צבעים:

דרגת רשיון:

אוהבים לטרוף קילומטרים בנוחות מקסימלית? למשפחת המולטיסטרדה נוסף אח חדש – הגרנד טור. זו גרסה מיוחדת ל-1260 S והיא תוכננה במיוחד עבור רוכבים שאוהבים לטייל למרחקים בנוחות מקסימלית. דהדוקאטי מולטיסטרדה 1260 S גרנד טור מזוהה מיד בזכות סכמת הצביעה הייחודית לו – צביעה אפורה מט לפירינג על שלדה אדומה. כדי להתאים לטיולים ממושכים, הגרסה החדשה מגיעה עם ג'ק אמצע, מזוודות, מושב מפנק, ידיות מחוממות, פנסי לד נוספים, פתח תדלוק חשמלי וחיישני לחץ אוויר בצמיגים. זאת בנוסף לבקרת שיוט, מסך תצוגה TFT בגודל 5 אינץ', ABS קורנרינג, 8 מצבי התערבות בבקרת האחיזה ועוד.
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis
בסיס גלגלים1585 מ”מ
זווית מזלג25 מעלות
מתלה קדמי
מהלך מתלה קדמי170 מ”מ
גלגל קדמיסגסוגת אלומיניום קלה 3.50×17, 5 חישורים בצורת Y
צמיג קדמיפירלי Scorpion Trail II 120/70-R17
מתלה אחוריזרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונן אלק' אקטיבי
מהלך מתלה אחורי170 מ”מ
גלגל אחוריסגסוגת אלומיניום קלה 6.00×17, 5 חישורים בצורת Y
צמיג אחוריפירלי Scorpion Trail II 190/55-R17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock Evo M50 רדיאליים, 4 בוכנות.ABS CORNERING סטנדרט
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות.ABS CORNERING סטנדרט
קיבולת מיכל דלק20 ליטר
משקל רטוב238 ק"ג
משקל יבש215 ק”ג
גובה מושבמתכוונן בין 845 ל-825 מ"מ
ציוד
ציוד סטנדרטי
מנוע
סוגL-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, תזמון שסתומים משתנה (DVT)
נפח1262 סמ”ק
מהלך X קדח106×71.5 מ"מ
יחס דחיסה13.0:1
הספק158 כ"ס ב-9500 סל"ד
מומנט13.2 קג"מ ב-7500 סל"ד
הזרקת דלקאלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 56 מ"מ
מפלט
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה
יחסי תמסורת1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 40
מצמדרב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

מנוע ה-1262 סמ"ק טסטה-סטרטה DVT וארבעת מצבי הרכיבה הופכים את המולטיסטרדה 1260 S גרנד טור לאופנוע יומיומי מושלם ולאופנוע תיור נאמן לטווח ארוך עם מורכב\ת ומטען. למעשה, כאשר 85 אחוז מהמומנט של מנוע הטסטה-סטרטה הזה מושג כבר ב-3,500 סל"ד, עומד לרשות הרוכב כל הכוח שאי פעם יזדקק לו. המצערת האלקטרונית שביד ימינך שולטת על לא פחות מ-158 כ"ס (ב-9,500 סל"ד) ו-13.2 קג"מ (ב-7,500 סל"ד) ומעבירה אותם אל הגלגל האחורי בצורה מדויקת וחלקה וארבעת מצבי הרכיבה מתאימים את תפרוד המנוע לכל דרך בה הוא יעבור.

דוקאטי מולטיסטרדה בנוי על אחת השלדות היעילות והוורסטיליות ביותר בעולם האופנועים. מצד אחד היא מציעה מבנה צר ונוח עבור רוכב ומורכב, ומצד שני, יכול נשיאת משקל ועמידות גבוהה מאוד המתאימה לשימוש בכל תנאי הדרך וחשוב מכך, עם תחושה מעולה שעולה ידי הרוכב ודיוק שאין כמוהו. בקצות השלדה נמצאים מתלי הסקייהוק אבולושן המתקדמים, אשר מודדים מאות פעמים בשניה את תנאי הדרך ומציעים לרוכב לשנות את רמת השיכוך בהתאם להעדפותיו, מצב הרכיבה ומספר הרוכבים והמטען שעל גבו. החישוקים קלים וחזקים, מכילים בתוכם בלמי ברמבו אדירים שמציעים כושר בלימה אדיר לצד דיוק ותחושה מעולים.

מרגע שהעיניים פוגשות את המולטיסטרדה, עולה החשק לצאת לדרך לטיול של אלפי קילומטרים. גרסת ה1260 S גרנד טור מעצימה את תחושה זו עם עיצוב ייחודי לה שמתחיל בצבע אפור מט שעליו צביעה דו גוונית נוספת ייחודית. הפירינג נח על שלדה אדומה בקונטרס מושלם ואת החבילה משלימים פנס קדמי מקורי ואחורי יפייפה, יחד עם תאורת לד נוספת להגברת הנראות והראות בתנאי חשיכה.