מולטיסטרדה אנדורו 1260

צבעים:

דרגת רשיון: A

מה הופך אופנוע אנדורו טוב לאופנוע אנדורו טוב? התשובה טמונה בשתי מילים: רב שימושיות. יש אופנועים מעולים בכביש. יש אופנועים משובחים בשטח. אבל החוכמה היא לדעת לעשות הכול. דוקאטי מולטיסטרדה הוא אופנוע שיודע לעשות הכול, אבל עם מנוע הטסטהסטרה החדש, המולטיסטרדה אנדורו יודע לעשות הכל, אבל יותר טוב.
שלדה
שלדהשלדת צינורות Trellis
בסיס גלגלים1592 מ"מ
זווית מזלג25 מעלות
מתלה קדמיUSD בקוטר 48 מ"מ עם כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי
מהלך מתלה קדמי185 מ”מ
גלגל קדמיחישוק מאלומיניום קל, טיובלס, חישורים(שפיצים) 3.00"×19"
צמיג קדמיפירלי Scorpion Trail II 120/70 ZR17
מתלה אחוריזרוע דו-צידית עם בולם Sachs. כוונון מלא, שיכוך כיווץ, שיכוך החזרה,ועומס קפיץ תפעול חשמלי אקטיבי
מהלך מתלה אחורי185 מ”מ
גלגל אחוריחישוק מאלומיניום קל, טיובלס, חישורים(שפיצים) 4.50"×17"
צמיג אחוריפירלי Scorpion Trail II 170/60ZR17
בלם קדמיזוג דיסקים חצי-צפים 320 מ"מ, קליפרים Brembo רדיאליים 4 בוכנות. מערכת Cornering ABS בעלת 3 מצבים
בלם אחורידיסק יחיד 265 מ”מ, קליפר 2 בוכנות. מערכת Cornering ABS בעלת 3 מצבים
קיבולת מיכל דלק30 ליטר
משקל רטוב254 ק"ג
משקל יבש225 ק”ג
גובה מושב880 - 840 מ”מ
ציוד
ציוד סטנדרטיקוויק שיפטר דו כיווני, בקרת החלקה 8 מצבים, מערכת cornering ABS 9ME, מערכת זינוק בעליה, פנסי LED, Ducati Cornering Lights (DCL), מצבי רכיבה, מערכת מולטימדיה, DWC בקרת הרמת גלגל, מפתח קרבה, בקרת שיוט, מסך TFT, ביטול מאותתים אוטומטי
מנוע
סוגL-טווין, 4 שס' לצילינדר, שני מצתים, קירור נוזל, Testastretta עם תזמון שסתומים משתנה DVT
נפח1262 סמ”ק
מהלך X קדח106X71.5 מ"מ
יחס דחיסה13.0:1
הספק158.3 כ"ס ב-9500 סל"ד
מומנט13 קג"מ ב-7500 סל"ד
הזרקת דלקBosch, אלקטרונית גופי מצערת אובלים , מצערת “Ride-By-Wire”, קוטר 56 מ"מ
מפלט2-1-2 פלדת אל חלד עם ממיר קטליטי מתאים לתקן ארו 4 ושני חיישני למבדה
מערכת הינע
תיבת הילוכים6 הילוכים קוויק שיפטר דו כיווני
יחסי תמסורת1=38/14 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25
הנעה ראשוניתגלגלי שיניים, יחס 1.84:1
הנעה סופיתשרשרת 530, גג"ש קדמי 15, גג"ש אחורי 43
מצמדSlipper רב-דיסקי, רטוב. הפעלה הידראולית
טיפולים
טיפול קטן15,000 ק"מ
טיפול גדול30,000 ק"מ

עוד נפח: 1,262 סמ"ק. עוד כוח: 158 כוחות סוס. עוד גמישות: 128 ניוטון מטר ועוד זמינות של הכוח, הופכים את האנדורו 1260 להרבה יותר מאופנוע: הם הופכים אותו לחבר למסע. מילת המפתח היא טסטהסטרטה: מערכת תזמון שסתומים שמאפשרת לקבל את עיקר אספקת הכוח בסל"ד נמוך כדי להתמודד היטב עם שטח. וגם כמובן לקבל תאוצה נטולת מאמץ בכביש

דוקאטי מולטיסטרדה אנדורו 1260 זכה לכמה שדרוגגים של השלדה, כדי לקבל את המנוע החדש, אבל לא רק בשביל זה: מכיוון שמדובר באופנוע שהוא גם אמצעי להגעה מהירה ונוחה לנסיעות ארוכות בכל תנאי השטח, השלדה שופרה כך שהמולטיסטראדה 1260 יהיה נהיג בכל תנאי הדרך למרות תוספת של ציוד. אחרי הכול, באופנוע שהופך כל רכיבה להרתפקאה של שעות, צריך הרבה שליטה כדי להיות רגוע

כיצד הופכים אופנוע אנדורו לאופנוע אנדורו נחשק? התשובה: דוקאטי. מצמיגי הכביש שטח שמשתלבים באופן מושלם עם הזרוע האחורית וכלה בפיירינג שמכסה על המנוע והופך את המולטיסטראדה 1260 להרבה יותר יעיל, וכלה בעמדת השליטה. הכל משתלב, הכל יוצר מראה זורם ותכליתי שמזמין לרכיבה ארוכה