הקד' מגיע מחברת מרזוקי וניתן לכיוונון מלא, הבולם האחורי מגיע מחברת קייאבה שגם הוא מתכוונן באופן מלא. הפניגאלה V2 החדש מוכן גם לרכיבה יומיומית אך גם למסלול.

חבילת אלקטרוניקה

אלקטרוניקה ברמה הגבוהה ביותר

מערכת האלקטרוניקה המתקדמת של ה-Ducati Panigale V2 מבטיחה חוויית רכיבה ייחודית, עם ביצועים מרשימים ושליטה מוחלטת בכל מצב, תוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה.

מערכת ה-ABS של ה-Panigale V2 כוללת פונקציית Cornering ABS, שמאפשרת התערבות של ה-ABS גם כשהאופנוע נמצא בהטיה. פונקציה זו ניתנת להתאמה לשלושה רמות שונות, כך שהיא מתאימה לכל רוכב ולכל תנאי רכיבה – בין אם על הכביש או המסלול, ואפילו במצבי אחיזה נמוכה.

  • רמה 3: מיועדת לרכיבה בכבישים ציבוריים או בתנאים של אחיזה נמוכה.
  • רמה 2: מומלצת לרוכבים חובבים על מסלול. במצב זה, המערכת מנהלת את הבלימה של הגלגלים הקדמי והאחורי תוך שמירה על פונקציית ההטיה, אך ללא שליטה על הרמת הגלגל האחורי, לטובת בלימה בסגנון ספורטיבי יותר.
  • רמה 1: מיועדת לשימוש מקצועי במסלול. ה-ABS מתערב אך ורק בגלגל הקדמי, ומתוכנן להתאים לצרכים של רכיבת מירוץ.

ה-Panigale V2 מצויד גם בגרסה המתקדמת ביותר של מערכת ה-Ducati Wheelie Control, שמשתמשת במידע מיחידת IMU בעלת שישה צירים. המערכת שולטת בהרמות הגלגל הקדמי (ווילי), ומאפשרת לרוכב למקסם את התאוצה בצורה פשוטה ובטוחה.

מערכת ה-DTC  (בקרת החלקה) מתממשקת עם הפלטפורמה האינרציאלית בעלת ששת הצירים, ומתאימה את ההתערבות בהתאם לזווית ההטיה של האופנוע. ניתן לכוון את ה-DTC לשמונה רמות שונות (שש לרכיבה בתנאים יבשים ושתי רמות לתנאים רטובים), כך שהרוכב יכול להתאים את אסטרטגיית השליטה לסגנון הרכיבה ולתנאי האחיזה, לקבלת ביצועים מקסימליים.

מערכת ה-EBC (שליטה בבלימת המנוע) עברה עדכון שנועד לשפר את יציבות האופנוע בכניסה לפניות בתנאים קיצוניים. המערכת מאזנת את הכוחות המופעלים על הצמיג האחורי בזמן בלימת מנוע חזקה, לטובת רכיבה מדויקת יותר.

ה-Panigale V2 משתמש במערכת DQS קוויק-שיפטר)) מהדור השני, שהושקה לראשונה ב-Panigale V4. המערכת מחליפה את מתג המסורתי במתג מכני ישיר, המתבסס על חיישן הילוכים המודד את מיקום תוף ההילוכים. פתרון זה מספק תחושת העברת הילוכים מדויקת, עם מרחק קצר יותר-יתרון משמעותי ברכיבה על מסלול.

בנוסף, מצבי הרכיבה (Riding Modes) מאפשרים לבחור בין ארבעה סגנונות רכיבה מוגדרים מראש – מרוצים, ספורט, כביש, ורטוב – כך שהאופנוע מתאים את התנהגותו לרוכב, לתנאי הכביש או המסלול ולתנאי מזג האוויר. במצב רטוב, המתאים לתנאי אחיזה נמוכה, מופעל מצב Low Power Mode, שמגביל את עוצמת המנוע ל-95 כוחות סוס.

 

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע
דרגת זיהום אוויר 2 לאופנוע

ציוד

מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי
  • נפח 890 סמ”ק
  • הספק 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • משקל יבש 179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
  • מנוע V-טווין 90 מעלות, 4 שסתומים לצילינדר, תזמון שסתומי יניקה משתנה, קירור נוזל
  • טיפול 15,000 ק"מ או שנתיים
גובה מושב
837 מ”מ
ARROW
Asset 1aasa15
בסיס גלגלים 1465 מ”מ
  • שלדה
    מונוקוק, אלומיניום
  • בסיס גלגלים
    1465 מ”מ
  • זווית מזלג
    23.6 מעלות
  • מתלה קדמי
    מזלג מרזוקי עם כוונון מלא, 43 מ”מ
  • מהלך מתלה קדמי
    120 מ”מ
  • גלגל קדמי
    אלומיניום בעל 6 חישורים, קל במיוחד, 3.50”×17”
  • צמיג קדמי
    פירלי Diablo Rosso 4 120/70 ZR17
  • מתלה אחורי
    מערכת קאייבה עם כוונון מלא עם זרוע אלומיניום דו צדדית
  • מהלך מתלה אחורי
    150 מ”מ
  • גלגל אחורי
    אלומיניום בעל 6 חישורים, קל במיוחד, 5.50”×17”
  • צמיג אחורי
    פירלי Diablo Rosso 4 190/60 ZR17
  • בלם קדמי
    זוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים מונובלוק Brembo M50 רדיאליים 4 בוכנות. מערכת ABS בעלת 3 מצבים EVO
  • בלם אחורי
    דיסק יחיד 245 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת ABS לפנייה
  • קיבולת מיכל דלק
    15 ליטר
  • משקל רטוב
    179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
  • משקל יבש
    179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
  • גובה מושב
    837 מ”מ

  • ציוד סטנדרטי
    מצבי רכיבה, מצבי כוח מנוע, ABS CORNERING , בקרת החלקה 8 מצבים, קוויק שיפטר 2.0 לשני הכיוונים, מסך 5' TFT, תאורת חזית מלאה LED, DRL, מערכת לשליטה על בלימת מנוע, בקרת ווילי

  • סוג מנוע
    V-טווין 90 מעלות, 4 שסתומים לצילינדר, תזמון שסתומי יניקה משתנה, קירור נוזל
  • נפח
    890 סמ”ק
  • מהלך X קדח
    96×61.5 מ"מ
  • יחס דחיסה
    13.1:1
  • הספק
    120 כ"ס ב-10750 סל"ד
  • מומנט
    9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
  • הזרקת דלק
    מערכת הזרקה אלק'. מזרק לציל', רכב על חוט מלא.
  • מפלט
    2-1-2-1 עם שלושה חיישן למדה וממיר קטליטי

  • תיבת הילוכים
    6 הילוכים עם DQS 2.0 – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה EVO2
  • יחסי תמסורת
    1=38/14 2=34/17 3=32/20 4=29/22 5=24/21 6=25/26
  • הנעה ראשונית
    גלגלי שיניים, יחס 1.84:1
  • הנעה סופית
    שרשרת 520, גג”ש קדמי 15, גג”ש אחורי 42
  • מצמד
    Slipper Clutch רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית

  • טיפול 1000 ק"מ
    1217 ש"ח
  • טיפול 12000 ק"מ
    1484 ש"ח
  • טיפול 24000 ק"מ
    5528 ש"ח
  • טיפול 36000 ק"מ
    2151 ש"ח

  • פניגאלה V2 אדום

מימון

עד 100% מימון ו-72 תשלומים

ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!

תמונות של אופנועים דוקאטי ישראל

אולי יעניין אותך גם...

חדש
הספק: 120 כ"ס ב-10750 סל"ד
מומנט: 9.54 קג"מ ב-8250 סל"ד
גובה מושב:837 מ”מ
משקל יבש:179 ק”ג רטוב (ללא דלק)
חדש
הספק: 216 כ"ס ב-13,500 סל"ד
מומנט: 12.3 קג"מ ב-11,250 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
undefiend
הספק: 218 כ"ס ב-15,500 סל"ד/ 237 כ"ס ב-15,500 סל"ד עם קיט מרוצים
מומנט: 11.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד
גובה מושב:850 מ”מ
משקל יבש:172 ק”ג

לתיאום פגישה השאירו פרטים ונחזור אליכם.

Panigale V2