הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V2
דוקאטי Panigale V2 החדש מקבל את העיצוב של אחיו הגדיל, ה-V4 שכמובן לא ק נראה כמו פסל קינטי ולבטח האופנוע היפה ביותר על הכביש, אלא גם נהנה מטיפול אווירודינמי מקיף שמאפשר לו לפלח את האוויר בצורה מושלמת. תכנון מחודש לחזית אפשר למקם בה את יחידות התאורה האיקוניות של משפחת הפאניגאלה ובהם גם לועות יניקת האוויר המוגדלים שמסייעים המון בשיפור רף הביצועים וההספק. בנוסף לכך, ה-V2 מקבל זרוע חד צדית מסיבית שמאפיינת מאוד את דגמי הקצה של דוקאטי וכן אגזוז כפול ייחודי שנמצא בתחתית הגוף. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים.
דוקאטי Panigale V2 החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ.
ה-Panigale V2 החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם אופנועי הספורט – מערכת בקרה המודדת את תנועת האופנוע בשישה צירים ומאפשרת שליטה מלאה בהתנהגות האופנוע בבלימות והאצות, קוויק-שיפטר להעלאת והורדת הילוכים, ABS קורנרינג, שלושה מצבי רכיבה (סטריט, ספורט, רייס), בקרת בלימת מנוע, בקרת אנטי-ווילי ומסך TFT עשיר במידע. את העיצוב קיבל ה-V2 מאחיו הגדול, ה-V4 יחד עם זרוע אחורית חד צדית חדשה ומערכת פליטה קומפקטית שממוקמת מתחת למנוע. האופנוע החדש, יחד עם שינויים במערכת המתלים והשלדה, קיבל את צמיגי פירלי דיאבלו רוסו קורסה II שהופכים את הרכיבה לחדה, מהנה ומדויקת יותר, לצד שיפור בולט בנוחות הרכיבה בעיר ובחיי היום-יום.
ה-Panigale V2 כולל את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר המבוססת על פלטפורמת היחידה בת 6 צירים (IMU) של בוש המזהה באופן מיידי את זוויות האופנוע. חבילת האלקטרוניקה החדשה מעלה את סטנדרט הבטיחות הקיימים כיום על ידי הוספת פונקציית ABS להטיה של בוש, קוויקשיפטר בהורדה והעלאת הילוכים, מערכת בקרת החלקה מתקדמת, בקרת אנטי ווילי ומצבי הספק מנוע.
כמובן שכל מערכות הבטיחות משולבות בשלושת מצבי הרכיבה (מירוץ, ספורט, אורבן) וניתן לכוונן אותם באמצעות לוח המחוונים הצבעוני החדש בגודל 4.3 אינץ'. לוח המחוונים כולל ממשק ידידותי למשתמש.
דוקאטי Panigale V2 החדש מקבל את העיצוב של אחיו הגדיל, ה-V4 שכמובן לא ק נראה כמו פסל קינטי ולבטח האופנוע היפה ביותר על הכביש, אלא גם נהנה מטיפול אווירודינמי מקיף שמאפשר לו לפלח את האוויר בצורה מושלמת. תכנון מחודש לחזית אפשר למקם בה את יחידות התאורה האיקוניות של משפחת הפאניגאלה ובהם גם לועות יניקת האוויר המוגדלים שמסייעים המון בשיפור רף הביצועים וההספק. בנוסף לכך, ה-V2 מקבל זרוע חד צדית מסיבית שמאפיינת מאוד את דגמי הקצה של דוקאטי וכן אגזוז כפול ייחודי שנמצא בתחתית הגוף. מול הרוכב נמצא מסך TFT צבעוני עשיר במידע בגודל 5 אינץ', מכל הדלק מפוסל בצורה מושלמת לחביקה עם הרגליים.
דוקאטי Panigale V2 החדש מונע על ידי מנוע בתצורה המסורתית של דוקאטי, ה-L-טווין. מנוע זה שמגיע בנפח של 955 סל"ד הותאם לתקן יורו 5 החדש והספקו מוסיף לעלות בדור זה. 5 כ"ס ו-0.2 קג"מ יותר מביאים את הנתונים לכדי 155 כ"ס ב-10,750 סל"ד וכן 10.6 קג"מ ב-9,000 בל"ד מסעירים. מנוע זה נותר ככזה שמציע את השילוב הטוב ביותר בין יכולות ספורטיביות קיצניות לידידותיות מושלמת לרוכב, עם שליטה מדויקת בתפוקת הכוח על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. לרשות הרוכב עומדים מספר מצבי רכיבה אשר משפיעים על תפוקת הכוח והמומנט במנוע כדי להתאים לכל סביבת רכיבה. מרווח הטיפולים של מנוע זה עומד על 12,000 ק"מ, כאשר בדיקת שסתומים תיעשה כל 24,000 ק"מ.
ה-Panigale V2 החדש מצויד בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם אופנועי הספורט – מערכת בקרה המודדת את תנועת האופנוע בשישה צירים ומאפשרת שליטה מלאה בהתנהגות האופנוע בבלימות והאצות, קוויק-שיפטר להעלאת והורדת הילוכים, ABS קורנרינג, שלושה מצבי רכיבה (סטריט, ספורט, רייס), בקרת בלימת מנוע, בקרת אנטי-ווילי ומסך TFT עשיר במידע. את העיצוב קיבל ה-V2 מאחיו הגדול, ה-V4 יחד עם זרוע אחורית חד צדית חדשה ומערכת פליטה קומפקטית שממוקמת מתחת למנוע. האופנוע החדש, יחד עם שינויים במערכת המתלים והשלדה, קיבל את צמיגי פירלי דיאבלו רוסו קורסה II שהופכים את הרכיבה לחדה, מהנה ומדויקת יותר, לצד שיפור בולט בנוחות הרכיבה בעיר ובחיי היום-יום.
ה-Panigale V2 כולל את האלקטרוניקה המתקדמת ביותר המבוססת על פלטפורמת היחידה בת 6 צירים (IMU) של בוש המזהה באופן מיידי את זוויות האופנוע. חבילת האלקטרוניקה החדשה מעלה את סטנדרט הבטיחות הקיימים כיום על ידי הוספת פונקציית ABS להטיה של בוש, קוויקשיפטר בהורדה והעלאת הילוכים, מערכת בקרת החלקה מתקדמת, בקרת אנטי ווילי ומצבי הספק מנוע.
כמובן שכל מערכות הבטיחות משולבות בשלושת מצבי הרכיבה (מירוץ, ספורט, אורבן) וניתן לכוונן אותם באמצעות לוח המחוונים הצבעוני החדש בגודל 4.3 אינץ'. לוח המחוונים כולל ממשק ידידותי למשתמש.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us