הספק
נפח
משקל רטוב
דרגת רשיון
אופנועי כביש דוקאטי | PANIGALE Panigale V4S
ארגונומיה הייתה נושא הליבה של מחלקת הפיתוח במטרה לשפר את השליטה במהלך ימי המסלול ולאפשר לרוכב להפיק את המירב מהביצועים של ה-Panigale V4S, אם זה בהקפה בודדת או לאורך מרוץ מלא. השינויים העיקריים כוללים עיצוב מחדש של המושב והמיכל, לחביקה טובה יותר של הברכיים כך שהרוכב ישתמש בפחות כוח פיזי תוך כדי רכיבה ספורטיבית.
חלק מהשינויים שהתבצעו בגרסת Panigale V4S 2022 החדש קשורה לאווירודינמיקה. מהנדסי דוקאטי התרכזו למעשה במעטה הפירינג, המשלב כעת כנפי הצמדה קומפקטיות ודקות יותר עם יעילות מוגברת, עיצוב חדש זה מבטיח את אותו עומס אנכי על הגלגל הקדמי, עד 37 ק"ג ב-300 קמ"ש.
יתרה מזאת, החלק התחתון של הפיירינג כולל פתחי איוורור שעוצבו מחדש כדי לשפר את מערכת הקירור וכתוצאה מכך, את ביצועי המנוע, במיוחד במהלך ימי המסלול תחת עומס גבוה.
לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים. הודות להכנסתם של כמה פתרונות טכניים מיוחדים המאפשרים הגדלת הספק המנוע ותגובת מצערת מיידית.
מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד, עם עלייה בספק של 1.5 כ"ס בהשוואה לגרסת 2021, המנוע מספק מומנט של 12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד, וכבר מ-6,000 סל"ד הוא מספק 80% מהמומנט המרבי הזמין. השנה מהנדסי דוקאטי שינו במעט את הגיר והם האריכו את הילוכים מספר 1,2 ו-6 כדי שהתאוצות ביציאה מהפניה היו חלקות יותר, למעשה גלגלי השיניים שהוכלפו תואמים בדיוק לגלגלי השיניים באופנוע הסופרבייק הרשמי של דוקאטי באליפות העולם.
השנה יש גם אסטרטגיית ניהול כוח מנוע שונה, התווסף למצבי כוח המנוע מצב חדש, FULL, כשמו כן הוא, הרוכב מקבל את מירב הכוח שהמנוע הזה יכול להפיק! בנוסף התווסף מצב LOW שמוריד את ההספק ל-150 כ"ס למקרים שהאחיזה באספלט נמוכה.
המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות כמו שאר דגמי דוקאטי
השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצוותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא חד צידית שעשויה מאלומיניום כמו שמקובל בדוקאטי בכל אופנועי הקצה שלה. אל אלה מחובר הקרם דה לה קרם של מערכות המתלים שיש היום לאופנועי סופרבייק, ה-Öhlins Smart EC 2.0 מבוססת אירועים בתפעול אלקטרוני. מערכת זאת תדאג להתאים את בולמי הזעזועים של האופנוע למצב האחיזה וסגנון הרכיבה של הרוכב בכל רגע נתון. טכנולוגיה מבוססת מסלול שתדאג להוציא ממך את המיטב תמיד.
גלגלי האופנוע מגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 3 חישורי Y עשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.
ב-Panigale V4S תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר ממחלקת המרוצים של דוקאטי, מדוקאטי קורסה. המערכת הראשונה היא בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, שתשמור עליך בפתיחת מצערת מ-215.5 כ"ס שרוצים להשתחרר לאספלט. כשצריך לבלום תתערב מערכת ה-ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, שתמיד תשמור עליך מנעילות גלגלים בבלימות קיצוניות, יחד עם מערכת ה-ABS משולבת גם מערכת בקרת הדריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות. תחת תאוצות חזקות תתערב מערכת בקרת ווילי שתשמור שהגלגל הקדמי ישאר דבוק לקרקע. בין עברות הילוכים הקוויקשיפטר EVO 2 יכנס לפעולה כדי לא לבזבז זמן יקר על שימוש במצמד, ל-Panigale V4S יש גם מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.
ארגונומיה הייתה נושא הליבה של מחלקת הפיתוח במטרה לשפר את השליטה במהלך ימי המסלול ולאפשר לרוכב להפיק את המירב מהביצועים של ה-Panigale V4S, אם זה בהקפה בודדת או לאורך מרוץ מלא. השינויים העיקריים כוללים עיצוב מחדש של המושב והמיכל, לחביקה טובה יותר של הברכיים כך שהרוכב ישתמש בפחות כוח פיזי תוך כדי רכיבה ספורטיבית.
חלק מהשינויים שהתבצעו בגרסת Panigale V4S 2022 החדש קשורה לאווירודינמיקה. מהנדסי דוקאטי התרכזו למעשה במעטה הפירינג, המשלב כעת כנפי הצמדה קומפקטיות ודקות יותר עם יעילות מוגברת, עיצוב חדש זה מבטיח את אותו עומס אנכי על הגלגל הקדמי, עד 37 ק"ג ב-300 קמ"ש.
יתרה מזאת, החלק התחתון של הפיירינג כולל פתחי איוורור שעוצבו מחדש כדי לשפר את מערכת הקירור וכתוצאה מכך, את ביצועי המנוע, במיוחד במהלך ימי המסלול תחת עומס גבוה.
לב ה-Panigale V4S החדש הוא מנוע Desmosedici Stradale בנפח 1103 סמ"ק, אשר עבר סדרה של עדכונים. הודות להכנסתם של כמה פתרונות טכניים מיוחדים המאפשרים הגדלת הספק המנוע ותגובת מצערת מיידית.
מנוע ה-Desmosedici Stradale מספק 215.5 כ"ס ב-13,000 סל"ד, עם עלייה בספק של 1.5 כ"ס בהשוואה לגרסת 2021, המנוע מספק מומנט של 12.6 קג"מ ב-9,500 סל"ד, וכבר מ-6,000 סל"ד הוא מספק 80% מהמומנט המרבי הזמין. השנה מהנדסי דוקאטי שינו במעט את הגיר והם האריכו את הילוכים מספר 1,2 ו-6 כדי שהתאוצות ביציאה מהפניה היו חלקות יותר, למעשה גלגלי השיניים שהוכלפו תואמים בדיוק לגלגלי השיניים באופנוע הסופרבייק הרשמי של דוקאטי באליפות העולם.
השנה יש גם אסטרטגיית ניהול כוח מנוע שונה, התווסף למצבי כוח המנוע מצב חדש, FULL, כשמו כן הוא, הרוכב מקבל את מירב הכוח שהמנוע הזה יכול להפיק! בנוסף התווסף מצב LOW שמוריד את ההספק ל-150 כ"ס למקרים שהאחיזה באספלט נמוכה.
המנוע המדהים הזה נהנה ממרווח טיפולים של 12,000 ק"מ בין טיפולים ו 4 שנים אחריות כמו שאר דגמי דוקאטי
השלדה של דגם הפניגאלה V4 אפשר לכתוב ארוכות, הקונספט המיוחד של השלדה מייצר אופנוע קל משקל שהרים את רף יחס ההספק למשק למחוזות חדשים, המנוע שנושא עומס מתחבר בקצוותיו אל שלדת אלומיניום קלת משקל וקומפקטית שמשמשת גם כתיבת אוויר, הזרוע האחורית היא חד צידית שעשויה מאלומיניום כמו שמקובל בדוקאטי בכל אופנועי הקצה שלה. אל אלה מחובר הקרם דה לה קרם של מערכות המתלים שיש היום לאופנועי סופרבייק, ה-Öhlins Smart EC 2.0 מבוססת אירועים בתפעול אלקטרוני. מערכת זאת תדאג להתאים את בולמי הזעזועים של האופנוע למצב האחיזה וסגנון הרכיבה של הרוכב בכל רגע נתון. טכנולוגיה מבוססת מסלול שתדאג להוציא ממך את המיטב תמיד.
גלגלי האופנוע מגיעים מחברת מרצ'סיני הנחשקת ועם 3 חישורי Y עשויים מאלומינים מחושל, קל משקל שמקנה לאופנוע יכולת שינוי כיוון ששמורה רק לאופנועי מרוץ טהורים.
ב-Panigale V4S תמצאו את מערכות האלקטרוניקה המתקדמות ביותר שרוכב יכול להשיג, ישר ממחלקת המרוצים של דוקאטי, מדוקאטי קורסה. המערכת הראשונה היא בקרת החלקה בעלת 8 מצבים, שתשמור עליך בפתיחת מצערת מ-215.5 כ"ס שרוצים להשתחרר לאספלט. כשצריך לבלום תתערב מערכת ה-ABS Cornering עם 3 מצבים ואפשרות לביטול ההתערבות בבלם האחורי, שתמיד תשמור עליך מנעילות גלגלים בבלימות קיצוניות, יחד עם מערכת ה-ABS משולבת גם מערכת בקרת הדריפט (DSC) שקובעת את הפסיעה של הגלגל האחורי בבלימות אגרסיביות. תחת תאוצות חזקות תתערב מערכת בקרת ווילי שתשמור שהגלגל הקדמי ישאר דבוק לקרקע. בין עברות הילוכים הקוויקשיפטר EVO 2 יכנס לפעולה כדי לא לבזבז זמן יקר על שימוש במצמד, ל-Panigale V4S יש גם מצבי הספק מנוע ועוד! הכל כמובן ניתן לכיוון ולביטול במידת הצורך. אמרנו כבר, האופנוע הכי קרוב לאופנוע MOTO GP אמיתי.
ליגל אופנועים ודוקאטי מציעים לך מגוון מסלולי מימון לאופנוע בתנאים אטרקטיביים שתסייע ברכישת הדוקאטי שעליו תמיד חלמת!
ליגל אופנועים בע"מ
טל: 03-5189991 פקס: 03-5188090
דוא"ל: info@ducati.co.il
רח' המסגר 58 תל אביב 6721423
שעות הפתיחה:
8:30-18:00 מיום א' עד ה'
ושישי 8:30 עד 13:30
כל הזכויות שמורות לליגל אופנועים בע"מ | תנאי שימוש באתר | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות | מפת אתר
WhatsApp us