מאפייני אופנועי אדוונצ'ר

אופנוע אדוונצ'ר נוצר כדי לתת מענה לרוכבים שמחפשים מהאופנוע שלהם יכולות רב שימושיות, כמו רכיבה למרחקים ורכיבה בתנאי שטח מבלי לאבד מיכולת האופנוע בתנאי כביש.

לצורך כך מתכנני האופנוע יעניקו לו תנוחה זקופה, כידון רחב וגבוה, מיכל דלק נדיב בנפחו, גלגלי שפיצים בדרך כלל ועוד הרבה פיצ'רים שיכולים להיות פונקציונלים בתנאים קשוחים. גיאומטריית השלדה באופנוע אדוונצ'ר תמיד תהיה כזו שתאפשר לרוכב להיכנס לשבילים או דרכי עפר בצורה בטוחה וללא חששות, חלק מהיתרונות של גאומטריית אופנוע אדוונצ'ר הוא מרווח הגחון הנדיב שיש לו, יתרון זה מייצר לאופנוע יכולות גבוהות ברכיבת שטח קשוחה אך בנוסף מייצר לאופנוע יכולת התמודדות טובה מול תלעות העיר, החל מעליה וירידה של מדרכות ועד התמודדות טובה יותר של מתלי האופנוע מול כבישים משובשים ופסי האטה.

מתכנני אופנועי אדוונצ'ר תמיד מציידים את האופנוע ביכולת נשיאת ציוד גבוהה, מערכות חשמל חזקות יותר ומערכות בטיחות אקטיבית מתקדמות אשר יקלו על הרוכב בהרפתקה הבאה שלו. בנוסף, אופנועי אדוונצ'ר יצוידו במנועים בעלי אמינות גבוהה עם מרווחי טיפולים נוחים, כמו למשל במולטיסטרדה V4, אופנוע האדוונצ'ר של דוקאטי שהטיפול הגדול שלו הוא כל 60,000 ק"מ!!! כך שתוכל לצאת לכל טיול ללא תלות במרכז שירות קרוב בכל מדינה.

בכל אופנועי האדוונצ'ר תמצאו מערכות בטיחות אקטיביות חשובות, החל מבקרת החלקה ובקרת שיוט, במולטיסטרדה V4S, אופנוע האדוונצ'ר של דוקאטי תמצאו גם מערכות בטיחותיות מעבר לסטנדרט שיש היום בקטגוריה, המולטיסטרדה מצויד במערכת ראדר מתקדמת ויחודית שתיתן לך התרעה בזמן אמת על רכבים שנכנסים אל המרחב של האופנוע, בנוסף תמצאו במולטיסטרדה המתקדם גם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית שתתאים את מהירות האופנוע למהירות התנועה ללא התערבות הרוכב! מערכות אלו מצילות חיים וחובה בכל אופנוע שמיועד לרכיבה במגוון סגנונות רכיבה ותנאי דרך.

עוד מהבלוג שלנו:

אופנועי דו שימושי-הגדרות

אופנוע דו שימושי מיועד עבור רוכבים שרוצים יכולות מגוונות מאופנוע שלהם, רכיבה למרחקים ורכיבה בתנאי שטח הם רק חלק קטן מהיכולת של אופנוע דו שימושי.