אירועים
שבוע דוקאטי העולמי
מועדון בעלי דזמו
Ducati Grandstands
מסעות דוקאטי
וידאו
ספרי משתמש להורדה
קטלוג חלפים להורדה
הודעות לרוכבים
קריאות שירות
מחירון חלפים
צור קשר
אודותינו
אפשרויות מימון
עדכונים ומבצעים
תקנון מבצעים
דוקאטי בעיתונות
צור קשר
שלדה | |
שלדה | שלדת צינורות Trellis |
בסיס גלגלים | 1585 מ”מ |
זווית מזלג | 25 מעלות |
מתלה קדמי | |
מהלך מתלה קדמי | 170 מ”מ |
גלגל קדמי | סגסוגת אלומיניום קלה 3.50×17, 5 חישורים בצורת Y |
צמיג קדמי | פירלי Scorpion Trail II 120/70-R17 |
מתלה אחורי | זרוע חד-צידית עם בולם Sachs בעל כוונן אלק' אקטיבי |
מהלך מתלה אחורי | 170 מ”מ |
גלגל אחורי | סגסוגת אלומיניום קלה 6.00×17, 5 חישורים בצורת Y |
צמיג אחורי | פירלי Scorpion Trail II 190/55-R17 |
בלם קדמי | זוג דיסקים חצי-צפים 330 מ"מ, קליפרים Brembo monoblock Evo M50 רדיאליים, 4 בוכנות.ABS CORNERING סטנדרט |
בלם אחורי | דיסק יחיד 265 מ"מ, קליפר 2 בוכנות.ABS CORNERING סטנדרט |
קיבולת מיכל דלק | 20 ליטר |
משקל רטוב | 238 ק"ג |
משקל יבש | 215 ק”ג |
גובה מושב | מתכוונן בין 845 ל-825 מ"מ |
ציוד | |
ציוד סטנדרטי | |
מנוע | |
סוג | L-טווין, דזמו, 4 שס' לצילינדר, קירור מים, תזמון שסתומים משתנה (DVT) |
נפח | 1262 סמ”ק |
מהלך X קדח | 106×71.5 מ"מ |
יחס דחיסה | 13.0:1 |
הספק | 158 כ"ס ב-9500 סל"ד |
מומנט | 13.2 קג"מ ב-7500 סל"ד |
הזרקת דלק | אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 56 מ"מ |
מפלט | |
מערכת הינע | |
תיבת הילוכים | 6 הילוכים עם DQS – Ducati Quick Shifter מעלה/מטה |
יחסי תמסורת | 1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25 |
הנעה ראשונית | גלגלי שיניים, יחס 1.84:1 |
הנעה סופית | שרשרת, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 40 |
מצמד | רב-דיסקי, רטוב, הפעלה הידראולית, Slipper |
טיפולים | |
טיפול קטן | 15,000 ק"מ |
טיפול גדול | 30,000 ק"מ |
מנוע ה-1262 סמ"ק טסטה-סטרטה DVT וארבעת מצבי הרכיבה הופכים את המולטיסטרדה 1260 S גרנד טור לאופנוע יומיומי מושלם ולאופנוע תיור נאמן לטווח ארוך עם מורכב\ת ומטען. למעשה, כאשר 85 אחוז מהמומנט של מנוע הטסטה-סטרטה הזה מושג כבר ב-3,500 סל"ד, עומד לרשות הרוכב כל הכוח שאי פעם יזדקק לו. המצערת האלקטרונית שביד ימינך שולטת על לא פחות מ-158 כ"ס (ב-9,500 סל"ד) ו-13.2 קג"מ (ב-7,500 סל"ד) ומעבירה אותם אל הגלגל האחורי בצורה מדויקת וחלקה וארבעת מצבי הרכיבה מתאימים את תפרוד המנוע לכל דרך בה הוא יעבור.
דוקאטי מולטיסטרדה בנוי על אחת השלדות היעילות והוורסטיליות ביותר בעולם האופנועים. מצד אחד היא מציעה מבנה צר ונוח עבור רוכב ומורכב, ומצד שני, יכול נשיאת משקל ועמידות גבוהה מאוד המתאימה לשימוש בכל תנאי הדרך וחשוב מכך, עם תחושה מעולה שעולה ידי הרוכב ודיוק שאין כמוהו. בקצות השלדה נמצאים מתלי הסקייהוק אבולושן המתקדמים, אשר מודדים מאות פעמים בשניה את תנאי הדרך ומציעים לרוכב לשנות את רמת השיכוך בהתאם להעדפותיו, מצב הרכיבה ומספר הרוכבים והמטען שעל גבו. החישוקים קלים וחזקים, מכילים בתוכם בלמי ברמבו אדירים שמציעים כושר בלימה אדיר לצד דיוק ותחושה מעולים.
מרגע שהעיניים פוגשות את המולטיסטרדה, עולה החשק לצאת לדרך לטיול של אלפי קילומטרים. גרסת ה1260 S גרנד טור מעצימה את תחושה זו עם עיצוב ייחודי לה שמתחיל בצבע אפור מט שעליו צביעה דו גוונית נוספת ייחודית. הפירינג נח על שלדה אדומה בקונטרס מושלם ואת החבילה משלימים פנס קדמי מקורי ואחורי יפייפה, יחד עם תאורת לד נוספת להגברת הנראות והראות בתנאי חשיכה.